Skrevet av Emne: Carver  (Lest 4656 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Re: Carver
« Svar #30 på: September 26, 2006, 04:27:26 »
quote:
Originally posted by Ferre

Vi får vente i spenning å se som Carver er vår frelser. Tror vi skal vente i noen kamper før vi gir han guddommelig status [:p]

-WE'LL BE BACK-



Joda, men husk at det tok Jesus'en noen år før annerkjennelsen kom også! [:)]

Marching On Together!
Marching on together!

baste

Re: Carver
« Svar #31 på: September 26, 2006, 06:10:34 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by jarle

Hva var DOL NÃ…R HAN TOK OVER... NOTHING!!!
semifinale i CL og bygde opp et superlag...

CARVER = nothing... men han har riktig innstilling... VI SKAL ANGRIPE OG UNDERHOLDE... (CArver var under Keegan og Sir Bobby i Newcastle... Keegans Newcastle er noe av det beste jeg har sett av fotball på øya... at de ikke vant ligaen den ene sessongen er et under... Men de gikk litt i fella som DOL gjorde... kjøpte selv om laget fungerte... og ting rotet seg til... for mange stjerner...


GI CARVER sjansen...
av HOTLIST SOM ER PRESENTERT er det meste surt oppstøt... gamle møkka managere i Peter Reid støpning...




100 % enig



[8D] Er nok litt enig med Jarle jeg og. En ung energisk manager, som vet hva han vil. Kan være det vi trenger. Han har jobbet under "store" managere, vet nok hva som skal til. Gir han noen kamper til, før jeg gjør meg opp en for eller imot mening..[xx(]

lojosang

Re: Carver
« Svar #32 på: September 26, 2006, 16:42:03 »
Håper IKKE han tar etter han snekkersønnen fra Nazareth. Greitt nok, noen undere, og litt gåing på vann, vinproduksjon i brylluper og helberedelse av spedalske kunne nok byen og foptballaget Leeds ha godt av. Men en manager som ikke når sitt fulle potensiale før etter hans død tror jeg ikke vi er tjent med.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Carver
« Svar #33 på: September 26, 2006, 16:57:55 »
From Wikipedia, search for "John Carver":

"John Carver (1576-1621), Pilgrim leader and the first governor of Plymouth Colony, born probably in Nottinghamshire, England. Carver was a wealthy London merchant, but he left England and went to Leiden, Netherlands, in 1607 or 1608 because of religious persecution. In 1617 he became the agent for the Pilgrims in securing a charter and financial support for the establishment of a colony in America. He chartered the Mayflower and, with 101 other colonists, set sail from Plymouth, England, in September 1620. He signed the Mayflower Compact on November 11, 1620, and on the same day was elected to a one-year term as governor. He was probably instrumental in choosing Plymouth as the site for settlement and in making the treaty of alliance with Chief Massasoit of the Wampanoag tribe in 1621. Shortly after being re-elected governor in the spring, he died, apparently from sunstroke, in the spring of 1621. William Bradford was his sucessor."
 

Ferre

Re: Carver
« Svar #34 på: September 26, 2006, 17:13:04 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

From Wikipedia, search for "John Carver":

"John Carver (1576-1621), Pilgrim leader and the first governor of Plymouth Colony, born probably in Nottinghamshire, England. Carver was a wealthy London merchant, but he left England and went to Leiden, Netherlands, in 1607 or 1608 because of religious persecution. In 1617 he became the agent for the Pilgrims in securing a charter and financial support for the establishment of a colony in America. He chartered the Mayflower and, with 101 other colonists, set sail from Plymouth, England, in September 1620. He signed the Mayflower Compact on November 11, 1620, and on the same day was elected to a one-year term as governor. He was probably instrumental in choosing Plymouth as the site for settlement and in making the treaty of alliance with Chief Massasoit of the Wampanoag tribe in 1621. Shortly after being re-elected governor in the spring, he died, apparently from sunstroke, in the spring of 1621. William Bradford was his sucessor."



Nå er det ikke tvil lenger, denne mannen kommer til å bli STOR! Carver INN!! [:p]

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Carver
« Svar #35 på: September 26, 2006, 18:41:21 »
quote:
Originally posted by lojosang

Håper IKKE han tar etter han snekkersønnen fra Nazareth. Greitt nok, noen undere, og litt gåing på vann, vinproduksjon i brylluper og helberedelse av spedalske kunne nok byen og foptballaget Leeds ha godt av. Men en manager som ikke når sitt fulle potensiale før etter hans død tror jeg ikke vi er tjent med.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



[:D] [:D] [:D] [:D] [:D]

Marching On Together!
Marching on together!