Skrevet av Emne: Blackwell sparket!  (Lest 8858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Re: Blackwell sparket!
« Svar #30 på: September 21, 2006, 00:03:50 »
takk til blackie for tjensten.. SUPER LEEDS!!!!
KEEP FIGHTING!!

ragnar

Re: Blackwell sparket!
« Svar #31 på: September 21, 2006, 00:04:48 »
Kan være det blir klart før neste seriekamp. Sånn det ser ut nå, leder Carver laget mot B'ham.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Re: Blackwell sparket!
« Svar #32 på: September 21, 2006, 00:05:18 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Ferre

Er kanskje litt merkelig at Blackwell ble sparket nå? Bates gikk jo ut å støttet han for noen dager siden. Var vel presset fra fansen kanskje...

-WE'LL BE BACK-



Bates har ikke gitt Blackwell støtte i offentligheten de siste månedene. Det var Blackwell som uttrykte at Bates skulle ha gitt ham sin fulle støtte.



Okei, har misforstått da [:p]

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Blackwell sparket!
« Svar #33 på: September 21, 2006, 00:27:25 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg venter med å hyle virkelig høyt av glede inntil jeg ser hvem styret ansetter som ny manager. Men det er vel ikke så rart at folk som meg kjenner på små anstrøk av glede på en dag som denne, når vi aldri har hatt tro på at Kevin Blackwell kunne utrette store ting med Leeds United?



Jeg har forståelse for at de av dere som har vært skeptiske til Blacwell i mnd og år, ser det som positivt at hans tid er over. Ã… hovere på bekostning av dem som har støttet manageren inntil det siste og som har lett med lys og lupe etter det positive å fokusere på, blir uansett bare for dumt. Som deg, Hot Shot, ser jeg det hele an inntil vi vet hva vi får. Inntil det er avklart kan dette umulig være noe å feire. Hva om vi feks ender om med Glen Hoddle?  [V]

Jon R.
« Siste redigering: September 21, 2006, 00:28:45 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: Blackwell sparket!
« Svar #34 på: September 21, 2006, 00:36:19 »
Jeg er helt enig med Karl og Jon her. Selv om jeg i det siste har innsett at KB ikke var rett mann for Leeds, avventer jeg hans etterfølger med en solid porsjon nøkternehet. Blackwell var ikke mannen til å ta oss tilbake til PL, men samtidig er ikke akkurat det noen lett jobb. Og rent historisk sett har vi jo en relativt broget historie når det gjelder utnevnelse av managere. Tenk bare på Venables, Clarke og ikke minst Clough.

ØysteinBL

Re: Blackwell sparket!
« Svar #35 på: September 21, 2006, 00:41:30 »
Man blir da ikke mindre supporter om man er kritisk til noe ved klubben? (eks manager) tenk tilbake på Sgt Wilko - en av tidenes mest suksessfulle managere i klubben vår... Det ble nok der og på slutten. Og det ble sagt av suportere at nok er nok osv. Synes det er helt greit, jeg. (Men så klart; man kan godt unnlate å hovere, og forøvrig holde seg til moderat saklige uttalelser)

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

bakkjen

Re: Blackwell sparket!
« Svar #36 på: September 21, 2006, 00:42:57 »
Takk for ALT Kevin. Som mange før meg har uttalt her på forumet har han kanskje hatt den vanskligste og tøffeste oppgaven noen mananger i Leeds har hatt. Legger også merke til at alle er blitt veldig positive (noe som er bra), men det JEG synes vi skal passe oss for, er det og få for store forhåpninger for tidlig. Mange med meg har sagt at Gud må være imot oss som alltid gir oss motgang. Det jeg vil poengtere er at den som skulle ta over skuten etter Kevin ikke vil få en veldig lett oppgave til å begynne med han heller. Spillerkjøp blir det ikke med det første. Seiere kreves for å bringe fansen tilbake til Elland Road også, men som meg, en trener. Vil jeg si at det første den nye må få til er et ordentlig spillemønster og en struktur med fin angrepsfotball som har vært fraværende i Leeds de siste årene... Håper ihvertfall noen er enige med meg ;)

Leeds United 4ever!!!
« Siste redigering: September 21, 2006, 00:47:24 av bakkjen »
Leeds United 4ever!!!

B-m

Re: Blackwell sparket!
« Svar #37 på: September 21, 2006, 00:44:22 »
Blir irritert over folk som ikke klarer se alt det bra Blackwell har gjort for oss! Er helt overbevist om at Blackwell blir en meget dyktig manager for en annen klubb.
Takk for en strålende jobb!

Er JÆVLIG spent på hvem vi får. Please ikke la det være en "tenker", vi trenger en erfaren motivator. Curbishley er vel "4-5-1 og langball -mann", dyktig og ERFAREN manager....men kanskje litt for safe på en måte?  Tror btw Ranieri ikke er riktig mann
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Frode

Re: Blackwell sparket!
« Svar #38 på: September 21, 2006, 00:53:10 »
Synes absolutt det er på sin plass å hovere litt.  I lang tid har skepsisen mot Blackwell blitt møtt med hovering fra Svenn Anders mfl.
Det har rett og slett ikke vært rom på dette forumet for berettiget kritikk uten å bli møtt av nedlatenheter og "selvfølgeligheter" rundt Blackwells fortreffelighet.  Argumentene har HELE TIDEN vært at K.B ikke er noen motivator, samt at han mangler taktisk kløkt - noe de fleste er enige om nå.  Så det så, John R.
 

Karl Hot Shot

Re: Blackwell sparket!
« Svar #39 på: September 21, 2006, 00:54:08 »
Les leserbrevet av "P Bryan" fra Halifax i dagens utgave av Yorkshire Evening Post! Spot on. Han skriver at Blackwell burde forlatt Leeds United etter bare en sesong i stillingen, siden Blackwells taktikk alltid var altfor lett "å lese" for andre lags managere:

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=1777688&sitecode=leed&sportcode=leed
« Siste redigering: September 21, 2006, 00:56:41 av Karl Hot Shot »
 

B-m

Re: Blackwell sparket!
« Svar #40 på: September 21, 2006, 00:54:39 »
okei karl, leave it there.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Re: Blackwell sparket!
« Svar #41 på: September 21, 2006, 00:56:11 »
Har også at hørt Curbishley liker å spille 4-5-1 formasjon, noe jeg ikke tror passer for en klubb som oss som skal vinne kamper og komme oss opp i PL. Vil gjerne se at vi spiller offensiv 4-4-2 formasjon, med høyt balltempo og aggresiv spillestil. Det er det som er morsomt å se på, og det er slik vi VINNER kamper. Leeds er en stor klubb, og det er vi som skal dominere spillet mot nesten samtlige lag i CCC.

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: September 21, 2006, 01:00:24 av Ferre »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28920
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Blackwell sparket!
« Svar #42 på: September 21, 2006, 01:03:57 »
quote:
Originally posted by Ferre

Har også at hørt Curbishley liker å spille 4-5-1 formasjon, noe jeg ikke tror passer for en klubb som oss som skal vinne kamper og komme oss opp i PL. Vil gjerne se at vi spiller offensiv 4-4-2 formasjon, med høyt balltempo og aggresiv spillestil. Det er det som er morsomt å se på, og det er slik vi VINNER kamper. Leeds er en stor klubb, og det er vi som skal dominere spillet mot nesten samtlige lag i CCC.


Hehe, det slo meg at det kanskje ikke er Curb som overtar... (virker som det er godkjent & vedtatt allerede...) [:)]

Forresten er 4-3-3, 4-51 og 4-4-2 en lek med tall som trenere flest sier, det handler jo om så mye mer...



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Karl Hot Shot

Re: Blackwell sparket!
« Svar #43 på: September 21, 2006, 01:07:54 »
Det er riktig, Asbjørn. Kandidatene nå er vel alt fra Alan Curbishley til Glenn Hoddle. Vi snakker om Curbishley, O'Leary, Ranieri, Graham, Robson, Penney, Hoddle og kanskje også Paul Jewell.
 

Sleivind

Re: Blackwell sparket!
« Svar #44 på: September 21, 2006, 01:09:25 »
Hva skjer dersom en mann som Glenn Hoddle overtar? Eller Dennis Wise? Kanskje Bryan Robson? Det finnes MANGE dårlige muligheter der ute [xx(]

Færingen

Re: Blackwell sparket!
« Svar #45 på: September 21, 2006, 01:32:22 »
Bare det ikke blir Graham Sounes

Færingen
Færingen

Robert

Re: Blackwell sparket!
« Svar #46 på: September 21, 2006, 01:33:02 »
Vil takke Kevin for tiden i Leeds, og må faktisk si at jeg er ganske fornøyd med jobben han har gjort for Leeds. Med lite penger, har han gjort en god jobb, ihvertfall frem til Play-Off finalen.

Synes også det er greit å ta et skifte nå.

Lykke til videre!

Btw, noen som har et tall på hvor mange spillere Kevin har brukt i Leeds? Det må være mange...
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28920
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Blackwell sparket!
« Svar #47 på: September 21, 2006, 01:40:40 »
quote:
Originally posted by Færingen

Bare det ikke blir Graham Sounes

Færingen




[:o)]





I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: Blackwell sparket!
« Svar #48 på: September 21, 2006, 01:46:37 »
Vil også takka Blackwell for at han klart å skrape saman eit potensielt bra Leedslag for relativt beskjedne pund. I tillegg må eg prisa han for at han alltid stiller opp for fansen me sitt gode humør. Likevel e d greit at vi får inn ein ny manager på eit kritisk tidspunkt. Reknar me Carver midlertidig tek over ansvaret (iallfall neste kamp), og så ventar vi i spenning på ein knakande god erstattar.

jarle

Re: Blackwell sparket!
« Svar #49 på: September 21, 2006, 01:52:32 »
Jeg ga Blackie 4 kamper på en gammel tråd her. Etter det var det to strake tap i serien og en seier i cupen... Bates gjør det riktige... Takk for å ikke vente slik vi har gjort i de siste begredelige årene i Premier League... Vi har hatt en rekke med møkka managere, nå fortjener vi en ny kanon manager... en som forstår hva Leeds er og skal være!!!

ToreLA

Re: Blackwell sparket!
« Svar #50 på: September 21, 2006, 01:54:31 »
Takk for alt Kevin Blackwell. Hadde virkelig tro på Blackwell, selv om den ble forsvinnende liten mot slutten. Synd.

Nå får vi håpe vi får inn en kar med pondus og ryggrad.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Læshy

Re: Blackwell sparket!
« Svar #51 på: September 21, 2006, 01:56:14 »
Jeg ønsker også å takke Blackwell for den flotte jobben han har gjort med å bygge et nytt Leeds lag. For all del. Han har handlet mye smart og klokt, men taktisk og motivasjonsmessig er han
for svak for å lede oss tilbake.

Uansett er jeg veldig enig i at han skulle få fyken!

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Peter7

Re: Blackwell sparket!
« Svar #52 på: September 21, 2006, 02:01:40 »
Etterpåklokskap er enkelt.

Tror enkelte spillere nå vil blomstre opp under ny manager/spillestil ... Healy f.eks.

Kan nok bli noen spillere som vi ikke vil se særlig mye mer til også, med i dragsuget går nok folk som Butler og

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Blackwell sparket!
« Svar #53 på: September 21, 2006, 02:04:11 »
Ja, så var dagen kommet som eg har frykta skulle komme. Synest synd på Blackwell som verkeleg har hjarta i Leeds. Men på den andre sida, var dette noko som var nøydd til å komme for at Leeds skulle ta "eit steg" vidare fram mot gamal stolthet.

Blackwell har gjort ein strålande jobb i Leeds, og dykk som meiner noko anna bør setja seg inn i situasjonen til Blackie. Tok Leeds laget frå "botnen" til palyoff i løpet av to år. Dette er ein strålande jobb!!

Men desverre såg vi teikn til at Blackwells tankar og ynskjer for Leeds laget hadde nådd eit metningspunkt ved slutten av forrige sesong, og bare videreutvikla seg denne sesongen. Heldigvis er vi fortsatt berre i september månad og ligaen har nett "sett" seg, så eg ser ikkje mørkt på resten av sesongen. Med ny giv, og ny manager har eg stor tru på at Leeds atter reiser seg, og kjemper om playoff!

Til slutt vil eg bare si:

Blackwell, du kan gå med hevet hovud ut Elland Road, du gjorde ein god jobb for Leeds United, og eg håper verkelig at du gjør suksess i ein annan klubb!
Best wishes!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Re: Blackwell sparket!
« Svar #54 på: September 21, 2006, 02:05:30 »
Håper virkelig Healy finner formen under en ny manager! Gutten har stort potensiale, og jeg tror ikke han har fått vist det under Blackwell. Kan bli viktig for oss hvis han finner scoringsformen. Healy - Cresswell på topp lukter det svidd av.

-WE'LL BE BACK-

Ove

Re: Blackwell sparket!
« Svar #55 på: September 21, 2006, 02:06:00 »
Kanskje Curb. var tiltenkt manager-jobben i WBA, men heller ville til Leeds. Derfor måtte Bates handle raskt?
 

Tom S

Re: Blackwell sparket!
« Svar #56 på: September 21, 2006, 02:30:06 »
Eg er ikkje av de som jubler for Blackie sin avgang som manager for Leeds United, men er av de som ser at det var nøydd for å komme. Ein blir tross alt målt etter resultat, og det har ikkje Blackie klart å levere denne sesongen.

Det er veldig viktig å ikkje gløyme det enorme arbeidet Blackie har lagt ned i klubben; frå Gary Kelly and I til Cardiff.
Kevin Blackwell kan forlate Elland Road med æra i behald og heva hoved, og sjå tilbake på den bragden det var å berge Leeds United frå fritt fall.
Han har ihvertfall gitt ALT for klubben, noko som ikkje kan seiast om alle involverte de seinaste år.

LYKKE TIL VIDERE KEVIN, DU VIL ALLTID STÃ… MED POSITIV AURA I HISTORIEN TIL LEEDS UNITED!

Men, no treng vi ny sjef.
Kven velger Mr.Bates til slutt? Det florerer med aktuelle kandidater i media og her på forumet, kanskje blir det ein totalt "out of the blue"!
Er av den oppfatning at Mr.Bates allerede har erstatteren klar og at han vert presentert ganske snart, om enn ikkje før etter kampen lørdag, den styrer nok Concrete Carver.

Velger å stille med åpent sinn med tanke på ny sjef for å ikkje bli skuffa, men heller positivt overraska.
Det er eit utruleg viktig valg Mr.Bates no skal gjere, lat oss håpe vi får inn ein manager som kan ta Leeds United tilbake der de høyrer heime og at vi kan endelig få litt kontinuiet i klubben vår.

WE ALL LOVE LEEDS!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: September 21, 2006, 02:31:51 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Lars E

Re: Blackwell sparket!
« Svar #57 på: September 21, 2006, 02:32:26 »
HALLELUJA!!!!!

Bare spar oss for en crap manager nå. Gi oss noe skikkelig.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: September 21, 2006, 04:28:56 av Lars E »
Forever Leeds

Kato

Re: Blackwell sparket!
« Svar #58 på: September 21, 2006, 02:33:45 »
Takk for innsatsen. Du var bare 90 minutter fra å gå inn i historiebøkene som en av våre største managere. Så nært, men likevel så fjernt.
 

GeirO

Re: Blackwell sparket!
« Svar #59 på: September 21, 2006, 02:42:50 »
Well done, Blackie. Trist dag for han i dag, men sånn er bransjen.

Hadde vel regnet med at han fikk et par kamper til å snu trenden. Men ser at den dårlige trenden nå har vart siden vårmånedene, og det er for dårlig. Tidspunktet er vel styrt av tidspunktet for enighet med arvtageren.

Vi får håpe på samme effekten som trenerbyttene i Norge denne sommeren!
MOT