Skrevet av Emne: Bryan Robson...  (Lest 2561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sverre

Bryan Robson...
« på: September 18, 2006, 18:38:45 »
... er sparket!  Det antydes at West Brom. nå vil forsøke å hente Alan Curbishley.

Hva skjer da med "våre planer"?
 

nellejr

Re: Bryan Robson...
« Svar #1 på: September 18, 2006, 19:07:17 »
Vær så snill, ikke Brian Robson som manager i Leeds...........

Nellejr

Kontinuitet må til for å skape suksess
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #2 på: September 18, 2006, 20:04:12 »
quote:
Originally posted by Sverre
[br]... er sparket!  Det antydes at West Brom. nå vil forsøke å hente Alan Curbishley.

Hva skjer da med "våre planer"?



Det har aldri vært "min plan" å hente Curbishley, så dette bekymrer meg lite.
Håper også at vi slipper å se Ranieri eller Wise i sjefstolen.

Da står vi vel igjen med to alternativer:
1: Den spennende Penney, som  gjorde en oppsiktsvekkende god jobb i Doncaster.
2: Min to-tanker-i-hodet-plan: Stone nå, og kanskje Boothroyd til sommeren.

Jeg mener, naturlig nok (!) at min plan er veldig god. Skulle Stone vise seg å bli en åpenbaring som manager, så kan vi selvsagt satse på ham videre. Skulle han vise seg å bare gjøre en ok jobb (værre enn Blackwell vil han uansett ikke være!), så kan vi for fullt starte jakten på min hovedtarget: Boothroyd!

Selv om ting ser mørkt og begredelig ut akkurat nå, er det svært sannsynlig at ting vil være mye bedre om ett knapt år. Til sommeren vil vi være ferdig med alt gammalt dritt, og muligheten for at nye investorer vil være på plass er også stor. Dermed skulle det meste ligge til rette for en dyktig og ambisiøs manager.

Så hold ut, kjære venner! Hold ut! [:)]


Jon R

Re: Bryan Robson...
« Svar #3 på: September 18, 2006, 20:48:48 »
quote:

Så hold ut, kjære venner! Hold ut! [:)]




Klart vi holder ut. Men jeg ser det som en klar fordel at vi ikke rykkr ned en divisjon før en ny manager tar over. [:)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Bryan Robson...
« Svar #4 på: September 18, 2006, 20:54:06 »
Boothroyd? Hvorfor er han en av to alternativer, sammen med Penney? Penney virker spennende, men sett at Watford holder seg; hvorfor i all verden skulle Boothroyd ta skrittet ned til CCC?
Og nå snakker jeg ikke til deg, veteranen, men mange mener at vi gjorde en feil i å ansette Blackie pga at han var veldig uerfaren osv, men han har flere år i bagasjen en Boothroyd. Tror ikke Boothy er den åpenbaringen mange her tror. Watford hadde en fantastisk sesong i fjor, men jeg er bombesikker på at laget vil gå ned. Om de skulle holde seg, skal jeg byne å se på han som et geni selv, men ikke enda!

Bates har vist seg som en mann som liker å hente inn de som jobbet med og under han i Chelsea, derfor vil Claudio Ranieri og\eller Dennis Wise være de mest sannsynlige alternativene. Om ikke det skulle komme en enorm overraskelse i form av Ruud Gullit eller Gianluca Vialli.

Steve Stone er jeg faktisk mer positiv til! Mannen virker som en skikkelig seriøs foppallspiller, og nok en mann du ikke får lov til å sluntre unna, under.


Marching On Together!
Marching on together!

veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #5 på: September 18, 2006, 22:13:06 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Boothroyd? Hvorfor er han en av to alternativer, sammen med Penney? Penney virker spennende, men sett at Watford holder seg; hvorfor i all verden skulle Boothroyd ta skrittet ned til CCC?



Her må vi ha flere tanker i hodet samtidig. Hvis vi ser oss blind på situasjonen slik den er i dag, så er det lett å synke sammen i en dyp depresjon. Men må vi se på tingene i et litt lengre perspektiv. Vi vet at den finansielle situasjonen i klubben vil være langt bedre neste sommer. Vi vet også at det etter all sansynlighet vil dukke  opp nye investorer (kanskje også nye eiere?). Dermed kan Leeds bli en drømmeklubb å overta neste sommer!

Så til spørsmålet ditt, Kaizer. Hvorfor skal Boothroyd velge å gå fra Watford, hvis de beholder plassen, til fordel for Leeds? Her må vi igjen tenke perspektiv! Han vil kanskje velge å ta to skritt tilbake, for så å ta ti skritt frem!

For å gi deg noe å reflektere over, så vil jeg at du skal tenke litt på dette: Hvorfor valgte Howard Wilkinson å forlate Sheffield W, høsten 88, da de var nummer syv i toppdivisjonen, til fordel for Leeds, som da var nummer fire fra bunn i andredivisjon...?
 




veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #6 på: September 18, 2006, 22:29:30 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Så hold ut, kjære venner! Hold ut! [:)]




Klart vi holder ut. Men jeg ser det som en klar fordel at vi ikke rykkr ned en divisjon før en ny manager tar over. [:)]

Jon R.




Med Stone i sjefstolen ville jeg ikke vært bekymret for det. Men hvis Blackwell skulle få forsette ut sesongen, så ser jeg faktisk ikke bort fra at vi ville få oppleve det! Og det var vel kanskje det skrekkscenarioet du også så for deg...? [:)]

HåvardK

Re: Bryan Robson...
« Svar #7 på: September 18, 2006, 23:10:11 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Så hold ut, kjære venner! Hold ut! [:)]




Klart vi holder ut. Men jeg ser det som en klar fordel at vi ikke rykkr ned en divisjon før en ny manager tar over. [:)]

Jon R.




Med Stone i sjefstolen ville jeg ikke vært bekymret for det. Men hvis Blackwell skulle få forsette ut sesongen, så ser jeg faktisk ikke bort fra at vi ville få oppleve det! Og det var vel kanskje det skrekkscenarioet du også så for deg...? [:)]


Vi er nok flere som er bekymret for det. Kan ikke forstå hvordan vi skal begynne å lage spillemål igjen.

Men er det noe hold i spekulasjonene omkring Stone?

veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #8 på: September 19, 2006, 00:17:16 »
quote:
Originally posted by HåvardK


Men er det noe hold i spekulasjonene omkring Stone?


Nei. Jeg har ikke lest noe annet om dette enn det jeg selv har skrevet! [:D]

Jon R

Re: Bryan Robson...
« Svar #9 på: September 19, 2006, 01:13:35 »
Steve Stone er en spennende type. Selv skrev jeg et par skryte innlegg om radiokommentatoren Stone, da han vikarierte for Eddie Gray en periode i våres. Jeg ble imponert av han og han fremstod som en svært reflektert, tørrvitig og samtidig bånn seriøs fyr, som ikke var redd for å stille seg kritisk til sjefens disposisjoner under kampens gang. Dette uten å fremstå som illojal eller "bedrevitende." Han var full av inside information om spillere og manager, som han delte med oss lyttere i rikt monn. [:)]

Så hva har dette med manager-emnet Steve Stone å gjøre? Sannelig om jeg vet. Han har ihvertfall rik erfaring fra toppfotballen, selv om han vel aldri har spilt under noen av de aller beste managerne i England, så vidt jeg huske. Mulig han er et bra emne, kanskje han er det ikke. Det minst fordelaktige jeg kan si om han er vel at han ligner litt for mye på Nils Johan Semb av utseende, så kven kveit?  [8D]

Jon R.
« Siste redigering: September 19, 2006, 01:16:07 av Jon R »
Jon R.

Tom S

Re: Bryan Robson...
« Svar #10 på: September 19, 2006, 01:27:17 »
Hadde sansen for Robson som spiller, men tviler på at han er rett mann for Leeds United.
Også med tanke på bakgrunnen hans....

Men, fortsatt er Blackie sjefen på ER og det lyt vi forhalde oss til. Mr.Bates har idag også gått ut og gitt sin support til han, så mykje tyder på at han blir sittande INNtil videre.

Er fortsatt villig til å gi Blackie ein fair sjanse til å snu trenden, han fortener det. Forhåpentligvis når laget er skadefritt og de fleste kjem i kampform vil resultata også vippe i vår favør.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dag

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #11 på: September 19, 2006, 01:38:47 »
Hold i allefall Bryan Robson og Graham Souness langt unna Elland Road. De har vel stort sett ikke gjort annet enn ugang i de klubbene de har vært.

Har ikke noe stor tro på Steve Stone. Han er sikkert dyktig på mange måter, men han er en av miljøet og det skal vel mye til for at spillerne får den nødvendige respekten. Blir et managerskifte aktuelt bør det hentes en utenfra. Tror Curbishley hadde vært glimrende, også mulig at Wise kunne gjort en god jobb. Ranieri, Keegan og Hoddle er jeg mer usikker på.

veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #12 på: September 19, 2006, 03:05:53 »
quote:
Originally posted by Tom S



Men, fortsatt er Blackie sjefen på ER og det lyt vi forhalde oss til. Mr.Bates har idag også gått ut og gitt sin support til han, så mykje tyder på at han blir sittande INNtil videre.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


Dette er vel ikke helt riktig, Tom. Slik jeg har forstått det er det Blackwell som har gått ut og fortalt omverdenen at Bates støtter Blackwell. Helt utrolig!

Blackwell har nå gått så totalt opp sin rolle som Bates's "beste venn" at han tydeligvis sier og gjør alt han tror at Bates vil at han skal gjøre - bortsett fra å vinne fotballkamper!

Hele situasjonen er jo bare tragisk. Men til neste sommer blir alt mye bedre...trur eg..! [:D]

arneg

Re: Bryan Robson...
« Svar #13 på: September 19, 2006, 03:08:20 »
La oss slippe heksedoktoren Hoddle ihvertfall.  Da får vi heller tåle Blackie....
 

Tom S

Re: Bryan Robson...
« Svar #14 på: September 19, 2006, 03:09:46 »
Det er riktig vetten.

Naive meg tok det for god fisk at Blackie faktisk har snakket med Mr.Bates og i samråd har gjort denne uttalelsen, men kven kveit...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #15 på: September 19, 2006, 03:15:13 »
quote:
Originally posted by Jon R



Så hva har dette med manager-emnet Steve Stone å gjøre? Sannelig om jeg vet. Han har ihvertfall rik erfaring fra toppfotballen, selv om han vel aldri har spilt under noen av de aller beste managerne i England, så vidt jeg huske. Mulig han er et bra emne, kanskje han er det ikke. Det minst fordelaktige jeg kan si om han er vel at han ligner litt for mye på Nils Johan Semb av utseende, så kven kveit?  [8D]

Jon R.




Det var Brian Clough som formet Stone i de viktige årene fra 18 til 22. Og Clough var jo ikke akkurat noen pingle..! [:)]

veteranen

  • Gjest
Re: Bryan Robson...
« Svar #16 på: September 19, 2006, 03:21:50 »
quote:
Originally posted by Tom S

Det er riktig vetten.

Naive meg tok det for god fisk at Blackie faktisk har snakket med Mr.Bates og i samråd har gjort denne uttalelsen, men kven kveit...


WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Tviler ikke på at de to KB'ene har snakket sammen, men jeg redd for at den ubetingede støtten som Blackwell snakker om, er en tolkning som nok er langt mer preget av Blackwell's desperate håp, enn hva Bates faktisk har sagt...

Kato

Re: Bryan Robson...
« Svar #17 på: September 19, 2006, 03:50:01 »
At WBA i dag sparker Bryan Robson er et tegn på klare ambisjoner der i gården, i motsetning til hva vi kan snakke om.

Berge plassen holder nok her i gården.
 

Jon R

Re: Bryan Robson...
« Svar #18 på: September 19, 2006, 04:50:19 »
quote:
Det var Brian Clough som formet Stone i de viktige årene fra 18 til 22. Og Clough var jo ikke akkurat noen pingle..! [:)]



Glemte nesten at Stone er en gammel mann. Clough bør være en god rollemodell ja. Ihvertfall når det kommer til det fotballfaglige og evnen til å plukke de rette typene til spillerstallen. Forøvrig er jeg ikke overbevist om at det ville være så lurt å putte en novise som Stone i den usedvanlig krevende jobben som manager for kriserammede Leeds United. For ting kan faktisk bli verre, uansett om det ser mørkt ut for øyeblikket.  [:)]

Jon R.
Jon R.

ØysteinBL

Re: Bryan Robson...
« Svar #19 på: September 19, 2006, 04:52:18 »
Neida, det blir ikke noen Stone ...

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

Jon R

Re: Bryan Robson...
« Svar #20 på: September 19, 2006, 04:53:32 »
Nei, for vi ønsker da ikke å legge Stone til byrden? [:)]

Jon R.
Jon R.