Skrevet av Emne: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??  (Lest 3500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« på: November 13, 2006, 14:53:08 »
Ja så ser det ut for at racet for David Healy er i gang.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=18024

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

flynn

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #1 på: November 13, 2006, 14:59:05 »
Blir vel ikke akkurat sjokkert om han får gå i Januar, men om Watford må ha folk nå er vel en låneavtale kanskje det som skjer først. Selv om jeg fortsatt mener Healy er vår beste spiss så sliter han fælt med å vise dette i praksis. Om vi får nok penger til å signe ett par spillere som forsterker forsvar/midtbane er det vel OK da. Boothroyd vet nok hva han gjør i så fall, han får en spiller som potensielt kan gjøre det veldig bra også i PL.


flynn
« Siste redigering: November 13, 2006, 14:59:24 av flynn »

Budda

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #2 på: November 13, 2006, 15:02:28 »
Ja ja, drar han til Watford så er jo han i championship neste år igjen. Watford ville ha vært et dumt valg av han spør du meg
Endre

Ferre

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #3 på: November 13, 2006, 15:27:25 »
Hvis vi må selge Healy eller Killa, så selg Healy. Har ikke imponert denne sesongen, veldig skuffende!

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #4 på: November 13, 2006, 16:17:49 »
Vi BØR beholde David Healy.
Selv om han, i likhet med resten av spillerstallen, har skuffet enormt denne sesongen.


Mats-

  • Gjest
Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #5 på: November 13, 2006, 16:48:44 »
FÃ… han bort, har ikke bidratt i det hele tatt i år.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

flynn

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #6 på: November 13, 2006, 17:04:19 »
quote:
Originally posted by Mats-

FÃ… han bort, har ikke bidratt i det hele tatt i år.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Kremt...host.. hark;
Han leder faktisk fortsatt vår Ã…rets spiller kåring. Har gjort det bra i enkeltkamper på starten av sesongen, og ble stemt fram som månedens beste i September, og den tredje beste i August.
Dessuten er han vel fortsatt toppscorer...

Han har sviktet betenkelig den siste tiden, men litt av problemet hans er nok at mange (meg selv inkludert) har større forventninger til ham enn mange av de andre.

flynn

B-m

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #7 på: November 13, 2006, 17:38:41 »
SELG!! Er ikke rask, kan ikke dribble forbi en mann, smålubben, ikke sterk i kroppen, kan ikke takle, kan ikke hoppe, dårlig innsats, går fort sur, men flink til å avlsutte fra 14 m og inn.
SELG!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Peter7

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #8 på: November 13, 2006, 17:40:25 »
Vi scoret jo 3 mål mot Colchester - uten David Healy...

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kjelvi

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #9 på: November 13, 2006, 17:46:57 »
Usikker!
Har ikke imponert særlig i Leeds-trøya sjøl om han er rå i den nordirske landslagstrøya. Ikke stabil nok. Men likevel bedre enn Moore, Horsfield, Blake og Beckford.
Ikke selg før fullgod erstatter er klar, er mitt beskjedne råd.

Han blir i så fall ikke den eneste i Watford med bakgrunn fra Leeds:
- Clarke Carlisle
- Marlon King
- Matthew Spring
- manager Aidy Boothroyd (førstelagstrener i Leeds fra juni 2004 til mars 2005).

Samt  Vinny Jones - Season Ticket Holder selv om han p.t. bor i L.A.

Ferre

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #10 på: November 13, 2006, 17:48:07 »
Blake er MYE bedre enn Healy pr. dags dato!

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #11 på: November 13, 2006, 17:56:38 »
quote:
Originally posted by Ferre

Blake er MYE bedre enn Healy pr. dags dato!



I forrige uka, ja. Men i høst? Siste året?
Stallfyll!

Ferre

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #12 på: November 13, 2006, 18:07:47 »
quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Ferre

Blake er MYE bedre enn Healy pr. dags dato!



I forrige uka, ja. Men i høst? Siste året?
Stallfyll!



Er Blake stallfyll?! Under Wise har Blake fått tillit og kommet i form, Healy har nesten ikke vist noen ting. Blake er vår beste spiss, helt klart!

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #13 på: November 13, 2006, 18:39:26 »
quote:
Originally posted by Ferre
Blake er vår beste spiss, helt klart!



Kjekt med litt diskusjon.
Cresswell er vår beste mann. Vent til han kommer i form.

Gøy at Blake har kommet bedre til rette, men tror ikke at han holder godt nok nivå over lengre tid. Synest at han ikke scorer nok, selv om hans statto ikke er så ille - 129 mål på 413 kamper (men så er det mye Darlington, Burnley og Bradford her)

ragnar

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #14 på: November 13, 2006, 18:55:38 »
Får Leeds en grei sum for Healy (opp mot £3-4m) så bør Healy selges for å skaffe penger til Wise. Horse forsvinner vel i januar, Beckford er det usikkert om blir god nok, Moore er stallfyll. Da står vi igjen med Blake og Cressy. Skal Leeds fortsatt spille med tre spisser på banen så må det hentes inn en erstatter for Healy.

Ser at Nugent har fått en £6m pris på seg. Healy er eldre enn Nugent, men har internasjonal erfaring og suksess på landslaget. Men får det ikke helt til i Leeds om dagen. Alle har sin pris, men jeg syntes ikke Leeds bør selge han for mindre enn £4m om de skal selge han nå i januar.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #15 på: November 13, 2006, 19:22:52 »
quote:
Originally posted by Ferre

Hvis vi må selge Healy eller Killa, så selg Healy. Har ikke imponert denne sesongen, veldig skuffende!

-WE'LL BE BACK-




Killer har vel absolutt ikke imponert han heller!
Og folk må slutte å si det er Butlers feil at Killer har gjort noen gigantiske feil denne sesongen!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Erik_

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #16 på: November 13, 2006, 19:38:55 »
Er det egentlig noen som har imponert, eller stått på for laget "till the bitter end" denne sesongen?

Hvis Healy drar, ønsker jeg han lykke til. Healy er tydelig en humørspiller. Jeg tror han begynner å bli grundig lei av å være i denne divisjonen. Synd at en som ble tilbedd av fansen allerede før han kom til klubben, ikke har greid å gi mer av seg selv, enn noen mål her og der.

Dette er vel tiden Healy virkelig får sjansen til å vise seg frem på favorittplassen sin, i Leeds. Om han tar den og utfører den godt, eller allerede har bestemt seg for å dra i januar. Får vi nok svaret på i de neste par kampene.
« Siste redigering: November 13, 2006, 19:40:21 av Enrique »

Papi

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #17 på: November 13, 2006, 20:31:21 »
Leeds vil neppe få meir enn 2 mill pund for Healy. Faktisk rimelig sikker!!

Blir positivt overraske om det blir meir....

Men for all del, for 2 mill pund går det vel ann og kjøpe ein spiller eller to...





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #18 på: November 13, 2006, 22:36:18 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Ferre

Hvis vi må selge Healy eller Killa, så selg Healy. Har ikke imponert denne sesongen, veldig skuffende!

-WE'LL BE BACK-




Killer har vel absolutt ikke imponert han heller!
Og folk må slutte å si det er Butlers feil at Killer har gjort noen gigantiske feil denne sesongen!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Killer har heller ikke imponert, men skal vi selge noen av de få midtstopperne vi har nå som Butler og Gregan drar? I tillegg er han ung og kan utvikle seg, i motsetning til de fleste andre spillerne vi har.

-WE'LL BE BACK-

26Killa

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #19 på: November 13, 2006, 23:09:35 »
De som så N.Irland - Spania vet godt hvor god Healy er.
hadde vært for dumt å selge en så god spiss.
Healy og Cressy på topp, men Blake som har en fri rolle bak de er
meget sterkt!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Per-Stian

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #20 på: November 13, 2006, 23:39:03 »
Som eg har sagt tidlegare, så vil eg ikkje sjå særs negativt på eit sal av Healy. Han har (over)prestert på landslaget i ein lang periode, men for Leeds har han vore for ustabil t at eg vil grine over eit sal av han. Så lenge vi får minimum £3M for han, må han gjerne forsøke seg i Premier League.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2640
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #21 på: November 14, 2006, 00:14:28 »
quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Ferre
Blake er vår beste spiss, helt klart!



Kjekt med litt diskusjon.
Cresswell er vår beste mann. Vent til han kommer i form.

Gøy at Blake har kommet bedre til rette, men tror ikke at han holder godt nok nivå over lengre tid. Synest at han ikke scorer nok, selv om hans statto ikke er så ille - 129 mål på 413 kamper (men så er det mye Darlington, Burnley og Bradford her)


Tja gutter, vet ikke helt jeg...

1. Cresswell.
Han har jo til gode å prestere over tid i Leedstrøya... Han har absolutt vist gode tendenser, men har også en del hodeløse ting på rullebladet (Cardiff anyone, hadde jo en lignende lørdag der jeg så smått fikk Cardiff-assosiasjoner).
Men ja, syns det er for tidlig å konkludere med at han er vår bestemann...
2. Blake
Han har jo i hele Leedstiden vist at han kan drible fem mann i en tlf-kiosk. Men det har liksom blitt med det...
Nå har han gledelig nok fått et løft med Wise (måtte det vare!). Men han er nok fortsatt ingen avslutter av rang (headingen dere, på lørdag...).
Men, det er viktig å ha slike offensive bidrag i et lag, vår tids Kewell om du vil...

3. Healy
Og så var det Healy...
Tja, er det good riddance eller er han noe vi absolutt bør beholde?
Her er jeg ennå undesided... Han hár vist kvalitetene sine, men stort sett bare på landslaget og ikke for Leeds. Han bra målkvote hos oss stammer i litt for stor grad fra 11-meteren, der han - rett skal være rett - jevnt over har levert varene.
Men så var det potensialet...
Jeg tror fortsatt han har det i seg. Men er ikke så sikker på at dagens Leedstropp evner å få det ut av ham...
Så derfor ender jeg vel med et "selg, om prisen er det rette".

Men da mååå vi ha en ny mann inn!

Ian Moore nevnte jeg visst ikke, nei... Har egentlig sans for spillertypen, og syntes det er synd at han ikke har fått det til (eller fått tillit for den del...) i Leeds.
Men han er vel neppe typen som gir oss 10-15 mål i sesongen...

Bruk noen av Chelseamillionene der fremme, Dennis.







...men ikke alle. Fortsatt ville jeg ha prioritert
1. Sentral midtbane
2. Venstreback
3.Høyre evt venstrekant, men kant!
4. Spissplassen...


Ehh, vår beste spiss ja, det var den... Tja, delt "seier" mellom Cressy & Blake for tiden, og vinneren er den av de som er best over tid [:)]



The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
« Siste redigering: November 14, 2006, 00:19:14 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert H.

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #22 på: November 14, 2006, 00:33:16 »
Spot on flynn! Healy er (ved siden av Blake) den eneste av våre spillere som kan gjøre noe uventet med ball. Oppbyggingen av Leeds United starter ikke med å SELGE en slik spiller!

quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by Mats-

FÃ… han bort, har ikke bidratt i det hele tatt i år.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Kremt...host.. hark;
Han leder faktisk fortsatt vår Ã…rets spiller kåring. Har gjort det bra i enkeltkamper på starten av sesongen, og ble stemt fram som månedens beste i September, og den tredje beste i August.
Dessuten er han vel fortsatt toppscorer...

Han har sviktet betenkelig den siste tiden, men litt av problemet hans er nok at mange (meg selv inkludert) har større forventninger til ham enn mange av de andre.

flynn


R - R

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #23 på: November 14, 2006, 01:10:28 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Spot on flynn! Healy er (ved siden av Blake) den eneste av våre spillere som kan gjøre noe uventet med ball. Oppbyggingen av Leeds United starter ikke med å SELGE en slik spiller!

quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by Mats-

FÃ… han bort, har ikke bidratt i det hele tatt i år.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Kremt...host.. hark;
Han leder faktisk fortsatt vår Ã…rets spiller kåring. Har gjort det bra i enkeltkamper på starten av sesongen, og ble stemt fram som månedens beste i September, og den tredje beste i August.
Dessuten er han vel fortsatt toppscorer...

Han har sviktet betenkelig den siste tiden, men litt av problemet hans er nok at mange (meg selv inkludert) har større forventninger til ham enn mange av de andre.

flynn





Healy gjer ikkje noko naar han faar ballen i beina. Ikkje har han spesielt med fart, og ikkje er han spesielt teknisk. Det Healy er god paa er aa avslutte innanfor 16-meteren. Healy har gjort INGENTING i aar. Ja, han scora nokre maal i byrjinga av sesongen, men saa vidt eg huskar kom tre av fire paa straffespark, som dei fleste andre maala hans i klubben.

Faar vi £3m pund jublar eg. Kjop Billy Sharp for halvparten av summen, og hent inn Billy Jones for resten. Daa har vi henta to meget lovande spelarar for summen av ein spiss som aldri har bevist noko som helst for Leeds.

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Ferre

Hvis vi må selge Healy eller Killa, så selg Healy. Har ikke imponert denne sesongen, veldig skuffende!

-WE'LL BE BACK-




Killer har vel absolutt ikke imponert han heller!
Og folk må slutte å si det er Butlers feil at Killer har gjort noen gigantiske feil denne sesongen!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Killer har saa absolutt ikkje prestert nei. Men eg vil saa absolutt hevde at Killer i stor grad maatte rydde opp etter Butler i mange av kampane. Har sett fleire domer paa det. Butler si styrke er haueduellar, men denne sesongen har han ikkje ein gang klart vinne dei, og har sett hjelpelaus ut. Resultatet har vore mange 50-50 situasjonar Killer har maatte kjempe om mot motstandaranes spissar.

Er likevel ingen tvil om at Killer har gjort mange feil som har kosta maal. Og det handlar om sjolvtillit. Med Leeds sine elendige prestasjonar har og Killa sin sjolvtillit forsvunne. Haapar og trur at med nokre gode kampar, saa vil Killer vere paa topp igjen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

baste

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #24 på: November 14, 2006, 03:56:52 »
Ikke selg Killa eller Healy. Kjøp spillere, som forsterker laget. Da er vi på rett vei. Ã… selge en av våres beste spisser er ikke mye gjenomtenkt. Tror han vil heve seg nu som Blake viser vei. Cresswell, tja..ennå ikke fit for fight(husk det)

SirOlsen

Re: HEALY FORSVINNER TIL WATFORD??
« Svar #25 på: November 14, 2006, 06:11:04 »
Synes ikke Healy har bidratt noe spesiellt Leeds drakta jeg... klart, har jo sett noen gode tendenser en sjelden gang innimellom, men det er så synd det er så alt for sjeldent innimellom..  Mener å huske det stort ett var Hulse som stod for det meste da Healy og han var makkere..

Klart, ingenting hadde gjort meg mere happy enn om at det løsnet for Healy. Jeg liker da typen.. men jeg liker at en person lager mål for Leeds enda mere må jeg si.. og det er det det handler om.. Og kan vi få noe cash for ham, så er jeg ikke helt imot å selge ham og heller forsterke med noen som kan få sjangsen til å vise seg enda bedre..

Men ut ifra det vi fikk se mot Colchester i helga, kan det tyde på at det blir kamp om plassen der fremme, og jeg liker å se at både Blake og Cresswell får puttet mål. Forhåpentligvis trigger det noe i Healy også som får litt krutt til å eksplodere i rumpa på ham.. Konkurranse.. det er viktig!.. Ingen skal ha en elvskreven plass på laget om de ikke leverer varene.. det blir fort dyrt i lengden og fører sjeldent noe godt med seg..  Håper det løsner for Healy og at vi beholder ham.., men gjør det ikke.. ja da stiller jeg meg ikke imot en overgang..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-