Skrevet av Emne: Samling i bånn!  (Lest 1878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Samling i bånn!
« på: Oktober 15, 2006, 20:13:36 »
Utrolig! Vi er et bånnlag. Vi har den dårligste målforskjellen i divisjonen. 10 baklengs på tre kamper under Carver, er bare ubegripelig. Offensivt er vi svake. Defensivt er vi hjelpesløse. At vi har sluppet inn halvparten av disse målene når vi har vært i spillermessig overtall, bare understreker problemet. Spiller vi sone eller markering? Ingen av delene så det ut som igår. Hvor er den defensive jobbinga på midten?  Hvorfor taper vi 90 % av alle duellene over hele banen? Hvorfor jager ikke spillerne etter ballen når de mister den? Jeg så tre spillere utpå der , som så ut til å bry seg: Kelly, Kilgallon og Douglas, uten at noen av dem var gode.

Carvers offensive fotball har vært en vits. Vi prøver å stå litt høyere på banen, med det resultatet at det skapes svære avstander mellom lagedelene, der motstanderne kan boltre seg nesten som de vil. Vår 4 manns midtbane er helt uten samhandling og klarer ikke å dekke store nok flater. Her tror jeg det bare er en utvei: Tilbake til 4-5-1 og i det minste prøve å gjenskape noe av det vi hadde før kollapsen ifjor vår. La gutta få bryne seg på det lokale rugbylaget i noen timer, for å få tilbake gutsen i dullespillet igjen: Lag som ikke vinner dueller vinner heller ikke fotballkamper. Få lånt inn en stopper og midtbanespiller med noe som ligner på hurtighet og for guds skyld: Få inn en permanent manager.( ikke Carver) Jeg har nektet å godta at denne sesongen skal bli en kamp om å berge plassen i CCC: Kampen igår viste at vi har falt til et ubegripelig lavt nivå i løpet av et usselt halvår. Hvis vi ikke hever oss 200 % fra nivået igår, er vi en league one klubb innen neste sommer. [B)]

Børsen frra kampn igår:
Sully 5 (svak)
*KELLY 7 ( by far vår beste)
Butler 4 ( ubegripelig passiv)
Kilgalon 5 ( prøver men jeg har aldri sett han dårligere)
Wright  6 ( faktisk en av våre minst svake)
Douglas 6( kjemper og løper, oppoffrende innstilling, lavest feilprosent av de tre sentralt)
Derry 4 ( ubegripelig svak i alle faser av spillet)
Westlake 5 ( svak)
Lewis 6 ( god i første, helt borte i andre omg)
Healy 3 (halllooooo, hvor var du...)
Horsefield 3 ( kom aldri inn i kampen før han ble skadet...)

subs.
Cresswell 4 (hjelpesløs, tapte alle dueller, uvenn med ballen)
Stone 5 ( helt uten innflytelse)
Blake 4 ( straffemissen var symptomatisk)
 

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 20:35:24 av Jon R »
Jon R.

Ferre

Re: Samling i bånn!
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 20:36:38 »
Prøver meg på en børs jeg også (så ikke slutten av kampen):

Sullivan 5 - Svak og usikker
Kelly 7 - Vår beste spiller, god offensivt
Butler 3 - Utrolig svak, slet med store, sterke Stoke angripere
Killa 5 - Ingen god kamp, slet sammen med Butler med Stoke spissene
Wright 5 - Ivrig, men kanskje litt for ivrig i noen situasjoner
Douglas 6 - Prøver og prøver, men mangler hurtigheten en ving skal ha
Derry 4 - Skuffende svak!
Westlake 5 - Jobber og jobber, men får ikke utrettet så mye
Lewis 6 - God kamp av Lewis. Minus for dårlige innlegg
Healy 4 - Usynlig
Horsfield 3 - ????

Cresswell 3 - Virker rusten, mister ballen hele tiden
Stone -
Blake -

-WE'LL BE BACK-

R - R

Re: Samling i bånn!
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 20:56:20 »
Eg er til dels einig i det de skriv, men synst de overvurderar enkelte spelarar:
Sully:      3   Svak. Fire mål er svakt, uansett kor dårlig forsvaret var. Set spørsmålsteikn ved enkelte av måla.
Kelly:      5   var grei nok, så grei som det går an å vere på ein så dårleg dag.
Butler:     3   elendig
Killa:      4   svak, sleit med dei store spissane. Fekk lite hjelp av Butler
Wright:     4   svak. Hadde fleire merkelege inngripenar. Stoke hadde ofte rom på sida. Uavhengig av v.back: kanskje Lewis er problemet?
Douglas:    5   På lik linje med resten av laget, svak. Men prøver i alle fall.
Derry:      3   Derry er jo ikkje til å kjenne igjen. Kanskje kampens svakaste ilag med Healy.
Westlake:   3   Prøvde til tider, men blei for svak mot hardtkjempande Stoke-spelarar
Lewis:      3   Tafatt. Kom til enkelte innleggssituasjonar pga han blei bra frispelt, men fekk lite ut av dei gode posisjonane
Healy       3   Elendig. Gjorde ingenting.
Horsefield: -   Spelte så lite at det ikkje er vits i å kommentere han.
Cressy:     5   Prøvde, men fekk lite til. Får poeng utelukkande pga innsats, som var elles totalt fråverande i laget.
Stone:      4   Får og litt for innsats, men virka uvenn med ballen, mangla fart til å utfordre.
Blake:      3   Same som med Healy. Elendig.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 20:57:31 av R - R »
- Rune

Robert H.

Re: Samling i bånn!
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 20:58:41 »
Huff. Trist lesning for oss som ikke fikk sett kampen i går dette...

Denne sesongen blir en prøvelse!

Tom S

Re: Samling i bånn!
« Svar #4 på: Oktober 15, 2006, 21:23:08 »
Etter forestillingen igår måtte eg innrømme for meg sjølv at Leeds United er eit bånnlag per d.d.

Som JonR seier; her må 200% forbedring til eller vil vi etter stor sannsynlegheit spele league one neste sesong.

Det er utruleg viktig, som JonR også påpeiker, å få på plass ein permanent manager. Eg er av den overbevisning at den nye manageren bør vere ein proven manager. Dette får å få eit løft rundt heile klubben.
Dersom det er riktig at Ranieri sitter og venter på ein telefon frå Mr.Bates, ja så burde han vert kontakta omgåande. Trur ikkje vi kan drøyme om stort betre manager i vår situasjon.
Eller kanskje er Curbs allereie tildelt jobben, men det vert ikkje offentleggjort før han er heime frå ferie og klar til ny oppgåve kring 1/11?

Så no etter denne samlinga i bånn byrjar vi klatringa oppover igjen med knusing av revene kommende tysdag!
Come On Leeds!!


WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 21:24:14 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Papi

Re: Samling i bånn!
« Svar #5 på: Oktober 15, 2006, 21:47:10 »
Har gitt mine vurderinger av laget før, men kan gjøre det ein gong til.

Sullivan - Klondik. Sier som Thor Eggen. Leeds må starte på ein plass, og det er keeperen
Kelly - Donald
Butler - Guffen, tjukk, lite beveglig, elendig
Killgallon - Fetter Anton, flaks, kunne lett vore utvist
Wright - Onkel Skrue, bortimot like gammel
Lewis - Langbein
Derry - Ole
Westlake - Dole
Douglas - Doffen
Healy - Spøkelsekladden, kor var du???
Cresswell - Mikke

Orker ikkje gi karakter til resten, alt var søppel i går.







As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Peter7

Re: Samling i bånn!
« Svar #6 på: Oktober 15, 2006, 23:56:28 »
Onkel Skrue er vel han som sitter i pengebingen og ikke vil skille seg av med pengene sine.

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

GeirO

Re: Samling i bånn!
« Svar #7 på: Oktober 16, 2006, 00:14:50 »
De to verste minnene fra denne "kampen" er at:

- Leedsspillerne traff nesten aldri med en pasning
- Forsvar og defensiv midtbane (hvor var de?) orket ikke å markere Stokespillere (utrolig)
MOT

Kato

Re: Samling i bånn!
« Svar #8 på: Oktober 16, 2006, 00:41:25 »
Det har aldri vært verre stilt på Elland Road. Nå må det taes et krafttak.

Ny manager, innse at vi er et møkkalag og ta det som et utgangspunkt. Hver kamp må være en cupfinale for å berge nok poeng til at vi overlever i divisjonen.
 

SirOlsen

Re: Samling i bånn!
« Svar #9 på: Oktober 16, 2006, 07:02:00 »
quote:
Originally posted by kato

Det har aldri vært verre stilt på Elland Road. Nå må det taes et krafttak.

Ny manager, innse at vi er et møkkalag og ta det som et utgangspunkt. Hver kamp må være en cupfinale for å berge nok poeng til at vi overlever i divisjonen.


Der er jeg veldig enig med deg.. alle ledd; spillere som støtteapparat og ledelse er nødt til å gå inn i seg selv for å forandre dette... Om ikke må vi bare se håpet svinne i det fjerne..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Re: Samling i bånn!
« Svar #10 på: Oktober 16, 2006, 08:34:59 »
Jon R, er det mulig?  

Du gir karakterer som om det ble spilt en middels-pluss kamp.  Stoke City!! Stoke-on-trent!!  Min venn Ole er Stoke fan og har for lengst innfunnet seg med nedrykk.  Stoke har ingen ambisjoner, ingen penger og er på vei ned.  

Jeg hørte bare på radion og har dårlig grunnlag.  Norman Hunter kalte det tidenes ydmykelse - gjennom historien - of all times - ever.  Hvorfor får halvparten relativt gode karakterer??

Er det noen som fortjener mer enn 1 - en - ett?? Stoke er tragisk dårlig og slår oss 4-0 hjemme?  Que pasa?

Jeg spilte veteran-tenniskamp i dag (akkurat blitt veteran, da).  Spilte i Leeds-gear fra topp til tå.  Ingen ironi, bare medfølelse fra alle.  "På dette nivået kan vi ikke ha Leeds!"  Ikke mine ord - de ville vært meget sterkere.
 

SirOlsen

Re: Samling i bånn!
« Svar #11 på: Oktober 16, 2006, 08:40:49 »
Hehe, når jeg leser det ErikM skriver og tenker etter, så har faktisk en av mine beste venner og barndomsvenn som er ihuga Scumfan sagt dette de siste årene; "greit nok Øisten, jeg har mange ganger ertet deg når Leeds har gjort det dårlig i Premier League.. men at det skulle gå så langt hadde jeg fanken aldri i min villeste fantasi trodd.. Dere hører hjemme i Premier League og må komme dere opp igjen fort som faen..."..

Jeg vet aldri helt hva jeg skal svare... men en ting vet jeg med sikkerhet, at jeg kjenner mannen såpass godt at jeg vet han mener at han gjerne skulle hatt Leeds tilbake pga tidligere tradisjoner og ikke på noe ydmykelsesgrunnlag.. Så det som ErikM sier her kjenner jeg meg igjen i... medfølelse...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

flynn

Re: Samling i bånn!
« Svar #12 på: Oktober 16, 2006, 14:48:52 »
Etter å ha sett kampen på nytt i går sitter jeg igjen med dette inntrykket av spillerne;

Sullivan 4. Passiv og tafatt, har vi et keeperproblem også??
Kelly 6. Gjør seg ikke bort og viser i alle fall tegn til innsats.
Kilgallon 5. Viser i glimt talentet sitt, men gjør mange feil.
Butler 3. Huff og huff. Skal ikke han være lederen der ute?
Wright 5. OK bakover, men bidrar skuffende lite framover.
Douglas 6. Spiller på det han kan, og er i perioder den eneste drivkraften vår framover.
Westlake 4. Skuffer igjen. Kommer aldri inn i hverken motspillere eller kampen.
Derry 2. Hårreisende dårlig. La håret gro og bli litt psyco igjen takk!
Lewis 5. OK førsteomgang, brukbare initiativ og innlegg. Så ut til å ha fått sovemedisin i pauseteen.
Horsfield 4. Vant vel ett par dueller før han måtte gi seg...
Healy 2. Virker totalt uinteressert i det som skjer. Skandaløst!
Cresswell 3. Bidro skuffende lite, men skulle da heller ikke spillt!
Blake 3. Klarte å dempe ballen et par ganger, og traff keeper'n med tilbakespillet sitt i det minste.
Stone 3. Kom heller ikke inn i kampen på noen måte.

Som helhet: Utrolig daffe greier fra start til mål. Våre gutter fikk Stoke-spillerne til å framstå som atleter! Alt manglet denne gang, men jeg er spesielt kritisk til sentral midtbane. Konstant på etterskudd og uten mål og mening med ballen. Gjør jobben umulig både for forsvarsrekka og for angrepet. I tillegg trekker jeg tilbake alt jeg har sagt om Healy, denne gang virket han rett og slett uinteressert i det som skjer, og om han virkelig synes det er så kjedelig å spille for Leeds kan han godt få lov til å gå til M'boro eller Everton for meg.

flynn

Lars E

Re: Samling i bånn!
« Svar #13 på: Oktober 16, 2006, 15:56:32 »
Sullivan 3
Kelly 5
Kilgallon 5
Butler 3
Wright 5
Douglas 5
Westlake 4
Derry 2
Lewis 4
Horsfield 4
Healy 2

Innbyttere:
Cresswell 5
Blake 3
Stone 4

Forever Leeds

Forever Leeds