Assosiasjonsleken del IV

Started by Lids, November 23, 2006, 19:25:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Klingen

Klingen
Medlemnr. 456

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Therese

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

R - R

- Rune

lojosang

- Leif Olav

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

trondt

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Budda

Endre

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Klingen

Klingen
Medlemnr. 456

Trulsaren

Seier, seier, seier og.. eeeh.. seier :)

bwirum

Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv

Torpe-do

Sheridan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

bwirum

Best post ever:

Grattis m  1-2 ikv

Therese

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Trulsaren

Budda

Endre

R - R

- Rune

Rudi G.

Tom S

COME ON LEEDS !!

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Andreas-H

lojosang

- Leif Olav