Plymouth - Leeds

Started by Ferre, November 25, 2006, 00:15:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Ny kamp i morgen. Leser at Kelly og Cresswell i tvilsomme, så da er det duket for Foxe på høyrebacken igjen. De to nye forsterkningene (?) ser ut til å få starte i morgen, håper Ugo kan være med å bidra til å holde nullen.

Tipper Wise starter med dette laget:

--------Stack---------
Foxe-Ugo-Killa-Crainey
----------------------
---Douglas-Derry-Lewis
--Blake---------------
-----Healy-Kandol-----

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Er Nicholls tilbake nå eller?...

Har vel mine tvil om at Kandol starter, men gud fanken så morro det hadde vært.. Personlig skulle jeg likt å se denne startoppstillingen du viser til, MEN byttet ut Healy med Cressy

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Vet ikke helt hvordan det står til med Nicholls, kanskje han er med i troppen det vet jeg ikke. Cressy er vel tvilsom, så da er det greit å spare han.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Hmm, jeg mener jeg hørte i forkant av kampen mot Soton at både Cresswell og Nicholls var på vei tilbake jeg?... men mulig jeg har drømt...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Skeptisk til morgendagens kamp!

Plymouth er mye, mye bedre enn i fjor, mens vi er mye, mye dårligere! Det kan bli stygt også i morra, men jeg håper jeg tar grundig feil! Tre - i det minste ett - poeng borte mot Plymouth ville vært et enormt løft i selvtilliten!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Ove

Jeg tror det løsner snart, kanskje allerede i helgen? I fjor var vi et topplag og det har ikke vært så mange endringer på elleveren som spilte i fjor. Vi har da folk som er (nesten) like gode som Hulse og Liam Miller?
 

Per-Stian

Langoddsen spanderar 1,70 på heimesiger - noko eg finn freistande å setje nokre kroner på. Trur ikkje ting snur me to signingar. Vi må nok slite i 60 minutt, og sjå laget vårt bli utspelt den siste halvtimen[:(]

Nicholls har såvidt byrja å trene seg opp att. E han me i troppen e d anten eit underverk, elle ein uforsvarleg og kortsiktig beslutning av trenarane!

Trur laget blir nokså uforandra, men Ehiogu bør erstatte Heath.

Pål

Cresswell har hatt en kirurg til å kikke i kneet så han er nok ikke med i morra. Nicholls er vel ikke ferdig med "pre-season" opplegget sitt...
Horsfield starter nok på topp og blir forhåpentligvis byttet ut med Kandol et stykke ut i kampen...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Bites Yer Legs

ka skjer med frazer?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

trosetti

Steinkjer har nettopp ansatt Plymouths assistent-trener Stuart Gibson som hovedtrener. Så derfor setter jeg pengene mine på Leeds i helga![:)]

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

SirOlsen

Ã...nei, ikke Horsefield... da legger jeg inn årene altså!... Om jeg får se den tafatte hesten som jeg fikk se mot Soton, da er det ikke håp i havet altså...

Men det må vel Wise ha skjønt nå vel?!...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

KeyserSoze

Med den innsatsen han viste mot Soton så kan jeg ikke skjønne annet enn at Horsefield har spilt sine siste minutter i den hvite drakta nå. Håper Wise kjører Kandol rett inn på laget. Han er jo vant til å spille 90 minutter og selv om tempoet er høyere i CCC enn i L2 så må det være det beste alternativet vi har.
 

Ferre

Horsfield burde ikke spille et minutt for Leeds mer, og det tror jeg han heller ikke blir å gjøre. Kandol virker stor og sterk, og kan sikkert brukes som en target-man.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

#13
Hehe, ja jeg ble nesten litt "stunned" da jeg så videoklippet av hattrick`et hans.. Han er jo svær som fanken... og for en akrobatikk i gutten med de saltoene da?!... Får ikke han til noe i Leeds drakta, vurderer jeg å si; "I rest my case".. [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert H.

Er jo nesten umulig å tippe dagens lag, men ser ikke bort fra at dette blir laget Ferre. Jeg ville imidlertid kastet ut Lewis og erstattet han med Westlake.

quote:
Originally posted by Ferre


Tipper Wise starter med dette laget:

--------Stack---------
Foxe-Ugo-Killa-Crainey
----------------------
---Douglas-Derry-Lewis
--Blake---------------
-----Healy-Kandol-----

-WE'LL BE BACK-


Lids

#15
quote:
Originally posted by Ferre

Horsfield burde ikke spille et minutt for Leeds mer, og det tror jeg han heller ikke blir å gjøre. Kandol virker stor og sterk, og kan sikkert brukes som en target-man.

-WE'LL BE BACK-



Vi trenger en "targetmann", ja. Håper og tror han er det, blir spennende og se om han er med fra start. Synd vi ikke får sett kampen.

Thomas
Thomas

SirOlsen

Tror også det blir noe tilsvarende lagoppstillingen som blir nevnt der...

Men det er så forvirrende hvem som er ute med sakde og ikke.. skulle gjerne hatt en liten oversikt over det.. og ikke minst hvem som er tilbake etter skader..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Loan signings defender Ugo Ehiogu and striker Tresor Kandol are set to feature in Leeds United's clash with Plymouth at Home Park.  
Whites' boss Dennis Wise moved swiftly ahead of Thursday's deadline to take veteran stopper Ehiogu from Middlesbrough and League Two side Barnet's Kandol in an effort to shore up his leaky defence and bring some goals to the struggling side.
However Leeds will almost certainly be without Gary Kelly and Richard Cresswell against the Pilgrims as the pair are still suffering with respective back and knee injuries.

Meanwhile Sheffield United boss Neil Warnock has revealed that defender Chris Lucketti snubbed an opportunity to join Leeds on Thursday.

He told the Yorkshire Post: "I don't think the Leeds deal felt right to Chris.

"He had one or two other enquiries but he preferred to wait until January to see if there is a permanent move for him."



Thomas
Thomas

SirOlsen

Ã...hh, gud som jeg skulle likt å sett denne kampen...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

jarle

Stack
Frazier Ugo Killa Lewis
Douglas Derry Nichols
Blake
Kandol Creswell

erd et laget jeg skulle ønske vi hadde klart fra idag og en stund... da kunne det blitt noen poeng...

Lids

Dagens tropp:

Graham Stack, Tony Warner, Hayden Foxe, Matt Heath, Matthew Kilgallon, Stephen Crainey, Gary Kelly, Ugo Ehiogu, Robbie Blake, Shaun Derry, Jonathan Douglas, Eddie Lewis, Ian Westlake, Geoff Horsfield, David Healy, Jermaine Beckford, Ian Moore, Tresor Kandol.

Nicholls og Cresswell ute med skade

Thomas
Thomas

pale

Da har vi ihvertfall med nok spisser; Horse, Healy, Beckford, Moore, Blake og Kandol.

Leeeeeeeeeeeeds

Vi må ikke fortvile.
Hvis vi begynner med 3 poeng idag så er vi på god vei.
Vinner vi ALLE kampene så havner vi på 100 poeng. Skulle holde til opprykk. Tanken er der og håpet er tilstede, dog er det et tynt håp.
Men idag vinner vi. Selvfølgelig vinner vi

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

R - R

#23
Nicholls gjennomgaar det Wise kalla 'Italian pre-season'. Etter aa ha vore ute heile sesongen kan ikkje Wise setje han tilbake paa laget med ein gang han er frisk.

Cressy fryktar eg desverre er ute ein lengre periode... vi hoyrer svaert lite om kva som skjer med han, men nok ein gang er det snakk om kneskade. Hoyrest ikkje bra ut.

Gledeleg at Kelly er tilbake, og at rykta om at Wise ville fryse han ut. Kelly trengst paa hogrebacken sidan Foxe definitivt har vist han ikkje er eit alternativ paa hogrebacken...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Robert H.

Veldig gledelig at Kelly er tilbake i troppen i dag. Foxe har sett fullstendig hjelpeløs ut på backen og har nok spilt sin siste kamp for Leeds United.

SirOlsen

Leedsvik: så du etterlyste link til kamp... Et alternativ er jo å følge kampen "live" fra vg.no.. det pleier jeg å gjøre.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Har en dårlig følelse. Dette går nok til hel**te igjen ja...

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Nieda, det her blir SEIER og 3 herlige poeng! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

marve

Tar vi 3 poeng i dag tror jeg vi trykt kan si vi er på veg til virkelig å finne formen .Laget vi møter i dag har kunn 3 tap så langt i sesongen .Veldig fornøyd med uavgjort i dag jeg .
 

Ferre