Main Menu

Souness

Started by Dennis, September 23, 2006, 15:02:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Går rundt i disse dager og har en snikende frykt for at Bates skal ansatte Greame Souness eller for den saks skyld, Glenn Hoddle.

Når en kompis* la igjen følgende beskjed på MSN'min i løpet av natten
"Jeg hører noe om Souness"
ble ikke frykten min mindre!

(* - Han er Tottenham-fan)

Var det en grusom, ondskapsfull, lite morsom spøk, eller er det vært snakk om han i det heile tatt. Skjønner at alt av manager-rykter, er nettopp rykter, men ingen røyk uten ild, som de voksne sier.

Kaizeren - Som er livredd for at Souness skal komme og bruke penger vi ikke har, for å forlate klubben i enda verre forfatning. (les: Blackburn, Newcastle)

Marching On Together!
Marching on together!

Budda

Håper for all del at det ikke blir Souness!!! Da blir det League One neste år. Garantert. Makan til uduglig trener skal du lete lenge etter.
Endre

chief

Tror ikke vi skal engste oss for at Souness blir manager i Leeds.

Ken Bates er nok litt sprø,men så GAL er han ikke.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

matta

Souness går ikke sted der penger ikke flyter fritt ;) Hva skal han gjøre da? det eneste han er god til er jo å kjøpe..

"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Jon R

Heller 10 nye år med Ridsdale som styreformann. Heller Nils Johan Semb som hovedtrener inn i evigheten. Heller Blackwell som pressetalsmann og promotor for klubben på livtidskontrakt. Bare vi slipper Souness som manager, mannen vi omtalte som " vår venn" da han styrte i Liverpool.

Jon R.
Jon R.

Robert H.

God til å kjøpe? Er det det geniale kjøpet av Pål Lydersen du tenker på[:o)][?]

quote:
Originally posted by matta

Souness går ikke sted der penger ikke flyter fritt ;) Hva skal han gjøre da? det eneste han er god til er jo å kjøpe..

Tom S

Har Souness kjøpt Lydersen nokon gang[?]

quote:
Originally posted by Robert H.

quote:

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Nei det var Goggen som gjorde det. Beklager, er ikke våken ennå Tom.

Robert H.

Henning Berg sa vel en gang at Souness var den mest udugelige manageren han hadde vært borti. Stig Inge Bjørnebye snakker derimot ofte godt om mannen...

Jon R

quote:
Stig Inge Bjørnebye snakker derimot ofte godt om mannen...

Hva er poenget med å ta fra Thomas Lids, nattsøvnen da Robert? Hva vondt har han gjort deg?  [}:)]

Jon R.
Jon R.

Robert H.

Jeg har observert i en annen tråd at Thomas drakk kaffe og så på Pippi for lengst så jeg tok sjansen...[:D][8D]

Lids

Nattesøvn, Stig Inge Bjørneby, Pippi - hva skjer?

Thomas - som fortsatter drikker svart kaffe (nå 4,5 timer gammel) [:)]
Thomas

matta

Jeg sier ikke at han gjør gode kjøp, sier han er god til å kjøpe!!![8D] Det er jo det han gjør best.. Han er av den typen som mener kvantitet av gode gode navn, gir kvalitet på laget.. Synd for han [:p]

quote:
Originally posted by Robert H.

quote:

MooCow

Hugsa endao eg fekk mail frao ein Sunderland supportar i England om at Newcastle hadde ansatt Souness, eg trudde han fleipa helt t eg saog nyheiten me eigne auge...... Please stay away Souness.........