Skrevet av Emne: STRÃ…LENDE DENNIS WISE  (Lest 2700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sheridan

STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« på: November 11, 2006, 23:58:35 »
Den nye Leeds manageren har gjort mange kloke valg
Vi går en lysere fremtid i møte med Dennis ved roret.
Selv om dagens forestilling ikke var så veldig overbevisende!
Men når vant vi sist med 3 mål?


Big Jack

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #1 på: November 12, 2006, 00:07:38 »
Hjemme mot Sheffield wednesday 21.januar forrige sesong, om jeg ikke tar helt feil.
 

DOFFER

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #2 på: November 12, 2006, 00:16:33 »


¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Ferre

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #3 på: November 12, 2006, 00:20:35 »
Tror Wise er mannen til å snu dette, men han trenger tid på å gjøre det. Ingenting er gjort over natten.

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #4 på: November 12, 2006, 00:22:32 »
Syns å ane tendenser til at det går riktig vei. Samtidig er jeg redd at dagens motstand ikke var representativ...

Fortsatt skjer det noe etter ca 60 minutter. Syntes det merkes spesielt på Blake. Men heldigvis holdt Derry denne gangen, og Wise var wise nok til å hive innpå en "frisk" Westlake i den fasen.

Andreball-problemet så vi tendenser til også i dag, men ikke så fremtredende som i det siste.

Men det var en del tvilsomme tversovers... Jeg mener, å vri spillet kan være kjempegunstig det...  Men ikke hvis det istedet medfører at motstanderen kan kontre mot oss...



The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #5 på: November 12, 2006, 00:27:11 »
begynner å hjelpe nå og en ser konturene av hva wise prøver på og hva han har jobbet med.. synes blake var veldig god idag.. skulle til å begynne med noen MEN her men ikveld skal vi nyte seieren og at vi holdt nullen!! Ha en fin kveld alle sammen:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

knut_eknes

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #6 på: November 12, 2006, 00:31:42 »
Det begynner jo å komme seg! Er superoptimist nå! Synes vi avogtil er helt strålende i måten vi rundspiller Colchester på, tenker spesielt på den fine en-touch fotballen vi til tider holder på med og alle de susende takklingene! Selvom vi har en del turbulente perioder( de 20 første og 15 siste), truet de oss aldri skikkelig! Synes dette var fullt fortjent og vi kunne gjerne hatt flere i nota... Glimrende gutter!!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #7 på: November 12, 2006, 00:34:18 »
quote:
Originally posted by raggen
skulle til å begynne med noen MEN her men ikveld skal vi

...ja disse mennene!
...har vi hørt den før eller




The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
« Siste redigering: November 12, 2006, 00:34:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #8 på: November 12, 2006, 00:49:43 »
Kjempefornøyd med 3-0, men spillet - hvor var det? Syntes Colchester kjørte over oss i 2. omgang - på Elland Road. Skuffende akkurat det.

Men som mange sier- poengene er vel det viktigste nå!
MOT

SirOlsen

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #9 på: November 12, 2006, 01:26:38 »
Vi ble til tider overkjørt i 2.omgang ja, men Westlakes innterden var et smart trekk av Wise. Vi vant 3-0 idag, og det er et resultat det tår respekt av Wise! Jeg velger å fryde meg idag ove det du har gjort med laget så langt!

Riktignok har du ikke vært lenge her ved klubbens ror enda, og det gjenstår vel mye i planene dine for klubben, men jeg mener å lukte her at du har tatt en del viktige grep i lagets svakheter. Spesiellt med tanke på forsvaret. Veien er enda lang å gå, men dette er absolutt en start jeg kan leve med! [:D]

Er kjempespent på hva Wise gjør med laget vårt fremover! Og ikke minst når overgangsvinduet åpner.. hører stadig om at han har fått noen midler på plass til disposisjon, og da får vi håpe dette stemmer og ikke minst at han foretar de rette valg i henhold til hans plan!

"Wise men said.. only fools love him... but I can`t help.. falling in Love with Leeds and Wise!..."

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 12, 2006, 03:14:34 av SirOlsen »
-SirOlsen-

knut_eknes

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #10 på: November 12, 2006, 02:47:47 »
Kjørte over oss? Gud hjelpe meg! Har vi sett samme kamp? Leeds hadde da full kontroll hele veien, ble kansje litt slappe på 3-0 men denne påståtte overkjørselen så jeg ikke mye av!


quote:
Originally posted by GeirO

Kjempefornøyd med 3-0, men spillet - hvor var det? Syntes Colchester kjørte over oss i 2. omgang - på Elland Road. Skuffende akkurat det.

Men som mange sier- poengene er vel det viktigste nå!

 

R - R

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #11 på: November 12, 2006, 05:13:12 »
Er og ueinig i at Leeds blei køyrt over. Leeds kom for langt bakpå, men sett i forhold til kampen mot Southend var dette langt betre. Det i dag er sjølvsagt at vi putta tre flotte mål, og at vi haldt nullen. Stack blei sjeldan trua, sjølv om Colchester i for stor grad fekk kome for nært innpå 16-meteren. Virkar som Foxe har litt same syndromet som Crainey at han ikkje tør støte. Elles e jo ikkje Foxe høgreback, som var tydeleg å sjå. Synst elles Crainey skal få litt skryt. Han var litt rar i førsteomgang, men i andreomgang synst eg han var blant dei betre på bana. Må få skryt når han fortenar det.

Men som sagt - mykje betre enn mot Southend. Colchester har gjort det bra i år, og slo mellom anna Cardiff forrige helg. Vi har mykje å gå på, men det var utvilsamt godt med tre poeng. Og deilig å sjå Blake få fram noko av potensialet. Herlig straffespark[:D] Har det på video

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #12 på: November 12, 2006, 05:54:32 »
quote:
Originally posted by R - R

 

Men som sagt - mykje betre enn mot Southend. Colchester har gjort det bra i år, og slo mellom anna Cardiff forrige helg. Vi har mykje å gå på, men det var utvilsamt godt med tre poeng. Og deilig å sjå Blake få fram noko av potensialet. Herlig straffespark[:D] Har det på video

- Rune



Legger du det ut eller? [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dorigo`s left foot

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #13 på: November 12, 2006, 07:15:24 »
Blakes straffe. Bra selvtillit på måten han tok den på.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=2452MOV00007.3gp
« Siste redigering: November 12, 2006, 07:16:32 av Dorigo`s left foot »

R - R

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #14 på: November 13, 2006, 00:47:20 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by R - R

 

Men som sagt - mykje betre enn mot Southend. Colchester har gjort det bra i år, og slo mellom anna Cardiff forrige helg. Vi har mykje å gå på, men det var utvilsamt godt med tre poeng. Og deilig å sjå Blake få fram noko av potensialet. Herlig straffespark[:D] Har det på video

- Rune



Legger du det ut eller? [:)]

MARCHING ON TOGETHER!



Jepp, held på å uploade den til Youtube as we speak[:)]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

R - R

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #15 på: November 13, 2006, 01:20:51 »
Min eigen video av Blake sitt straffemål. Virkar som lyden heng litt. Skjønar ikkje heilt det sidan den videoen eg har er heilt fin, men videoen fønka no fint.

http://youtube.com/watch?v=3jk3f31yfF4

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Ferre

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #16 på: November 13, 2006, 01:23:47 »
Ahh, lekkert straffespark! Takk takk, Rune.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #17 på: November 13, 2006, 01:25:17 »
quote:
Originally posted by R - R

Min eigen video av Blake sitt straffemål. Virkar som lyden heng litt. Skjønar ikkje heilt det sidan den videoen eg har er heilt fin, men videoen fønka no fint.

http://youtube.com/watch?v=3jk3f31yfF4

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


R-R: så fantastisk bra! [;)]

Snakk om orkesterplass da! [:o] herregud så jeg misunner deg å stå der du gjorde [:)] Håper det blir min tur engang også! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

pale

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #18 på: November 13, 2006, 01:36:08 »
Strålende Rune (og til deg og Blake...)
Fortsett slik, hvordan var stemninga på stadion, og hva synes hardcorefansen om Wise?

Ferre

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #19 på: November 13, 2006, 01:54:19 »
Likte videoene på favoritt listen din Rune, mange gode! Både Leeds og Borat...[:D]

-WE'LL BE BACK-

R - R

Re: STRÃ…LENDE DENNIS WISE
« Svar #20 på: November 14, 2006, 00:42:19 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by R - R

Min eigen video av Blake sitt straffemål. Virkar som lyden heng litt. Skjønar ikkje heilt det sidan den videoen eg har er heilt fin, men videoen fønka no fint.

http://youtube.com/watch?v=3jk3f31yfF4

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


R-R: så fantastisk bra! [;)]

Snakk om orkesterplass da! [:o] herregud så jeg misunner deg å stå der du gjorde [:)] Håper det blir min tur engang også! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!



Berre aa reise d[:D] Heimekampen mot Barnsley 2. desember?[;)]

quote:
Originally posted by pale

Strålende Rune (og til deg og Blake...)
Fortsett slik, hvordan var stemninga på stadion, og hva synes hardcorefansen om Wise?



Steminga var saa som saa. Vore betre. Er litt begrensa kor mykje liv 17000 klarer aa lage, spesielt naar d berre er North Stand som lagar lyd. Men vi som staar der klarer i alle fall aa faa lage ein del lyd. Synst Wise har blitt tatt godt i mot. Hoyrer sjeldan folk klage over han. Er mykje meir klaging paa enkeltspelarar. Dei som har faatt gjennomgaa mest dei siste kampane har vore Butler, Crainey, Healy, til dels Derry... Men Derry har tatt seg opp litt dei to siste heimekampane, saa forhaapentlegvis er han paa betringens veg. Crainey hadde ein god kamp mot Colchester, saa han slapp fraa d paa laurdag.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: November 14, 2006, 00:42:47 av R - R »
- Rune