Skrevet av Emne: ØBS??  (Lest 2535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibmroald

ØBS??
« på: Februar 07, 2011, 20:05:05 »
Har bare sett/truffet og snakket med Øyvind én gang, og det var i Leeds i August når han spilte der, og et lite nachspie i lobbyen til hans hotell etterpå. Men i dag tror jeg at jeg så han for gang nr 2, kan ikke være helt sikker.

Det hadde seg slik at samboeren min satt å så på hotell cæsar, og helt på slutten så dukket det opp en politi og hentet en av rollefigurene. Tar jeg ikke HELT feil her, så tror jeg sannelig at politien var spilt av mr. ØBS in person!

Kommentar, Øyvind? ;)


Veldig off topic, men artig lell
 

asLeeds

Sv: ØBS??
« Svar #1 på: Februar 07, 2011, 20:11:59 »
Var nok ØBS ja ;D
DALHEIM WHITES

Jon R

Sv: ØBS??
« Svar #2 på: Februar 07, 2011, 20:18:06 »

Kommentar, Øyvind? ;)


Veldig off topic, men artig lell

Off topic it is men Øyvind kan sikkert svare her også han.   ;)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: ØBS??
« Svar #3 på: Februar 07, 2011, 20:23:36 »
2. rollen til Øyvind i Cæsar, politi denne gangen, skurk forrige gang :D

 8)

ØBS

Sv: ØBS??
« Svar #4 på: Februar 13, 2011, 17:44:54 »
Jo'a, jeg kan bekrefte din påstand...  Må ha noe å gjøre på dagtid også, vet du.  Spillinger som jeg lever mest av foregår mest på kveldstid og i helger.

Har stort sett hatt roller av tvilsomt slag som terrorist, langer, bolighai, håndtverker som jobber svart, leiemorder etc.  Bare tre-fire ganger som politi, både i uniform (passet ikke meg helt følte jeg) og som spaner/sivil...

Har også noen reklamefilmer men de forbigår vi i stillhet...

Men artig å registrere at "ingen" ser på H.C., men etter episodene jeg har vært med i ligger det et tosifret antall SMS i innboxen.

For ordens skyld:  Det ER og blir en møkkaserie...
LUSCOS-hilsen
ØBS

h.b

  • Gjest
Sv: ØBS??
« Svar #5 på: Februar 14, 2011, 09:08:18 »
Jo'a, jeg kan bekrefte din påstand...  Må ha noe å gjøre på dagtid også, vet du.  Spillinger som jeg lever mest av foregår mest på kveldstid og i helger.

Har stort sett hatt roller av tvilsomt slag som terrorist, langer, bolighai, håndtverker som jobber svart, leiemorder etc.  Bare tre-fire ganger som politi, både i uniform (passet ikke meg helt følte jeg) og som spaner/sivil...

Har også noen reklamefilmer men de forbigår vi i stillhet...

Men artig å registrere at "ingen" ser på H.C., men etter episodene jeg har vært med i ligger det et tosifret antall SMS i innboxen.

For ordens skyld:  Det ER og blir en møkkaserie...

Er man mann. Ja da ser man ikke på sånt

bwirum

Sv: ØBS??
« Svar #6 på: Februar 14, 2011, 17:13:05 »
Kan ikke unngå å få med seg litt vettu, mens man sitter på forumet på laptopen i sofaen og kona ser på TV... Kjell Aukrust for eks... nei, Jens August var det ja. Ikke fullt så spennende nei.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: ØBS??
« Svar #7 på: Februar 15, 2011, 01:50:54 »
Alvdal og "bror min og je" er liksom ikke like koselig nå lenger.  :(
- Leif Olav

flynn

Sv: ØBS??
« Svar #8 på: Februar 15, 2011, 09:02:33 »
Alvdal og "bror min og je" er liksom ikke like koselig nå lenger.  :(

Som stolt men utflyttet Alvdøl må jeg bare underskrive på den. Plutselig er det ikke stas å fortelle hvor man kommer fra lengre  >:(

Og i går kveld var det knivdrap i nabolaget mitt i Bærum.

Det blæs nordavind fra alle kanter nå jo Solan...

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: ØBS??
« Svar #9 på: Februar 18, 2011, 13:04:16 »
Alvdal og "bror min og je" er liksom ikke like koselig nå lenger.  :(

Som stolt men utflyttet Alvdøl må jeg bare underskrive på den. Plutselig er det ikke stas å fortelle hvor man kommer fra lengre  >:(

Og i går kveld var det knivdrap i nabolaget mitt i Bærum.

Det blæs nordavind fra alle kanter nå jo Solan...



flynn







...det er fali det...!
Yeboahs vitne