Skrevet av Emne: Football Manager 2007  (Lest 9041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Football Manager 2007
« på: September 24, 2006, 20:39:41 »
Demoen slippes ut natt til søndag 1. oktober, og spillet kommer vel den 20. oktober.

Noen som gleder seg? Gleder meg som en unge på julaften, tror dette kommer til å bli tidenes CM/FM!! [:D]

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Re: Football Manager 2007
« Svar #1 på: September 24, 2006, 20:51:55 »
Ja gleder meg sykt. Tror også dette kommer til å bli tidenes CM/FM.[:)][:)]

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

Dennis

Re: Football Manager 2007
« Svar #2 på: September 24, 2006, 23:28:52 »
Jeg gleder meg no rått!

Ordningen med farmerklubber, mer utpreget speidingssystem og desto mer kommentarmulighet, både mot trenere og andre spillere, virker spennende!

Faren er at det kan være mye feil i den første utgaven. Da tenker jeg ikke på bugs, som kan patches, men at det rett og slett ikke fungerer på riktig måte.

Likevel, spillet blir genialt!

Marching On Together!
Marching on together!

ragnar

Re: Football Manager 2007
« Svar #3 på: September 27, 2006, 01:49:58 »
Gleder meg, men cm 01/02 er den beste versjonen sålangt... ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Re: Football Manager 2007
« Svar #4 på: September 27, 2006, 05:59:36 »
quote:
Originally posted by ragnar

Gleder meg, men cm 01/02 er den beste versjonen sålangt... ;-)

*Champions of CCC 06/07*



Enig der, men tror nok FM 2007 tar over tronen. Er samtidig litt redd, som Mr Kaizer, at med alle de nye funskjonene i spillet kan det hende at ikke alle fungerer slik de skal. Får håpe ikke dette stemmer, BETA demoen har jo blitt testet av mange personer verden rundt.

-WE'LL BE BACK-

B-m

Re: Football Manager 2007
« Svar #5 på: September 30, 2006, 02:12:27 »
quote:
Originally posted by ragnar

Gleder meg, men cm 01/02 er den beste versjonen sålangt... ;-)

*Champions of CCC 06/07*



cm 01/02 var konge. Det var da databasen var på topp(de hadde gjort mest arbeid på den året før). Nå er databasen utdatert og kjedelig(alle vet hvem de skal kjøpe/hvem som er god). Helt utrulig at de ikke har skjønt at det er der mesteparten arbeidet ligger....... :(
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Football Manager 2007
« Svar #6 på: September 30, 2006, 02:29:45 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by ragnar

Gleder meg, men cm 01/02 er den beste versjonen sålangt... ;-)

*Champions of CCC 06/07*



cm 01/02 var konge. Det var da databasen var på topp(de hadde gjort mest arbeid på den året før). Nå er databasen utdatert og kjedelig(alle vet hvem de skal kjøpe/hvem som er god). Helt utrulig at de ikke har skjønt at det er der mesteparten arbeidet ligger....... :(


Du trenger ikke være bitter for at maskina di ikke takler FM. Vi forstår deg Bjønna. [8D]

Claudio Ranieri er klubbløs på tredje sesongen. Kom ikke her å si at databasen ikke er oppdatert.

Lars E

Re: Football Manager 2007
« Svar #7 på: September 30, 2006, 06:48:32 »
CM 01/02 er en klassikker! Sitter å spiller det nå faktisk. Oppdatert versjon slik at jeg har dagens spillere. Det er sykt niiice.

Men fra søndag av blir det bare FM07 demo. [:D][:D][:D][:D]


***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: September 30, 2006, 06:49:12 av Lars E »
Forever Leeds

knut_eknes

Re: Football Manager 2007
« Svar #8 på: September 30, 2006, 07:05:31 »
cm 01/02 er jo helt klart det beste, men jeg fikk meg ny pc og måtte innstalere det på nytt og gadd ikke oppdatere det derfor kjøpte jeg meg FM 2006 og må si jeg ble veldig imponert! Nettopp ferdig med sesong 1 med Leeds, førte oss til opprykk via Play Off.. 2-2 hjemme og 2-1 borte mot norwich og 3-0 i finalen mot southampton. Cresswell 3 mål!
Er det foresten noen som har noen unge gode og billige spillere å anbefalle?
 

B-m

Re: Football Manager 2007
« Svar #9 på: September 30, 2006, 07:15:28 »
lasta ned FM 07 demoen idag!

Lenge siden jeg har spille CM /fm, aldri vært fan etter 2d pitchen kom.

Tok over sheff wed, greit nok.

Spilte treningskamp borte mot wrexham. Vant 1-0. Wrexham fikk 1 rødt kort og 6 gule, i en treningskamp.. ukei.

Jeg spilte en elendig kamp og var heldig som vant, men alle spillerne spilte 7 og 8 på børsen.. ukei..

synes design er uoversiktlig og teit. rotete. i miss cm 01/02
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Re: Football Manager 2007
« Svar #10 på: September 30, 2006, 08:01:39 »
quote:
Originally posted by B-m

lasta ned FM 07 demoen idag!

Lenge siden jeg har spille CM /fm, aldri vært fan etter 2d pitchen kom.

Tok over sheff wed, greit nok.

Spilte treningskamp borte mot wrexham. Vant 1-0. Wrexham fikk 1 rødt kort og 6 gule, i en treningskamp.. ukei.

Jeg spilte en elendig kamp og var heldig som vant, men alle spillerne spilte 7 og 8 på børsen.. ukei..

synes design er uoversiktlig og teit. rotete. i miss cm 01/02



Det er den ufullstendige demoen du har downloadet. Var det i fra waccoe du lasta den ned? Demoen blir ikke sluppet før natt til søndag 1. oktober.

-WE'LL BE BACK-

Svend Anders

Re: Football Manager 2007
« Svar #11 på: September 30, 2006, 17:21:54 »
Gleder meg veldig til det kommer. Ikke minst fordi min nye MacBook nekter å innstallere fjorårets...

Svend

http://www.svendanders.com

Erik_

Re: Football Manager 2007
« Svar #12 på: September 30, 2006, 18:25:26 »
quote:
Originally posted by B-m

lasta ned FM 07 demoen idag!

Lenge siden jeg har spille CM /fm, aldri vært fan etter 2d pitchen kom.

Tok over sheff wed, greit nok.

Spilte treningskamp borte mot wrexham. Vant 1-0. Wrexham fikk 1 rødt kort og 6 gule, i en treningskamp.. ukei.

Jeg spilte en elendig kamp og var heldig som vant, men alle spillerne spilte 7 og 8 på børsen.. ukei..

synes design er uoversiktlig og teit. rotete. i miss cm 01/02


Du har spilt demoen, en kamp.
Og det er leeeeenge siden du har spillt dette managerspillet.

Allikevel klager du på at det er så dårlig. Det er som å høre på en liten drittunge. Som har bestemt seg på forhånd. Eller enda verre, en gammel hattkaill. [:o)]

Du skal få kjøpe av meg CM 01/02 hvis du vil. [8D][:D]

Ps. Jeg kommer til å knuse deg lett på PES6.

Robert

Re: Football Manager 2007
« Svar #13 på: September 30, 2006, 18:53:50 »
http://www.championshipmanager.co.uk/shownews.php?id=276
Ouuups, feil spill!

Fordi som lurer på link
« Siste redigering: September 30, 2006, 18:54:53 av ZyberZone »
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Robert

Re: Football Manager 2007
« Svar #14 på: September 30, 2006, 19:03:00 »
Okay, nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke finner det på sigames.com...
Demo versjonen er ikke ferdig enda [:)]
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

B-m

Re: Football Manager 2007
« Svar #15 på: September 30, 2006, 19:03:11 »
HEHE, for noen sterke reaksjoner! :D Skulle tro FM var dama di, Enrique.  
Don't take it personal, sport!
Etter kampen kom det en rapport fra media om at det var et svakt sheff wed lag, og at vi var veldig heldig med seiern. Greit, jeg hadde 2-3 sjanser og wrexham hadde 10, men hvordan i helvete kan jeg vite hvem som spiller dårlig når alle spillerne har 7 og 8 på børsen, og det etter en elendig kamp? Her må Eidos "tune ned" børsene, greit at alle ungene synes det er artig ar christian ronaldo har et snitt på 8.48 etter en sesong, men det er på langt nær realistisk. Og det er jo realisme vi lengter etter??
Og hvorfor har ikke spillere attributer som "lag-følelse"(som varierer el minsker etter hvor lang tid de har vært i klubben f.eks), de burde også ha en "rutine/experience" attribute. Pluss tonnevis av andre som jeg ikke gidder ramse opp. Dessuten burde hver attribute gå fra 20-100 som på PES. Jeg må le når jeg ser folk som har dusin med 20're, det er latterlig nok når noen har 20 i noe i det hele tatt, da er man verdens beste i det liksom! Og hva er det med disse ung-gutta(som det er gjort et utrulig dårlig arbeid med) som har 1 på mange ferdigheter?! Når en pro fotballspiller har 1 i takling og 1 i technique.....hvorfor er man fotballspiller? Hva har jeg på "heading" på fm? -3. Bestemora mi agility? -20 ?

For meg er det bare tilfeldigheter når det kommer til formasjon/taktikk, kjøper man et hard-fighting lag så takler de ikke noe mere enn et fint-spillende lag med pussies(tror jeg)..(dette skal jeg teste ut).
Når det kommer til cpu managerene så er det fette idiot - jeg mener det - F E T T E  I D I OT. De kjøper helt latterlige spillere inn(eh som de ikke bruker) og ødelegger lagene, aldri om de har noen spesifikk profil(kjøpe ungt/rutinert), eller noe som helst peiling på hva laget trenger. Alle er helt like òg(samme kjøpa om og om igjen). Dette er en stor feil i spillet.
Det var flere som klagde på at FM var for lett, og hva gjorde eidos med det? Joda de la inn såkalte "cpu cheats" som gjør det umulig for deg å vinne visse kamper..(legger inn dårlige perioder etc).. Istedenfor å bare gjøre cpu-managere mer smarte(kjøper bedre)!


Og for the record, jeg vant mot verdens beste PES spiller(lå som nummer 1. på pc-online), MED NEWCASTLE(han var brasil). Jeg vant 2-0. Men skal sies at Enrique har slått med et par ganger, på hjemmebane.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Re: Football Manager 2007
« Svar #16 på: September 30, 2006, 19:20:21 »
quote:
Originally posted by ZyberZone

http://www.championshipmanager.co.uk/shownews.php?id=276
Ouuups, feil spill!

Fordi som lurer på link



Ja, VELDIG feil spill! [:p]

Championship Manager er elendig! Er ikke i nærheten av FM i det hele tatt. [8D]

-WE'LL BE BACK-

Erik_

Re: Football Manager 2007
« Svar #17 på: September 30, 2006, 19:29:40 »
Haha... skal dette bli en sånn.
Hvis FM er dama mi, så er det eksen din? [:D]

For det første. Eidos har ikke noe med FM å gjøre. De har CM, som har attributter fra 1-100.

Jeg synes bare du skal prøve det ut før du sier at det er shite. (ikke en lurven demo). Det er som å si at Carver ikke har det som skal til, eller at han har det, etter en kamp. Jeg sitter her med Harrogate (FM06)og de tidligere Leeds gutta Barry Corr og Kevin Smith scorer i bøtter og spann. Og om jeg får gjenta det igjen. Ranieri er fortsatt arbeidsledig. [:D]

Selvsagt er det mangler på FM min gode venn. Jeg har derimot funnet ut at taktikken spiller veldig mye inn. Dette med CPU cheats har jeg ikke fått med meg. Men det er sikkert fordi jeg skrur av og spiller kampen på nytt.

Minuset med FM er at spillet aldri blir fullstendig før til neste sommer. Da alle tilleggspakker er nedlastet. For mye bugs til å begynne med. Hver eneste utgivelse. Men man har jo et par valg da.

1)Spille det beste managerspillet som er ute for tiden.
2)La være.
3)Joine meg på www.cm-online.com eller spille CM07 som sikkert blir enda verre.

Robert

Re: Football Manager 2007
« Svar #18 på: September 30, 2006, 19:32:57 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by ZyberZone

http://www.championshipmanager.co.uk/shownews.php?id=276
Ouuups, feil spill!

Fordi som lurer på link



Ja, VELDIG feil spill! [:p]

Championship Manager er elendig! Er ikke i nærheten av FM i det hele tatt. [8D]

-WE'LL BE BACK-



Hehe, tro meg. Jeg vet alt om FM og CM. Jeg bare rotet litt [:)].
Forøvrig så staret jeg min CM karriære med CM 93/94 eller om det var 94/95.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Ferre

Re: Football Manager 2007
« Svar #19 på: September 30, 2006, 19:39:31 »
quote:

Hehe, tro meg. Jeg vet alt om FM og CM. Jeg bare rotet litt [:)].
Forøvrig så staret jeg min CM karriære med CM 93/94 eller om det var 94/95.



Det høres bra ut! [:)] Begynte vel min karriere i den perioden jeg også...

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Football Manager 2007
« Svar #20 på: Oktober 01, 2006, 06:27:57 »
Endelig er demoen sluppet! [:D]

Blir en lang natt dette, mye spilling..[:p]

http://http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/521102691/m/2992076852http://

-WE'LL BE BACK-

R - R

Re: Football Manager 2007
« Svar #21 på: Oktober 03, 2006, 04:44:00 »
CM/FM har vore ein trufast følgesven lenge. Har spelt kvar versjon sidan CM1 kom ut. Mange timar som har blitt brukt der ja. Men gud så moro og avhengigheitsskapande. FM07 blir sikkert intet unntak

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Robert

Re: Football Manager 2007
« Svar #22 på: Oktober 07, 2006, 22:46:50 »
Imponert over hvor lite det spillet her krever av maskinen min. Flyter jo ganske bra på laptopen
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Robert

Re: Football Manager 2007
« Svar #23 på: Oktober 18, 2006, 04:53:24 »
Spillet er nå ute på nettet - irriterende for oss som skal kjøpe det. Får se om jeg klarer å holde meg noen dager til..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lars E

Re: Football Manager 2007
« Svar #24 på: Oktober 18, 2006, 05:09:13 »
Hvor?

Skal kjøpe det, men kan jo spille det i et par dager før det kommer i butikken[:p]

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 05:09:56 av Lars E »
Forever Leeds

Bites Yer Legs

Re: Football Manager 2007
« Svar #25 på: Oktober 18, 2006, 05:59:50 »
Når det gjelder FM 07, er det nødvendig å forhåndsbestille forå være sikker på å få det 20 okt eller?

Her skal isåfall Leeds opp i PL!!!!
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Re: Football Manager 2007
« Svar #26 på: Oktober 18, 2006, 07:13:03 »
quote:
Originally posted by bite yer legs

Når det gjelder FM 07, er det nødvendig å forhåndsbestille forå være sikker på å få det 20 okt eller?

Her skal isåfall Leeds opp i PL!!!!



Er ikke sikker. Tror kanskje det kommer i butikkene den 20. Men som sagt, er ikke sikker..

-WE'LL BE BACK-

Robert

Re: Football Manager 2007
« Svar #27 på: Oktober 18, 2006, 14:13:34 »
Hehe, det ligger ute overalt [:)]
Spillet skal komme den 20'e ja, men tviler vel på om du faktisk må forhåndsbestille det.. Men vet ikke.
Gå å hør med EBGames eller noe
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lars E

Re: Football Manager 2007
« Svar #28 på: Oktober 18, 2006, 23:06:11 »
Overalt... Og så klarer jeg ikke å finne det![B)][B)]

Har du en link eller noe til en som bruker pcen til lite annet enn fm og luscos?[:I]

(Men så blir det vel fredag før jeg får tak i det uansett så det er vel ett fett [:p])

Forever Leeds

Forever Leeds

tori_no

Re: Football Manager 2007
« Svar #29 på: Oktober 19, 2006, 01:41:50 »
Releasedatoen er endret til onsdag 18. Så det bør være mulig å finne det i hyllene allerede torsdag.