Skrevet av Emne: "You`re not fit to wear the shirt".........  (Lest 2598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

"You`re not fit to wear the shirt".........
« på: Oktober 16, 2006, 00:48:37 »
......lød det på Elland Road i går. Om det var enkeltspillere eller laget, sier ikke tabloidene noe om.

Status er uansett at vi vel pr dags dato er i den dypeste dalen vi noensinne har vært i.

Hadde jo vært artig om gamle Bates fikk ansatt manager før julegrana tennes.

Mål for denne sesongen: 3 lag bak seg.

Det er jo tøft, men forhåpentlig ikke for tøft for de aktuelle managere

 

SveinArve

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #1 på: Oktober 16, 2006, 00:52:10 »
denne også kunne lagt under en anna topic:)
Ja, vi trenger en ny manager og ca 20 nye spillere.:) Det er mitt juleønske. Helst til januar da transfervinduet er åpent og alt er på halv pris? Er det salg i england også?:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Førde

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #2 på: Oktober 16, 2006, 00:55:05 »
Mitt Juleønske/nattønske er at Leeds får INN NY/E spillere samt NY Manager fort !
Marching On Together

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #3 på: Oktober 16, 2006, 01:05:22 »
quote:
Originally posted by SveinArve

denne også kunne lagt under en anna topic:)
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625



Jahh, det er ekstremt uovertsiktslig å lese her for tiden...
Det positive er jo at det er mange som har meninger, da... [:I]

For første gang på lenge, lenge, er jeg i "pessimisme"-hjørnet...
Man kan skrike seg hese om ny manager osv... 8og det er det tydeligvis behov for...), men det kan for tiden virke som vi også trenger å "bytte ut" støttespillerne også, de som skal drive de andre fremover, gå foran med et godt eksempel osv...

Så, et drøyt år etter at Blackie måtte bygge opp et nytt lag, kan det nesten virke som det er bohov for en ny renovering...

Ufff...

Klart disse her kan reise seg også, men de har ikke stått frem i motgang. Og det er da men skiller klinten fra hveten, hvem som duger & ikke...

Selvfølgelig tenker jeg ikke på å skifte ut hele/halve stallen, men det spørs om man ikke må fokusere på å finne en ny sentrallinje...

Keepersituasjonen er så sin sak, får vel håpe at Warner kan komme tilbake og vise samme taktene som i årets første kamper. I midtforsvaret får en i første omang håpe at Foxe evt Gregan kan komme inn og fungere sammen med Killa... Wright viste da tendenser i første omgang i alle fall, så jeg har ikke gitt opp håpet...

På midten kommer vel Derry tilbake i matchmodus etter hvert.. sånn som det er nå blir det begredelig... Ikke vinner vi dueller, ikke løpes det (Dougie unntaket!).

Fremme får en jo håpe at Cressy og hesten spiller seg bedre, også de sliter vel med å "komme i gang med sesongen"...

Syns at Rose & Hewson for å ta to aktuelle burde få benkeplass og prøve seg litt... stort verre enn de 11 startende gjør de det ikke...

...en annen skremmende tanke er at jeg ikke er så veldig sikker på at menn som Curbs & Ranieri hadde klart noe bedre med dette mannskapet... (de ér vant til å jobbe med noe mer kvalitet...), men på den annen side, de to nevnte herrer bringer nok også investorene på banen og får nok midler...

Inntil vi vinner et par kamper innstiller jeg meg på nók en "gjenoppbyggingssesong" (det har jeg gjort noen uker nå...)..




It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

R - R

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #4 på: Oktober 16, 2006, 01:22:25 »
quote:
Originally posted by kato

......lød det på Elland Road i går. Om det var enkeltspillere eller laget, sier ikke tabloidene noe om.

Status er uansett at vi vel pr dags dato er i den dypeste dalen vi noensinne har vært i.

Hadde jo vært artig om gamle Bates fikk ansatt manager før julegrana tennes.

Mål for denne sesongen: 3 lag bak seg.

Det er jo tøft, men forhåpentlig ikke for tøft for de aktuelle managere





I går sang dei "you're not fit to wear the shirt" til heile laget. Treng vel ikkje akkurat sei d, men publikum var i harnisk over forestillinga...

Elles fekk jo og dommaren høyre "you're not fit to referee". Hehe, blant anna sang dei d faktisk etter at Leeds fekk straffe, og elles når Killa fekk gult kort i duellen mot Pericard som førte til målet.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

HåvardK

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #5 på: Oktober 16, 2006, 05:30:29 »
Tydelig at landskamppausen ikke har hjulpet, ihvertfall.

Ellers etterlyser jeg IGJEN at Carver foretar endringer på lagoppstillingen. At det knapt er nye fjes å se etter at vi har byttet manager tyder på mangel på idéer - og at f eks unggutta ikke er med i bildet. Det siste er jo helt utrolig når en ser hvordan de "etablerte" presterer.

Akkurat nå er det umulig å se hvordan vi kan komme ut av denne gjørma. Hvis det ikke skjer fundamentale endringer,er nedrykk sannsynlig. Dette til tross for at vi spilte play-off-finale med bortimot samme stall for noen måneder siden.

SirOlsen

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #6 på: Oktober 16, 2006, 05:35:40 »
quote:
Originally posted by HåvardK

 - og at f eks unggutta ikke er med i bildet. Det siste er jo helt utrolig når en ser hvordan de "etablerte" presterer.



Tror å ha sluppet til juniorlaget, ville gjort det bedre enn det vi fikk servert igår.. det var flaut å se på rett og slett..

Men klart, det blir spennende å se på tirsdag hva vi kan greie å få til da.. og ikke minst hva for grep som foretas i forkant av kampen.. blir veldig spennende..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #7 på: Oktober 16, 2006, 05:37:48 »
tror at det ikke skjer noe særlig på Tirsdag. da har den nye manageren kun hatt en trening på å gjøre seg kjent med gutta



SirOlsen

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #8 på: Oktober 16, 2006, 05:40:17 »
Mja, men det kommer jo litt an på hvem den nye manageren er og vil jeg da tro.. for som vi så igår så var ikke spillerne villige til å gi ekstra av seg til Carver i allefall..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #9 på: Oktober 16, 2006, 05:41:16 »
Vet det. og et managerskifte gjør noe med innsatsen



SirOlsen

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #10 på: Oktober 16, 2006, 05:45:57 »
Skulle tro det i allefall... men der har det veldig mye å si hvem som blir ny manager..

Men jeg er ærlig talt litt skeptisk.. jeg føler ikke at Bates har tidligere vist seg som den typen som ønsker å glede os supporterne så veldig at det gjør noe.. synd å si det, for jeg pleier som regel være optimistisk til det meste.. men er kanskje litt ekstra skeptisk med tanke på hva han faktisk fikk trykket i kamp programmet.. det viser jo at han skyr ingen midler og kjører ene og alene det løp som passer ham og kun ham selv... er redd ikke våre ønsker er det han velger å lytte til...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Karl Hot Shot

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #11 på: Oktober 16, 2006, 20:34:23 »
"You're not fit to wear the shirt" lød nok først og fremst til "kaptein" Paul Butler. Ikke bare spilte han ræva, men han har så mye imot noen enkeltspillere på sitt eget lag, at han lar være å spille til dem når det er fornuftig. Hiv ut tjukkasen, Bates, og la det skje på en sånn måte at han ikke får etterlønn! Moralen blir jo elendig i laget når kapteinen mangler moral fullstendig.
 

lojosang

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #12 på: Oktober 16, 2006, 22:14:10 »
Hvem er det han ikke spiller til, Karl?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #13 på: Oktober 16, 2006, 22:17:08 »
quote:
Originally posted by lojosang

Hvem er det han ikke spiller til, Karl?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Jeg så kampen fra tv-stolen og la kun merke til svak kommunikasjon med Gary Kelly på tv-ruta. Jeg har imidlertid venner i Leeds som bivånet kampen fra tribuneplass på Elland Road. Der ble det nevnt også Shaun Derry og David Healy.
 

Peter7

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #14 på: Oktober 16, 2006, 22:40:23 »
Virker som sjef Butler bør ha spilt sin siste kamp, ja (i en ideell verden).

Jeg har jo liggende et forslag til erstatter:

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

h.b

  • Gjest
Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #15 på: Oktober 16, 2006, 22:44:24 »
Merkelig dette.Hvis det stemmer at Butler ikke spiller til noen fordi han ikke liker dem, så er dette grunn nok til at han bør vekk. At carver ikke ser dette skjønner jeg ikke.Uansett så må det da være mulig til å ta et spillemøte på dette temaet og fjerne feiten som kaptein.En kaptein skal gå foran som et godt eksempel.Butler gjør ikke det



Karl Hot Shot

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #16 på: Oktober 16, 2006, 22:50:02 »
quote:
Originally posted by h.b

Merkelig dette.Hvis det stemmer at Butler ikke spiller til noen fordi han ikke liker dem, så er dette grunn nok til at han bør vekk. At carver ikke ser dette skjønner jeg ikke.Uansett så må det da være mulig til å ta et spillemøte på dette temaet og fjerne feiten som kaptein.En kaptein skal gå foran som et godt eksempel.Butler gjør ikke det



Vi har et klart eksempel fra 1974 og Brian Clough på hva det betyr for en nyansatt (caretaker) manager å gå imot de store profilene i laget. Jeg tror nok John Carver for lengst har identifisert problemet, men det er to forhold som får han fra å reagere umiddelbart: For det første er alternativene Hayden Foxe, Sean Gregan e.a. ikke gode nok erstattere. For det andre kan det virke som et svakhetstegn fra en manager umiddelbart å lytte til tilrop fra høyrøstede fans.
 

lojosang

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #17 på: Oktober 16, 2006, 23:32:14 »
Som en voksen mann burde i hvert fall Butler tåle å bli strammet opp hvis dette skulle vise seg å stemme.
Virker direkte barnslig, på da-tar-jeg-ballen-min-med-meg-og-går-hjemsk vis.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Peter7

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #18 på: Oktober 17, 2006, 03:18:26 »
quote:
Originally posted by lojosang

Som en voksen mann burde i hvert fall Butler tåle å bli strammet opp hvis dette skulle vise seg å stemme.
Virker direkte barnslig, på da-tar-jeg-ballen-min-med-meg-og-går-hjemsk vis.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates


De andre spillerne er nok redd for at han skal sette seg på dem under treninga, jf Nicholls´ skade (the butler did it).

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: "You`re not fit to wear the shirt".........
« Svar #19 på: Oktober 17, 2006, 06:15:25 »
quote:
Originally posted by lojosang

Som en voksen mann burde i hvert fall Butler tåle å bli strammet opp hvis dette skulle vise seg å stemme.
Virker direkte barnslig, på da-tar-jeg-ballen-min-med-meg-og-går-hjemsk vis.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates


Så sinnsykt bra sagt! [:)].. kunne ikke sagt det bedre selv!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-