Healy på vei ut?

Started by Leeeeeeeeeeeeds, October 13, 2006, 17:22:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

h.b: mja, men da bør vi vel få tak i en midtbane som fungerer... hehe [:D]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Og det er der jeg mener at Leeds bør investere rundt 5 mill pund.Med rett manager og midler så tror jeg Leeds vil komme seg på trygg grunn. Så får vi ta resten av sesongen som en bonus.

SirOlsen

Helt klart!

Stadig vise ord fra deg h.b som jeg nok engang er helt enig i.. Vi snakker jo om investering.. en investering jeg tror kunne vært vinningsgivende også for Geite-Bates

-SirOlsen-

SveinArve

Tror hb har funnet seg en fan:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

h.b

SirOlsen

Må da få lov til å være enig med en som tydeligvis deler samme meninger som meg vel [;)]

-SirOlsen-

h.b

R - R

quote:
Originally posted by h.b

Healy vil prestere hvis midtbanen fungerer

Men for å få midtbana til å fungere må vi kanskje ha midlar? Healy har kanskje goalgettereigenskapar, men faktum er at på klubbnivå har han aldri prestert. Sjå på statistikken. Han scorar i kvar fjerde kamp. Eg trur ikkje det er tilfeldig. Uansett om han har ein bra statistikk for Nord-Irland har han ALDRI putta mykje på klubbnivå, og i tillegg har mange av måla hans kome på straffespark.

No er realitetane slik at Bates ikkje er laussluppen med midlane. Så, om klubben skal bruke pengar, så trur eg det må kome gjennom spelarsal. Dermed, om vi får så mykje pengar for Healy som det blir antyda av enkelte i media, så seier eg ja takk. Vi treng å styrke laget, i alle delar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

h.b

Hvis Bates kan si på forhånd at 6 mill pund av spillersalgene skal gå til spillerkjøp, ja da kan jeg være tilbøyelig til å si at det å selge Killa og Healy for 8 mill pund kan vær ok.Men penger blir nok ikke frigitt til spillerkjøp

SirOlsen

Det er vel heller lite sannynlig at rike Onkel Bates er villig til å klinge litt mynt når det kommer til spillerkjøp og investeringer..

Men for å være helt ærlig, så hadde det ikke gjort meg noe å se et helt nytt lag på banen enn de hønsene som vaklet rundt på Elland Road i hvit drakt idag.. Det var pinlig å se på.. Jeg lever jo enda i håpet om at ting bedrer seg.. men jeg gav opp å tro på nissen engang også, så det varer vel ikke evig med optimisme når en får servert slike forestillinger som det vi fikk idag.. (igår ettermiddag for flisespikkere)

-SirOlsen-

Lids

Thomas

Lids

Thomas