Skrevet av Emne: Jeg får krype til korset å spise hatten min.....  (Lest 1244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Jeg får krype til korset å spise hatten min.....
« på: Oktober 15, 2006, 20:36:20 »
....fordi h.b har hatt rett hele tiden.

Denne klubben er ikke på vei noe sted.

Bates er det ikke lett å bli klok på og Blackwell er en tragisk fjott. Første sesongen gjorde Blackwell en bra jobb og plasseringen var god i hans andre sesong.

Nå må det skaffes en trener ala Fagermo i Godset med en klar spillerstil og som kjøper spillere som passer inn. Vi må ha mer fart, kreativitet og aggressivitet. Treneren må ansettes nå slik at han kan rydde opp i stallen ASAP. Grunnstammen er ikke gal, det trengs bare noen spillere som utfyller den (les: raske og gjennombruddshissige vingspillere og en knallgod stopper)

h.b jeg ber deg om unnskyldning fordi jeg har trodd at du har tatt feil hele tiden, men du har hatt helt rett. Bates og Blackie suger deluxe...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Re: Jeg får krype til korset å spise hatten min.....
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 20:46:13 »
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Takker



Ferre

Re: Jeg får krype til korset å spise hatten min.....
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 20:54:34 »
h.b har helt rett. Ranieri sier jo at han VIL trene Leeds, og at han vil ut i EUROPA med Leeds. Det er en sånn manager vi trenger! Det må for Guds skyld Bates forstå, hvis ikke vil vi aldri bli et Premier League lag igjen. Ber til høyere makter om at Ranieri (eller Curbs) blir presentert som ny manger i løpet av uka.

-WE'LL BE BACK-

Mats-

  • Gjest
Re: Jeg får krype til korset å spise hatten min.....
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 23:09:47 »
Det er bare å begrave seg ned. Denne skuta er død

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

lidsjunaited

Re: Jeg får krype til korset å spise hatten min.....
« Svar #4 på: Oktober 16, 2006, 00:00:21 »
quote:
Originally posted by Mats-

Det er bare å begrave seg ned. Denne skuta er død

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats



Den uttalelsen står ikke akkurat i stil med signaturen din.

SirOlsen

Re: Jeg får krype til korset å spise hatten min.....
« Svar #5 på: Oktober 16, 2006, 01:55:11 »
Vel... jeg har ikke noe hatt å spise, så jeg spiser heller katten min... eller nei vent.. jeg har ikke noen katt heller...
Og når jeg tenker etter, så har jeg vært enig og delt h.b`s synspunkt på det alt fra før jeg begynte å delta i dette forumet.... Men selvfølgelig, så følger jeg spent med på hva om skjer fremover.. ingen skal i allefall ta i fra oss at det er nervepirrende spennedne å være Leeds supporter om dagen! [:p]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-