Skrevet av Emne: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?  (Lest 2935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« på: November 21, 2006, 20:26:42 »
Micky Adams bekrefter vel langt på vei her at Leeds har bedt om å få låne Dele Adebola.

http://www.coventrycity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=309641

Dette tror jeg blir et nytt bomlån av Wise[:(]

Karl Hot Shot

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #1 på: November 21, 2006, 20:34:03 »
Dele Adebola var jo en god spiller for et par sesonger siden. Men det har vært forunderlig stille rundt fyren i det siste. Har sett lite av ham i det siste.

Dennis Wise kan ikke velge på øverste hylle, dermed blir det nest nederste i stedet. Både Stack og Heath er helt ordinære folk, og ærlig talt så har vi like gode folk fra før, som nå blir benket, fordi Wise skal ha inn "sine". Horsfield har ikke vært noen suksess. Det ansvaret var Blackwells. Horsfield virker rett og slett utrent, litt pubspiller. Adebola kan sikkert være like bra. Men vi trenger et fyrtårn med noe ekstra kraft foran. Som vanlig er jeg skeptisk til Wises disposisjoner. Jeg avskriver ikke vurderingene hans, men er skeptisk til det han gjør og tenker (av de større tankene som han har åpenbart for oss andre).
 

Robert H.

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #2 på: November 21, 2006, 20:55:28 »
Adebola ble sett på som et stort talent i Crewe for ca 10 år siden. Etter at han gikk til Birmingham for £1M i 1998 har det gått nedoverbakke med karrieren. Totalt i karrieren har han ifølge Soccerbase et snitt på 1 mål per 5. kamp i klubber som Crewe, Birmingham, Oldham, Coventry og Bradford. Dette er lite å skryte av for en stor og tung spiss som Adebola...

At Wise tror at en slik spiller skal forsterke Leeds United er etter mitt skjønn bare trist!
« Siste redigering: November 21, 2006, 20:57:46 av Robert H. »

Papi

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #3 på: November 21, 2006, 21:16:11 »
Det er direkte "vonbråtande" å sjå kva slags spelarar me er linka med pr. dags dato. At klubben har sunke så langt ned i gjørma at ein må prøve oss på C-spillere er tragisk!

Men så er spørsmålet om C-spillere hever laget eller ikkje. Men kan ikkje fatte at Dele Adebola skal kunne forsvare ein plass i Leedslaget. Då må det vera dårlig stelt der framme.





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #4 på: November 21, 2006, 21:30:29 »
Tja, Adebola har absolutt sine styrkar. Verkar rett og slett som d ikkje fins riktig gode spelarar tilgjengeleg for lån, så vi får vel berre krysse fingrane og håpe på at han blomstrar i Leeds (sjølv om eg har mi tvil).

SirOlsen

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #5 på: November 21, 2006, 21:35:40 »
Tja, jeg har vel heller ikke sett for meg at vi kan hale inn noen veldig "toppspillere" heller jeg, så at vi blir linket opp mot alskens navn av C-spillere er ikke noen bombe akkurat i den forstand.. Men klart.. trist er det jo..

Adebola ja.. har han noe å tilføre oss?... vanskelig å si for min del i allefall.. Men Wise må da vel ha noen mål og meninger med de handlingene han foretar seg?.. jeg kan ikke fatte og begripe noe annet..

Poenget og målet er vel uansett ikke å gjøre oss til noe "stjernelag" enda, men heller å gjøre oss til et mere stabilt lag enn det vi er nå.. Og så bygge oppå det igjen.. Det som er viktig nå er vel først og fremst at vi ikke rykker ned, og med den gjengen av sulliker vi ha nå om dagen, ser det ikke ut til at det er mulig, og da er vi kanskje pukka nødt til å teste ut litt andre spillertyper?..

Er i allefall veldig spent på hva fremtiden vil bringe oss..

Uansett... jeg NEKTER å tro før jeg ser det isåfall at Adebola er dårligere enn Horsefield!.. [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 21, 2006, 21:47:12 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Ferre

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #6 på: November 21, 2006, 22:28:50 »
Huff, jeg er så lei av de middelmådige lånespillerne vi har...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #7 på: November 21, 2006, 22:31:14 »
Enig med deg der Ferre... er ikke noen fremtid å ha det slik i allefall... bare kortsiktig brannslukking.. og funker ikke engang som det alltid...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Gunnien

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #8 på: November 21, 2006, 22:43:08 »
ein vond sirkel heile greia.. er vell ikkje akkuratt dei beste spelerane som blir lånt ut heller[:(]  
 kvalitet koster og vill/kan du ikkje betale ender du opp med midelmådighetene..

#1795
#1795

R - R

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #9 på: November 21, 2006, 22:44:14 »
Viss vi kvittar oss med Horsefield, og Adebola er i betre form enn han, saa blir det sikkert ei forsterking. Cresswell er uansett forstevalet, men han er jo skada

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Jon R

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #10 på: November 22, 2006, 00:49:07 »
Horsfield virker som en spiller som ikke tåler motgang.(noe han forøvrig ikke er alene om på dagens Leeds United. Mye psykologmat her.) Han virket frisk og relativt gjennombruddshisiig i de første kampene, med mye løping og hard kjemping. Etter skadeoppholdet har han vært skuffende svak. De to siste kampene har han vært klønete, stasjonær, veik i duellene og med grusomme støttepasninger bakover på banen. Jeg er skuffet. Ut med han. Adebola er trolig mer av samme sort. Styr unna. Det da finnes noen spillere av nogenlunde klasse på reservelagene i den øverste divisjonen? ( som da vi lånte Rob Hulse)[B)]

Jon R.
« Siste redigering: November 22, 2006, 00:51:18 av Jon R »
Jon R.

ragnar

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #11 på: November 22, 2006, 01:13:20 »
Det kan jo hende at PL lagene velger å holde på spillerene sine ihvertfall ut januar for å se hvordan de har klart det på transfermarkedet. Wise har jo prøvd å låne spillere som er litt ute i kulden på sine lag, men som manageren likevel har valgt å beholde grunnet fremtidige skader etc...

Men som det blir sagt. Kvalitet koster dessverre. Hoster ikke Bates opp en bra slump med penger så blir ikke Leeds i overskuelige fremtidig noe topplag i CCC.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

SirOlsen

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #12 på: November 22, 2006, 01:16:20 »
Penger eller ikke penger..

Jeg har i allefall venskelig for å tro at noen spisser kan vise til så elendig forestilling som Horsefield har gjort de to siste kampene i allefall.. og det er vel temaet her.. Så jeg er i utgangspunktet til å forsøke Adebola.. Men det kan vel fort hende at det er minst like bortkastet også.. Men hva kan vi forvente oss?.. Hvem spiller av klasse ønsker å gå til Leeds om dagen egentlig?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

DOFFER

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #13 på: November 22, 2006, 01:18:20 »
Spennende spiller [xx(]



¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

SirOlsen

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #14 på: November 22, 2006, 01:25:13 »
Hahaha, den var bra DOFFER [:D]



MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #15 på: November 22, 2006, 01:29:54 »
quote:
Originally posted by DOFFER

Spennende spiller [xx(]



¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]




Haha[:D] Fin den!

Totto

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #16 på: November 22, 2006, 01:30:19 »
quote:
Originally posted by Jon R

Horsfield virker som en spiller som ikke tåler motgang.(noe han forøvrig ikke er alene om på dagens Leeds United. Mye psykologmat her.) Han virket frisk og relativt gjennombruddshisiig i de første kampene, med mye løping og hard kjemping. Etter skadeoppholdet har han vært skuffende svak. De to siste kampene har han vært klønete, stasjonær, veik i duellene og med grusomme støttepasninger bakover på banen. Jeg er skuffet. Ut med han. Adebola er trolig mer av samme sort. Styr unna. Det da finnes noen spillere av nogenlunde klasse på reservelagene i den øverste divisjonen? ( som da vi lånte Rob Hulse)[B)]

Jon R.




Pass deg for ikke å bli tatt i uheldig ordvalg Jon [;)]

Kramer har gjort nok skade på den fronten for en stund.

Tror faktisk Dele kunne gjort en ok jobb for oss denne sesongen. Det er tydelig at Cressy må tas i med silkehansker [V] og selv Ole Brum er mer aktiv enn Healy om dagen...


Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

SirOlsen

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #17 på: November 22, 2006, 01:32:19 »
Men det var da fælt som alle skulle erte stakkars Jon R ikveld da? [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

lojosang

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #18 på: November 22, 2006, 01:48:13 »
Dele Adebola tyder jo på en kraftig plugg, med muskler og aggressivitet som sine fortrinn.
Heller det enn Parkinson's rykk fra et år eller to siden [:D]

Men krev for all den urinprøve før han slippes ut i kamp!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
« Siste redigering: November 22, 2006, 01:57:29 av lojosang »
- Leif Olav

Ferre

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #19 på: November 22, 2006, 01:54:01 »
Lån han til januar, så kjøper vi en klassespiss i transfervinduet!

Det er lov å drømme...

-WE'LL BE BACK-

Kenneth

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #20 på: November 22, 2006, 03:21:53 »
Hjelpe meg. Dette seier noko om kva me kan forvente oss av nye spelarar. Dele Adebola!!!! 2 reservar frå Coventry skal inn å snu trenden vår. La oss behalde Horse då å vente til januar viss me har litt lommepengar å bruke.
Adebola.. dette blir latter av på jobb i morgon! Ã… det frå ein Stoke supporter.
 

h.b

  • Gjest
Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #21 på: November 22, 2006, 04:47:23 »
Kommer Dele Adebola så kommer jeg ikke til å frede Wise. Da beviser Wise at han er for fersk til å lede en klubb som Leeds. Nei og atter Nei



samadhi

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #22 på: November 22, 2006, 13:12:05 »
Etter hva jeg vet kan vi maximum låne 8 spillere i løpet av sesongen (noen som kan bekrefte?). Vi hat så langt leid inn Warner, Stack, Wright, Heath, Johnson og Horsfield - altså 6 stk. Håper egetnlig at vi låner inn 2 til ganske kjapt så er vi ferdig med å bli linket til alle mulige slags middelmådigheter rundt om i England!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #23 på: November 22, 2006, 18:34:36 »
I følge FM07, så er det begrensninger på hvor mange korttidslån man kan ha og hvor mange langtidslån man kan ha.... går ut ifra at det er reellt?...

I og med det ikke er lånesesong i spillet nå vet jeg ikke hvor jeg skal finne det ut.. men det kommer i allefall opp en oversikt på det når man prøver å låne en spiller..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

sindre12

Re: Dele Adebola på vei istedet for Horsfield?
« Svar #24 på: November 23, 2006, 00:22:36 »
bedre enn horse horse eier ikke teknikk
Beckford 4 England!