Skrevet av Emne: Frazer?  (Lest 3754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Frazer?
« på: Desember 03, 2006, 22:52:46 »
er han brukbar som back?kelly har ikke  imponert denne sesongen.[:0]
Beckford 4 England!

Robert H.

Re: Frazer?
« Svar #1 på: Desember 03, 2006, 22:55:54 »
I hvilke kamper synes du Kelly har vært svak Sindre?
Jeg synes han også denne sesongen har vært vår beste forsvarsspiller!

sindre12

Re: Frazer?
« Svar #2 på: Desember 03, 2006, 23:01:47 »
jeg synes frazer komm inn i går og kelly har ikke vært vår beste! det har vært crainey eller killa
Beckford 4 England!

Per-Stian

Re: Frazer?
« Svar #3 på: Desember 03, 2006, 23:05:02 »
Ingen får ta plassen t Kelly! Han e vår suverent beste forsvarsspelar. Men vi kan godt terpe Frazer i venstreback-rolla. Der har vi eit stort problem!

Lars E

Re: Frazer?
« Svar #4 på: Desember 03, 2006, 23:12:14 »
Tullball.. Heath har vært vår beste forsvarspiller i år.[:o)]

Forever Leeds

Forever Leeds

leedsjorg

Re: Frazer?
« Svar #5 på: Desember 03, 2006, 23:42:37 »
Killa som har hvert best i år. Frazer er bedre enn Kelly, både offansivt og defansivt.
 

dexter90

Re: Frazer?
« Svar #6 på: Desember 03, 2006, 23:46:15 »
quote:
Originally posted by leedsjorg

Killa som har hvert best i år. Frazer er bedre enn Kelly, både offansivt og defansivt.


Har du slått deg? Kelly eier![8D]
 

SirOlsen

Re: Frazer?
« Svar #7 på: Desember 03, 2006, 23:55:36 »
Kelly er soleklart vår beste mann der bak på høyreback, men tror og Frazer er rett mann til å ta over den plassen med tiden.

Aller helst skulle jeg likt å se Frazer ha styrket venstrebakcen istedenfor Crainey..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sleivind

Re: Frazer?
« Svar #8 på: Desember 03, 2006, 23:58:28 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Ingen får ta plassen t Kelly! Han e vår suverent beste forsvarsspelar. Men vi kan godt terpe Frazer i venstreback-rolla. Der har vi eit stort problem!



Det største problemet vi har på venstresiden er den defensive jobbingen til Lewis. Og til dels den sentrale midtbanen. Det er ikke rart Crainey virker håpløs når han ALLTID er dønn aleine på venstresiden. Sånn er det egentlig for resten av forsvaret og, men det er særdeles godt synlig på venstresiden.

Dessuten så mener jeg at Crainey kanskje har vært vår beste forsvarsspiller så langt denne sesongen.

GeirO

Re: Frazer?
« Svar #9 på: Desember 04, 2006, 00:28:23 »
Frazer holder mål som høyreback, ja. Det har vi jo sett i år etter år. Men ingen grunn til å sette ut Kelly ennå.
MOT

Tom S

Re: Frazer?
« Svar #10 på: Desember 04, 2006, 00:55:56 »
Det er vanskelig å spå om Fraze i og med han har vert ute mykje og aldri fått muligheten til å etablere seg.

Eg håpar han kan halde seg skadefri framover og spele seg til fast plass på laget. Høgrebacken bør vere hans selvfølgelige mål. Kelly skal vere berre fullføre sesongen før han legger opp, så kvifor ikkje sleppe Fraze til med ein gang?
Ellers, dersom Kells blir valgt på høgre, meiner eg Fraze bør gjere venstrebacken til sin resten av sesongen.

Eg har tru på Fraze!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: Frazer?
« Svar #11 på: Desember 04, 2006, 01:06:42 »
Føler også Frazer kan forsvare ein plass på høgre midtbane. Han e frekk og freidig, har ein habil innleggsfot og hjelp ikkje minst tilbake på kontraangrep. Douglas jobbar heroisk, men føler ikkje han e farleg nok framover på bana. Frazer har ved eit par høve vist prov på skotvilje, og syns han bør få prøve seg att i denne rolla snarast.

Tom S

Re: Frazer?
« Svar #12 på: Desember 04, 2006, 01:10:39 »
Fraze kan også gjere ein jobb på midtbana, det har han vist tidlegare, men han er nok ein meir naturleg forsvarspelar slik eg ser det.

Men, for all del, Douglas kan vi godt erstatte...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sindre12

Re: Frazer?
« Svar #13 på: Desember 04, 2006, 01:35:47 »
jeg synes vi burde satse på framtia derfor sier jeg igjen frazer men kelly på benk.
Beckford 4 England!

Runar

Re: Frazer?
« Svar #14 på: Desember 04, 2006, 01:53:16 »
Frazer inn som høyreback i de neste kampene, ihvertfall så lenge Kelly er skadet. Kanskje vi kna få svar på om han virkelig har noen framtid i Leeds
 

Lars E

Re: Frazer?
« Svar #15 på: Desember 04, 2006, 01:59:18 »
Jeg for min del er nå skeptisk til Frazer, han virker litt klomsete. Men uten tvil bedre back enn Crainey så jeg går for en forsvarsrekke med Kelly - Ugo - Killa - Frazer når alle er skadefri.

Forever Leeds

Forever Leeds

jarle

Re: Frazer?
« Svar #16 på: Desember 04, 2006, 03:02:06 »
Da er løsningen å fjerne Lewis fra laget eller la ham spille back,,, hvis han ikke bidrar noe backover så er det håpløst... vi har ikke spillere i Ronaldinho klassen som kan bli fritatt for defensive løp...

M

berlin

Re: Frazer?
« Svar #17 på: Desember 04, 2006, 03:26:20 »
Når Lewis er inne i en så god periode som nå ( med mere commitment enn under Blackwell ) er han soleklar på v.mitbane. Min mening.

GeirO

Re: Frazer?
« Svar #18 på: Desember 04, 2006, 14:31:35 »
Enig, Lewis skaper masse sjanser.
MOT

Peter7

Re: Frazer?
« Svar #19 på: Desember 04, 2006, 15:25:02 »
Dersom Kelly ikke skal spille flere kamper for Leeds, er Frazer det beste alternativet vi har på høyre back - og det er andre posisjoner som trenger å styrkes før denne, tenker da på midtstopper og sentral midtbane.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

jarle

Re: Frazer?
« Svar #20 på: Desember 04, 2006, 16:25:11 »
I mine øyne har Frazier mye fotball i seg... OK han har vært skadet... men jeg husker han i sin best form, rask, uredd, utfordret spillere teknisk god etc... Få Frazier i form og vi har en kanonspiller i Cola ligaen... en av våre bedre vil jeg si... Vi har desverre bare fått sett for lite av ham til nå.

tror han er en Wise spiller også... fart, innsats, og ikke minst en Leeds gutt ikke glem det!!!

GO FRAZIER!!!

Dennis

Re: Frazer?
« Svar #21 på: Desember 04, 2006, 19:47:08 »
Når Kelly gir seg, synes jeg faktisk vi skal hente inn en ny høyreback!

Frazer ser ikke ut til å bli allverden. Han begynner å gå over fra å være et talent, til å være en backup-spiller.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

berlin

Re: Frazer?
« Svar #22 på: Desember 04, 2006, 20:08:24 »
Enig, Frazer har vært up" and coming" i flere år nå. Han skulle derfor ha gjort høyrebacken til sin, selv om Kelly hadde en veldig god sesong i fjor.

lojosang

Re: Frazer?
« Svar #23 på: Desember 04, 2006, 20:10:28 »
Mye dårlig hukommelse ute å går i denne tråden. Frazer teknisk god? God innleggsfot? Kan ikke huske å ha sett noe av dette. Og spesielt ikke på lørdag. Entusiastisk og hardtjobbende er han jo.

Og de som påstår Killa har vært vår beste forsvarer i år: Enten trenger jeg nye briller, eller dere. I det hele tatt, "god" om noen i forsvaret vårt denne sesongen er kraftig misbruk av ordet.

Og min personlige mening er at Kelly har vært minst dårlig. Heath har jeg sett gjøre EN god sak i Leedsdrakta, og den gjerningen annulerte linjemannen.

Men det SNØR i hvert fall ikke. [:D]


Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

R - R

Re: Frazer?
« Svar #24 på: Desember 04, 2006, 20:45:08 »
Tvilar paa at Frazer blir vaar nye hogreback, men for all del - gi han sjansen i Kelly sitt 'skadefraavaer'(?). Frazer har vore mykje skada, og har vore ung og lovande litt for lenge. Trur han hadde hatt godt av aa prove seg i ein ny klubb, men slik situasjonen er treng vi han. Ein grei back-up spelar.



- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Kickthemdown

Re: Frazer?
« Svar #25 på: Desember 04, 2006, 21:06:52 »
Frazer er det bare å shippe ut.. Innhoppet på lørdag var mystisk dårlig...

Killa

sindre12

Re: Frazer?
« Svar #26 på: Desember 05, 2006, 20:36:34 »
robert kan du sei en kamp han har imponert?
Beckford 4 England!

Sheridan

Re: Frazer?
« Svar #27 på: Desember 05, 2006, 21:06:38 »
quote:
Originally posted by Robert H.

I hvilke kamper synes du Kelly har vært svak Sindre?
Jeg synes han også denne sesongen har vært vår beste forsvarsspiller!



Enig Robert.
Ikke bare vår beste forsvarsspiller.
I mine øyne ARETS spiller så langt.
Han savnes på laget.


Ferre

Re: Frazer?
« Svar #28 på: Desember 05, 2006, 21:21:29 »
Gi Frazer noen kamper å vise seg fram på høyrebacken. Tror han kan gjør en god jobb, men Kelly er det klare førstevalget.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Frazer?
« Svar #29 på: Desember 05, 2006, 21:48:01 »
Har også troen på at Frazer kan være verdt å gi sjangsen.. enten på venstre eller høyreback. I allefall på høyreback så lenge Kelly er skadet, men Kelly er definitivt førstevalg.. håper han kommer snart tilbake fra skade!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-