Skrevet av Emne: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned  (Lest 2697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« på: November 19, 2006, 05:27:30 »
Har hele tiden sagt til meg selv at Leeds ikke rykker ned. Tabellen sier noe annet. Vi taper mest av alle lagene i CCC. Vi slipper inn mest mål av alle lagene i CCC. Og jaggu meg tror jeg at at vi scorer minst av alle lagene i CCC.
Dette er nedrykkstakter og tilsier kamper mot f. eks Blackpool neste sesong,
Synd å si det ,men på dagens Leeds lag så er det ikke en eneste som er i nærheten av å få godkjent. Leeds er et lag fylt med spillere som man kun må være Leeds patriot for å tro at er noenlunde kvalitet.
Slik leeds spiller om dagen lukter det nedrykk lang vei.
Nå skal jeg ikke skyte Wise enda. Dette fordi han ikke har hatt noen mulighet til å sette sitt eget preg på laget. Men hvis de spillerne som han henter inn er i samme sjangeren som Heath,da begynner jeg å miste tålmodigheten med den lille mannen.Hent inn Koren sporenstreks og sats på spillere som hever laget. Ikke spillere som er rejekts på andre lag



Ferre

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #1 på: November 19, 2006, 06:10:55 »
Vi har fortsatt sjansen til å snu dette, men må innrømme at jeg også begynner å tvila på om vi greier å beholde plassen i CCC. Utrolig flaut egentlig, vi som snakket om Premier League neste sesong...

Bates må frem med pengene skal vi få kvalitet inn i laget, er som regel ikke rare greia man får for £100.000.

-WE'LL BE BACK-

berlin

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #2 på: November 19, 2006, 06:14:24 »
dette innlegget er skrevet i affekt, likeledes dette:
- vi fortjente ikke å tape 3-0 i dag,men det er ngen plan i spillett. Mr. Wise skal få 2 (gode) måneder på å få oss på rett kjøl.
Siden jeg er en groudhopper, gruer jeg meg ikke til Leauge div 1, men en utslettelse ala Leeds City/MK Dons vil.
Lenge leve Leeds!
Utrolig deppa, men det er ennå lenge igjen av sesongen. Det behøver ikke bli a "sheff W/nottm forest/man city", men vi "must improve"



No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

berlin

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #3 på: November 19, 2006, 06:18:20 »
quote:
Originally posted by Ferre

Vi har fortsatt sjansen til å snu dette, men må innrømme at jeg også begynner å tvila på om vi greier å beholde plassen i CCC. Utrolig flaut egentlig, vi som snakket om Premier League neste sesong...

Bates må frem med pengene skal vi få kvalitet inn i laget, er som regel ikke rare greia man får for £100.000.

-WE'LL BE BACK-



sorry sam, men vi trekker ikke de gode navnene, tross navnet "Leeds United Assoiation Football Club". I will have bad dreams tonight. Thanks anyway for your good hopes and optimismm.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: November 19, 2006, 07:13:01 av berlin »

R - R

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #4 på: November 19, 2006, 07:10:18 »
Problemet er at vi er i november. Utanfor transfervindauget, og ikkje saa lett aa tiltrekke seg gode spelarar, i alle fall paa laan. Trur vi kjem til aa oppleve mykje rart for jul, med baade oppturar og nedturar. Forst etter jul kan vi ha haap om at vi faar inn spelarar som faktisk gaar rett inn paa laget og hevar kvaliteten.

Men ja, trenden maa stoppast, og vi maa slutte aa gi vekk maal slik som i dag. Makan til tull. Kjem ut av ingenting, og saa ligg ballen i nota.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Mats-

  • Gjest
Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #5 på: November 19, 2006, 07:34:41 »
Morsomt dette, forje helg mot Colchester var det folk som snakket om; det er bare 10 poeng til play off. Så fort vi går på en smell, blir vi dømt til Leauge One :P

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

SveinArve

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #6 på: November 19, 2006, 07:35:19 »
JOHO!!!!
13 poeng til Play-OFF!!!!:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

R - R

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #7 på: November 19, 2006, 08:01:07 »
quote:
Originally posted by Mats-

Morsomt dette, forje helg mot Colchester var det folk som snakket om; det er bare 10 poeng til play off. Så fort vi går på en smell, blir vi dømt til Leauge One :P

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]



Hehe, ja... folk maa slutte aa dromme. Ingenting er umogeleg i denne divisjonen, men for ein kan byrje aa droyme om play-off maa laget prestere. Sjolv sigrane vaare mot Southend og Colchester var ikkje utelukkande imponerande, og innimellom har vi gaatt paa smellar mot Preston, Barnsley og Southampton. Folkens: per dags dato er Leeds i fare for aa rykke ned. Eg trur ikkje det kjem til aa skje, men det blir naivt aa prate om opprykk saa lenge det er saapass store manglar i laget.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Runar

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #8 på: November 19, 2006, 09:54:02 »
Faktisk så sitter jeg litt emd samme følelse nå som den siste sesongen vår i PL...Og vi vet hvordand et gikk
 

SirOlsen

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #9 på: November 19, 2006, 09:56:42 »
Nei, jeg tror nok ikke vi kommer til å rykke ned.. jeg tror vi kan få et par vitamininnsprøytninger når overgangsvinduet åpner, og jeg synes allerede nå å se at Wise har begynt å snu trenden vi var havnet inn i på Elland Road før han tok over.. til tross for at vi gikk på en storsmell igjen ikveld. Jada, jeg vet tabellen sier sitt, men det er fortsatt mange poeng som skal deles ut og vi har fortsatt sjangs til å snu dette.. Tror nok ikke vi får en veldig høy plassering akkurat, men hovedsaken nå er å berge plassen i CCC, og det tror jeg nok vi skal greie..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

HåvardK

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #10 på: November 19, 2006, 20:21:42 »
Kan du underbygget påstanden med at Wise har begynt å snu trenden? Hvordan i all verden ser du det?

WISE AND BATES OUT!

Per-Stian

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #11 på: November 19, 2006, 21:09:58 »
Tabellsituasjonen p.d.d. tilseier at Leeds e Meistarskapsligaens tredje dårlegaste lag, noko som tilsvarar nedrykk. Vi må likevel ta i betraktning at vi framleis berre e i midten av november og at Wise nettopp har påbegynt arbeidet me å berge klubben vår.

Ein ting som ikkje e t å feie under teppet e mangelen på sjølvtilit og gode nok spelarar i klubben. Januar blir ein særs kritisk fase i vår historie. Wise/Poyet må då overbevise gode spelarar t å kome t klubben vår og hjelpe oss me å overleve. Tida fram t då e vi avhengige av å ikkje "falle av lasset"; vi kan ikkje tillate oss å liggje mange poeng frå trygg plass.

Geir Magne

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #12 på: November 19, 2006, 21:24:43 »
Ordet liga skrives på engelsk "league". Det kan da ikke være så vanskelig?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Dennis

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #13 på: November 19, 2006, 23:20:34 »
Må innrømme - til tross for at sesongen er langt i fra halvspilt - at jeg begynner å bli redd for nedrykk, jeg også. Som h.b sier, vi taper flest kamper og vi er blant de som slipper inn flest og scorer færrest mål. Slik lukter det ikke fugl, eller i dette tilfellet, Premier League av! [V]

Mange av oss håpet å kunne se Leeds i toppdivisjonen neste sesong. Jeg var ikke blant de som trodde blindt at klubben skulle kjempe om direkte opprykk, men jeg var rimelig sikker på at klubben hadde en stall som tilsa playoff-plass, i verste fall. Naivitet! [8)]

Til tross for at nedrykksspøkelset er over oss, skal vi ikke gi tapt helt ennå. Både Wise og Poyet har fortalt oss at det er mye hardt arbeid foran oss og at det vil ta lang tid før laget er friskmeldt. For spillerne betyr dette slit i form av kondisjons- og styrketrening, mens for oss vanlig dødelige, betyr dette at vi må smøre oss med tålmodighet!

Alt i alt, så sitter jeg med en nedtrykt følelse i dag. Allikevel, vil jeg ikke gi helt tapt for mobbingen fra kamerater enda. Jeg holder med Leeds United og ikke et av dems drittlag, og jeg håper i det minste vi overlever! [:)] [}:)]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

HåvardK

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #14 på: November 20, 2006, 01:49:08 »
Ganske snedig at ambisjonene våre har snudd såpass diametralt. Blackwell fikk sparken fordi vi ikke så blant de to beste på tabellen, mens Wise får skryt fordi vi ikke er blant de to dårligste, og folk virker å være fornøyd hvis vi ikke rykker ned.

oak-tjome

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #15 på: November 20, 2006, 04:53:32 »
Vi må ha 50 å noen poeng for å stå. Slik har det vært de siste åra i CCC. Vi har 16 poeng nå. Vi må nok vinne bort i mot halvparten av de resterende kampene for å stå. Det blir tøft, men jeg har trua, selv etter 0-3 mot Soton.
 

R - R

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #16 på: November 20, 2006, 05:58:30 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Ganske snedig at ambisjonene våre har snudd såpass diametralt. Blackwell fikk sparken fordi vi ikke så blant de to beste på tabellen, mens Wise får skryt fordi vi ikke er blant de to dårligste, og folk virker å være fornøyd hvis vi ikke rykker ned.



Kanskje fordi situasjonen er som den er? Naar Leeds tapar kamp paa kamp for Wise kjem inn, saa forventar ikkje eg at han kjem rett inn og Leeds umiddelbart blir eit vinnande lag. Alt er fortsatt mogeleg, men denne sesongen maa vi bruke til aa stabilisere oss naar maalet var aa rykke opp. Sesongstarten gjer at ambisjonane maa justerast.

Og Blackwell fekk ikkje sparken fordi vi ikkje er topp to. Blackwell fekk sparken av fleire grunnar, og det veit du og.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: November 20, 2006, 05:59:53 av R - R »
- Rune

Dennis

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #17 på: November 20, 2006, 16:16:23 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Ganske snedig at ambisjonene våre har snudd såpass diametralt. Blackwell fikk sparken fordi vi ikke så blant de to beste på tabellen, mens Wise får skryt fordi vi ikke er blant de to dårligste, og folk virker å være fornøyd hvis vi ikke rykker ned.




Kevin Blackwell fikk sparken, blant annet fordi laget hadde noe sånt som 5 seiere på 25 kamper. Laget har hatt dårlig form, lenge før Wise kom inn som manager.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Karl Hot Shot

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #18 på: November 20, 2006, 17:07:05 »
Dennis Wise har nok fått inn litt mer lagmoral og kampmoral i Leeds United (målt mot det som var tilfellet i Kevin Blackwells siste periode i Leeds United), men problemet er at det i seg selv ikke holder. Historien er full av eksempler på lag som spiller brukbart, og likevel rykker ned. Det holder ikke å skylde på individuelle feil og billige baklengsmål "som vi skal få rettet opp, bare vi får litt mer tidsammen på treningsfeltet". De folka som Wise selv har henta til klubben, Graham Stack i mål og Matt Heath på midtstopperplass, er heller ikke gode nok. Hayden Foxe bør spille midtstopper sammen med Matthew Kilgallon, Frazer Richardson bør spille høyreback så lenge Gary Kelly ikke er frisk, og Sullivan eller Warner bør få sjansen igjen i mål. Og Wise må fortest mulig hente inn en kreativ midtbanemann som kan utfylle jobben Shaun Derry gjør allerede. Det må være prioritering nummer én.
 

lojosang

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #19 på: November 20, 2006, 17:28:26 »
Vi trenger i hvert fall en sjef i forsvarsrekka.
En som kan ta styring over de hodeløse hønsene våre.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

R - R

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #20 på: November 20, 2006, 17:37:35 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Dennis Wise har nok fått inn litt mer lagmoral og kampmoral i Leeds United (målt mot det som var tilfellet i Kevin Blackwells siste periode i Leeds United), men problemet er at det i seg selv ikke holder. Historien er full av eksempler på lag som spiller brukbart, og likevel rykker ned. Det holder ikke å skylde på individuelle feil og billige baklengsmål "som vi skal få rettet opp, bare vi får litt mer tidsammen på treningsfeltet". De folka som Wise selv har henta til klubben, Graham Stack i mål og Matt Heath på midtstopperplass, er heller ikke gode nok. Hayden Foxe bør spille midtstopper sammen med Matthew Kilgallon, Frazer Richardson bør spille høyreback så lenge Gary Kelly ikke er frisk, og Sullivan eller Warner bør få sjansen igjen i mål. Og Wise må fortest mulig hente inn en kreativ midtbanemann som kan utfylle jobben Shaun Derry gjør allerede. Det må være prioritering nummer én.



Men kven bor spele hogreback naar baade Frazer og Kelly er skada? Det er problemet per dags dato. Frazer hadde faatt spele om han hadde vore frisk, men saa lenge han heile tida er skada, faar ikkje han vise seg fram. Meiner han blei skada i ein reservelagskamp eller for to/tre veker sidan. Antakelegvis ute ei stund - igjen.

Alternativet daa er aa spele ein mann ute av posisjon, som Foxe, eller aa nytte seg av Madden, som er hogreback paa reservelaget, og ein ung spelar. Madden er ein av to (den andre Bocca, eller Bayly som han heiter) som Walton identifiserte som dei to beste paa reservelaget naar vi prata med han under LUSCOS-turen i fjor desember mot Cardiff. Eg synst i alle fall ikkje Foxe fortenar aa faa spele. Er heilt tydeleg at han manglar ein del kvalitetar som ein hogreback treng.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #21 på: November 20, 2006, 19:35:30 »
Jeg  har sagt det i svært mange innlegg nå og sier det fortsatt; sesongens mål er kun å overleve i CCC! Det må alle innse nå, hvis ikke må man være fullstendig uten fotballforståelse. Vi blir lekt med av de lagene som har litt kvalitet. Thor Eggen sa det ganske godt egentlig (og dessverre) da kampen mot S`ton bølget litt frem og tilbake; "jeg har en følelse av at Southampton er litt tyngre når de angriper enn det hjemmelaget er!" Og resten av historien kjenner vi jo![V]
Yeboahs vitne

Tom S

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #22 på: November 20, 2006, 20:34:05 »
Det er stor fare for nedrykk denne sesongen, det er berre å sjå på tabellen og spesielt legge merke til målforskjellen vår - det lukter sterkt nedrykk.

Men, sjølv om det ser mørkt ut no er det ikkje for seint for Leeds United. Vi treng eit løft blant spelarane, kanskje kan Nicko ordne det, kanskje må vi vente til januar, kven veit.
Ein ting som er heilt sikkert er at Wisey virkelig skal få bevise at han er ein dyktig manager - spesielt på det psykiske plan.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Karl Hot Shot

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #23 på: November 20, 2006, 20:54:43 »
Der setter du egentlig navn på problemet: Dennis Wise er ingen dyktig manager, i hvert fall er det ingen som helst grunn til å tro at han er det. Mannen har jo bevist null og niks. Hadde vi hatt George Graham eller Claudio Ranieri her nå, ville det ha blitt foretatt noen grep som umiddelbart i alle fall gav oss uavgjort og ett poeng i vanskelige oppgjør.

På 18 kamper har Leeds United 16 poeng. Fortsetter denne svake innsankinga av poeng, havner vi til slutt på 41 poeng og sikker nedrykk til League One. På fem kamper under Dennis Wise har Leeds United tatt seks poeng. Det er 1,2 poeng i snitt per kamp. Fortsetter denne trenden i de 28 neste kampene, havner Leeds United til slutt på 50 poeng. QPR fikk 50 poeng i fjorårssesongen, og det var rett over nedrykksstreken. Crewe Alexandra rykka ned med 47 poeng.
 

sig

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #24 på: November 20, 2006, 22:14:27 »
Blir for enkelt å skylde på manageren. Leeds er nede i en bølgedal, forsvaret spiller helt uten selvtilitt og spissene skårer ikke mål (kan se ut som savnet etter Hulse ble større enn jeg hadde trodd).

For det første: Wise kommer til å være manager for Leeds ut sesongen. Man kan godt sitte å synse om hvilke managere man burde/kunne ha hentet inn, men det blir ufattelig lite spennende.
For det andre: Samme hvilke manager Leeds måtte ha hatt på det nåværende tidspunkt, hadde laget fremdeles vært elendig. Ingen manager ville ha kunnet løftet dette spillermateriellet opp mot opprykk. Ikke i den forferdelige forfatningen vi er i nå.
Det går an å håpe på at vi kanskje vinner et par kamper på rad og dermed spiller på oss selvtilitt, da kan dette snu. Men slik laget spiler nå, ligger usikkerheten i tykke lag utenpå dem. Det hjelper ikke med taktisk briljanse når laget ser ut som en gjeng pissredde skolegutter som mangler både vilje og evne. Wise viser i alle fall engasjement. Han har også forsøkt å gjøre forandringer. Tror ikke det er så mye mer vi kan få gjort. Wise holder oss i CCC i år, så får ungutta dra oss oppover om noen sesonger.

Jeg har talt. Ugh.
 

R - R

Re: vil ikke innrømme det, men vi rykker ned
« Svar #25 på: November 21, 2006, 01:18:08 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Der setter du egentlig navn på problemet: Dennis Wise er ingen dyktig manager, i hvert fall er det ingen som helst grunn til å tro at han er det. Mannen har jo bevist null og niks. Hadde vi hatt George Graham eller Claudio Ranieri her nå, ville det ha blitt foretatt noen grep som umiddelbart i alle fall gav oss uavgjort og ett poeng i vanskelige oppgjør.



Dette var frykteleg simpelt. Du er jo ein sjolverklaert motstandar av Wise, men aa domme han som ein daarleg manager etter fem kampar er jo reinspikka tull. Greit nok at du ikkje likar fyren, men aa kome med slikt fjas viser jo seriositeten din.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune