Skrevet av Emne: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham  (Lest 3466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« på: November 15, 2006, 22:44:24 »
I kveld spiller reservene mot Birmingham i York.I et lag for det meste bestående av unge spillere finner man altså plass til Sullivan og Butler, som begge er på full fart ut av klubben.
Hva er vitsen med det da? Er det ikke bedre at Lund får kjærkommen matching i mål, mens en up-and-coming midtstopper får vist seg fram?

Herrene Sullivan og Butler er åpenbart gode nok for b-laget, og vil jo kunne hjelpe de andre unge med sin rutine, men alikevel? Jeg husker godt hvordan jeg som ung og talentfull (???) opplevde å sitte på benken til fordel for avdankede gamlinger som ikke hverken trente regelmessig eller hadde ambisjoner om førstelagsspill de neste åra.

Betyr egentlig resultatene og tabellen i reservelagsserien noe som helst, eller burde man benytte disse kampene til å matche de som tross alt skal kjempe om a-lagsplass framover? Jeg bare spør, og regner med at dere andre vil svare. [B)]

Ellers blir det spennende å høre hvordan f.eks Bayly, Rose, Howson, Rothery og Carole gjør sine saker

peacock

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #1 på: November 15, 2006, 23:04:11 »
Ser at Gylfi ikke er i troppen. Hvorfor spiller han ikke B-kamper?

Sleivind

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #2 på: November 16, 2006, 00:31:45 »
Enten så er han skadet, som vil være det mest sannsynlige, eller så blir han "spart" til kampen mot Southampton.

Ferre

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #3 på: November 16, 2006, 00:56:47 »
Hvis Rose imponerer i kveld BØR han få sjansen på lørdagen.

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #4 på: November 16, 2006, 00:58:44 »
Som vanleg gler eg meg t å lese rapportar om dei unge "kometane" i Leeds. Håpar også Carole gjer ein god figur. Syns også d e rart Gylfi ikkje e me, men har eit håp om at han kan få litt speletid på laurdag.

Sheridan

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #5 på: November 16, 2006, 02:59:25 »
quote:
Originally posted by Ferre

Hvis Rose imponerer i kveld BØR han få sjansen på lørdagen.

-WE'LL BE BACK-



ja, veldig spent på å se denne Rose snart...


rasandeokse

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #6 på: November 16, 2006, 03:16:09 »
går kampen på radion? link?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #7 på: November 16, 2006, 03:16:53 »
quote:
Originally posted by Sheridan

ja, veldig spent på å se denne Rose snart...



DET ER IALLEFALL VELDIG ÍN Å ROSE HAM... [:o)]

"I know I've seen that face before," Big Jim was thinkin' to himself
"Maybe down in Mexico or a picture up on somebody's shelf"
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #8 på: November 16, 2006, 03:28:01 »
Syns nesten du fortjener en blomst for den siste kommentaren, Asbjørn. Fritt valg!

Torgeir

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #9 på: November 16, 2006, 03:28:50 »
Leeds leder 1-0 25 m igjen, Beckford får skryt....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
« Siste redigering: November 16, 2006, 03:29:54 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Ferre

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #10 på: November 16, 2006, 03:31:59 »
Flott, hvem scora?

-WE'LL BE BACK-

Torgeir

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #11 på: November 16, 2006, 03:34:31 »
Dont know...prøver og finne ut...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


mari

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #12 på: November 16, 2006, 03:49:43 »
Howson. Tror en litt usikker kommentator på YR.
 

Sheridan

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #13 på: November 16, 2006, 03:51:17 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Sheridan

ja, veldig spent på å se denne Rose snart...



DET ER IALLEFALL VELDIG ÍN Å ROSE HAM... [:o)]

"I know I've seen that face before," Big Jim was thinkin' to himself
"Maybe down in Mexico or a picture up on somebody's shelf"
B.Dylan



[:D]

Artig å høre at Beckford får skryt!
Han har fart - og det trenger vi i laget!
Hmm, kan han spille på en av flankene tro..(?)

« Siste redigering: November 16, 2006, 03:55:45 av Sheridan »

Torgeir

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #14 på: November 16, 2006, 03:53:39 »
Fortsatt 1-0. 5-10 min igjen. Howson scora i 1ste omgang på ett skudd og retur..hvis jeg ikke hørte helt feil.
Butler får skryt. Det samme gjør Sully....han har rydda opp i noen cornere i 2 omg.
Beckford har hatt flere gode sjanser og står kanskje frem som Leeds sin beste i dag. Carole har også
vært bra i 2 omg etter en sløv 1 ste...men City har vært frempå flere ganger og jager utligning...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Torgeir

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #15 på: November 16, 2006, 03:57:12 »
1-0 til Leeds....slutt...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
« Siste redigering: November 16, 2006, 05:07:23 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


R - R

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #16 på: November 16, 2006, 05:53:33 »
Ein liten kamprapport. Var paa Kitkat Crescent og saag Leeds sla B'ham 1-0.

Det var kanskje ikkje verdens mest spennande kamp, men eg fekk i alle fall sett nokre av ungguttane vaare.

Laget: Sullivan - Madden, Butler, Hird, Camfield - Gardner, Bayly, Rose, Carole - Beckford, Howson.

Subs: Lund, Wilkinson, Rothery, Cartman, Brown.

Eg kom nokre minutt for seint til kampstart, men hadde ikkje skjedd stort. Ganske snart etter at eg kom tok Leeds overtaket. Med mange kjappe spelarar paa bana var Leeds farlege framover, og spesielt Beckford trua forsvaret til B'ham gang paa gang. Maalet kom jo daa og av at Beckford utfordra forsvaret til B'ham etter aa ha kome inn fraa venstrekanten. Forsvaret deira hadde ikkje sjans aa halde folge, og Beckford kom i farleg posisjon naer 5-meteren. Keeper redda fint, men Howson sto parat til aa pirke inn returen. Resten av omgangen var Leeds best. Dei som var mest positive var Beckford og Howson paa topp, Rose paa midten, og Hird i forsvaret. Madden maatte tidleg gaa ut, og inn kom Wilkinson, som var overraskande hogreist og kraftig til aa vere i den alderen. Han tok plass ved sidan av Butler, medan Hird gjekk ut paa hogrebacken.

Andre omgang bydde ikkje paa saa altfor mykje. Den mest positive hos Leeds var kanskje Carole, som heva seg etter ein svak forsteomgang. Utfordra den stakkars venstrebacken til B'ham gang paa gang, og viste bra fart og kontroll paa ballen. Virka som Beckford surna litt til utover kampen etter aa blitt litt toft behandla av stopparane deira, men hadde fortsatt fleire fine forseringar. Forsvaret vaart hadde eigentleg ikkje alt for store problem. Sullivan blei sjeldan satt paa store utfordringar, men eg synst B'ham slapp litt for lett til med skot paa distanse. Synst ikkje kombinasjonen Butler/Wilkinson fungerte. Dei kan faktisk minne litt om kvarandre. Relativt storvokste og slit litt med aa stable beina naar kjappe spissar utfordrar bakrommet. Butler hadde blant anna ei takling der han meia ned ein B'ham spelar, og var heldig som unnslapp gult kort. Paa venstrebacken spelte Camfield, som var relativt anonym. Blir ikkje den nye venstrebacken vaar. Derimot synst eg Hird spelte bra. Eigentleg midtstoppar, men klarte seg og fint paa hogrebacken. Er og kaptein paa reservelaget til vanleg.

Paa midten hadde som sagt Carole ein bra andreomgang. Sjolv om Rose ikkje var like mykje med i spelet i andre omgang, saa maa ein bli imponert. Berre 16 aar gamal, men betre enn dei fleste. Har ein veldig fin pasningsfot. Har forstaatt d slik at han til vanleg er offensiv midtbanespelar, men i dag laag han forholdsvis djupt paa bana. Kanskje litt uvant for han, men han beit godt fraa seg. Bayly skuffa litt. Fekk stadig paapakning av Geddis, og virka til tider ute av posisjon. Gardner paa hogrekanten markerte seg lite, og inn kom Rothery. Er jo ein av dei som ein forventar mest av, og viste prov paa fart og rykk. God til aa utfordre, og ikkje redd for aa setje fart. Howson paa topp var arbeidsvillig kampen igjennom. Viste kanskje ikkje alt for mykje, men putta eit maal, og fungerte greit ilag med Becks paa topp. Kanskje litt like spisstypar med lik kompetanse.

Anyway, Leeds vann 1-0. Kjekt aa sjaa fleire av unggutane vaare. Leeds var d beste laget, og kunne putta meir.

Sullivan: lite aa gjere. Sikker naar han blei satt paa prove.
Madden: gjekk ut tidleg med skade. Grei naar han spelte.
Butler: Fall from grace. Fraa klubbkaptein til reservelag. Kom greit fraa d, men viser kvifor han ikkje spelar paa forstelaget.
Hird: lovande forestilling. Ein av banans betre spelarar.
Camfield: anonym. Rota d til ved eit par hove.
Gardner: ogsaa anonym. Fekk ikkje til all verdens. Bytta ut.
Rose: lovande kamp. Viser prov paa klasse, blant anna ein utsokt pasningsfot.
Bayly: skuffa. Hadde haapt paa meir fraa han. Sto paa, men ute av posisjon til tider.
Carole: heva seg veldig i andre omgang. Banas beste i andre. Stor fart, god teknikk. Bor faa prove seg for Leeds.
Becks: god forsteomgang. Ikkje saa god i andre, men har lovande eigenskapar.
Howson: putta maalet, viser enkelte lovande takter og jobbar hardt.

Subs:
Wilkinson: virkar som ein spelar med begrensa ferdigheiter. Typisk britisk midtstoppar, stor og kraftig. Ung Butts?
Rothery: lovande. Litt lite tid, men viser at han har kvalitetar ved seg.


- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: November 16, 2006, 05:55:52 av R - R »
- Rune

Ferre

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #17 på: November 16, 2006, 05:59:50 »
Takk for en flott kamprapport Rune! Vet du om Wise eller Poyet var tilstede? Nå bør Carole snart få sjansen på førstelaget, imponerer i kamp etter kamp for reserverlaget.

-WE'LL BE BACK-

DOFFER

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #18 på: November 16, 2006, 06:00:14 »
Thanks...morro å lese om reservelaget. Keep up the good work!

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

R - R

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #19 på: November 16, 2006, 06:07:43 »
quote:
Originally posted by Ferre

Takk for en flott kamprapport Rune! Vet du om Wise eller Poyet var tilstede? Nå bør Carole snart få sjansen på førstelaget, imponerer i kamp etter kamp for reserverlaget.

-WE'LL BE BACK-



Nei, kunne ikkje sjaa han. Riktig nok gloymte eg aa sjaa saa veldig etter, men la ikkje merke til det i alle fall.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

flynn

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #20 på: November 16, 2006, 15:31:59 »
Flottings Rune, dette er en ekstraservice vi setter stor pris på!

flynn

asLeeds

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #21 på: November 16, 2006, 15:54:27 »
kjempe greie,super kamp rapport Rune.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Ferre

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #22 på: November 16, 2006, 17:17:30 »
Geddis var tydeligvis også fornøyd med Beckford!

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~928685,00.html

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #23 på: November 17, 2006, 00:11:08 »
Tusen takk for ei framragande rapport, Rune. Gler meg over å lese dine synspunkt om våre "nest-beste" og unggutane. Kjekt å høyre at Rose (16) markerar seg i selskap me folk som kunne vore hans far. Håpar Wise/Poyet fekk me seg Carole's prestasjonar - han bør snart vere aktuell for førstelag att.

SirOlsen

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #24 på: November 17, 2006, 00:59:05 »
quote:
Originally posted by R - R

Ein liten kamprapport. Var paa Kitkat Crescent og saag Leeds sla B'ham 1-0.

Det var kanskje ikkje verdens mest spennande kamp, men eg fekk i alle fall sett nokre av ungguttane vaare.

Laget: Sullivan - Madden, Butler, Hird, Camfield - Gardner, Bayly, Rose, Carole - Beckford, Howson.

Subs: Lund, Wilkinson, Rothery, Cartman, Brown.

Eg kom nokre minutt for seint til kampstart, men hadde ikkje skjedd stort. Ganske snart etter at eg kom tok Leeds overtaket. Med mange kjappe spelarar paa bana var Leeds farlege framover, og spesielt Beckford trua forsvaret til B'ham gang paa gang. Maalet kom jo daa og av at Beckford utfordra forsvaret til B'ham etter aa ha kome inn fraa venstrekanten. Forsvaret deira hadde ikkje sjans aa halde folge, og Beckford kom i farleg posisjon naer 5-meteren. Keeper redda fint, men Howson sto parat til aa pirke inn returen. Resten av omgangen var Leeds best. Dei som var mest positive var Beckford og Howson paa topp, Rose paa midten, og Hird i forsvaret. Madden maatte tidleg gaa ut, og inn kom Wilkinson, som var overraskande hogreist og kraftig til aa vere i den alderen. Han tok plass ved sidan av Butler, medan Hird gjekk ut paa hogrebacken.

Andre omgang bydde ikkje paa saa altfor mykje. Den mest positive hos Leeds var kanskje Carole, som heva seg etter ein svak forsteomgang. Utfordra den stakkars venstrebacken til B'ham gang paa gang, og viste bra fart og kontroll paa ballen. Virka som Beckford surna litt til utover kampen etter aa blitt litt toft behandla av stopparane deira, men hadde fortsatt fleire fine forseringar. Forsvaret vaart hadde eigentleg ikkje alt for store problem. Sullivan blei sjeldan satt paa store utfordringar, men eg synst B'ham slapp litt for lett til med skot paa distanse. Synst ikkje kombinasjonen Butler/Wilkinson fungerte. Dei kan faktisk minne litt om kvarandre. Relativt storvokste og slit litt med aa stable beina naar kjappe spissar utfordrar bakrommet. Butler hadde blant anna ei takling der han meia ned ein B'ham spelar, og var heldig som unnslapp gult kort. Paa venstrebacken spelte Camfield, som var relativt anonym. Blir ikkje den nye venstrebacken vaar. Derimot synst eg Hird spelte bra. Eigentleg midtstoppar, men klarte seg og fint paa hogrebacken. Er og kaptein paa reservelaget til vanleg.

Paa midten hadde som sagt Carole ein bra andreomgang. Sjolv om Rose ikkje var like mykje med i spelet i andre omgang, saa maa ein bli imponert. Berre 16 aar gamal, men betre enn dei fleste. Har ein veldig fin pasningsfot. Har forstaatt d slik at han til vanleg er offensiv midtbanespelar, men i dag laag han forholdsvis djupt paa bana. Kanskje litt uvant for han, men han beit godt fraa seg. Bayly skuffa litt. Fekk stadig paapakning av Geddis, og virka til tider ute av posisjon. Gardner paa hogrekanten markerte seg lite, og inn kom Rothery. Er jo ein av dei som ein forventar mest av, og viste prov paa fart og rykk. God til aa utfordre, og ikkje redd for aa setje fart. Howson paa topp var arbeidsvillig kampen igjennom. Viste kanskje ikkje alt for mykje, men putta eit maal, og fungerte greit ilag med Becks paa topp. Kanskje litt like spisstypar med lik kompetanse.

Anyway, Leeds vann 1-0. Kjekt aa sjaa fleire av unggutane vaare. Leeds var d beste laget, og kunne putta meir.

Sullivan: lite aa gjere. Sikker naar han blei satt paa prove.
Madden: gjekk ut tidleg med skade. Grei naar han spelte.
Butler: Fall from grace. Fraa klubbkaptein til reservelag. Kom greit fraa d, men viser kvifor han ikkje spelar paa forstelaget.
Hird: lovande forestilling. Ein av banans betre spelarar.
Camfield: anonym. Rota d til ved eit par hove.
Gardner: ogsaa anonym. Fekk ikkje til all verdens. Bytta ut.
Rose: lovande kamp. Viser prov paa klasse, blant anna ein utsokt pasningsfot.
Bayly: skuffa. Hadde haapt paa meir fraa han. Sto paa, men ute av posisjon til tider.
Carole: heva seg veldig i andre omgang. Banas beste i andre. Stor fart, god teknikk. Bor faa prove seg for Leeds.
Becks: god forsteomgang. Ikkje saa god i andre, men har lovande eigenskapar.
Howson: putta maalet, viser enkelte lovande takter og jobbar hardt.

Subs:
Wilkinson: virkar som ein spelar med begrensa ferdigheiter. Typisk britisk midtstoppar, stor og kraftig. Ung Butts?
Rothery: lovande. Litt lite tid, men viser at han har kvalitetar ved seg.


- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


Vet du hva jeg ønsker meg til jul R-R?....
Jeg digger infoen du kommer med, men harregud så vanskelig det er enkelte ganger å lese slike lange innlegg når de skrives på engelsk tastatur.. Men du skal ha for fantastisk bra innsats! [:)]

Anyway, jeg ønsker meg at du får et NORSK tastatur til jul!  [:)]
Blir så sliten av å lese de lange innleggene dine, samtidig som jeg bare måååå [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #25 på: November 17, 2006, 02:48:38 »
Var det virkelig nødvendig å 'quote' hele referatet for å få frem poenget da Øisten... [;)]

Gledelig lesning om reservene forøvrig. Og kjekt at Beckford ser ut til finne formen. Hadde vært gøy om han kom inn et kvarter før slutt mot Soton og satte inn sitt første og seiersmålet for Leeds. Det er nok for mye å be om av londonianeren, men jeg tror vi vil få se mer av denne Becks på førstelaget fremover.

Jermaine er jo Bates' gullfunn, og Wise er jo Bates' gullgutt... dere skjønner sikkert tegninga. [:)]

R - R

Re: Reservelagskamp, Leeds - Birmingham
« Svar #26 på: November 17, 2006, 04:39:02 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by R - R

Ein liten kamprapport. Var paa Kitkat Crescent og saag Leeds sla B'ham 1-0.

Det var kanskje ikkje verdens mest spennande kamp, men eg fekk i alle fall sett nokre av ungguttane vaare.

Laget: Sullivan - Madden, Butler, Hird, Camfield - Gardner, Bayly, Rose, Carole - Beckford, Howson.

Subs: Lund, Wilkinson, Rothery, Cartman, Brown.

Eg kom nokre minutt for seint til kampstart, men hadde ikkje skjedd stort. Ganske snart etter at eg kom tok Leeds overtaket. Med mange kjappe spelarar paa bana var Leeds farlege framover, og spesielt Beckford trua forsvaret til B'ham gang paa gang. Maalet kom jo daa og av at Beckford utfordra forsvaret til B'ham etter aa ha kome inn fraa venstrekanten. Forsvaret deira hadde ikkje sjans aa halde folge, og Beckford kom i farleg posisjon naer 5-meteren. Keeper redda fint, men Howson sto parat til aa pirke inn returen. Resten av omgangen var Leeds best. Dei som var mest positive var Beckford og Howson paa topp, Rose paa midten, og Hird i forsvaret. Madden maatte tidleg gaa ut, og inn kom Wilkinson, som var overraskande hogreist og kraftig til aa vere i den alderen. Han tok plass ved sidan av Butler, medan Hird gjekk ut paa hogrebacken.

Andre omgang bydde ikkje paa saa altfor mykje. Den mest positive hos Leeds var kanskje Carole, som heva seg etter ein svak forsteomgang. Utfordra den stakkars venstrebacken til B'ham gang paa gang, og viste bra fart og kontroll paa ballen. Virka som Beckford surna litt til utover kampen etter aa blitt litt toft behandla av stopparane deira, men hadde fortsatt fleire fine forseringar. Forsvaret vaart hadde eigentleg ikkje alt for store problem. Sullivan blei sjeldan satt paa store utfordringar, men eg synst B'ham slapp litt for lett til med skot paa distanse. Synst ikkje kombinasjonen Butler/Wilkinson fungerte. Dei kan faktisk minne litt om kvarandre. Relativt storvokste og slit litt med aa stable beina naar kjappe spissar utfordrar bakrommet. Butler hadde blant anna ei takling der han meia ned ein B'ham spelar, og var heldig som unnslapp gult kort. Paa venstrebacken spelte Camfield, som var relativt anonym. Blir ikkje den nye venstrebacken vaar. Derimot synst eg Hird spelte bra. Eigentleg midtstoppar, men klarte seg og fint paa hogrebacken. Er og kaptein paa reservelaget til vanleg.

Paa midten hadde som sagt Carole ein bra andreomgang. Sjolv om Rose ikkje var like mykje med i spelet i andre omgang, saa maa ein bli imponert. Berre 16 aar gamal, men betre enn dei fleste. Har ein veldig fin pasningsfot. Har forstaatt d slik at han til vanleg er offensiv midtbanespelar, men i dag laag han forholdsvis djupt paa bana. Kanskje litt uvant for han, men han beit godt fraa seg. Bayly skuffa litt. Fekk stadig paapakning av Geddis, og virka til tider ute av posisjon. Gardner paa hogrekanten markerte seg lite, og inn kom Rothery. Er jo ein av dei som ein forventar mest av, og viste prov paa fart og rykk. God til aa utfordre, og ikkje redd for aa setje fart. Howson paa topp var arbeidsvillig kampen igjennom. Viste kanskje ikkje alt for mykje, men putta eit maal, og fungerte greit ilag med Becks paa topp. Kanskje litt like spisstypar med lik kompetanse.

Anyway, Leeds vann 1-0. Kjekt aa sjaa fleire av unggutane vaare. Leeds var d beste laget, og kunne putta meir.

Sullivan: lite aa gjere. Sikker naar han blei satt paa prove.
Madden: gjekk ut tidleg med skade. Grei naar han spelte.
Butler: Fall from grace. Fraa klubbkaptein til reservelag. Kom greit fraa d, men viser kvifor han ikkje spelar paa forstelaget.
Hird: lovande forestilling. Ein av banans betre spelarar.
Camfield: anonym. Rota d til ved eit par hove.
Gardner: ogsaa anonym. Fekk ikkje til all verdens. Bytta ut.
Rose: lovande kamp. Viser prov paa klasse, blant anna ein utsokt pasningsfot.
Bayly: skuffa. Hadde haapt paa meir fraa han. Sto paa, men ute av posisjon til tider.
Carole: heva seg veldig i andre omgang. Banas beste i andre. Stor fart, god teknikk. Bor faa prove seg for Leeds.
Becks: god forsteomgang. Ikkje saa god i andre, men har lovande eigenskapar.
Howson: putta maalet, viser enkelte lovande takter og jobbar hardt.

Subs:
Wilkinson: virkar som ein spelar med begrensa ferdigheiter. Typisk britisk midtstoppar, stor og kraftig. Ung Butts?
Rothery: lovande. Litt lite tid, men viser at han har kvalitetar ved seg.


- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


Vet du hva jeg ønsker meg til jul R-R?....
Jeg digger infoen du kommer med, men harregud så vanskelig det er enkelte ganger å lese slike lange innlegg når de skrives på engelsk tastatur.. Men du skal ha for fantastisk bra innsats! [:)]

Anyway, jeg ønsker meg at du får et NORSK tastatur til jul!  [:)]
Blir så sliten av å lese de lange innleggene dine, samtidig som jeg bare måååå [;)]

MARCHING ON TOGETHER!



Saa lenge pcen min ikkje funkar, saa blir ikkje d norsk tastatur[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune