Skrevet av Emne: Se Leeds på bortebane  (Lest 1692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rasandeokse

Se Leeds på bortebane
« på: ſeptember 27, 2006, 19:51:14 »
Kom i prat med noen Bradford supportere nå i helgen. De fortalte at det var mye trøbbel med leeds supportere på bortebane. Leeds var det laget alle andre supportere i england hatet mest.

Jeg skal se Ipswich - leeds i desember og har et stramt tidsskjema og lurer på om Leeds supportere vanligvis holdes igjen etterkamp for at Hjemmesupporterene skal få komt seg ut av stadioen?

Usikker på om jeg skal kjøpe billett blant leeds fansen eller hjemmefansen av denne grunn. Men det kan jo lett bli mye styr av å sitte blant hjemmefansen og få et ukontrolert gledesutbrydd ved en leeds scoring.
 

Karl Hot Shot

Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #1 på: ſeptember 27, 2006, 19:58:45 »
På Portman Road i Ipswich er det sjelden problemer for Leeds United-fansen. Du kan trygt sende mail til Tracey Lazenby og be om billett blant the fantastic Leeds United crowd. Jeg var der selv for noen sesonger siden og klinket pintglass på Ipswich-fansens egne puber.

Supporterne til Bradford City har jo ikke vært mors beste barn de heller tidligere. Dessuten ser mange Bradford-supportere på Leeds United som sin erkefiende. Det er mange år siden det ble ryddet opp i ulumskhetene blant supportere som følger Leeds United på bortebane. Stort sett er det tenåringsgutter og menn midt i livet som synger seg hese på The Kop og ulike bortebanetribuner. De fleste er svært joviale og humoristiske. De støtter laget som lagets tolvte mann i tykt og tynt. Noen av dem skriver kritiske og negative innlegg på Waccoe til daglig, men er verdens mest positive fyrer når det endelig er klart for avspark.
 

ToreLA

Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #2 på: ſeptember 27, 2006, 20:23:17 »
Hvordan er det å få tak i billetter til bortekampene til Leeds? Må en være member?




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


rasandeokse

Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #3 på: ſeptember 27, 2006, 20:31:37 »
Må være medlem av members club. Så må man sende søknad for å få kamp billett. Der de som har borte sessongkort har første pri, hjemme sessongkort andre pri, membersclub tredje pri.
 

GeirO

Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #4 på: ſeptember 27, 2006, 20:32:35 »
Kjøper nesten bestandig billett på "nøytral" sone på bortekamper. Orker ikke kjøret med Members Club. Har aldri hatt noen problemer med hjemmefansen over mine små gledesutbrudd........hvis Leeds scorer!
MOT

lojosang

Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #5 på: ſeptember 28, 2006, 01:20:42 »
quote:
Originally posted by GeirO

Kjøper nesten bestandig billett på "nøytral" sone på bortekamper. Orker ikke kjøret med Members Club. Har aldri hatt noen problemer med hjemmefansen over mine små gledesutbrudd........hvis Leeds scorer!



Kjøret? Er det alle dugnadene og kakelotteriene som er problemet? [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #6 på: ſeptember 28, 2006, 01:26:47 »
quote:
Originally posted by lojosang


Kjøret? Er det alle dugnadene og kakelotteriene som er problemet?


Ja, eller så er det å fylle ut det der ene skjemaet...
Litt av et kjør skal jeg si deg, det tar minst et halvminutt! [8)]
(iallefall hvis pennen ikke virker og du må lete etter en ny)


Hmm, når jeg tenker meg om, det som stresset meg mest var å måtte innom postkontoret (kø, you know) for å få tak i frimerker når applicationen skulle sendes...

Det er ikke bare-bare dette, Leifi...
En kan havne på kjøret av mindre.




While preachers preach of evil fates
Teachers teach that knowledge waits
Can lead to hundred-dollar plates
Goodness hides behind its gates
But even the President of the United States
Sometimes must have to stand naked

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

L.RADEBE

Re: Se Leeds på bortebane
« Svar #7 på: ſeptember 28, 2006, 01:42:27 »
Ã…ret Leeds rykket ned spilte jo guttene 1-1 på Old Trafford. Da slapp alle Leeds supportere ut samtidig som hjemmefansen. Ingen problemer.. Bråk med Leeds på bortebane forekommer ja, men det hører med til sjeldenhetene. Leeds har vel aldri hatt noe problem mot Ipswich, så du kan trygt glede deg til kamp. Det er jo bortekampene som er gøyest, da må man utnytte det fullt ut å stå med de riktige supporterene. Enjoy!