Skrevet av Emne: Har ein drøm om....  (Lest 2721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Har ein drøm om....
« på: November 06, 2006, 18:54:01 »
Al-Habsi
Kelly - Kilgallon - Pelle Nilsson - Lewis
Milner - Robbie Koren - Nicholls - Carole/Douglas
Mifsud - Cresswell

Al-Habsi slit benken i Bolton, og fortenar førstelagsfotball. Tippeligaens beste når han va i Lyn!
Pelle Nilsson ønskjar seg t utlandet. Kanskje øyrikets nye Herman Hreidarsson?
Milner spelar meir elle mindre fast, men d på eit rævva-lag. Gjer nok lurt i å kome tilbake t Leeds og vidareutvikle seg.
Koren og Mifsud e begge Bosman-spelarar. Supre spelarar me fart og teknikk.

Robert H.

Re: Har ein drøm om....
« Svar #1 på: November 06, 2006, 18:58:19 »
Jeg sliter med å få forstå den forkjærligheten enkelte på dette forumet har for spillere som spiller/har spilt i Tippeligaen, men for all del laget ditt ser greit ut det, Per-Stian.

Lars E

Re: Har ein drøm om....
« Svar #2 på: November 06, 2006, 19:02:02 »
Pelle Nilsson kunne vært grei, men ellers er jeg enige med Robert H.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Re: Har ein drøm om....
« Svar #3 på: November 06, 2006, 19:08:35 »
Oksygen-opptaket hos fleire spelarar i Tippeligaen held høgt nivå når vi samanliknar me utøverar i andre sportsgreiner. Dei e relativt billege i innkjøp, dei snakkar og forstår engelsk godt, og e sannsynlegvis ikkje kravstore når d kjem t lønnsforhandlingane. Dette e nokre av argumenta eg vil trekkje fram. Bør ikkje dette passe me d Leeds ser ette?

samadhi

Re: Har ein drøm om....
« Svar #4 på: November 06, 2006, 19:09:56 »
Hadde helt sikkert vært ett bra lag Per-Stian. Det er ingen tvil om at spillere som er med på å dominere i tippeligaen kunne gjort det samme i engelsk 1.divisjon...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Lars E

Re: Har ein drøm om....
« Svar #5 på: November 06, 2006, 19:40:20 »
En spiller jeg gjerne skulle hatt fra tippeligaen er Marek Sapara. Virker som en glimrende spiller, godt kjøp av Rosenborg.

Forever Leeds

Forever Leeds

ToreLA

Re: Har ein drøm om....
« Svar #6 på: November 06, 2006, 19:51:21 »
Og DET kan vi se langt etter. Tipper Sapara går til en storklubb om noen år.




Lars E

Re: Har ein drøm om....
« Svar #7 på: November 06, 2006, 20:35:30 »
Jaja sa aldri det var realistisk. Tråden heter jo "Har ein drøm om...."[:)]

Forever Leeds

« Siste redigering: November 06, 2006, 20:36:20 av Lars E »
Forever Leeds

Ferre

Re: Har ein drøm om....
« Svar #8 på: November 06, 2006, 20:48:30 »
Prisen på tippeligspillere er skyhøy i forhold til kvaliteten på dem. Og de som er gode nok for Leeds (ja vet, de fleste er gode noke for oss nå, men jeg stiller strenge krav) vil i alle fall bli altfor dyr for oss.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Har ein drøm om....
« Svar #9 på: November 06, 2006, 21:03:44 »
Al Habsi - helt klart!
Nilsson - ja, takk!
Milner - ingen sjans for at han spiller i CCC!
Koren - ny Gylfi? Nei, takk.
Mifsud - nei, takk. Har ekstrem fart, men sutrer veldig mye. Men jeg tror han ville vært livsfarlig mot våre stoppere. Grøss og gru!



Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Har ein drøm om....
« Svar #10 på: November 06, 2006, 21:20:19 »
Al Habsi er den eneste jeg personlig kunne tenkt meg til Leeds. Mifsud tror jeg ikke vil kunne hevde seg og ikke Koren heller. Nilsson...tja nå har han begynt å score nydelige mål på hue så kanskje[:D]!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Re: Har ein drøm om....
« Svar #11 på: November 06, 2006, 22:34:39 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Al Habsi - helt klart!
Nilsson - ja, takk!
Milner - ingen sjans for at han spiller i CCC!
Koren - ny Gylfi? Nei, takk.
Mifsud - nei, takk. Har ekstrem fart, men sutrer veldig mye. Men jeg tror han ville vært livsfarlig mot våre stoppere. Grøss og gru!



Går d i d heile an å samanlikne Gylfi Einarsson og Robert Koren? Dei slo begge gjennom i LSK, men dei representerar to heilt forskjellege speletypar.

Dennis

Re: Har ein drøm om....
« Svar #12 på: November 06, 2006, 23:30:02 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Al Habsi - helt klart!
Nilsson - ja, takk!
Milner - ingen sjans for at han spiller i CCC!
Koren - ny Gylfi? Nei, takk.
Mifsud - nei, takk. Har ekstrem fart, men sutrer veldig mye. Men jeg tror han ville vært livsfarlig mot våre stoppere. Grøss og gru!



Går d i d heile an å samanlikne Gylfi Einarsson og Robert Koren? Dei slo begge gjennom i LSK, men dei representerar to heilt forskjellege speletypar.




Jeg visste den kom til å bli nevnt... [:)]

Ja, de er ulike spillertyper og det er nok kun klubb og delvis posisjon som kan sammenlignes. Men, jeg tror Robert Koren blir altfor veik i CCC. Tror faktisk Gylfi har (hadde) større forutsetninger for å lykkes i vår miserable divisjon.
Tar gjerne feil! Men tror ikke vi ser Koren i vår hvite drakt uansett.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Per-Stian

Re: Har ein drøm om....
« Svar #13 på: November 06, 2006, 23:39:22 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Al Habsi - helt klart!
Nilsson - ja, takk!
Milner - ingen sjans for at han spiller i CCC!
Koren - ny Gylfi? Nei, takk.
Mifsud - nei, takk. Har ekstrem fart, men sutrer veldig mye. Men jeg tror han ville vært livsfarlig mot våre stoppere. Grøss og gru!



Går d i d heile an å samanlikne Gylfi Einarsson og Robert Koren? Dei slo begge gjennom i LSK, men dei representerar to heilt forskjellege speletypar.




Jeg visste den kom til å bli nevnt... [:)]

Ja, de er ulike spillertyper og det er nok kun klubb og delvis posisjon som kan sammenlignes. Men, jeg tror Robert Koren blir altfor veik i CCC. Tror faktisk Gylfi har (hadde) større forutsetninger for å lykkes i vår miserable divisjon.
Tar gjerne feil! Men tror ikke vi ser Koren i vår hvite drakt uansett.



Vart litt provosert når eg såg den samanlikninga, men du ville vel berre oppildne t diskusjon[;)] Olofinjana va jo fantastisk i Brann, men forsvann heilt i Wolves. Klart d e ein sjanse for at også Koren vil kunne mislukkast, men dersom Leeds har sjans t å få han bør vi ta sjansen. Vi saknar kreative og målfarlege midtbanespelarar. Musklar (og feitt) har vi nok av. Han vil nok fungere bra saman me Nicholls sentralt, trur eg.

peacock

Re: Har ein drøm om....
« Svar #14 på: November 07, 2006, 00:04:35 »
Dette "Drømmelaget" er så naivt sammensatt at jeg blir skremt[:(!]

Robert H.

Re: Har ein drøm om....
« Svar #15 på: November 07, 2006, 00:07:00 »
Det er da ikke Per-Stian som er vår nye manager [:D][;)]

quote:
Originally posted by peacock

Dette "Drømmelaget" er så naivt sammensatt at jeg blir skremt[:(!]


Dennis

Re: Har ein drøm om....
« Svar #16 på: November 07, 2006, 01:40:33 »
Per Stian : Ja, klart han kan fungere sammen med Nicholls og kanskje også Derry.

Se på Frank Lampard i år. Lampard er vel den engelske utgaven av en kreativ midtbanespiller. Han er ikke noen ballkunstner, men helt ok teknisk. Skuddmessig har han ENORM teknikk. Og med den løpskraften på 45-pasninger, er han selvsagt enorm farlig for motstanderen.

Uansett har han ikke glimtet i år. Han har vært ganske svak til tider. Jeg tror dette skyldes nesten ene og alene kjøpet av Michael Ballack. Det har gjort til at Essien har måttet ta plass på høyre kanten, noe som ikke er hans vante plass. Ballacks spillestil er mer lik Lampard og dermed mister Lampard en del av dekningen bakfra, som nå kun består av Makelele.

Dette tror jeg også Koren ville lidd under. I CCC er de fleste sentrale midtbanespillere enormt løpssterke og taklingssterke. De få som I TILLEGG har en kreativ vibbe (Steve Sidwell\James Harper,) utgjør forskjellen på mål og baklengs, topp og bunn. Tror nok vi måtte lagt bort 4-4-2 hvis Koren hadde kommet, men kanskje som den offensive i en 4-3-3\4-5-1 formasjon?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 07, 2006, 01:41:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Pål

Re: Har ein drøm om....
« Svar #17 på: November 07, 2006, 03:05:36 »
Koren har enorm løpskraft, bra til å takle og mister sjelden eller aldri ballen i nærkamper... Koren kunne definitivt klart seg meget bra i CCC. Mifsud derimot, hadde blitt sparket ut av kampene så fort han nærmet seg midtstoppere i CCC.

Jeg håper ikke å se noen av de i Leeds siden jeg håper de begge signerer med LSK...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Papi

Re: Har ein drøm om....
« Svar #18 på: November 07, 2006, 15:55:46 »
Spennende lag, men personlig ville eg bytta litt;)

Kelly er ikkje akkurat fremtiden til Leeds United, så der vil eg heller ha Richardson eller nyinnkjøpt back.
Pelle Nilsson tja, Kristjan Ørn Sigurdsson Jatakk!!






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

stefan

Re: Har ein drøm om....
« Svar #19 på: November 07, 2006, 20:43:01 »
quote:
Originally posted by Larseirik

En spiller jeg gjerne skulle hatt fra tippeligaen er Marek Sapara. Virker som en glimrende spiller, godt kjøp av Rosenborg.

Forever Leeds




Sammen med Brann's venstrekant, Moen. Disse 2 hadde jort mye for midtbanen og balansen i laget.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

stefan

Re: Har ein drøm om....
« Svar #20 på: November 07, 2006, 20:46:39 »
gjort, ikke jort. Pokkers tastatur.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

lojosang

Re: Har ein drøm om....
« Svar #21 på: November 07, 2006, 20:48:31 »
Er det lenge siden jeg sa "Christian Grindheim" i en sånn tråd? [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

roaldv

Re: Har ein drøm om....
« Svar #22 på: November 08, 2006, 04:54:33 »
Al-Habsi: Tja, vi kunne jo behøvd en OK keeper, og han er vel ikke no dårligere enn de vi har

Pelle Nilsson: Nei, takk; han holder ikke mål til den prisen han ville koste.

Koren: Tja, dersom han går billig!

Mifsud: Definitivt NEI! Du må være LSK-fan for å se ham som en mulig Leeds-spiller.

Ellers så er det vel ikke så mange tippeligaspillere som ville ha løftet Leeds. Sapara, Iversen, Andresen, Strømstad og muligens et par til kunne ha hevdet seg, men ellers blir det bare "stallfyll". De nevnte spillerne ville dessuten være altfor kostbare for en såpass lite likvid klubb som Leeds.