Skrevet av Emne: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?  (Lest 2556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« på: September 29, 2006, 14:51:01 »
CLAUDIO RANIERI has been told to lower his wage demands or forget about becoming Leeds boss.

The former Chelsea chief, 54, insists he is keen on talking to chairman Ken Bates about succeeding Kevin Blackwell at Elland Road.
Ranieri has been spotted in and around the city and saw Leeds draw 2-2 at QPR this season.
But the Italian wants £600,000 a year - about £11,500 a week - and Bates may only be prepared to pay him half that amount.
Bates still has to reach a compensation settlement with Blackwell.

Nok en gang alltid så troverdige The Sun.....

 

Karl Hot Shot

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #1 på: September 29, 2006, 15:41:18 »
Dette forstår jeg ikke helt. Pålitelige Sky Sports skrev om Kevin Blackwells forbedrede kontrakt i mars 2006 at den var den klart beste i Championship. De spekulerte i at Blackwell hadde £500.000 i årslønn. Jeg har vanskelig for å forstå at Bates skulle mene at Ranieri må ha lavere årslønn enn Blackwell, forutsatt at angivelsen av en halv mill. er korrekt for Blackwells del.
 

h.b

  • Gjest
Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #2 på: September 29, 2006, 16:09:02 »
Hvis det er tilfelle så er dette smålig av Bates.den viktigste signinga Leeds kan få er rett manager



Erik M

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #3 på: September 29, 2006, 16:40:52 »
Dette er jo hemningsløs spekulering.  Ranieri sier han ikke er blitt kontaktet, men avisene vet at lønnskravet er til hinder.  Hallo?
 

Ferre

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #4 på: September 29, 2006, 18:06:07 »
Ja, virker bare som spekulering. Men hvis det er sant er jeg enig med deg h.b, den viktigste signinga for Leeds er en rett manager. £11,500 i uka er jo ikke skremmende mye heller..?

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #5 på: September 29, 2006, 18:23:04 »
Men hva i all videste verden er all denne plapringen fra Ranierei til media? [:0]

Jon R.
Jon R.

rd1

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #6 på: September 29, 2006, 18:38:33 »
Ã…rsaken er at Bates holder på og overtaler Curb... Så enkelt er det!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Erik_

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #7 på: September 29, 2006, 19:15:51 »
Samme avis har visst skrevet i dagens utgivelse at Carver blir ut mai pga. at Wise ikke vil bort fra Swindon ennå. Så hvor mye skal en egentlig ta disse spekulasjonene for god fisk.

Sola skinner i England...

Leppan

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #8 på: September 29, 2006, 19:35:26 »
Så lenge Carver ikke roter seg helt bort vil Bates beholde Carver, billigste løsningen.

Glory years will come again!
Glory years will come again!

lojosang

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #9 på: September 29, 2006, 20:56:37 »
Sun har alltid basert sin fotballjournalistikk på å kaste ut haugevis med motstridene oppdiktede historier om overganger og den slags. Så, når en av disse hundrevis av svadahistoriene viser seg å være korrekt slår de seg på brøstet og skryter av at DE "visste" det først.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Dennis

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #10 på: September 29, 2006, 21:39:47 »
Jeg tror den nye manageren er klar, men at Bates venter med landslagspausen til å presentere han. Så kan vi bare spekulere i hvem det er... Men at Ranieri skulle vært på Elland Road 3-4 ganger uten å være i kontakt med Bates, det virker for meg litt rart.

Marching On Together!
Marching on together!

Robert H.

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #11 på: September 30, 2006, 00:16:08 »
Hva i allverden skulle være grunnen til å vente med offentliggjøre en slik avtale?

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg tror den nye manageren er klar, men at Bates venter med landslagspausen til å presentere han. Så kan vi bare spekulere i hvem det er... Men at Ranieri skulle vært på Elland Road 3-4 ganger uten å være i kontakt med Bates, det virker for meg litt rart.

Marching On Together!



Dennis

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #12 på: September 30, 2006, 00:54:10 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Hva i allverden skulle være grunnen til å vente med offentliggjøre en slik avtale?



Om det skulle være noe i ryktene om at Curbs ikke kan skrive under ny avtale før oktober, så er det jo veldig essensielt. Dessuten er det en fin måte å introdusere en trener, da han får "god" tid med laget før neste kamp.

Marching On Together!
Marching on together!

HåvardK

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #13 på: September 30, 2006, 01:03:10 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg tror den nye manageren er klar, men at Bates venter med landslagspausen til å presentere han. Så kan vi bare spekulere i hvem det er... Men at Ranieri skulle vært på Elland Road 3-4 ganger uten å være i kontakt med Bates, det virker for meg litt rart.

Marching On Together!



Kanskje han bare drar på fotballkamper der han er garantert å få billett?

Dennis

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #14 på: September 30, 2006, 01:11:44 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg tror den nye manageren er klar, men at Bates venter med landslagspausen til å presentere han. Så kan vi bare spekulere i hvem det er... Men at Ranieri skulle vært på Elland Road 3-4 ganger uten å være i kontakt med Bates, det virker for meg litt rart.

Marching On Together!



Kanskje han bare drar på fotballkamper der han er garantert å få billett?



Fullt mulig! [:D]

Men hvorfor på ER, der det er så j*vla dyrt?? Mannen er jo arbeidsledig!

Marching On Together!
Marching on together!

Sander

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #15 på: September 30, 2006, 08:05:03 »
Hvor har blitt av Penney? (eller hva han heter?)
 

Erik_

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #16 på: September 30, 2006, 18:34:57 »
Det ryktes at han ikke kommer seg ikke inn på ER på grunn av navnet.
De tar bare i mot Pund.
(ha ha...)

Det var vel snakk om at han var i forhandlinger om å ta over England U-21. Kanskje han også har vært på noen Leeds kamper. Men at det bare ikke blir nevnt like mye som Ranieri.
« Siste redigering: September 30, 2006, 18:35:59 av Enrique »

R - R

Re: Ã…rsaken til at Ranieri ikke får jobben?
« Svar #17 på: Oktober 03, 2006, 05:54:33 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Dette forstår jeg ikke helt. Pålitelige Sky Sports skrev om Kevin Blackwells forbedrede kontrakt i mars 2006 at den var den klart beste i Championship. De spekulerte i at Blackwell hadde £500.000 i årslønn. Jeg har vanskelig for å forstå at Bates skulle mene at Ranieri må ha lavere årslønn enn Blackwell, forutsatt at angivelsen av en halv mill. er korrekt for Blackwells del.



Dette har eg vanskeleg for å tru. Blackwell med £500.000 i lønn kan ikkje stemme. Meinar å ha lest at han hadde £200.000 i lønn, og det stemmer nok betre.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune