Skrevet av Emne: IAN MOORE  (Lest 2421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

IAN MOORE
« på: September 24, 2006, 23:52:30 »
For første gang i Leeds karrieren, har han vært helt skadfri over en lengre periode. Utfra det jeg har sett av han iår, begynner det å avtegne seg en meget habil fotballspiller, med smarte bevegelser, god fysikk, relativt brukbar fart, stor løpsstyrke og 100 % innsats. Begynner å skjønne at Blackwell mente det var verdt å bruke 50 000 £ på denne spilleren. Jeg jublet litt ekstra da jeg trodde Moore satt inn 3-2, og sier som min venn Håvard K: Jeg merker jeg har et hjerte for Ian Moore. [:)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: IAN MOORE
« Svar #1 på: September 24, 2006, 23:56:10 »
Til orientering: Det VAR Moore som satte inn 3-2. Samme hva TV-bildene sier.

wilko92

Re: IAN MOORE
« Svar #2 på: September 25, 2006, 00:09:16 »
Skal bli spennede å se ham i fortsettelsen. Helt enig med Håvard. Det var Moore.........
 

Dennis

Re: IAN MOORE
« Svar #3 på: September 25, 2006, 00:15:59 »
Mer Moore!

eventuelt

More Moore!

Marching On Together!
Marching on together!

Henning

Re: IAN MOORE
« Svar #4 på: September 25, 2006, 02:07:26 »
Har alltid hatt trua på Moore, so ingenting ville glede meg meir enn at han lykkast.

Henning.


Geir Magne

Re: IAN MOORE
« Svar #5 på: September 25, 2006, 02:31:45 »
Moore var blid, beskjeden og sympatisk på treningsleir i Norge. Hyggelig at han lykkes. Men jeg synes det er mere kraft over Blake og er forundret over at han ikke har fått mere spilletid i høst. Får håpe det løsner for hele laget nå. Da skal vi fort klatre på tabellen. Det er svært jevnt og alle slår alle. Absolutt mulig med opprykk bare målene og poengene begynner å komme!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Sheridan

Re: IAN MOORE
« Svar #6 på: September 25, 2006, 04:00:36 »
Gøy at Moore viser at der ihvertfall bor litt fotball i han.
Men at han skal holde Blake på sidelinja når begge er friske og raske er jo ett mysterium for å si det mildt.


Jon R

Re: IAN MOORE
« Svar #7 på: September 25, 2006, 06:31:46 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Gøy at Moore viser at der ihvertfall bor litt fotball i han.
Men at han skal holde Blake på sidelinja når begge er friske og raske er jo ett mysterium for å si det mildt.



For de av oss som så Cardiff kampen, er kanskje ikke mysteriet sååååå stort heller, Ole. [;)]

Jon R.
Jon R.

Dorigo`s left foot

Re: IAN MOORE
« Svar #8 på: September 25, 2006, 06:39:29 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Gøy at Moore viser at der ihvertfall bor litt fotball i han.
Men at han skal holde Blake på sidelinja når begge er friske og raske er jo ett mysterium for å si det mildt.





Til Blake`s forsvar så meldte han forfall på lørdag grunnet strekkskade...
« Siste redigering: September 25, 2006, 06:40:23 av Dorigo`s left foot »

B-m

Re: IAN MOORE
« Svar #9 på: September 25, 2006, 07:22:15 »
Moore er en bra kar å ha!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Robert H.

Re: IAN MOORE
« Svar #10 på: September 25, 2006, 15:18:31 »
Moore var ikke med på treningsleiren i Norge i år ihvertfall!

quote:
Originally posted by Geir Magne

Moore var blid, beskjeden og sympatisk på treningsleir i Norge. Hyggelig at han lykkes. Men jeg synes det er mere kraft over Blake og er forundret over at han ikke har fått mere spilletid i høst. Får håpe det løsner for hele laget nå. Da skal vi fort klatre på tabellen. Det er svært jevnt og alle slår alle. Absolutt mulig med opprykk bare målene og poengene begynner å komme!


ToreLA

Re: IAN MOORE
« Svar #11 på: September 25, 2006, 15:23:49 »
Ifjor var han med. Jeg gjorde faktisk den store feilen å kalle ham Eddie, dette var altså like etter at de begge hadde komt til klubben til mitt forsvar.... Men han tok det fint. Virket som en sympatisk kar ja.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Karl Hot Shot

Re: IAN MOORE
« Svar #12 på: September 25, 2006, 16:25:49 »
Ian Moore er og blir talentløs på dette nivået. Selg ham til Barnet, som vel mener at han er en hvass spiss! Blake var skada, og Beckford var skada, Carver turte ikke å gamble med Howson i sin første kamp som caretaker, der ligger hele forklaringa på at Moore fikk noen minutter på slutten av kampen mot B'ham. Jeg tror ikke Carver er blind og forventer derfor at Moore er på tribunen når troppen er skadefri igjen. C'mon, Carver! Be sensible!
 

ragnar

Re: IAN MOORE
« Svar #13 på: September 25, 2006, 16:32:05 »
Howson var vel og skadet, men Moore er og blir en spiller som de på engelsk vel kaller "decent"...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: IAN MOORE
« Svar #14 på: September 25, 2006, 16:36:08 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Ian Moore er og blir talentløs på dette nivået.


Kompromissløs som ofte før, Hot Shot. Fant du virkelig ikke noe postivt ved Moores innhopp på lørdag? [:0]

Jon R.
Jon R.

Papi

Re: IAN MOORE
« Svar #15 på: September 25, 2006, 16:39:00 »
Nå var vel litt krass Karl, men er einig med at han stiller lenger bak i køen med fulltallig tropp. Pr. dags dato er Horsfield og Healy udiskutable startmenn, mens eg personlig meiner at Blake bør komme forann Moore. Dette begrunner eg fjorårsesongen med. Om Beckford danker ut Moore er eg meir usikker på. Sliter litt med å få det til, men er det noko eg håper på er det at Becky lykkes i Leeds.

Gleder meg til Cressy kjem tilbake, da blir det verkelig konkurranse om plassene:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Karl Hot Shot

Re: IAN MOORE
« Svar #16 på: September 25, 2006, 16:43:17 »
John Carver bør la David Healy spille aleine på topp i en 4-4-1-1-formasjon og prøve Jonny Howson i rolla som attacking midfielder for å gi Healy støtte. Det er en ting som vi vet etter Blackwell-tyranniet, og det er at Healy ikke egner seg som høyreving.
 

h.b

  • Gjest
Re: IAN MOORE
« Svar #17 på: September 25, 2006, 16:44:35 »
Healy er Ok men Leeds må finne en bedre makker til ham enn de vi har



HåvardK

Re: IAN MOORE
« Svar #18 på: September 25, 2006, 16:50:33 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

John Carver bør la David Healy spille aleine på topp i en 4-4-1-1-formasjon og prøve Jonny Howson i rolla som attacking midfielder for å gi Healy støtte. Det er en ting som vi vet etter Blackwell-tyranniet, og det er at Healy ikke egner seg som høyreving.


Kunne vært spennende å se Howson, uten tvil.

Ellers blir vel begrepet "tyranni" litt utvannet hvis vi skal karakterisere Blackwell som en del av noe slikt. Ser liksom ikke for meg ham i samme bås som Josef Stalin, Enver Hoxha, Pol Pot og Ceucesco.

Men det er nå min mening.

ToreLA

Re: IAN MOORE
« Svar #19 på: September 25, 2006, 17:26:18 »
Cresswell og Healy på topp er bra.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes