Skrevet av Emne: Crainey  (Lest 1651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Crainey
« på: November 22, 2006, 19:02:45 »
Ser at Nicholls mislikte at det var en del fans som buet på Crainey på lørdag. Er helt enig, blir kvalm når såkalte "fans" oppførere seg slik mot en spiller. Det er greit at Crainey ikke er en topp venstreback, men han er en spiller som alltid gir 100% innsats, i motseting til MANGE andre spillere på Leeds akkurat nå.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~931885,00.html

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Re: Crainey
« Svar #1 på: November 22, 2006, 19:14:22 »
Enig i at buing på egne spillere er en uting. MEN jeg har også ganske stor forståelse for at mange Leeds-supportere er skuffet over varen de får levert på Elland Road om dagen!

Peter7

Re: Crainey
« Svar #2 på: November 22, 2006, 19:22:48 »
De mente vel, og med rette, at han var skyld i det første målet.
Men det hjelper ikke på selvtilliten å bli buet av egne fans.
Og - det er andre som fortjener det mer pga slett innsats (Healy).
En uting er det uansett - enig.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Per-Stian

Re: Crainey
« Svar #3 på: November 22, 2006, 19:36:04 »
Forstår frustrasjonen deira over Crainey, men buing fungerar nok ikkje som beste motivasjon for denne spelaren. Han vart berre meir og meir usikker kampen gjennom.

asLeeds

Re: Crainey
« Svar #4 på: November 22, 2006, 19:42:43 »
mange som kom under Crainey på poeng børsen på lørdag spør du meg.......buing blir for domt!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

HåvardK

Re: Crainey
« Svar #5 på: November 22, 2006, 21:10:12 »
Crainey var best av forsvarsfireren på lørdag, selv om han ikke spilte bedre enn hva tilfellet har vært tidligere i sesongen. Det sier egentlig mest om de tre andre. Uansett er selvsagt buing på egne spillere uakseptabelt.

Lars E

Re: Crainey
« Svar #6 på: November 22, 2006, 21:29:30 »
Han var jo veldig delaktig i de to første vi slapp inn. Så jeg har en viss forståelse med fansen, men samtidig ødelegger det jo bare mer. Har aldri likt Crainey, men buing på egen spiller hjelper ingen. Heller ikke nødvendig når hele laget er elendig. Uansett håper jeg vi ikke ser mer til Crainey etter nyttår. huff

Forever Leeds

Forever Leeds

KeyserSoze

Re: Crainey
« Svar #7 på: November 22, 2006, 21:49:02 »
Og når lagets største problem virker å være akkurat selvtilliten blir det enda dummere. Idioti med buing på eget lag.
 

SirOlsen

Re: Crainey
« Svar #8 på: November 22, 2006, 22:01:49 »
Vel, nå er det vel ikke noen hemmelighet at jeg er en av de store motstanderne av Crainey..
MEN, Crainey skal i det minste ha for at han står på og gir det han er mann for. Desverre strekker ikke det til, og det er på det grunnlaget jeg skulle ønske en erstatter for ham.

Men å bue på Crainey var vel heller ufint spør dere meg. Det er langt flere andre som heller skulle blitt buet på FØR Crainey. Ja, jeg slakter det at han blir rundspilt og de "varene" han har levert, for de holder rett og slett ikke mål. Men det er det jaggu meg mange andre som ikke innfrir heller! Se feks Horsefield mot Soton.. Så der forsvarer jeg Crainey for første gang.. det var ikke pent gjort av Leeds fansen. For som nevnt tidligere.. Crainey står på det han makter, men det er desverre ikke godt nok.. og det er der det ligger.. Da er det vel i faktum værre med spillere vi VET har et langt høyere potensiale som feks Horsefield og Healy.... De KAN, men gidder de?.. eller hvor klemmer skoen?..

Ris til Leeds-fansen på Elland Road denne gang! (de som buet på Crainey selvfølgelig..)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

Re: Crainey
« Svar #9 på: November 23, 2006, 00:35:50 »
crainey var i mine øyne leeds beste offensive spiller sammen med blake. krempasninger!! kanskje ville en beckham-rolle på ventstrekanten vært bedre for crainey?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Peter7

Re: Crainey
« Svar #10 på: November 23, 2006, 00:44:59 »
Crainey 4 Scotland!

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Re: Crainey
« Svar #11 på: November 23, 2006, 20:00:57 »
Er utrolig dumt å bue ut egne spillere uansett!

Kan skjønne at noen gjør det om en spiller har kommet med dumme bemerkninger om klubben osv, men når det er en spiller som faktisk gjør sitt beste, så bør man holde kjeft.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Crainey
« Svar #12 på: November 23, 2006, 22:27:20 »
Ja, buing på egne spillere er omtrent uakseptabelt i det hele tatt..

Jeg hadde nok forstått det bedre om feks Horsefield ble buet på mot Soton, for det var jo helt skremmende å bevitne.. men allikevel.. Man gjør bare ikke slikt.. Når det kommer til Crainey, så gav han det han maktet, men det er desverre så alt for dårlig.. Men vi savner spillere som gir alt, og da skal vi heller kreditere spillerne (fansen altså) for at noen faktisk står på så hardt som de gjør som Crainey. Ikke bue på dem!...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-