Skrevet av Emne: Doolin eyes up Leeds star Kelly  (Lest 1435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lids

Doolin eyes up Leeds star Kelly
« på: Desember 06, 2006, 21:20:24 »
Drogheda United manager Paul Doolin admits he would relish the chance to sign former Republic of Ireland international Gary Kelly at the end of the English League season.

http://www.eleven-a-side.com/acrossthewater/irish_soccer_detail.asp?newsid=25693



Thomas
Thomas

stefan

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #1 på: Desember 06, 2006, 21:32:02 »
Jeg håper kelly tar en sesong til med oss. Han er en av de ytterst få spillerne våre som kunne gjort det ok i PL. Ikke at det blir en aktuell problemstiling med det første. :(

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

27.10.1961

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #2 på: Desember 06, 2006, 21:52:35 »
Kelly er KONGE!
 

Ferre

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #3 på: Desember 06, 2006, 22:25:14 »
Håper virkelig at Kelly tar en til sesong med Leeds, men har en følelse av at Bates ønsker han bort (pga den høye lønnen).

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #4 på: Desember 06, 2006, 22:47:33 »
På bakgrunn av d sportslege håpar eg verkeleg Kelly tek endå ein sesong i Leeds, spesielt gamal e han heller ikkje. Fryktar dog han ikkje får fornya kontrakt grunna høg lønn (pga opparbeidd ansienitet).

Dennis

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #5 på: Desember 07, 2006, 00:07:52 »
Ideelt sett hadde Gary Kelly tatt en sesong til for oss, med for eksempel en ettårig bonusbasert kontrakt, på antall spilte kamper. Om han spiller mange kamper, blir han godt betalt - om enn mye mindre enn i dag. Dersom han derimot skulle gå skadet, ville han ikke tjent stort. Til tross for lite spill, ville vi likevel få god nytte av rutinen hans på trening og i opplæring av yngre spillere, for en billig penge. [^]

Det er likevel svært lite sannsynlig at noe slikt skulle skje. Gary Kelly har nær sagt gjort alt han kan for en fotballklubb. Han har vært i en klubb som har vært helt i toppen av både hjemlig serie og Europakøppene. Han har også vært med på et av tidenes økonomiske fall for en fotballklubb - som kanskje bare kan overgåes av Lazio. At han skulle funnet motivasjon for å ta en slik sesong, tror jeg ikke før jeg får se det. Uansett syns jeg vi, eller en eventuell ny styreformann, skal knytte han til Leeds United i form av trener eller noe lignende. Kanskje som speider i Irland? [:p]

Det er jo lov å håpe! [8)]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Per-Stian

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #6 på: Desember 07, 2006, 00:10:34 »
Dette fekk meg t å tenkje på Kong Lucas. Nokon som veit koss d går me kona hans? Hadde håpt å sjå han tilbake på Elland Road i ei elle anna rolle[:)]

Dennis

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #7 på: Desember 07, 2006, 02:41:34 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Dette fekk meg t å tenkje på Kong Lucas. Nokon som veit koss d går me kona hans? Hadde håpt å sjå han tilbake på Elland Road i ei elle anna rolle[:)]




Driver ikke Lucas Radebe med menneskerettigheter og slikt for tida? Han har i alle fall gjort det. Mannen fikk vel skryt av Nelson Mandela også?? [:0]

Må nesten strekke meg så langt til å si at det er en viktigere jobb enn en jobb for et skakkjørt 1.divisjonslag i England [8)]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Doolin eyes up Leeds star Kelly
« Svar #8 på: Desember 07, 2006, 06:35:15 »
Uff, jeg håper virkelig ikke vi mister Kelly.. før eller siden gjør vi jo det, men han pleier være stødig når han er skadefri..

Og mannen er Leeds-mann til de grader! Vi tenger og en slik person i dagens tunge tider føler nå jeg..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-