Skrevet av Emne: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!  (Lest 3945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« på: Oktober 15, 2006, 00:20:44 »
Noen med forslag på hva som må gjøres for å få leeds tilbake på rett spor igjen nå da ?????
 

Ferre

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 00:23:34 »
Ny manager, nye spillere. Ny eier?

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 00:26:18 »
Vet ikke.
Er bare sliten,    jævla sliten...
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

marve

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 00:27:36 »
quote:
Originally posted by Ferre

Ny manager, nye spillere. Ny eier?

-WE'LL BE BACK-


HEHEHEHEH vanskeligere en det er det ikke nei .
Har tenkt på en sak ,hvorfor får mr bates så jæ... lite pepper  av radio og presse folk i leeds ,synes han stort sett aldri har fått et spørsmål som er kritisk til måten han styrer vårt kjære leeds u.
 

oak-tjome

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #4 på: Oktober 15, 2006, 00:32:23 »
Hvis han styrer i det hele tatt, så styrer han det rett til he...te sprtslig sett. Hjelper ikke med 0,- i gjeld når vi til slutt kaver i League One!!!! Bates kom deg uuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

lowfields

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #5 på: Oktober 15, 2006, 00:32:34 »
quote:

HEHEHEHEH vanskeligere en det er det ikke nei .
Har tenkt på en sak ,hvorfor får mr bates så jæ... lite pepper  av radio og presse folk i leeds ,synes han stort sett aldri har fått et spørsmål som er kritisk til måten han styrer vårt kjære leeds u.



Godt spørsmål.
Virker rett og slett som om hele Leeds er så lei av all negativiteten de siste 3-4-5 årene at alle nærmest "gives f**k all" overfor hele klubben. Ingen gidder å engasjere seg fordi de er lei nedturer og depresjon.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Leedsulf

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #6 på: Oktober 15, 2006, 00:45:04 »
Frykter vi bare er i startgropa hva KRISE!!! angår.
Dette kan bli et scenario:

Killa, Healy, Cresswell, Westlake og Carole forsvinner.
Vi står da igjen med et par orienteringsløpere og en gjeng kandidater for Tjukkholmen.

Spillerne som starter, har blitt plukket ut på bakgrunn av hvor godt de går overens med manageren på fritia, og ikke hvilke kvaliteter de besitter.
På Elland Road sitter det 11347 tilskuere, inkludert bortefans.


Veien til fortsatt eksistens i CCC virker lang.
Veien til Premier League-spill, er så godt som forsvunnet.

marve

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #7 på: Oktober 15, 2006, 00:48:04 »
quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

Frykter vi bare er i startgropa hva KRISE!!! angår.
Dette kan bli et scenario:

Killa, Healy, Cresswell, Westlake og Carole forsvinner.
Vi står da igjen med et par orienteringsløpere og en gjeng kandidater for Tjukkholmen.

Spillerne som starter, har blitt plukket ut på bakgrunn av hvor godt de går overens med manageren på fritia, og ikke hvilke kvaliteter de besitter.
På Elland Road sitter det 11347 tilskuere, inkludert bortefans.


Veien til fortsatt eksistens i CCC virker lang.
Veien til Premier League-spill, er så godt som forsvunnet.


Jeg faktisk for salg av killa og healy hvis vi får minst 40-50 mill nkr prstk .Og da må selvsakt penga gå til forsterkninger av laget .
Hva med pelle nilsson i odd en meget god forsvars spiller ,han får vi får 15-20 mill .
 

Lars E

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #8 på: Oktober 15, 2006, 00:49:13 »
Ja altså, noe må faktisk skje nå. Spent på hva Bates foretar seg de neste dagene. Tror ikke han sitter stille å ser på klubben ramle fra hverandre. Det nekter jeg å tro..

Forever Leeds

Forever Leeds

Peter7

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #9 på: Oktober 15, 2006, 01:00:58 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Ja altså, noe må faktisk skje nå. Spent på hva Bates foretar seg de neste dagene. Tror ikke han sitter stille å ser på klubben ramle fra hverandre. Det nekter jeg å tro..

Forever Leeds




Tror ikke det hjelper BARE å sette Crainey inn på laget igjen heller.[:o)]

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

lojosang

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #10 på: Oktober 15, 2006, 01:06:39 »
Blackwell, KOM TILBAKE!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

marve

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #11 på: Oktober 15, 2006, 01:15:06 »
quote:
Originally posted by lojosang

Blackwell, KOM TILBAKE!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates


HEHEHEH ja kansje det er svaret ,vi har faktisk sluppet inn 10 mål siden kevin b fikk fyken ,og det er bare 3 kamper siden .10 mål det er mye på 3 kamper det og når 2 av dem er hjemme kamper så blir det enda dårligere .
 

Peter7

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #12 på: Oktober 15, 2006, 01:17:52 »
Carver har ikke akkurat styrket aksjene sine til managerjobben, nei.
Han har jo også sin del i dette laget, selv om KB jr. hadde hovedansvaret.

Storrengjøring!

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leedsulf

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #13 på: Oktober 15, 2006, 01:26:47 »
quote:
Originally posted by marve
Jeg faktisk for salg av killa og healy hvis vi får minst 40-50 mill nkr prstk .Og da må selvsakt penga gå til forsterkninger av laget .
Hva med pelle nilsson i odd en meget god forsvars spiller ,han får vi får 15-20 mill .


Hvor mange av disse eventuelt 40-50 mill tror du blir øremerket spillerkjøp? Ikke mange, er jeg redd.
Muligens nok til lønna til lånesigningene Darren Anderton og Paul Mahorn.

marve

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #14 på: Oktober 15, 2006, 01:29:48 »
quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

quote:
Originally posted by marve
Jeg faktisk for salg av killa og healy hvis vi får minst 40-50 mill nkr prstk .Og da må selvsakt penga gå til forsterkninger av laget .
Hva med pelle nilsson i odd en meget god forsvars spiller ,han får vi får 15-20 mill .


Hvor mange av disse eventuelt 40-50 mill tror du blir øremerket spillerkjøp? Ikke mange, er jeg redd.
Muligens nok til lønna til lånesigningene Darren Anderton og Paul Mahorn.


Les hva jeg skriver ,penga vi får inn ved salg av healey og killa (må være rundt 90mill nkr ) må selvfølgelig brukes til å forsterke laget ,hvis ikke prisen rett og penga ikke går til forsterkninger ,så er jeg i mot salget .
 

Lars E

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #15 på: Oktober 15, 2006, 01:44:59 »
quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by Larseirik

Ja altså, noe må faktisk skje nå. Spent på hva Bates foretar seg de neste dagene. Tror ikke han sitter stille å ser på klubben ramle fra hverandre. Det nekter jeg å tro..

Forever Leeds




Tror ikke det hjelper BARE å sette Crainey inn på laget igjen heller.[:o)]

***
Bring Duberry Back!



Ikke undervurder Crainey. Han kan finne på de sykeste ting.[:)]

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #16 på: Oktober 15, 2006, 01:56:26 »

quote:


Ikke undervurder Crainey. Han kan finne på de sykeste ting.[:)]

Forever Leeds




Ja, de gangene jeg har sett ham, har Crainey vært sykt dårlig, så der må jeg nesten gi deg rett... [B)]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #17 på: Oktober 15, 2006, 02:31:54 »
Veldig greit å få en ny på forumet som misliker Crainey like mye som meg selv.[:)]

Jeg har kanskje tatt det ut av signaturen min, men:

Crainey 4 Salg

..gjelder fortsatt.[:D]

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 02:33:09 av Lars E »
Forever Leeds

SirOlsen

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #18 på: Oktober 15, 2006, 02:46:27 »
Hehe, ja for meg er det egentlig et stort mysterium Larseirik at noen virkelig vil ha, og ikke minst forsvarer Crainey.. i allefall ut av de søpleforestillingene jeg har sett ham gjøre.. Greit nok, Crainey er sikkert et bra menneske han, og ejg skal for all del ikke uttale meg om ham som person.. jeg uttaler meg om ham som en spiller.. Og å slakte kan jeg gjøre med mange flere ut ifra dagens kamp.. Men den som har utmerket seg i elendighet i mine øyne er nevnte mann..

Tingen er at han blir BETALT for å gjøre en jobb.. i de kampene jeg har sett, om venstreback.. Den jobben har han ikke greid. Da er det så enkelt at da er han ikke rette mann for jobben.. Enten må han lære seg å gjøre den riktig, eller så må han vike plassen. Men med dagens kamp friskt i minne, så kan jo det sies om omtrent hele laget..
Den eneste på banen idag som får lønn fra Leeds United som briljerte (i allefall spilte nogenlunde bra) var Michael Duberry om ikke engang spilte i VÃ…R trøye!..

Klart, folk må få lov til å mene hva de vil, men jeg klarer ikke finne et eneste argument som taler i hans favør for å ha ham på laget.. jeg har sett det jeg har sett, og det må andre boller til for å motbevise det.

En ting jeg faktisk funderer på, er om det som kunne virket for å gi dem ett tupp i ræva, var å true med bøter ved elendige resultat, og heller kanskje friste med mindre bonuser (gulrot) ved seier.. Da snakker jeg ikke om kjempegreier.. men noe som kan bygge oppunder motivasjonen.. For lagmessig sett virker det på meg at det er der hovedproblemet ligger..

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #19 på: Oktober 15, 2006, 04:08:45 »
Det som må gjerast er enkelt:
- Leiinga, trenarapparatet, spelarane må sette seg ned og konstatere faktum: KLUBBE ER I KRISE. Vi ligg lågare på tabellen enn på veldig lenge. Vi spelar elendig fotball utan innsats. Kvar del av klubbapparatet må ransake seg sjølv og sjå kva som kan gjerast betre, frå topp (Bates) og ned til spelarane. Frå spelarane er det ein ting vi kan krevje: INNSATS. Det var det ingenting av i dag, og heller ingenting av forrige gang eg såg Leeds på TV mot Crystal Palace. Leeds er ein såpass stor klubb at den må ha mål om å gå nokon plass. Det følte eg ikkje var tilfelle i dag.

Det viser seg og gjerne at stallen ikkje er sterk nok. No har vi sluppe inn 10 mål på dei siste tre kampane. Det er jo då klart at forsvaret vårt er eit problem. Det som virkar openlyst for meg er at vi har ein midtstoppar (Butler) som ikkje fungerar og ein venstreback (Crainey) som ikkje fungerar. På venstrebacken har Carver prøvd å gjere grep ved å hente inn Wright, men han overbeviste ikkje i dag. Uansett er han ei veldig kortsiktig løysing. Så, forsvaret må styrkast. Midtbana vår har og problem: for lite kreativ. Vi har slitarar, men vi har ikkje dei som finn dei gode løysingane. Og når slitarane våre heller ikkje fungerar, så blir resultatet elendig. Vi har jo hatt eit kantproblem i mange år, også når vi var på topp under O'Leary. Carole har i det minste fart, så han ser eg gjerne på laget. Lewis har eg aldri hatt sansen for. Makan til pinglespelar skal ein leite lenge etter. Dessutan medfører hans manglande fart og tendens til å ville drible i opplagte innleggssituasjonar til at han er lite effektiv. På topp gjer superspissen vår Healy lite ut av seg, så om vi får £3-4m pund for han så seier eg ja takk. Cressy likar eg, og han har vist han kan putte.

Uansett, SPELARANE MÃ… STÃ… PÃ….

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 04:10:10 av R - R »
- Rune

h.b

  • Gjest
Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #20 på: Oktober 15, 2006, 04:14:05 »
Vi kan ikke skylde på spissa selv om de underpresterer om dagen.Det er manageren som må ta støyten.Han skal sørge for at de er såpass motiverte at de vil gå ut og blø for denne klubben. Vi eier ingen midtbane. Ingen kreativitet eller jobbing. Da kommer motstanderne gang på gang mot forsvaret



Peter7

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #21 på: Oktober 15, 2006, 04:19:58 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Veldig greit å få en ny på forumet som misliker Crainey like mye som meg selv.[:)]

Jeg har kanskje tatt det ut av signaturen min, men:

Crainey 4 Salg

..gjelder fortsatt.[:D]

Forever Leeds




Neineinei, Crainey var ikke skyld i NOEN av målene i dag, så:

Crainey 4 Scotland

..gjelder fortsatt.

***
Bring Duberry Back!
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 04:20:47 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #22 på: Oktober 15, 2006, 05:57:05 »
quote:
Originally posted by Ferre

Ny manager, nye spillere. Ny eier?

-WE'LL BE BACK-


Vel, her må det nok gjøres noe over HELE linja.. ledelse, spillere, støtteapparat, eiere osv osv..

Vi må forme Leeds United på nytt tror jeg rett og slett.. Hadde ikke gjort meg så veldig vondt om det kom noen nye eiere inn på banen snart med mål, visjoner og ikke minst ambisjoner.. det kan løse mye tror jeg..

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

baste

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #23 på: Oktober 15, 2006, 18:31:12 »
Virker mer sannsynlig med nedrykk fra CCC enn opprykk til PL..Haaper KB ser at han maa bruke penger for aa tjene penger *innvestere* mao...Hvor vanskelig e det aa forstaa

h.b

  • Gjest
Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #24 på: Oktober 15, 2006, 18:39:28 »
Den eneste suksessen Bates bryr seg om er suksesses til Lommeboka hans. [:(!]
quote:
Originally posted by baste

Virker mer sannsynlig med nedrykk fra CCC enn opprykk til PL..Haaper KB ser at han maa bruke penger for aa tjene penger *innvestere* mao...Hvor vanskelig e det aa forstaa





chief

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #25 på: Oktober 15, 2006, 19:00:52 »
quote:
Originally posted by h.b

Den eneste suksessen Bates bryr seg om er suksesses til Lommeboka hans. [:(!]
quote:
Originally posted by baste

Virker mer sannsynlig med nedrykk fra CCC enn opprykk til PL..Haaper KB ser at han maa bruke penger for aa tjene penger *innvestere* mao...Hvor vanskelig e det aa forstaa








Hvis man ser på Bates sin "record" som eier og styreformann,så har han vel ikke akkurat hatt spesielt sportslig suksess.
Men økonomisk,ja! Iallefall for han selv.

Han skal ha all ære for at han gikk inn i klubben på et tidspunkt der ingen andre var villig,og reddet oss fra konkurs.
Men det beste for klubben nå,hadde vært å få inn nye eiere som er villige til å invistere penger,og bygge opp et nytt storlag.

Og jeg er enig med deg H.B. tror ikke Bates bryr seg så mye om klubben Leeds United, men mer om økonomisk fortjeneste til seg selv.[^]





1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Bye

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #26 på: Oktober 15, 2006, 19:16:15 »
Men hvem faen er villig til å ta over nå da..
Trønder i Bergen!

Jon R

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #27 på: Oktober 15, 2006, 19:25:27 »
Utrolig at halve denne tråden går med på å diskutere en spiller som ikke engang var på banen igår. Leeds uten Crainey var ihvertfall ikke noe bedre enn Leeds med Crainey.

Jon R.
Jon R.

Lars E

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #28 på: Oktober 15, 2006, 19:44:29 »
Uten Crainey på banen fikk vi oppleve Leeds 2. svakeste punkt for fullt, nemlig Butler. Igår gikk motstanderene rett gjennom midten isteden.[:o)][xx(]

Butler 4 salg

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 20:07:23 av Lars E »
Forever Leeds

baste

Re: HVA NÃ…!!!!! KRISE!!!!
« Svar #29 på: Oktober 15, 2006, 22:36:16 »
Butler var ikke go nei, men jeg trur (ennå) at Leeds klarer å reise kjerringa. Derry m.fl bør gå i seg selv. Hva med å få fart på beina, var mye mye dårlig i går. Gremmes....Come on LEEDS.