Skrevet av Emne: Endelig avklaring.....  (Lest 1148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

d701753

Endelig avklaring.....
« på: Oktober 04, 2006, 20:54:21 »
tenkte jeg!!!!
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~907025,00.html
Tror nok det tar ei stund før det skjer noe nytt!

Noen som tror på dette eller?


Tony
Tony

MacMurder

Re: Endelig avklaring.....
« Svar #1 på: Oktober 04, 2006, 21:13:05 »
Nix!

Dennis

Re: Endelig avklaring.....
« Svar #2 på: Oktober 04, 2006, 21:17:44 »
Selvfølgelig er dette bare rubbish!

Ken Bates har jobbet (hardt) i kulissene med tanke på vår neste permanente manager. Det er ikke sikkert at han ikke velger John Carver, men at han ikke har sett på muligheten for å hente en eller flere managere fra andre klubber eller arbeidsledige, det tror jeg ikke noe som helst på!

Artig at oss fans har greid å få den offisielle siden til å trykke en statement, selv om den ikke var utfyllende på noen som helst måte! Stå på folkens, det nytter! (litt)

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Re: Endelig avklaring.....
« Svar #3 på: Oktober 04, 2006, 23:00:07 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Selvfølgelig er dette bare rubbish!

Ken Bates har jobbet (hardt) i kulissene med tanke på vår neste permanente manager. Det er ikke sikkert at han ikke velger John Carver, men at han ikke har sett på muligheten for å hente en eller flere managere fra andre klubber eller arbeidsledige, det tror jeg ikke noe som helst på!



Spennende hypotese, kaizer. På a-etat henger det visstnok en plakat med teksten " middelstor britisk fotballklubb søker manager", så Bates har opplagt sett muligheten. Spørsmålet blir hvor mange managere Bates ser seg råd til å ansette. Curbishley, Ranierei og denne Penny kunne jo vært litt av et dream team, men dette er nok foreløpig litt urealistisk. I beste fall kan vi nok håpe på bare to av dem. [8D]
« Siste redigering: Oktober 05, 2006, 00:06:09 av Jon R »
Jon R.