Leeds-Stoke, kampen

Started by Lids, October 14, 2006, 15:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Endelig kamp i igjen, og i ettermiddag blir det seier. Skal bli spennende å se lagoppstillingen. Noen som har ønsker/tanker rundt denne?

Thomas
Thomas

Dennis

Jeg ønsker:

Sully

Kelly - Killer - Foxe - Wright

Carole - Derry - Douglas - Westlake

Healy - Horsefield

Subs - Warner, Butler, Rose, Howson, Cressy (er nok tidlig, men gjør som h.b og tar med Cresswell, i stedet for en bleik Blake.)

Vi SKAL vinne i dag, men frykter 0-0...

Marching On Together!
Marching on together!

h.b

Håper på dette laget og denne formasjonen. I et dypt savn av en attacking midfielder så gir jeg enten  Douglas eller Gylfi
sjansen der. Men vet aktisk ikke om Gylfi er skadet. I dag må Carver tenke offansivt og ha en mann til å ta Dacour`t rollen samt en mann til å bekle den frie rollen bak spissene.Spissene taper ofte ballen og da må andre angrepsbølge komme inn

----------Sully---------

Kelly - Killer - Wright

----------- Foxe -----------

---Carole - Derry- Westlake --

------- Douglas/Gylfi ----------

---------Healy - Cressy---------

26Killa

Alan Wright Starter nok på venster backen, ellers tror jeg at Kaizerhar rett lag, men tror også at Butler spiller istedenfor Foxe...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Dennis

quote:
Originally posted by 26Killa

Alan Wright Starter nok på venster backen, ellers tror jeg at Kaizerhar rett lag, men tror også at Butler spiller istedenfor Foxe...

killer boots, man!!

flaut å si, men jeg hadde faktisk glemt Wright! Han starter nok ja, og jeg vil gjerne se han der i dag. Bytter om på det! Takk.

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Howson er dessverre skadet, så da vil du vel ikke ha med han, Håkon? [:(] Det samme gjelder Danny Rose, kaizer. [xx(]

Horsfield var innvolvert i det meste av det vi skapte offensivt mot WBA, og bør få sjansen fra start også i denne kampen. Cresswell får være supersub. Blake har imponert på trening den siste uken ( ref: Carver) og forsvarer en plass på en sterk benk på dette nivået. Spillere som Stone ( ikke 100 % fit) og Frazer ( nylig tilbake fra skade) får rett og slett ikke plass i denne runden. Wright får få litt tid til å områ seg før han er aktuell i 16 manns troppen.

Går for dette laget: Sullivan - Kelly, Butler, Kilgallon, Crainey - Carole, Douglas, Derry, Westlake - Horsfield, Healy

Subs: Warner, Cresswell, Blake, Lewis, Foxe

Jon R.
Jon R.

26Killa

Robbie Williams

Jon R

New loan signing Alan Wright will go straight into Leeds' squad for the visit of Stoke to Elland Road on Saturday.

The 35-year-old left-back completed a month-long switch from Sheffield United earlier in the week and could go straight into caretaker manager John Carver's starting line-up.

"Squad" betyr "tropp", som vel består av 18 spillere eller deromkring. "Could" betyr "kan" .  [;)]

Jon R.
Jon R.

26Killa

"will go " det så jeg bare så... hehe

killer boots, man!!

Robbie Williams

mads

ønsker mig dette hold:
Warner
Kelly, Foxe, Killa, Wright
Carole, Douglas, Derry, Westlake
Cresswell, Healy

men tror desværre det bliver dette:
Warner
Kelly, Butler, Killa, Crainey
Stone, Douglas, Derry, Lewis
Horsefield, Healy

Håber virkelig at Butler, Lewis og Crainey bliver droppet, det er mit helt store ønske!

Men glæder mig meget til kampen i dag, Stoke er ikke noget dårligt hold, og har hentet nogen gode spillere på lån i denne uge...vi skal simpelthen vinde i dag!

Premier League i næste sæson!

HåvardK

Carole har jo havnet helt ute i kulda, uforståelig nok. Blir derfor overrasket hvis han figurerer fra start i dag. Tipper imidlertid Wright blir å finne der - tross alt er han jo bare på en måneds lån, og da er vel sannsynligheten større for at han faktisk blir brukt.

mads

ja har godt lagt mærke til det med carole, men var han ikke skadet? ellers forstår jeg det heller ikke

Førde

Er Cresswell på benken i dag ? nokon som veit?
Marching On Together! Leeds!
Marching On Together

Jon R

Ingen som har sett noen lagoppstilling ennå?

Jon R.
Jon R.

26Killa

Leeds: Sullivan, Kelly, Butler, Kilgallon, Wright, Douglas, Westlake, Derry, Lewis, Healy, Horsfield

Subs: Warner, Stone, Foxe, Cresswell, Blake

killer boots, man!!

Robbie Williams

pale

Så Crainey er ikke på benken engang...javel

Og hva har Lewis gjort i år som gjør at han fortjener en plass?

Ellers er det vel greit, spennende at Cresswell er tilbake.

Ferre

Artig med Cresswell på benken! Lewis får merkelig nok fortsatt tillit, savner Carole...

-WE'LL BE BACK-

peacock

Og Duberry er kaptein på Stoke[:p]

Ferre

Lykke til alle sammen. Dette må bli seier! MOT!!!

-WE'LL BE BACK-

JohnTiger

Noen med Radiolink?

Marching on together!
Marching on together!

pale

Sitter hjemme uten barnevakt, Sabeltann på DVD, og forhåpentligvis et par rolige timer foran pcen.
Og da hadde det vært fint med en radiolink, noen?

Leedsulf

Idag har jeg tro på seier, selv om vi stiller med Douglas og Lewis på hver sin kant.
Bra med Cresswell på benken.

h.b

mads

er tosset over den opstilling. Butler er simpelthen elendig, douglas og lewis kan absolut intet på kanterne. eneste positive ting er at vi langt om længe er sluppet af med crainey... :(
men stoke spiller med en helt ny midtbane stort set! det er vores eneste chance at de ikke er sammenspillet, ellers har jeg helt mistet troen på sejr. håber sefølgelig på sejren, men 1-1 er desværre det mest oplagte :(
Tvivler efterhånden meget på Carvers evner til at stille hold

h.b

en stoke komentator på hjemmekampen til Leeds

vidarlufc

MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

pale

Du må nok betale for å få høre hjemmekommentatorene...

SirOlsen

Da er det rett før vi setter igang folkens!
Leeds drakta er på plass på kroppen der den skal være.. Brusen akkurat passe kald etter en natt i kjøleskapet.. gutta varmer opp, potetgullet i skåla på bordet, bikka med ett tyggebein i kjeften.. Crainey ute av første 11 (YES!), og alt bare fryd og gammen...

DA SETTER VI IGANG KARA!... NÃ... SKAL VI HA SEIER!!

MAAAAAAAAAAAARCHING ON TOGETHER!! WE`RE GONNA SE YOU WIN!! TRALALALALA WE ARE SO PROUD, WE SHOUT IT OUT LOUD; WE LOVE YOU
LEEDS LEEDS LEEEEEEEDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Er det noen som har en TV link.  Det var en periode vi så live TV via en web side i Asia, tror jeg.