Skrevet av Emne: Faresignal  (Lest 1661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Faresignal
« på: September 18, 2006, 17:43:34 »
Westlake:
"The table doesn't tell the truth"

Sånne uttalelser er eg livredd!
Tabellen lyger aldri, dersom ein går rundt og trur ein er betre enn ein er, er vegen kort nedover i systemet.
Vi alle husker vel innstillingen til Leeds United det året vi rykte ned; Leeds United er for gode til å rykke ned...

Vi må jobbe utfrå at vi ikkje er betre enn tabellen syner, og ta eit felles løfr med eller uten ny manager!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

samadhi

Re: Faresignal
« Svar #1 på: September 18, 2006, 17:47:51 »
Ett annet faresignal bør være at vi de siste 6 seriekampene står bokført med ett straffemål! Blir litt naivt å gi skylda på uflaks og tilfeldgheter hver uke....

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Re: Faresignal
« Svar #2 på: September 18, 2006, 17:49:11 »
Sier som Nils Johan Semb ifm Viking: "Tabellen reflekterer til enhver tid lagenes innbyrdes styrkeforhold hittil i sesongen. Men ikke nødvendigvis lagenes innbyrdes potensiale". La oss håpe det også gjelder Leeds, jeg nekter å gå med på at det laget vi kan mønstre ikke har større potensiale enn de fleste lagene i CCC, så da gjelder det bare å trykke på de rette knappene for å få dette potensialet ut.

Flynn

Kato

Re: Faresignal
« Svar #3 på: September 18, 2006, 17:58:29 »
En annen sak er at det vi sjøl tror er et topplag ikke nødvendigvis er det.

Vi ser ting med HVITE briller. Hver gang en spiller linkes, en spiller lånes, en spiller kjøpes så HAUSER vi han opp i skyene.

Westlake og Carole har ikke menigmann hørt om før.

Det samme kan man vel nesten si om hele gjenget.

Er vel i praksis bare Gary Kelly en normalt fotballinteressert har hørt om. Healy har jo stort sett laget sitt navn gjennom landslaget.

Så vi må være forsiktig med å tro dette laget er så voldsomt bra.
 

HåvardK

Re: Faresignal
« Svar #4 på: September 18, 2006, 18:34:52 »
Godt poeng, kato. Det foregikk vel heller ikke akkurat noen klappjakt på våre spillere mens vinduet var åpent.

Lars E

Re: Faresignal
« Svar #5 på: September 18, 2006, 18:39:21 »
Vi solgte vel to av de mest interessante i Hulse og Walton.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

nellejr

Re: Faresignal
« Svar #6 på: September 18, 2006, 19:12:27 »
En annen sak er at det vi sjøl tror er et topplag ikke nødvendigvis er det.

Vi ser ting med HVITE briller. Hver gang en spiller linkes, en spiller lånes, en spiller kjøpes så HAUSER vi han opp i skyene.

Westlake og Carole har ikke menigmann hørt om før.

Det samme kan man vel nesten si om hele gjenget.

Er vel i praksis bare Gary Kelly en normalt fotballinteressert har hørt om. Healy har jo stort sett laget sitt navn gjennom landslaget.

Så vi må være forsiktig med å tro dette laget er så voldsomt bra.
[/quote]

For å prøve å se på laget sitt med objektive øyne, så kan man sammenligne med odds satt av bookmakere. Før sesongen hadde de fleste bookmakere Leeds som tredjefavoritt til seriegullet i championship. (Bak Birmingham og West Bromwitch) Derfor vil jeg påstå at det er objektivt å si at mannskapet i Leeds har potensiale til å rykke opp!!!!!

Nellejr

Kontinuitet må til for å skape suksess
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Dennis

Re: Faresignal
« Svar #7 på: September 18, 2006, 20:35:27 »
Leeds burde meg laget i år, kontra i fjor, fortsatt ha mulighet til å nå play-off. Vi ligger i alle fall langt under det vi faktisk burde prestert uansett. Vi har mange skader, men man kan ikke bruke mange skader som unnskyldning for å tape mot Wolves, som jo har solgt halve laget sitt!
Uflaks som unnskyldning? Det fungerer kun i en kamp! Man kan ikke gå rundt å bruke den gang etter gang. Som min kloke pâpâ sa etter Palace kampen: "Uflaks og flaks jevner seg ut" og det har han helt rett i.

Spillerne har sikkert vært dårlige i år, men
en mann må stå til ansvar for dette; Kevin Blackwell.

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Re: Faresignal
« Svar #8 på: September 19, 2006, 01:24:04 »
Vi "spaserte" oss nesten til play off ifjor. Selvfølgelig skal lista legges der og ihvertfall ikke lavere. [8)]

Jon R.
Jon R.

ØysteinBL

Re: Faresignal
« Svar #9 på: September 19, 2006, 04:20:41 »
Laget ble svekket når vi kvittet oss med Hulse og Walton. Jeg synes også Harding gjorde et godt inntrykk i Norge. Stone back in action. Kilgallon som sentral midtstopper isf. Gregan. Og så har vi vært uheldige med nyanskaffelsene; et tåpelig rødt kort med ditto utestengelse, skader før sesong-start osv. Alt i alt: på papiret et lag å regne med, selv om vi altså tippet opprykk før Hulse & co forsvant. Men ingen tvil: vi har et potensiale.

Enig med Tom S; vi må aldri ty til uttalelser som at tabellen lyger og sånn. Se på Viking! Har hele tiden uttalt at vi snakker ikke om nedrykk! (bruker et lokalt eksempel)

Semb's karakteristikk er meget presis og korrekt; Flynn gjengir den ovenfor.

Vi må ikke gå i fella her! En forløsende faktor må på plass, slik at vi ser faresignalene, og får ut potensialet som helt klart ligger der.

Hva er den forløsende faktor?

Jeg tror dessverre at det ikke er noen vei utenom, vi må få inn en ny gaffer...

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969