Skrevet av Emne: Skam dere!  (Lest 2676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Skam dere!
« på: November 23, 2006, 21:07:42 »
Jeg satte for en liten stund siden og gremmet meg over tanken av salget på Cressy, Healy og Killa, men så tenkte jeg på noe " De har rett". Få vekk alle de tre, nei få vekk alle 22 spillerne i stallen. De er ikke verdt dritt, det er greit at kanskje Leeds ikke er klubben de drømte å spille for når de var ung, men det er ingen grunn for at de ikke skal blø for den.

Ingen av spillerne i Leeds har noen form for ære. Hvis vi som supportere her på LUSCOS forumet har spillt mot Barnsley, så har vi tapt, helt sikkert. Men tro meg, vi har ytet mye mer! De spillerne som er på æreverdige Elland Road gjør ikke en dritt. De venter på at det skal komme forsterkninger som gjør jobben, og en ny manager som plutselig gjør at de skal spille god fotball og vinne kamper. Det er ikke faktumet gutter! Dere må får faen begynne og jobbe litt selv, ja, dere har ikke hatt det lett.

Men forran denne sesongen skulle dere ha all mulig forutsetninger for suksess. Det at spillerne er i for dårlig fysisk form er ikke bare en trener sak, men eget ansvar! Hvordan i all verden kan dere bli i så dårlig form hvis dere har noen form for ære? Hvis jeg som fotball spiller har løpt under 27 runder på Nordlie testen har jeg gått inn i meg selv og forbedret resultatet pronto! Dere blir betalt for å drive med verdens morsomste ting, dere får spille forran flotte supportere, dere er en del av historien! Hvordan våger dere å la dere falle til det skremmende nivået dere er på? Tar dere ikke stolthet i hva dere gjør?

Nei få vekk dette pakket av usle, feige, late og uverdige spillere! Gi meg en man som har like bra tilslag som en våt slipps, som ikke veier mer en 50 kilo, som ikke hopper høyere en 43 cm, men som forran alt i verden har bestemt seg for å bli bedre på dette, om han så må trene 3 timer på det hver eneste dag!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Skam dere!
« Svar #1 på: November 23, 2006, 21:13:20 »
Hærlig innlegg!!!!
Yeboahs vitne

Frode

Re: Skam dere!
« Svar #2 på: November 23, 2006, 21:17:35 »
Du kunne vel holdt Cresswell utenom, da - mannen har stort sett vært skadd - og bra når han har spilt.
 

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #3 på: November 23, 2006, 21:23:55 »
Så fantastisk herlig lesning!... [:)]

Det er som du sitter å plotter ned mine tanker, som jeg på en måte ikke får satt orntlige ord på...

Kjempeflott innlegg!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Karl Hot Shot

Re: Skam dere!
« Svar #4 på: November 23, 2006, 21:24:20 »
Robbie Blake har også stort sett vært god etter at han fikk tillit. Matthew Kilgallon fortjener heller ikke å bli høvlet over og skjært over samme kam som Matt Heath eller noen andre. De som ikke ser at Kilgallon er en klassestopper, må skaffe seg nye briller. Shaun Derry gjør det du kan forvente av en holding player på midtbanen. Og et par til. Problemet (og her snakker vi om et virkelig problem) er lagledelsen både på og utenfor banen. Det virker som evigheter siden Leeds United hadde en Olivier Dacourt og en virkelig dyktig manager, som evner å formidle noe virkningsfullt til spillerne sine. I stedet for å selge rubbel og bit, bør Bates hente inn en sjef på midtbanen (eller en manager, i ordets rette betydning).
 

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #5 på: November 23, 2006, 21:35:51 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Robbie Blake har også stort sett vært god etter at han fikk tillit. Matthew Kilgallon fortjener heller ikke å bli høvlet over og skjært over samme kam som Matt Heath eller noen andre. De som ikke ser at Kilgallon er en klassestopper, må skaffe seg nye briller. Shaun Derry gjør det du kan forvente av en holding player på midtbanen. Og et par til. Problemet (og her snakker vi om et virkelig problem) er lagledelsen både på og utenfor banen. Det virker som evigheter siden Leeds United hadde en Olivier Dacourt og en virkelig dyktig manager, som evner å formidle noe virkningsfullt til spillerne sine. I stedet for å selge rubbel og bit, bør Bates hente inn en sjef på midtbanen (eller en manager, i ordets rette betydning).


Tror nok det var ment litt satirisk å slå ALLE over en kam.. Det er selvfølgelig noen få som feks Blake som viser litt lovende takter av og til..

Men poenget i det som skrives i innlegget til Mats- er helt klart at det er like mye spillernes ansvar å sørge for å være i form, som noen andre.. ikek bare vente på at noen andre skal komme og gjøre jobben, som de blir betalt for... Synes det var et veldig bra innlegg.. Og selv om det bokstavlig talt slår bena under ALLE  Leeds spillerne, så er vel det rett og slett for at det kun er et ytterst fåtall man kan i det hele tatt si noe positivt om.. Og innlegget handlet jo ikke om å rose de spillerne som gjør det bra, men heller å komme med en aldri så liten velfortjent refs til de spillere som hever lønn for en jobb de skal gjøre, men som de IKKE utfører tilfredsstillende.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

  • Gjest
Re: Skam dere!
« Svar #6 på: November 23, 2006, 21:42:22 »
Riktig Øistein [;)]

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Jon R

Re: Skam dere!
« Svar #7 på: November 23, 2006, 21:55:40 »
Dette med dårlig fysisk form tror jeg er en høyst overdreven sak. Noen råtne epler ødelegger ikke hele kurven. Vi ble knapt nok overkjørt i en eneste kamp( Sunderland unntatt), før Blackwell fikk fyken, enda skadeproblemene var minst like omfattende dengang som de har vært under Carver og Wise. Jeg er overbevist om at problemet først og fremst sitter i hodet på spillerne. Dette i kombinasjon med en forferdelig naiv organisering av laget, har brakt oss dit vi er nå. Denne utrenskningen av stallen virker totalt uten mål og mening, så lenge erstatterne som nevnes, er fra fotballens skraphaug i minst like stor grad som de som forsvinner. [V]

Jon R.
« Siste redigering: November 23, 2006, 21:56:56 av Jon R »
Jon R.

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #8 på: November 23, 2006, 21:56:28 »
quote:
Originally posted by Mats-

Riktig Øistein [;)]

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]


Damn, I`m good! [;)]

Men jeg mener det er et svært svært godt poeng du henter frem i innlegget ditt der, Mats-.. Jeg har prøvd å nevnt noe av det samme selv i andre tråder, men har ikke greid å treffe spikeren så godt på huet som det du gjorde der i ditt innlegg..

For om vi ser på årslønna for disse spillerne.. det er jo ikke akkurat småtterier.. og hva blir de betalt for?.. jo nettopp noe som vi Leedsfans bare drømmer om i våre mest våteste fantasier. Nemlig å stige ut på gressmatta på Elland Road iført Leeds drakt med vårt eget nummer og vårt eget navn bak på ryggen sammen med resten av Leeds gutta.. Til brusende heiarop fra tusenvis av fan på tribunene, obo`ene i starten av "Marching on Together" klinger himmelsk over høytalerne idet vi løper ut for lagoppstilling, hvor obo`ene blir avløst av faste trommemarsj-takter og koret som runger "HEEEEEERE WE GO WITH LEEDS UNITED!..."...
Altså... seriøst.. tenk å få betalt for dette..?!! tenk å få leve av dette?!...

Det er da jeg stiller meg spørsmålet.. hvem i HELSIKES er enkelte av de sullikene som hever flerfoldige pund og kanskje til og med høyere årslønn enn det jeg gjør og attpåtil får oppleve det store å være Leeds spiller, men som ikke gir mere for drakta og laget enn de gjør?!

Er det rart man blir forbandet når man ser det man ser? Jeg mener vi som supportere har rett til å kreve at spillerne yter bedre enn det vi har sett så langt i sesongen.. og ikke minst tar SITT ansvar for å holde formen vedlike og ikke minst trene og gjøre seg ENDA BEDRE...

Hadde det ikke vært for oss supportere, hadde heller ikke disse spillerne hatt muligheten til å komme og spille for en så fantastisk klubb som vi har engang... Hvor mye legger ikke supporterne igjen i løpet av en sesong igjen av billettinntekter, medlemsavgifter i supporterklubber, drakter osv osv osv  osv... og for å ikke snakke om sponsorene?!!... Mon tro hva de tenker når de får se det tullet vi ser nå om dagen?!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

  • Gjest
Re: Skam dere!
« Svar #9 på: November 23, 2006, 22:06:20 »
Syns det er forferdelig at man aksepterer slikt, jeg spiller på et labert Norsk nivå, men uansett går jeg ut og pøser på med alt det jeg står for. Og til dere som mener jeg er helt ute å kjører, hva i all verden for noen krav stiller dere til personers som tjener mer en person som jobber på et smelteverk, men uttalige overtidstimer? Disse personene skal for all del gi tilbake for denne muligheten de har fått. Har jeg spilt på ER, eller om det var Home Park, så har jeg gitt alt til de som betaler for å se meg gjøre det jeg syns er artigst i hele verden!

Jeg ønsker, nei jeg forlanger at de blør like mye som oss, som sitter dag in og dag ut på et forum, for å suge til oss nyheter om denne klubben. Som betaler for kamper, som kjøper supporter utstyr, som graverer leeds relatert materiale i kroppen!

Jeg blør, nå skal de blø!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #10 på: November 23, 2006, 22:16:18 »
quote:
Originally posted by Mats-


Jeg ønsker, nei jeg forlanger at de blør like mye som oss, som sitter dag in og dag ut på et forum, for å suge til oss nyheter om denne klubben. Som betaler for kamper, som kjøper supporter utstyr, som graverer leeds relatert materiale i kroppen!

Jeg blør, nå skal de blø!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]


AMEN! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 23, 2006, 22:16:47 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Kato

Re: Skam dere!
« Svar #11 på: November 23, 2006, 22:39:41 »
Mye sjel gutter, og det er bra.

Det som er så synd er at bunnen ikke er nådd. Til neste år på samme tid sitter Dere på samme viset, med enda dårligere spillere.

Jeg er kommet så langt i den suicidale tankegangen vedrørende Leeds United, at jeg er fornøyd om vi overlever i League One til neste år.

Ubrukelige folk eier,
Ubrukelige folk styrer,
Ubrukelige folk spiller.

Vi er langt fra ferdig å lide.
 

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #12 på: November 23, 2006, 22:44:57 »
Tja, jeg tor nok heller ikke vi har sett bunnen enda, men jeg velger allikevel å leve i håpet.. selv om det nok vil gi atter en smekk, som gjør vondt midt i fleisen, så gir det meg i det minste litt glede å prøve så godt jeg kan å heie frem laget.. samma hvor elendig vi måtte være spillemessig, eiermessig osv osv...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SveinArve

Re: Skam dere!
« Svar #13 på: November 23, 2006, 22:55:05 »
AMEN MATS. Deilig lesing... beste innlegget på lenge...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

HåvardK

Re: Skam dere!
« Svar #14 på: November 24, 2006, 01:55:22 »
quote:
Originally posted by kato

Mye sjel gutter, og det er bra.

Det som er så synd er at bunnen ikke er nådd. Til neste år på samme tid sitter Dere på samme viset, med enda dårligere spillere.

Jeg er kommet så langt i den suicidale tankegangen vedrørende Leeds United, at jeg er fornøyd om vi overlever i League One til neste år.

Ubrukelige folk eier,
Ubrukelige folk styrer,
Ubrukelige folk spiller.

Vi er langt fra ferdig å lide.


Du har nok rett, kato.

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #15 på: November 24, 2006, 01:57:34 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by kato

Mye sjel gutter, og det er bra.

Det som er så synd er at bunnen ikke er nådd. Til neste år på samme tid sitter Dere på samme viset, med enda dårligere spillere.

Jeg er kommet så langt i den suicidale tankegangen vedrørende Leeds United, at jeg er fornøyd om vi overlever i League One til neste år.

Ubrukelige folk eier,
Ubrukelige folk styrer,
Ubrukelige folk spiller.

Vi er langt fra ferdig å lide.


Du har nok rett, kato.


Hva er det for tulleholdning da?.. skulle jo tro dere ønsket oss ned noen divisjoner jo [:p]

Opp med huet og hei laget frem!.. ikke trykk det enda lengre ned! [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

  • Gjest
Re: Skam dere!
« Svar #16 på: November 24, 2006, 02:17:19 »
Hell yeah

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Lars E

Re: Skam dere!
« Svar #17 på: November 24, 2006, 03:13:41 »
Det som skjer fram til februar vil nok avgjøre mye. Resultetene, og ikke minst hvem som kommer inn i januar. Hvordan det går denne sesongen er vanskelig å spå, men hva har vi vel uten håp.. Trodde aldri jeg skulle si jeg var fornøyd med å berge plassen i CCC, men slik har det altså blitt.. :/

Forever Leeds

Forever Leeds

Peter7

Re: Skam dere!
« Svar #18 på: November 24, 2006, 03:47:34 »
Æh - Wise har jo akkurat kommet inn ... tett å ønske ham ut før han har fått sjansen til å vise hva han kan gjøre med dette laget.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #19 på: November 24, 2006, 04:11:13 »
Er det noen som har ønsket Wise ut da?...

Denne tråden handler jo om at spillerne har et ansvar om å holde formen sin oppe.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Re: Skam dere!
« Svar #20 på: November 24, 2006, 04:55:21 »
Det så ikke så halvgalt ut før sist lørdag.  Vi kan fortsatt rykke opp.
 

Per-Stian

Re: Skam dere!
« Svar #21 på: November 24, 2006, 04:59:52 »
Kven i helsikka ska vi erstatte dagens stall me (dersom alle må gå)?!?!? Tvilar sterkt på at d fins såååå mange andre spelarar som e viljuge t å ofre alt for ein klubb på veg nedover i historiebøkene. Sikkert nokre unggutar i Leeds som drøymer om Elland Road, og kanskje nokre halvgode frå Yorkshire som spelar langt nedover i divisjonane.


Mats-

  • Gjest
Re: Skam dere!
« Svar #22 på: November 24, 2006, 05:23:35 »
Bryr meg ikke om hvor gode de er, vi skal bygge et lag på vilje og lidenskap som supporterne. Hvorfor skal vi ha Healy? Et potensiale, ja, men når man ikke bruker det? Hvilke signaler sender vi ut til folk, klubber, andre spillere og unggutter?

"Ja, vilje og ønsket fremgang betyr ingenting, hvis dere ikke er gode på papiret?" Vet du hva? Det papiret er ikke verdt noe, det ekker verd å tørke seg med. Jeg driter i resultatet, får jeg seg lidenskap, ja, da vet jeg, hundreprosent sikkert at resultater kommer. Merk mine ord der til dere som tviler.

Man vinner ikke en krig på teknologi og taktikker, hvis vi ikke har personer som vil dø for saken!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Ferre

Re: Skam dere!
« Svar #23 på: November 24, 2006, 05:39:41 »
Vilje og innsats er selve grunnlaget for at et lag skal lykkes, men det alene holder ikke. Man må ha en viss organisering, både offensivt og defensivt. Selv om innsatsen har blitt en smule bedre i de siste kampene har vi mye å gå på, og dessverre er den defensive organiseringen fraværende.

-WE'LL BE BACK-

Mats-

  • Gjest
Re: Skam dere!
« Svar #24 på: November 24, 2006, 05:50:05 »
Stemmer, men guttene må ha vilje til å vil gjøre en innsats for å bli bedre på det.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

SirOlsen

Re: Skam dere!
« Svar #25 på: November 24, 2006, 06:08:34 »
Ja, det er ikke tvil i havet engang at de må det... og som du sier;
quote:

"Ja, vilje og ønsket fremgang betyr ingenting, hvis dere ikke er gode på papiret?" Vet du hva? Det papiret er ikke verdt noe, det ekker verd å tørke seg med.

Kan ikke sies bedre...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

Re: Skam dere!
« Svar #26 på: November 24, 2006, 18:59:32 »
..............ser ikke helt hvor vi skal - men frykten sitter i
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Mats-

  • Gjest
Re: Skam dere!
« Svar #27 på: November 24, 2006, 20:38:25 »
Vi som supporterer skal kreve å få tilbake fra spillerne.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]