Skrevet av Emne: Retur for gammel stjerne?  (Lest 5566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Totto

Retur for gammel stjerne?
« på: November 07, 2006, 16:24:54 »
Ser det spekuleres i at Danny "f**king Psyco" Mills kan være på vei tilbake...

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=159214

Jeg kan ikke se hva vi skal med han, da vi allerede har Kelly på backen. Takke meg til Dom i stedet.


Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Budda

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #1 på: November 07, 2006, 16:34:10 »
Kan spille midtstopper han. En spiller med innsatsvilje og guts. Det trenger vi...
Endre

Dennis

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #2 på: November 07, 2006, 16:49:47 »
Hmm, jeg må si tja!

Skjønner ikke helt hvorfor Mills gikk på utlån til Hull, ettersom jeg mener han er god nok for midt/bunnsjikte-klubber i PL. Derfor tror jeg vi hadde hatt godt av en slik spiller.

Kelly har jo også fritt leide på høyreback, så hva med litt konkurranse?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

chief

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #3 på: November 07, 2006, 17:09:30 »
Danny Mills er en spiller med de samme egenskapene som Dennis Wise hadde ,en skikkelig fighter.

Om han holder samme nivå som som tidligere,sier jeg JA TAKK.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

asLeeds

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #4 på: November 07, 2006, 17:13:47 »
tja,kvifor ikkje???

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Per-Stian

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #5 på: November 07, 2006, 17:29:31 »
Han held framleis god gamal klasse. Har sett han spele for Hull, som midtstoppar. Rask, kompromisslaus og taklingssterk. Gjerne for meg...

GeirO

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #6 på: November 07, 2006, 17:39:21 »
Hvor mange gule kort pr. kamp ligger Mills på?
MOT

Kickthemdown

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #7 på: November 07, 2006, 17:47:42 »
Ja takk. Uten tvil ... Danny er en strålende spiller på dette nivået. Han ville nok også elsket å komme tilbake til oss.

Mvh

Killa

chief

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #8 på: November 07, 2006, 17:48:28 »
quote:
Originally posted by GeirO

Hvor mange gule kort pr. kamp ligger Mills på?



Tror snittet ligger på litt over 2 pr.kamp. [;)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Robert H.

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #9 på: November 07, 2006, 17:48:39 »
Mills ville helt klart forsterket laget vårt, men hva med lønna hans? Han tjente vel rundt £30.000 i uka i City...

SirOlsen

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #10 på: November 07, 2006, 17:56:12 »
Tja, er han villig til å komme til klubben og stå på som før uten å loppe klubbkassa helt av lønn, så har ikke jeg noe imot å se Mills tilbake.. likte litt råskapen i ham.. og det er slik råskap jeg savner i våre Likely Lads nå om dagen..

Og ikke minst tror jeg konkurranse om plassen i backrekka er sunt!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #11 på: November 07, 2006, 17:56:53 »
Stemmer det at Leeds fortsatt betaler en del av lønna hans?  Da kan han like godt blø litt for klubben.  Vet lite om hvordan han er i dag.  Han var bra da han spilte for oss sist, men ikke topp.

Leeds må spille clean-sheets fotball fremover nå.  Holde nullen er nesten viktigere enn poeng for en periode.  Ã… slippe inn 3-5 mål i hver kamp må være ekstremt ødeleggende for moralen og psyken.  Gjerne Dom og Mills.
 

rasandeokse

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #12 på: November 07, 2006, 18:01:29 »
Mills er en kanon spiller, men en dritsekk på banen. minnes en episode mot liverpool for noen årsiden hvor han oppførte seg noe usympatisk. huske ikke akkurat hva det var, noen som kan hjelpe?

men har hørt fra flere uavhengige kilder at han har spilt meget bra for hull. Så vil være en solid forsterkning for oss.
 

Dennis

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #13 på: November 07, 2006, 18:11:45 »
Gjorde Danny Mills noe spesielt idiotisk utenfor banen, i den tiden han var i Leeds?




Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Robert H.

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #14 på: November 07, 2006, 18:32:12 »
Utenfor banen er han snill som et lam. Husker han gjennomgikk en personlig tragdie ved at kona fødte et dødfødt barn mens han var Leeds-spiller.

Masinga

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #15 på: November 07, 2006, 19:04:51 »
quote:
Originally posted by Erik M

Stemmer det at Leeds fortsatt betaler en del av lønna hans?  Da kan han like godt blø litt for klubben.


Det virker sånn!
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=307482

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Ferre

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #16 på: November 07, 2006, 19:09:49 »
Ja takk, er en spiller som gir 100% i alle dueller. Tror han kan gjøre en kjempe jobb for oss!

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #17 på: November 07, 2006, 19:14:49 »
Vi trenger i allefall noen som gir jernet fullt og helt og ikke noe halvfeite greier som tasler og tusler rundt på banen og virker som de gir totalt beng i hva som foregår.. vi trenger fighterspirit!

Og som jeg husker Danny Mills, er han av en slik type!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

gelderdend

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #18 på: November 07, 2006, 20:41:24 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Mills er en kanon spiller, men en dritsekk på banen. minnes en episode mot liverpool for noen årsiden hvor han oppførte seg noe usympatisk. huske ikke akkurat hva det var, noen som kan hjelpe?

men har hørt fra flere uavhengige kilder at han har spilt meget bra for hull. Så vil være en solid forsterkning for oss.



Kewell som da spilte for Leeds lå nede skadet, mills hadde ballen og liverpool spillerne avventet da de trodde mills skulle spille ballen over sidelinjen, mills satte da istedet full fart mot mål hvor Gerrard gruset danny i bakken like utenfor 16 metern. Mener å huske at Harte tok frisparket og skjøt istedet for å spille ballen ut. Det hele var meget usportslig og jeg hadde en flau smak i munnen.

det er jo et lite paradoks også da, hvis mills kommer tilbake siden vi har betalt masse penger pr uke for at han IKKE skal spille for oss..
 

Sheridan

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #19 på: November 07, 2006, 20:51:14 »
JA TAKK!
Hadde vært topp å få Danny Mills inn i midtforsvaret.


Papi

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #20 på: November 07, 2006, 21:13:07 »
Husker Mills frå ein kamp mot Newcastle var det vel..... Hadde ein alldeles grusom takling på dødlinja?? Husker ikkje heilt, men stemmer ikkje dette?

Men ja takk til Danny Mills, la oss få inn skikkelig fightervilje på midtstopperplassen.... vi betaler jo lønna hans anyway, så dette må jo være ein god deal...





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

DOFFER

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #21 på: November 07, 2006, 21:13:22 »
Helt klart en forsterkning.

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

raggen

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #22 på: November 07, 2006, 21:14:07 »
sier også ja takk til mills... akkurat slik en spiller som wise vil ha nå og akkurat det vi trenger

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

DOFFER

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #23 på: November 07, 2006, 21:18:38 »
quote:
Originally posted by Papi

Husker Mills frå ein kamp mot Newcastle var det vel..... Hadde ein alldeles grusom takling på dødlinja?? Husker ikkje heilt, men stemmer ikkje dette?


Minnes noe sånt ja...Var det ikke Bellamy han "kvestet"? Hadde vel en incident på Highbury også? [:)]

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

baste

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #24 på: November 07, 2006, 21:23:23 »
Tar imot Mills ja, selv om har sine svake punketer. I dagens Leeds lag vil han bli en klar forsterkning..ingen tvil, og det er hva vi må få, spillere som forsterker laget..Come on LEEDS

danki

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #25 på: November 07, 2006, 21:26:58 »
DMIFB

Leeds till I DIE
Leeds till I DIE

Karl Hot Shot

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #26 på: November 07, 2006, 21:34:34 »
Danny Mills var aldri noen stjerne på Elland Road, og jeg ser heller ikke at vi har størst nytte av "stjerner" slik dagens situasjon er for Leeds United. Mills er ingen gammel stjerne, men jeg vil heller ikke ha ham tilbake på Elland Road. Mannen er altfor dårlig i det defensive. Gjør for mange feil. La oss få inn noen som kan jobbe ræva av seg på midtbanen, og som i tillegg har litt teknikk i kroppen. Det er helt håpløst med disse enten-eller-spillerne!
 

MacMurder

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #27 på: November 07, 2006, 22:11:51 »
Vil helt klart bli en super forsterkning, da fortrinnsvis som stopper. Stor fart og styrke, og.... er klart bedre defensivt, enn resten av dagens forsvart samlet under ett.

SirOlsen

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #28 på: November 07, 2006, 22:21:56 »
Altså... noen kan da ikke seriøst mene at å bytte ut feks Butler med Mills ikke vil gjøre underverker?!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

B-m

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #29 på: November 07, 2006, 22:22:36 »
Jeg sier ja takk til alt av forsvarspillere!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?