Skrevet av Emne: Interessant artikkel i YEP  (Lest 2503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Interessant artikkel i YEP
« på: November 07, 2006, 23:51:29 »
Synes Parkin sier mye interessant og riktig i denne svært interessante artikkelen i dagens YEP. Dette bekrefter manges mistanke om at Leeds United ville vært historie dersom ikke Ken Bates hadde kjøpt klubben.

http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1863758
« Siste redigering: November 07, 2006, 23:55:33 av Robert H. »

berlin

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #1 på: November 08, 2006, 00:21:03 »
Det ser ut som om journalisten har skrevet dette direkte fra mic-opptak, d.v.s ikke en synsing-artikkel, bortsett fra at noe av det Parkin sier naturlig nok er "his opinions". Definitivt interessant å lese.
Jeg kjenner jeg blir sint på pris-politikken, selv om jeg ikke tror vi hadde vært i nærheten 30.000 i snitt likevel.
Trenden er klar, premier league snittet synker for 5 året på rad, til tross for at Man U og Arsenal har økt kapasiteten, og trekker fulle hus.
Men vi hadde nok ligget mellom 4 og 6.000 høyere i snitt enn nå (knappe 20.000) med merkbart lavere billettpriser (25-35 % billgere).


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: November 08, 2006, 00:22:32 av berlin »

ragnar

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #2 på: November 08, 2006, 05:34:17 »
Er som Parkin sier. Leeds er ikke Chelsea og Yorkshire er ikke London. Bates må nok revurdere litt den billettprisingen. Vi ligger jo tross alt på nedre halvdel i CCC og har billettpriser i samme liga som Scumchester.

Back to basics for alle og enhver. ;-)

Men det er jo intr å få vite litt av det indre liv på ER.

Trodde Parkin hadde mye gryn jeg. Vriker som han er en ekte Yorkshire mann som ikke hiver penger ut av vinduet. hehe.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #3 på: November 08, 2006, 20:19:39 »
Artig at Parkin nevner at han har dårlig samvittighet fordi han ikke har hatt sjansen til å hjelpe klubben. Og at han liker Ken Bates som person, og at han i fremtiden ønsker å være en del av klubben, på et eller annet plan.

Kanskje er dette Bates overtager som styreformann?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 08, 2006, 20:20:20 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Torgeir

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #4 på: November 08, 2006, 20:34:34 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Synes Parkin sier mye interessant og riktig i denne svært interessante artikkelen i dagens YEP. Dette bekrefter manges mistanke om at Leeds United ville vært historie dersom ikke Ken Bates hadde kjøpt klubben.

http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1863758



Historie er vell å ta i....att vi kanskje hadde gått konkurs oh måtte starta på null blir vell heller riktig...tror jeg[8D][8D][8D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


chief

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #5 på: November 08, 2006, 21:40:33 »
Parkin utelukker ikke at han kan komme til å involvere seg i Leeds United ved en senere anledning.

Selg nå Mr.Bates. Selg.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Dennis

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #6 på: November 08, 2006, 21:49:29 »
Det som hadde vært så nydelig med å ha en dedikert Leeds-fan i styreformannstolen, er at den personen hadde selvsagt gjort alt for klubbens beste.

Jeg tror nok Bates gjør det han kun for klubbens beste, men motivene for det vil nok alltid være egoistiske. Han vil tjene penger på klubben, og det er grunnlaget for hva han gjør med billettpriser osv. Han vil jo ikke se Leeds i League One, men det virker ikke som han er villig til å ofre formuen på å unngå det.

Det ville nok en Leeds-fan ha vært. Selvsagt ville han ikke ofret hele formuen, men i alle fatt deler!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

lojosang

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #7 på: November 08, 2006, 22:01:48 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Det som hadde vært så nydelig med å ha en dedikert Leeds-fan i styreformannstolen, er at den personen hadde selvsagt gjort alt for klubbens beste.

Jeg tror nok Bates gjør det han kun for klubbens beste, men motivene for det vil nok alltid være egoistiske. Han vil tjene penger på klubben, og det er grunnlaget for hva han gjør med billettpriser osv. Han vil jo ikke se Leeds i League One, men det virker ikke som han er villig til å ofre formuen på å unngå det.

Det ville nok en Leeds-fan ha vært. Selvsagt ville han ikke ofret hele formuen, men i alle fatt deler!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Bytt ut "Leedsfan" med "Sunnmøring". Ser du da vedkommende for deg som en som øser ut penger for å gjøre sportslig suksess? [:D]

Er ikke Yorkshire-folket kjent for det samme som Sunnmøringer? Driftige folk som vet å tjene penger, og som holder på dem med skjelvende3 hender og hvite knoker? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Dennis

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #8 på: November 08, 2006, 22:13:53 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Det som hadde vært så nydelig med å ha en dedikert Leeds-fan i styreformannstolen, er at den personen hadde selvsagt gjort alt for klubbens beste.

Jeg tror nok Bates gjør det han kun for klubbens beste, men motivene for det vil nok alltid være egoistiske. Han vil tjene penger på klubben, og det er grunnlaget for hva han gjør med billettpriser osv. Han vil jo ikke se Leeds i League One, men det virker ikke som han er villig til å ofre formuen på å unngå det.

Det ville nok en Leeds-fan ha vært. Selvsagt ville han ikke ofret hele formuen, men i alle fatt deler!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Bytt ut "Leedsfan" med "Sunnmøring". Ser du da vedkommende for deg som en som øser ut penger for å gjøre sportslig suksess? [:D]

Er ikke Yorkshire-folket kjent for det samme som Sunnmøringer? Driftige folk som vet å tjene penger, og som holder på dem med skjelvende3 hender og hvite knoker? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]




[:D] [:D] [:D]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #9 på: November 08, 2006, 23:16:48 »
quote:
Originally posted by lojosang

Bytt ut "Leedsfan" med "Sunnmøring". Ser du da vedkommende for deg som en som øser ut penger for å gjøre sportslig suksess? [:D]

Er ikke Yorkshire-folket kjent for det samme som Sunnmøringer? Driftige folk som vet å tjene penger, og som holder på dem med skjelvende3 hender og hvite knoker? [:D]



Det syntes jeg var en veldig god sammenligning, Leif Olav.  [:)]

The Yorkshire grit... oversettes ikke det med sunnmørsk gjestfrihet  mon tro [:)]



The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #10 på: November 09, 2006, 08:08:05 »
Skammelig å sammenlikne Yorkshire`inger med sunnmøringer da! [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

lojosang

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #11 på: November 09, 2006, 16:13:14 »
For hvem? Kan ikke heller begge ta det som en ære?

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #12 på: November 09, 2006, 17:04:02 »
Jeg hadde mye heller sett Steve Parkin som eier for klubben, enn Ken Bates, for å si det sånn (og det gjorde jeg visst). Dersom Parkin er så opptatt av Leeds United, bør han snarest kjøpe ut den superdusten som har adresse i Monte Carlo.
 

øystein

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #13 på: November 09, 2006, 17:15:29 »
Er egentlig ikke noe for sånne type intervjuer. Hva tjener det klubben at investorer forteller om hvor nærme de evt har vært, og at de ikke utelukker en fremtidig investering. Sånne synes jeg det er mange av, ikke bare i Leeds, og det er kun med på å holde spekulasjoner i gang om en evt overtakelse, når det egentlig er bare rubbish. Hadde denne mannen virkelig ville kjøe Leeds så hadde han gjort det.

Vi kan alle ha våre meninger om Bates, men inntil videre er han den eneste som har gått inn med penger i Leeds, og så for tiden vise om disse lokale gruppene har guts nok til å satse. Det hadde i allefall Bates da vi trengte det som mest.

Så mitt råd til disse "kanskje-muligens-om kjerringa tillater-om noen år" investorene:
HOLD KJEFT, eller gjør noe.

-Øystein
-Øystein

Budda

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #14 på: November 09, 2006, 17:32:37 »
quote:
Originally posted by lojosang

For hvem? Kan ikke heller begge ta det som en ære?

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Det er ingen ære i å bli sammenlignet med en sunnmøring...
Endre

lojosang

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #15 på: November 09, 2006, 17:42:57 »
Så! Er du nordmøring eller romsdaling? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Budda

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #16 på: November 09, 2006, 17:50:48 »
quote:
Originally posted by lojosang

Så! Er du nordmøring eller romsdaling? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Kommer fra en nydelig by der de sier I [:)]. Når sant sies, så er det mere Ã…lesundere jeg har noe i mot da det ellers kan finnes mange hyggelige sunnmøringer...
Endre

Sten

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #17 på: November 09, 2006, 17:51:39 »
På tide å hente frem denne måleren igjen?


[:D]
Sten
Sten

stefan

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #18 på: November 09, 2006, 18:00:50 »
Parkin kan bare lukke nebbet sitt. SHOW ME THE MONEY! I motsetning til Parkin så har "idioten fra monaco" Bates gjort noe for klubben.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

R - R

Re: Interessant artikkel i YEP
« Svar #19 på: November 09, 2006, 18:58:00 »
Frykteleg intetsigande intervju. Ja, han var naere ved aa kjope, men alt anna han gulpar opp kunne kven som helst kome opp med.

Om han er saa frykteleg stor fan av Leeds, saa vis det ved aa doner ein million eller to oyremerka spelarkjop.

Elles stottar eg fullt opp dei som seier: "Show me the money". Det Parkin gjer er berre aa prate. Bates har i alle fall gjort noko, saa faar ein heller ha delte meiningar om kor bra det er.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune