Skrevet av Emne: Farvel til Gregan..  (Lest 1365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lis

Farvel til Gregan..
« på: November 03, 2006, 23:02:37 »
Gregan poised for Leeds departure
Leeds boss Dennis Wise has told Sean Gregan he can leave the club, reports BBC Radio Leeds.
The 32-year-old has played 74 games since signing from West Brom and it is thought another payment would be due to the Baggies if he played again.

But Wise insisted: "That hasn't clouded anything over my thoughts on Sean.

"I have told Sean that if he can get a club to go on loan to then he is most welcome to do so. We've had a chat and he knows he's not part of my plans."



Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Ferre

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #1 på: November 03, 2006, 23:08:21 »
Flott at oppryddingen er i gang, bort med spillere som er for dårlige!

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #2 på: November 03, 2006, 23:08:30 »
Gregan var en viktig brikke på veien mot play off finalen ifjor. I år har han vandret rundt i skyggenes dal og vil vel ikke bli så veldig savnet. Jeg kan allikevel ikke fri meg for tanken at det kunne vært greit å sett hva han hadde fått til i midtforvaret vårt i denne forferdelige perioden vår, og da på bekostning av Butler. han er ikke hurtigere enn Butler, men jeg mener han er mye klokere i spillet sitt. Med Gregan på plass bak der har vi svært ofte holdt nullen. That`s a fact! Håper han finner seg en klubb der han kan avslutte karrieren med verdighet. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: November 03, 2006, 23:09:35 av Jon R »
Jon R.

Totto

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #3 på: November 03, 2006, 23:41:39 »
Helt enig med deg Jon, vi slapp nestem ikke inn mål i fjor med Greagan bak der.

Det er noe med samhandlingen mellom forsvarerne våre som ikke er tilstede, og det kan være at Greagans klokskap kunne vært samlende.
I mine øyne blir det også feil å bare legge skylden på Butler, for også Killa har vært LANGT under pari i de kamper jeg har sett.

Vel, det var avsporingen, takk for ditt bidrag Greagan.
Det står respekt av hvordan du taklet ufin behandling av våre fans og kom sterkt tilbake i fjor.



Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Dag

  • Gjest
Re: Farvel til Gregan..
« Svar #4 på: November 04, 2006, 02:17:39 »
Synes Gregan har fått ufortjent mye tyn under sin tid i Leeds. Han mangler definitivt hurtighet men er en god fotballspiller.  Kunne godt tenkt meg å se han i en stopperrolle sammen med Kilgallon, kan aldri tenke meg at han ville prestert dårligere enn hva Butler har vist så langt denne sesongen.
Når Wise lar Gregan gå bør det vel bety at han har en ny spiller i sikte. Ønsker meg en klassestopper som også kan dra Kilgallon opp på nivået han viste forrige sesong.

Papi

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #5 på: November 04, 2006, 04:14:23 »
Må vere ein grunn til at han ikkje har fått prøvd seg. Nekter og tru at Butler spiller sjølv om Gregan er betre på trening..
Eller???






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #6 på: November 04, 2006, 04:41:43 »
quote:
Originally posted by Papi

Må vere ein grunn til at han ikkje har fått prøvd seg. Nekter og tru at Butler spiller sjølv om Gregan er betre på trening..
Eller???



Som det står i starten av denne tråden: Dette handler trolig om at en klausul om penger til WBA ved 75 spilte kamper. Han har 74 nå...

Jon R.
Jon R.

baste

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #7 på: November 04, 2006, 04:50:17 »
Like greit, troppen må styrkes..og da må man rydde opp. Kaste ut spillere som ikke er gode nok..men ikke alle på en gang..da blir det ikke mange igjen. he he

SirOlsen

Re: Farvel til Gregan..
« Svar #8 på: November 04, 2006, 07:48:22 »
Ja, tydelig at oppryddingen er igang på Elland Road.. og det er vel kanskje på tide..
Og Gregan ligger vel ikke i Wise`sine planer, og da er det vel liten vits av oss å ha ham i stallen..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-