Skrevet av Emne: Roque Jr  (Lest 2411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Roque Jr
« på: Desember 03, 2006, 00:51:08 »
Vi har idag en midtstopper som i spillestil og utseende minner forferdelig mye om gode?? gamle Roque Jr.......dessverre.

[:o)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsulf

Re: Roque Jr
« Svar #1 på: Desember 03, 2006, 00:57:32 »
Hehe, tenkte akkurat samme tanken under kampen idag [:D]

berlin

Re: Roque Jr
« Svar #2 på: Desember 03, 2006, 01:27:58 »
jeg har ikke sett de 2 siste kampene, men til tross for brølere, ser jeg at han fikk bra kritikk i aviser og på fotballnettsteder for Burnley-kampen. For dagens kamp ser det også ut til han får bra score på de børser som er kommet. Er det noe vi/dere eksperter ser, som ikke de objektive kritikerne ser, som gjør at han settes i den lite flatterende "Roque jr"-boksen?
Finnes vel ikke en tråd "Ut med Ugo" enda, og jeg håper ikke den kommer.
Personlig har jeg tro på at han kan bli en viktig brikke resten av sesongen, hvis vi får forlenget lånet.
Må jo legge til at både Kandol og Ugo har godt potensiale på dødballer når vi jakter utligning, og den situasjonen kommer det til å bli flere av utover.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: Desember 03, 2006, 01:29:20 av berlin »

pale

Re: Roque Jr
« Svar #3 på: Desember 03, 2006, 01:37:42 »
Potensialet var vel ikke problemt til Roque heller...
Landslagsspiller for Brasil burde hatt noe å bidra med hos oss.

Har trua på Ugo jeg, han er jo vant til England, i motsetning overnevnte.

Tom S

Re: Roque Jr
« Svar #4 på: Desember 03, 2006, 01:37:57 »
[:D]
Når eg først såg han så var eg sikker på at Roque var kommet tilbake, men trøstet meg med at det var kun utsjånaden som var skummel lik og var sikker på at sportslig skulle dette gå bra.

Men, der tok eg skammelig feil.
Husker Ugo som ein sikker og taklingsterk midtstopper i sine glansdager, men det eg såg av han idag var rett og slett latterlig. Ikkje oppe i mannen, ufattelig treg og usikker med ball. Håper dette går seg til med kamptrening...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

rasandeokse

Re: Roque Jr
« Svar #5 på: Desember 03, 2006, 01:42:26 »
skjønner ikke at man kan kritisere Ugo i dag? greit han ble fraløpt av Knight ved en anledning. men han kan ikke lastes for noen av målene!!..

Matt heath derimot var jo en SKANDALE på mål nr 2.. Crainey selger seg i duellen det er greit som første mann. men så kommer andre forsvarer Heath skliende bak langt fra mann og sklir rett ut av banenen.. og _Nardiello er alene med Stack og han skyter før Ugo får gjort noe.. Første målet virket det som hele gjengen var redd for å lage straffe og turte ikke gå i duell!!
 

Jon R

Re: Roque Jr
« Svar #6 på: Desember 03, 2006, 01:45:18 »
Ehiogu var rett og slett sjokkerende treg. Han var passiv i mange viktige situasjoner, blant annet i forkant av 0-1. Ikke vant han spesielt mange dueller og bidro til å oppheve offiden på 0-2. Ingen god hjemmedebut dette her, for å si det mildt. Kan ikke skjønne at han er bedre enn Butler, som vel var vår MOM i den nest siste kampen han spilte for oss. Hvis vi tar med at han er eldre enn både Butler og Gregan, kan jeg slett ikke se hva vi skulle tjene på å hente han inn på bekostning av de vi hadde fra før. [B)]

Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

Re: Roque Jr
« Svar #7 på: Desember 03, 2006, 01:47:42 »
quote:
Originally posted by Jon R

Ehiogu var rett og slett sjokkerende treg. Han var passiv i mange viktige situasjoner, blant annet i forkant av 0-1. Ikke vant han spesielt mange dueller og bidro til å oppheve offiden på 0-2. Ingen god hjemmedebut dette her, for å si det mildt. Kan ikke skjønne at han er bedre enn Butler, som vel var vår MOM i den nest siste kampen han spilte for oss. Hvis vi tar med at han er eldre enn både Butler og Gregan, kan jeg slett ikke se hva vi skulle tjene på å hente han inn på bekostning av de vi hadde fra før. [B)]

Jon R.



Hvis vi betaler kilopris så er Ugo langt billigere enn Gregs og Butler...
« Siste redigering: Desember 03, 2006, 01:48:07 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Re: Roque Jr
« Svar #8 på: Desember 03, 2006, 01:52:05 »
Vi får håpe det går seg til, men hvis målet til Wise er å bringe hurtighet og ungdomlighet inn i laget, er dette den teiteste signingen siden Tomas Brolin.

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Roque Jr
« Svar #9 på: Desember 03, 2006, 02:07:34 »
Kan vel ikke lastes for målene, selv om han er litt passiv ved det første målet er det Derry som blir slått tunnel på - og det er pinlig å se hvordan Heath selger seg ved det andre. Tror Ugo blir bra med kamptrening og bedre makker.

***
Crainey 4 Scotland!
« Siste redigering: Desember 03, 2006, 02:08:22 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

oak-tjome

Re: Roque Jr
« Svar #10 på: Desember 03, 2006, 02:14:18 »
Ugo blir nok bra bare han blir samspilt med de andre. Han har masse erfaring å bidra med fra høyt nivå. Scoret i dag, gjorde han ikke!!??? Det må vel være bidrag i massevis det. Ikke hans feil at vi ikke fikk 3-2 målet. Det var vel kun ass.ref som såg noe der. Ble skremt kanskje?
 

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Roque Jr
« Svar #11 på: Desember 03, 2006, 03:54:04 »
??

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

Re: Roque Jr
« Svar #12 på: Desember 03, 2006, 18:49:36 »
Ugo Ehiogu blir viktig for oss! Heath, derimot, bør bli erstatta me ein snøgg stoggar. Få inn Pelle Nilsson før han forsvinn t Hamburg.

sindre12

Re: Roque Jr
« Svar #13 på: Desember 03, 2006, 22:45:35 »
synes ugo er helt grei men bedre visst han får killa  ved sin side men litt for treig.han scoret tråss alt målet vårt imponert av Tresor Kandol vant alle duellene i kampen jo!scoret også et mål men nardiello får springe hele tiden alene!.
Beckford 4 England!

Masinga

Re: Roque Jr
« Svar #14 på: Desember 04, 2006, 00:28:40 »
Jeg hadde faktisk forberedt et innlegg om at Ugo minnet om gamle dager med Josè Vitor Roque Junior på Leeds. Jeg synes sammenligningen er meget relevant.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Re: Roque Jr
« Svar #15 på: Desember 04, 2006, 02:11:53 »
Jeg tipper Ugo vil fremstå som en litt annen spiller med Kelly og Kilgallon på plass i fireren bak. Noe hurtigere vil han allikevel ikke bli. Det var vondt å se Ugo vs Nardiello igår. Omtrent som haren mot skilpadden. Derfor klarer jeg rett og slett ikke å applaudere denne signingen. [:I]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Roque Jr
« Svar #16 på: Desember 04, 2006, 02:42:42 »
quote:
Originally posted by Jon R
 Omtrent som haren mot skilpadden. Derfor klarer jeg rett og slett ikke å applaudere denne signingen. [:I]



Så du vil heller at vi handler inn haren... nei, vent, den har vi jo prøvd før [B)]

John O'Hare varte litt lenger enn Cloughie, men det var ikke mye om å gjøre...




I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Re: Roque Jr
« Svar #17 på: Desember 04, 2006, 05:56:59 »
Bobby Moore er vel det klassiske eksempelet på at man ikke behøver være noen hare for å være en god midtstopper - man kan komme meget langt med plasseringsevne og spilleforståelse (og en kjapp makker).

Vi trenger også spillere som kan score mål, Ugo har vist seg fram som en målfarlig midtstopper (som for øvrig Rocky Horror også var).

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

lojosang

Re: Roque Jr
« Svar #18 på: Desember 04, 2006, 21:48:27 »
Men fotballen har vel utviklet seg ØRLITE siden Bobby Moore var aktiv, vil jeg anta? [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

rastafari

Re: Roque Jr
« Svar #19 på: Desember 04, 2006, 22:12:00 »
Er vi sikker på at det ikke er Roque??  Jeg var sikker på at det var han. Men Ehiogu var ikke så dårlig. Se heller kampen uten kommentar neste gang og gjør opp egen mening. Stack derimot, på 1-2!!?????

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Peter7

Re: Roque Jr
« Svar #20 på: Desember 05, 2006, 00:26:28 »
quote:
Originally posted by lojosang

Men fotballen har vel utviklet seg ØRLITE siden Bobby Moore var aktiv, vil jeg anta? [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]


Tja, tjo, mulig engelsk fotball har det [:I] ta Rio Ferdinand [}:)] som et annet eksempel, da.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'