Skrevet av Emne: Opprydding i stallen...  (Lest 1934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Opprydding i stallen...
« på: November 27, 2006, 01:12:45 »
Wise har jo fått noen nye spillere inn siden han kom og kvittet seg med noen og.

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=1894182&sitecode=leed&sportcode=leed

Men at Carole skulle være på vei ut, visste jeg ikke...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Robert H.

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #1 på: November 27, 2006, 01:43:40 »
Da har du nok ikke fulgt godt nok med [|)]

quote:
Originally posted by ragnar


Men at Carole skulle være på vei ut, visste jeg ikke...

*Champions of CCC 06/07*


Jon R

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #2 på: November 27, 2006, 01:58:08 »
Carole er vel tatt inn i varmen igjen. [:)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #3 på: November 27, 2006, 02:29:52 »
Håpar verkeleg Wise snudde i synet på Carole. Han e absolutt vår best tekniske spelar og kanskje den snøggaste.

Ferre

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #4 på: November 27, 2006, 02:33:42 »
Har tydeligvis imponert Wise på trening og reservekamper i det siste. Morsomt at han får prøve seg igjen.

-WE'LL BE BACK-

berlin

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #5 på: November 27, 2006, 03:08:48 »
Er vi virkelig kvitt de, eller hvor lang kontrakt har de med LUFC, noen som vet det, altså om de kan komme tilbake når lånetiden er utløpt?
Tenker på Butler, Gregan og Sullivan.
Det med Sullivan er litt snålt, for hverken Warner eller Stack har overbevist, men vel vel, Wise vil vel markere noe, muligens overfor markante personligheter. Noen som vet om det er noe muffens rundt Kelly og skaden, ble antydet det på et nettsted.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

erik-oslo

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #6 på: November 27, 2006, 05:30:05 »
Alle tre har kontrakter som utløper til sommeren. Regner med at de går gratis i januar.
 

berlin

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #7 på: November 27, 2006, 05:31:43 »
ok, da er vi nok kvitt de om de respektive klubbene vil ha de, uansett om 6 mnd så er de ute.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Opprydding i stallen...
« Svar #8 på: November 27, 2006, 16:38:42 »
quote:
Originally posted by berlin

Er vi virkelig kvitt de, eller hvor lang kontrakt har de med LUFC, noen som vet det, altså om de kan komme tilbake når lånetiden er utløpt?
Tenker på Butler, Gregan og Sullivan.
Det med Sullivan er litt snålt, for hverken Warner eller Stack har overbevist, men vel vel, Wise vil vel markere noe, muligens overfor markante personligheter. Noen som vet om det er noe muffens rundt Kelly og skaden, ble antydet det på et nettsted.

No nonsense - real experience

Han er nok kanskje alt for glad i Pizza eller no`....tror Wise er opptatt av holdninger og at de eldre skal vise veg. Kanskje har ikke Sully godt foran som noe godt eksempel, hvem vet?
No cask
- real nonsense


Yeboahs vitne

SirOlsen

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #9 på: November 27, 2006, 17:02:47 »
Man er jo et "team", og da må vel alle ledd forholde seg som et team og være gode rollemodeller for hverandre. Og kanskje ekstra viktig er det vel at de eldste og mest rutinespekkede spillerne gor foran som gode eksempler for unggutta. Holdningsmessig og spillmessig. Men når man kommer til holdning, så kan jo også det henspeile seg i spill. Men hvorvidt denne "pizzakulturen" som ble nevnt etter en kamp var en trend/ukultur i større skala, vet jeg ikke noe om. Men jeg må si jeg stusset litt over "hva pokkern er dette for noe?" da jeg fikk høre om det ja..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

sindre12

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #10 på: November 28, 2006, 20:57:22 »
synes wise er smart og kvittet seg med:treige butler og cregan også feite sully gikk!.bra at carole fikk bli syns at han kan kvitte seg med horsefield.
Beckford 4 England!

Kickthemdown

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #11 på: November 28, 2006, 21:01:18 »
quote:
Originally posted by sindre12

synes wise er smart og kvittet seg med:treige butler og cregan også feite sully gikk!.bra at carole fikk bli syns at han kan kvitte seg med horsefield.

Såså Sindre. Sully gjorde en meget bra Leeds karriere så å kalle han for søppelnavn er ikke bra [:(]

Hyll Hyll

Mvh

Killa

KeyserSoze

Re: Opprydding i stallen...
« Svar #12 på: November 28, 2006, 21:22:34 »
Vi skal ikke glemme jobben både Sully og Butler gjorde for Leeds nei. De var tross alt sterkt delaktige til at vi bare var en møkkakamp i Cardiff unna PL i fjor.

Men formen deres i år er selvfølgelig under enhver kritikk og jeg mener det er helt rett av Wise å få de ut nå.