Skrevet av Emne: Mitt liv som fotball supporter!  (Lest 2721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

knut_eknes

Mitt liv som fotball supporter!
« på: Oktober 23, 2006, 06:05:39 »
Min karriere som fotball supporter har vært mildt sagt patetisk. Som svoren Brann og Leeds supporter har det vært laaaaaangt mellom de virkelig store oppturene. Faktisk er cup-gullet i 2004 det eneste trofeet jeg har "vunnet" i min tid.

Og etter dagens fadese blir det jo hvertfall 1 år til neste gang, om ikke Leeds skulle dra i land Carling Cup trofeet i år[8D]. Men jeg har blitt vant til det. Herdet. Som jeg har blitt med alt regnet i Bergen. Mine lag vinner bare ikke, mine lag avgjør ikke viktige kamper som står å tipper, mine lag driter seg alltid ut når alles øyne er rettet mot de og mine lag blir maks nr 2... Selfølgelig sitter jeg igjen med mangen fine minner, den nevnte cup finalen, leeds' triumferd i europa, første gang jeg var på stadioen som 5-6 åring og første gang på ER drøye ti år seinere, ydmykelsen av rbk i fjor(4-1) og diverse seire over manu, liverpool og chelsea og ikke minst Roald Jensen(13 serie gull på rad men en Kniksen har de aldri hatt)

Men det blir aldri trofeer, bare 2.,3. og 4. plasser og hederlig omtale for god innsats.

En dag håper jeg denne vandringen i skyggedalen er over og Leeds og Brann blir nr 1. Selvom det virker langt vekke nå... Stå på gutter! MOT og BRANN FOR EVIG

Knut, trist og lei (1-5 og 1-3)
 

26Killa

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #1 på: Oktober 23, 2006, 07:05:39 »
Ser du har hatt et bra liv Knut[:I]

Jeg som er kun 15 har vel også bare opplevd nedtur.
levde jo mens vi var der oppe, men var fortsatt så liten [:o)]
Men det positive med dette er at det kun kan bli bedre...

...eller? [xx(]

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

lojosang

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #2 på: Oktober 23, 2006, 19:50:05 »
Knut, jeg har bare en ting å si til din hsitorie.
"Bloody luxury!"

Selv om jeg ikke kan påstå å ha bodd i en sammenrullet avis på en søppelfylling, og spist iskald grus til frukost er mine to lag Leeds og FK Haugesund. Begge rykka ned i samme sesong. FKH er faktisk oppe igjen, og vant jo for såvidt sin 2. divisjonsavdeling KNEPENT etter uavgjort mot et eller annet totalt ukjent lag fra sørlandet et sted i siste kamp. Mulig noen kaller det for et "trofe". Det gjør ikke jeg.

Nå ser det jo ut som de skal klare å berge plassen i 1. div i år. Det er jo en slags trøst.

[:(]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

lidsjunaited

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #3 på: Oktober 23, 2006, 22:56:22 »
quote:
Originally posted by lojosang

Knut, jeg har bare en ting å si til din hsitorie.
"Bloody luxury!"

Selv om jeg ikke kan påstå å ha bodd i en sammenrullet avis på en søppelfylling, og spist iskald grus til frukost er mine to lag Leeds og FK Haugesund. Begge rykka ned i samme sesong. FKH er faktisk oppe igjen, og vant jo for såvidt sin 2. divisjonsavdeling KNEPENT etter uavgjort mot et eller annet totalt ukjent lag fra sørlandet et sted i siste kamp. Mulig noen kaller det for et "trofe". Det gjør ikke jeg.

Nå ser det jo ut som de skal klare å berge plassen i 1. div i år. Det er jo en slags trøst.

[:(]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Ditto

Sten

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #4 på: Oktober 24, 2006, 00:17:00 »
Vurderer å følge med på en annen sport istedet for fotball.

Nå har jo Schumacher slutta i Formel 1, så da er det jo litt spennende der...

Eventuelt Cricket, curling eller noe lignende.

Flere som har tenkt noe tilsvarende?

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

ToreLA

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #5 på: Oktober 24, 2006, 00:19:44 »
Jeg er heldig nok til at jeg har opplevd ligagull både for Viking og Leeds. Riktignok kom begge disse før jeg ble gammel nok til å få skikkelige følelser for det, men jeg var på stadion da Viking fikk utdelt gullet mot Lyn i 1991. Har også opplevd to cupgull med Viking. Ikke verst med andre ord.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Jon R

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #6 på: Oktober 24, 2006, 00:21:11 »
I gamle dager holdt jeg med Viking. Heldigvis har jeg sluttet med det.

Jon R.
Jon R.

pale

Re: Mitt liv som fotball supporter!
« Svar #7 på: Oktober 24, 2006, 01:06:07 »
Ja vi føler vel oss som om vi har vært gjennom det samme som disse gutta, vi også[;)]

http://http://www.youtube.com/watch?v=Xe1a1wHxTyo