Skrevet av Emne: Bates på video..  (Lest 3327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lis

Bates på video..
« på: Oktober 22, 2006, 15:42:00 »
Siger sådan set bare sandheden om mange af vores spillere,men det er ikke en helt almindelig video,lyt selv godt efter her..


http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/sport/sport3.shtml


Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Robert H.

Re: Bates på video..
« Svar #1 på: Oktober 22, 2006, 15:53:21 »
Vel, virker ihvertfall som han skjønner at ting må gjøres! Bates har gjort mange mindre smarte ting i klubben, men hovedproblemet vårt er at spillerne rett og slett ikke leverer varene på banen. Husker godt mange her inne mente stallen vår var styrket sammenlignet med i fjor. Jeg var ikke en av dem, p.g.a. Hulse-salget, men vi var tross alt i play-off finalen i fjor. Dette er rett og slett for dårlig, og spillerne må ta hovedskylden!

marve

Re: Bates på video..
« Svar #2 på: Oktober 22, 2006, 16:30:40 »
Må si jeg liker bates sine kommentarer .
Mannen har nok gode hensikter med leeds ,men mangler penger .
Og å få leeds på rett kjøl økonomisk er nok ikke så dumt .
Men det går utover res.
Mulig vi må bli mer tålmodige kansje ,bare vi overlever denne sesongen så tror jeg vi vill se lyset heheheh
 

Dennis

Re: Bates på video..
« Svar #3 på: Oktober 22, 2006, 18:08:28 »
Jeg synes Ken Bates virker særdeles engasjert i klubben. Han kaller spillerne sine dritt, at han er den første lederen som ikke tar ut penger av klubben og at vi igjen kan bli en stor klubb...

Uansett, han bruker stadig vekk sterke banneord, noe som kan tyde på at han er svært engasjert.

Jeg håper og tror fortsatt han vil det beste for klubben, til tross for at jeg egentlig ønsker en annen sjef. Men jeg er sikker på vi kan få verre enn Ken Bates.

Derimot, må fan-klubb-kommunikasjonen bedres betraktelig!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Kato

Re: Bates på video..
« Svar #4 på: Oktober 22, 2006, 18:24:54 »
Sier ikke et positivt ord om djevelen, før han har fått ansatt en manager. Hvor langt skal det gå før han gjør noe? Enhver tulling ser jo at Carver ikke har noe å gjøre i nærheten av en fotballstadion
 

Ferre

Re: Bates på video..
« Svar #5 på: Oktober 22, 2006, 18:29:37 »
Jepp, det var den viedoen som jeg nevnte i en tidligere tråd.

Ja det er sant, vi har mange ELENDIGE spillere.

-WE'LL BE BACK-

ToreLA

Re: Bates på video..
« Svar #6 på: Oktober 22, 2006, 18:37:20 »
Morsom video. Viser at Bates er en ærlig mann i det minste. Spillerne fortjener å høre det. Nå må han finne en manager som kan være like stram i kjeften.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Torgeir

Re: Bates på video..
« Svar #7 på: Oktober 22, 2006, 18:44:30 »
Dette er utalser fra før Luton kampen.Virker som planen var og vente til mai,juni og juli slik att han kunne sparke hele stallen og hente nytt...planen var nok og få oss til opprykk/play of for en billig penge.

,,,,,,,,,,,,men etter tapet i går så må denne arrogante mannen bla opp...eller det er jo mulig att han gir faan og lar oss gå
ned i div one for så å sparke spillere og så bygge opp igjen.............

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Jon R

Re: Bates på video..
« Svar #8 på: Oktober 22, 2006, 18:51:39 »
Det går ikke an å "sparke hele stallen" Torgeir. Kan umulig ha vært planen. Hva skulle hensikten være med det? Hvor er vinningen for bates? [8)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Bates på video..
« Svar #9 på: Oktober 22, 2006, 18:59:59 »
Ingen kan ta frå Kenny at han heile tida har vore ærleg (frå levra), men t tider går han litt vel langt over streken i media. No må han vise ryggrad og hente inn eit nytt trenarteam som klarar å motivere spelargruppa. Vi kan ikkje sparke heile gjengen, d vil vere dødfødd og misforstått. Riktignok e d mange som bør vurdere å slutte me fotball sidan dei berre står i ro, og ikkje ofrar lønn og ære for klubben vår!

Torgeir

Re: Bates på video..
« Svar #10 på: Oktober 22, 2006, 19:02:34 »
Selvfølgelig ikke sparke hele stallen, men mange av dagens spillere har kontrakter som går ut til våren...

Vinningenog hensikte til Bates er å gjøre dette billigst mulig, slik att han får mer igjen når han selger klubben..men han mislykkes med planen.

Hvis det ikke skjer noe på Elland Road så innen 14 dager så tror jeg han lar dette gå som det går. Han personlig har jo råd til det...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Per-Stian

Re: Bates på video..
« Svar #11 på: Oktober 22, 2006, 19:18:45 »
quote:
Originally posted by Torgeir

Selvfølgelig ikke sparke hele stallen, men mange av dagens spillere har kontrakter som går ut til våren...

Vinningenog hensikte til Bates er å gjøre dette billigst mulig, slik att han får mer igjen når han selger klubben..men han mislykkes med planen.

Hvis det ikke skjer noe på Elland Road så innen 14 dager så tror jeg han lar dette gå som det går. Han personlig har jo råd til det...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir





Slike utsegn får meg t, om mogleg, å få endå meir ildt i magen og større leddplagar. Viss Bates verkeleg berre tenkjer på seg sjølv og let klubben sigle sin eigen sjø, kan vi berre leggje ned heile sjappa og starte på scratch nedst i ligasystemet. Håpar Bates og andre ser at ting kan løysast me nokre få, store grep. Veit d vil koste klubben dyrt å hente inn slike ressursar, men d e d vel verdt både på kort og lang sikt? Om d betyr å ta opp banklån på ca £15-20M, så trur eg klubben seriøst må vurdere d!

Torgeir

Re: Bates på video..
« Svar #12 på: Oktober 22, 2006, 19:28:25 »
Tror ikke han ikke han bare tenker på seg selv, men agendaen hans når han tok over må jo ha vært for å tjene penger på et eventuelt salg videre. Aner ikke hva han personlig har lagt ut for Leeds United, men regner med att når vi ikke rykka opp i fjor så var det mange som tapte penger. Tipper det samme vill skje i år hvis vi ikke rykker opp...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


B-m

Re: Bates på video..
« Svar #13 på: Oktober 22, 2006, 19:41:39 »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Bates på video..
« Svar #14 på: Oktober 22, 2006, 19:55:50 »
Vankelig å tyde hva han sier, men han nevner jo noen navn her som han mener skal utgjøre stammen i framtidas Leeds-lag: Kilgallon, Westlake, Nicholls, Cresswell, Rose
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ToreLA

Re: Bates på video..
« Svar #15 på: Oktober 22, 2006, 20:35:19 »
Nevner vel også Healy og Beckford i tillegg til disse.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


soumoh

Re: Bates på video..
« Svar #16 på: Oktober 22, 2006, 21:19:19 »
Videoen fikk meg til å bli en enda større KB fan. Han nevner også alle de spillerne som jeg faktisk liker på dagens lag. Noe som betyr at vi ikke kommer til å selge de med det første :-)

We'll be back.
We'll be back.

SirOlsen

Re: Bates på video..
« Svar #17 på: Oktober 22, 2006, 22:35:57 »
Hmmmja, var ikke så enkelt å tyde alt han sa, men ambisjonene om å gjøre Leeds til å bli en stor klubb igjen hadde han i allefall... da Herr Bates, skal jeg ikke hindre deg, men da forventer jeg at du GJØR det.. Du kan si "be patient" til krampa tar deg, men det er ikke så mye å være "patient" for når vi:

1. går på 0-3 tap på Elland Road
2. går på 1-4 tap på Elland Road et par dager etterpå
3. går på 5-1 tap på bortebane kampen etter det igjen...

Dette begynner virkelig å bli alvorlig Bates, så du kan ikke forvente at vi supportere forholder oss "patiente"

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: Bates på video..
« Svar #18 på: Oktober 22, 2006, 22:48:47 »
Originally posted by Øisten forkynner

Hmmmja, var ikke så enkelt å tyde alt han sa, men ambisjonene om å gjøre Leeds til å bli en stor klubb igjen hadde han i allefall... da Herr Bates, skal jeg ikke hindre deg, men da forventer jeg at du GJØR det.. Du kan si "be patient" til krampa tar deg, men det er ikke så mye å være "patient" for når vi:

1. går på 0-3 0-4 tap på Elland Road
2. går på 1-4 1-2 tap på Elland Road et par dager etterpå
3. går på 5-1 tap på bortebane kampen etter det igjen...

--------------------------------------------------------------

Sånn. Nå ble det riktig. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 22, 2006, 22:50:25 av Jon R »
Jon R.

Erik M

Re: Bates på video..
« Svar #19 på: Oktober 22, 2006, 23:45:36 »
Når jeg så overskriften trodde jeg Bates var avslørt som den ultimate kødd, dobbelmoralsk og jævlig.  På meg gir han her et godt inntrykk.  Tar seg tid til å prate med ungdom og gi en forklaring - rett etter en total ydmykelse.  De fleste ville ha banet seg vei frem til limmoen.

Språket, som avisen henger seg opp i, er frodig, men jeg mener han har dekning for å kalle spillerne "shit" rett etter Stoke-kampen.

Det virker ikke som han har tenkt å selge Killa etc, det virker heller ikke som han er i ferd med å selge klubben igjen.  Han har neppe annet enn økonomiske ambisjoner med Leeds United og jeg er usikker på om det er bra for klubben på litt sikt.  Det er ikke nødvendigvis i konflikt med de sportslige målsettingene som bør ligge der.
 

Torgeir

Re: Bates på video..
« Svar #20 på: Oktober 23, 2006, 00:10:10 »
Bates sa akkurat det samme for 7 måneder siden. Alt utenom slakt av enkelt spillere. Mannen har gambla og feila...nå må han opp med lommeboka...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Per-Stian

Re: Bates på video..
« Svar #21 på: Oktober 23, 2006, 00:16:46 »
Ja, han får vere så god å ordne opp i problema han kunne ha unngått ved ei rekkje høver tidlegare. Få på plass ein tøff sjef, som igjen set ut udyktige spelarar me hjartet på feil stad!

Foreslo i ein annan tråd at dersom d verkeleg ikkje fins pengar å ta av, så bør han absolutt vurdere å fri t banken. Ein £15-20M ekstra i langsiktig gjeld kan vel ikkje skade klubben meir enn eit potensielt nedrykk???

berlin

Re: Bates på video..
« Svar #22 på: Oktober 23, 2006, 02:10:17 »
Mulig dette dagsferske klippet fra redaktøren av en uoffisiell supporter klubb hadde fortjent en egen tråd, men det meste retter seg Bates. Finner han ikke ny manager innen 2 uker, tror jeg supporterne forlanger hodet hans på et fat:


Rumours abound that some of the players are not getting paid. Whether they deserve to be paid on the evidence of today is open to question, but it does further worry one over the financial affairs at the club, once again. A further rumour was that with only five days to go before the Leicester game the club, still without a match sponsor, were ringing round offering match sponsorship at a knockdown price.

Nearly five weeks have elapsed since the removal of Kevin Blackwell as manager of Leeds United. We appear no nearer to finding a successor, the caretaker manager is clearly not the man for the job even in the short term. His track record already is something of an embarrassment, and with United adrift of the teams above the relegation places, the need for "new blood" becomes more urgent by the day.

Our chairman is doing us no favours, the silence or lack of communication coming out of the club is giving supporters little hope. He has managed to fall out with the local newspaper, the YEP, for years, both in the past, and in the future, a fervent supporter of all things Leeds United, and all because the editor has dared to question some of the decisions made by Bates. The players have also apparently been hurt by some of the criticism from articles written about them, and appear to be avoiding communicating with the paper. All they and Bates are doing, is alienating themselves from the fans. The fans read the YEP, and expect to find out things via their local rag, and whilst I can understand the sensitivity that comes with negotiations with prospective managers, that obviously can't be reported, hints that things are happening would send the right message to supporters, and may even encourage a few more through the doors to those ever increasing banks of empty seats down Elland Road way.

Bates' programme notes have been a source of embarrassment for some time now, who gives a toss about his own personal vendettas with national newspapers, or with Chelsea, or even with Mr Levi, we want to know what he is doing about the future of this ailing football club, rather than reading of yet another loyal supporter being criticised for daring to run a supporters club, and not one of his pathetic members clubs.






No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Ferre

Re: Bates på video..
« Svar #23 på: Oktober 23, 2006, 03:05:58 »
Skulle gjerne likt å vite hva som egentlig skjer i klubben vår nå...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Bates på video..
« Svar #24 på: Oktober 23, 2006, 03:11:05 »
Ferre: det er du jammen ikke alene om.. er noe som lukter i allefall... håper i allefall det er noe positivt i gjære snart... sukk

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Torgeir

Re: Bates på video..
« Svar #25 på: Oktober 23, 2006, 18:27:15 »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


lojosang

Re: Bates på video..
« Svar #26 på: Oktober 23, 2006, 19:33:29 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Ja, han får vere så god å ordne opp i problema han kunne ha unngått ved ei rekkje høver tidlegare. Få på plass ein tøff sjef, som igjen set ut udyktige spelarar me hjartet på feil stad!

Foreslo i ein annan tråd at dersom d verkeleg ikkje fins pengar å ta av, så bør han absolutt vurdere å fri t banken. Ein £15-20M ekstra i langsiktig gjeld kan vel ikkje skade klubben meir enn eit potensielt nedrykk???



OK, du er banksjef, og har £15-20M å låne ut. Hvem ville du valgt? En klubb som ifølge alle solemerker er på knokursens rand, eller en hvilken som helst annen låntager?

Kan man forvente på få penga tilbake med noenlunde sikkerhet? Finnes det SNEV av eiendeler som kan brukes som sikkerhet i et lån av denne størrelsen? Svaret er vel ganske enkelt.

NEI!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav