Skrevet av Emne: Engelske fans.  (Lest 1660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Engelske fans.
« på: September 17, 2006, 20:07:38 »
Var inne på WACCOE, og jeg ble kvalm. Trodde de engelske supporterne skulle være mer patriotisk i en slik tid. Men neida, det er en skam! En skam sier jeg! De tilropene på ER på kampdagene, og den generelle snakken blant dem om Leeds er fortvilende. Håper vi her på LUSCOS viser en mye bedre side av oss. Og virkelig viser at vi er forelsket i klubben!

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

rasandeokse

Re: Engelske fans.
« Svar #1 på: September 17, 2006, 20:29:58 »
Du ser nok mye av det samme her. Har omtrent sluttet å sjekke dette forumet, pga alt våset som blir skrevet. Blant annet tråden der mange så kalte Leeds supportere håper Leeds taper de kommende kampene for at KB jr skal sparkes. Det er en skam. Helt uhørt, så sykt at jeg lurer på hvordan de kan kalle seg leeds fans. og i tillegg si at de har vært leeds siden tidlig -70 tall. Helt absurd..

Etter de siste tapene har det tatt helt fullstendig av. Virker som mange gnir seg i henden med tanke på alt skit snakket som nå er helt på sin plass. Jeg velger fortsatt å tro at vi snur dette i løpet av kort tid med eller uten KB. Håper i grunn KB får tilfredstillensen av å klare dette, det blir spennende å se om han takler presset.

RasandeOkse signing off. Har fått nok av luscos.com.
Marching on together dont you Fxxxxx forget
 

Sheridan

Re: Engelske fans.
« Svar #2 på: September 17, 2006, 21:04:51 »
WACCOE gidder jeg sjeldent eller aldri å sjekke.
Månedsvis siden sist jeg var der inne...

« Siste redigering: September 17, 2006, 22:45:31 av Sheridan »

B-m

Re: Engelske fans.
« Svar #3 på: September 17, 2006, 22:37:22 »
Skjemmes av waccoe, skulle tro mange av dem var unger på 10 år. En skam ja! Heldigivs er det bare en liten brøkdel av fansen som henger på waccoe, har en feeling at folk blir  revet med av alt møkka som skrives der inne.

Er selvfølgelig mye bra folk der og....
« Siste redigering: September 17, 2006, 22:47:32 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Engelske fans.
« Svar #4 på: September 17, 2006, 23:47:51 »
Det er også mye 'foul language' inne på den siden. Og har en følelse av at det er en grunn til at forumet heter Waccoe... det virker heldigvis å være noen 'normale' der inne. Men i et fåtall.

Sjekk heller dette forumet: Squareball Leedschat

Som er motstykket til Waccoe for de britiske supporterne. Virker å ha en litt mer skikkelig holdning i allefall. Uten at det bobler over av posivitet. Men det er vel vanskelig i disse tider.

Lis

Re: Engelske fans.
« Svar #5 på: September 18, 2006, 00:57:43 »
quote:
Originally posted by Enrique

Det er også mye 'foul language' inne på den siden. Og har en følelse av at det er en grunn til at forumet heter Waccoe...


Waccoe = We Are Champions Champions Of Europe..


Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Erik_

Re: Engelske fans.
« Svar #6 på: September 18, 2006, 01:11:01 »
Tenkte mer på...

Wacko = a person who is regarded as eccentric or mad (nutter, whacko) [:)]

Heldigvis er det noen good girls and boys der inne da.
Som gjør at jeg av og til titter innom.

Peter7

Re: Engelske fans.
« Svar #7 på: September 18, 2006, 04:09:32 »
Det er fordi de fleste av dem er unger på 10 år, eller har tilsvarende modenhet.
quote:
Originally posted by B-m

Skjemmes av waccoe, skulle tro mange av dem var unger på 10 år.



***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'