Skrevet av Emne: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office  (Lest 6123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rasandeokse

Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« på: Desember 07, 2006, 20:11:22 »
Jeg har nettopp ringt Leeds ticket office for å høre hvor fleksibel de var når vi er 3stk, hvor en er med i membersclub, som ønsker bortebill. Dette var selvsagt helt umulig, selv om vi utenlands fans ikke har noen benefits av membersclub!!

Så ringte jeg ipswich da det var mulighet at ubrukte leeds billetter kunne selges til leeds supportere på kampdagen. Men nei dette var helt umulig og bare leeds ticket office solgte billetter til leeds fans. jeg spør som om vi kan kjøpe billetter til nøytrale deler av stadion,, Nei dette går ikkje.. på kampdagen selger vi bare til de som er registrert i våres databaser!!!.. Ja men hvis vi var nøytrale fans som skulle se kampen?`ja men dere er ikke nøytrale så det går ikke. DERE FÃ…R IKKE BILLETTER::::: screw you!§

Vel givende samtale med fyren til ipswich.. uansett vi blir da nødt til å stille der helt nøytralt evt med et ipswich skjerf, [:(]det kan vi da ikke!!!!  vel helt nøytralt og prøve oss på gebrokken engelsk at vi er norske ipswich supportere som gjerne vil se kamp!. og så være musestille når leeds vinner 4-0!!! fan for noe dritt
 

berlin

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #1 på: Desember 07, 2006, 23:38:00 »
tja, du må jo nesten velge. Betale dyrt for å være blant Leeds-fansen, eller kjøre nøytralt. Var på Portman Road i fjor,
og så Ips-Sheff W, så da spilte det ikke noen rolle for meg. Uansett, jeg pleier å spille litt "lost in space" når jeg ringer en klubb, og forteller i hvertfall ikke at jeg er Leeds-supporter. Det finnes div rigide systemer, men de fleste reg. deg i databasen sin, og skjønner at du ikke vil betale for medlemskap. "Jeg er altså tilfeldigvis i Ipswich, og syntes det hadde vært morsomt å se fotballkamp i england, det har jeg hørt mye om, liksom"-fremgangsmetoden.

vanligvis står jeg blant Leeds-fansen på bortebane, men jeg har vært hos "motstander-delen" kanskje 4-5 ganger. Jeg synes det er en ganske artig sak jeg, uansett om man vinner eller taper. Bl.a er det morsomt å bivåne Leeds-supporterne, og følge med på hvordan hjemmefansen reagerer. Så sitter/står jeg der da, stille - men stolt, fordi man merker at de har respekt for en stor og vokal Leeds supporter-skare. Det er jo alltid mye morsommere når det er "orntli" rivalisering på tribunene, og det synes jo også hjemme-fansen.
« Siste redigering: Desember 07, 2006, 23:39:28 av berlin »

Klausen

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #2 på: Desember 08, 2006, 06:27:32 »
Det er vel bare å ringe i morgen og utgi seg for å være en annen person?  Trenger ikke så si: Hei, jeg er han Leedssupporteren som ringte i går angående billett..

Eventuelt å høre med guttaboys på forumet her som er medlem om de kan være så vennlige å la deg disponere memberskortet til å kjøpe billetter?

SirOlsen

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #3 på: Desember 08, 2006, 06:28:58 »
Synes du skal ringe han der Ipswich mannen igjen og vise ham hvilken "rasende okse" du egentlig er jeg, så tør han ikke annet enn å gi deg billettene du trenger gratis! [:D]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Torgeir

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #4 på: Desember 08, 2006, 16:10:28 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Jeg har nettopp ringt Leeds ticket office for å høre hvor fleksibel de var når vi er 3stk, hvor en er med i membersclub, som ønsker bortebill. Dette var selvsagt helt umulig, selv om vi utenlands fans ikke har noen benefits av membersclub!!

Så ringte jeg ipswich da det var mulighet at ubrukte leeds billetter kunne selges til leeds supportere på kampdagen. Men nei dette var helt umulig og bare leeds ticket office solgte billetter til leeds fans. jeg spør som om vi kan kjøpe billetter til nøytrale deler av stadion,, Nei dette går ikkje.. på kampdagen selger vi bare til de som er registrert i våres databaser!!!.. Ja men hvis vi var nøytrale fans som skulle se kampen?`ja men dere er ikke nøytrale så det går ikke. DERE FÃ…R IKKE BILLETTER::::: screw you!§

Vel givende samtale med fyren til ipswich.. uansett vi blir da nødt til å stille der helt nøytralt evt med et ipswich skjerf, [:(]det kan vi da ikke!!!!  vel helt nøytralt og prøve oss på gebrokken engelsk at vi er norske ipswich supportere som gjerne vil se kamp!. og så være musestille når leeds vinner 4-0!!! fan for noe dritt



Fryktelig klønete og si du var Leeds supporter da. Det er jo en grunn til att billett opplegget er som det er, men gjør som Jan Tore sier... ring i dag og vær Ipswich supporter....[}:)][}:)][}:)][:D][:D][:D][:D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Desember 08, 2006, 16:11:07 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Torgeir

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #5 på: Desember 08, 2006, 16:14:05 »
quote:
Originally posted by Torgeir

Sitat
Originally posted by rasandeokse

Jeg har nettopp ringt Leeds ticket office for å høre hvor fleksibel de var når vi er 3stk, hvor en er med i membersclub, som ønsker bortebill. Dette var selvsagt helt umulig, selv om vi utenlands fans ikke har noen benefits av membersclub!!

Så ringte jeg ipswich da det var mulighet at ubrukte leeds billetter kunne selges til leeds supportere på kampdagen. Men nei dette var helt umulig og bare leeds ticket office solgte billetter til leeds fans. jeg spør som om vi kan kjøpe billetter til nøytrale deler av stadion,, Nei dette går ikkje.. på kampdagen selger vi bare til de som er registrert i våres databaser!!!.. Ja men hvis vi var nøytrale fans som skulle se kampen?`ja men dere er ikke nøytrale så det går ikke. DERE FÃ…R IKKE BILLETTER::::: screw you!§

Vel givende samtale med fyren til ipswich.. uansett vi blir da nødt til å stille der helt nøytralt evt med et ipswich skjerf, [:(]det kan vi da ikke!!!!  vel helt nøytralt og prøve oss på gebrokken engelsk at vi er norske ipswich supportere som gjerne vil se kamp!. og så være musestille når leeds vinner 4-0!!! fan for noe dritt



Fryktelig klønete og si du var Leeds supporter da. Det er jo en grunn til att billett opplegget er som det er, men gjør som Jan Tore sier... ring i dag og vær Ipswich supporter....[}:)][}:)][}:)][:D][:D][:D][:D]

Artig å stå med bortefansen?????????berlin? du trenger hjelp.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir



"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


vidarlufc

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #6 på: Desember 08, 2006, 22:04:13 »
Ring og sei det er "Raging Bull from Norway"

MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

berlin

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #7 på: Desember 09, 2006, 03:08:45 »
quote:
Originally posted by Torgeir

quote:
Originally posted by Torgeir

Sitat
Originally posted by rasandeokse

Jeg har nettopp ringt Leeds ticket office for å høre hvor fleksibel de var når vi er 3stk, hvor en er med i membersclub, som ønsker bortebill. Dette var selvsagt helt umulig, selv om vi utenlands fans ikke har noen benefits av membersclub!!

Så ringte jeg ipswich da det var mulighet at ubrukte leeds billetter kunne selges til leeds supportere på kampdagen. Men nei dette var helt umulig og bare leeds ticket office solgte billetter til leeds fans. jeg spør som om vi kan kjøpe billetter til nøytrale deler av stadion,, Nei dette går ikkje.. på kampdagen selger vi bare til de som er registrert i våres databaser!!!.. Ja men hvis vi var nøytrale fans som skulle se kampen?`ja men dere er ikke nøytrale så det går ikke. DERE FÃ…R IKKE BILLETTER::::: screw you!§

Vel givende samtale med fyren til ipswich.. uansett vi blir da nødt til å stille der helt nøytralt evt med et ipswich skjerf, [:(]det kan vi da ikke!!!!  vel helt nøytralt og prøve oss på gebrokken engelsk at vi er norske ipswich supportere som gjerne vil se kamp!. og så være musestille når leeds vinner 4-0!!! fan for noe dritt



Fryktelig klønete og si du var Leeds supporter da. Det er jo en grunn til att billett opplegget er som det er, men gjør som Jan Tore sier... ring i dag og vær Ipswich supporter....[}:)][}:)][}:)][:D][:D][:D][:D]

Artig å stå med bortefansen?????????berlin? du trenger hjelp.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir



"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir





HJEEELP!!![:D]
« Siste redigering: Desember 09, 2006, 03:11:01 av berlin »

rasandeokse

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #8 på: Desember 09, 2006, 03:56:13 »
Folkens.. merker at jeg snart begynner å leve opp til navnet. Grunnen til at jeg ringte var å få vite hvor den mest nøytrale plassen på tribunen var. Da er det bedre å spør på tlf enn når man står i ticket office i ipswich??? Da tenkte jeg det var like greit å være helt ærlig og jeg tror noen ville vært så ærlig å hjelpt meg. Men vi får være noen hjelpeløse ipswich fans fra norge som kommer trakkende inn på ticketoffice, så får vi se..

Ticket office i Leeds snakket om at hvis de ikke solgte ut billettene de hadde så ville kanskje Ipswich selge de resterende til leeds supportere som møtte opp på kamp dag. Dette var grunne til at jeg ringte for å få vite dette. Men det viste seg at de ikke gjorde det evt så var dette svaret hans pga han var sur å grinete.!! let show this little whine some temper!!.

Uansett jeg skal se denne kampen om så det koster meg et blåøye pga en uheldig jubelscene!!! Good luck rasandeYX... jeg stiller med leeds fansen på pub og sniker meg bakveien inn på stadion og oppfører meg som en prest!!! thx very much for the encouragment!

PS.. Lang mer klønete å legge seg ut med Oksen enn en lamm engelskmann på ipswich ticket office!!! belive me know or trust me later!! im hard but no where near fair!!
 

Kjell Skjerven

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #9 på: Desember 09, 2006, 05:23:16 »
Det beste av alt er at Leeds og deler av Ipswichfansen deler samme vannhull inne på stadion...![:)]

http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?
Side before self,every time.

SirOlsen

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #10 på: Desember 09, 2006, 10:17:53 »
quote:
Originally posted by vidarlufc

Ring og sei det er "Raging Bull from Norway"

MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-



Hahaha! [:D]
Dette må være den morsomste kommentaren jeg har sett her inne på forumet så langt! [:D]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

L.RADEBE

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #11 på: Desember 16, 2006, 03:42:03 »
Mitt tips er å be om billett ilag med den harde kjernen til hjemmesupportere. Der står alle oppreist på kamp og du kan strekke armene opp når Leeds scorer. Men BARE husk på å rop noen engelske skitne gloser mot dommeren om at det målet umulig kan telle. Funker alltid. Du kjenner adrenalinet pumpe da. Hvis du tilfeldigvis skulle glemme at skjerfet ditt består av Leeds farger er det bare å ta beina fatt. Spring til Leeds fansen (hvis du kommer så langt), der blir du mottatt som den modige hero :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #12 på: Desember 16, 2006, 20:52:49 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Mitt tips er å be om billett ilag med den harde kjernen til hjemmesupportere. Der står alle oppreist på kamp og du kan strekke armene opp når Leeds scorer. Men BARE husk på å rop noen engelske skitne gloser mot dommeren om at det målet umulig kan telle. Funker alltid. Du kjenner adrenalinet pumpe da. Hvis du tilfeldigvis skulle glemme at skjerfet ditt består av Leeds farger er det bare å ta beina fatt. Spring til Leeds fansen (hvis du kommer så langt), der blir du mottatt som den modige hero :)


Dette hører hjemme i avdelingen for risikosport, på linje med fjellklatring, fallskjermhopping og rytmisk sportsgymnastikk [:)]




I don't want to fake you out Take or shake or forsake you out
I ain't lookin' for you to feel like me See like me or be like me
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #13 på: Desember 16, 2006, 21:44:29 »
Du kødder ikke med folk fra Ipswich i disse dager[:p]

rasandeokse

Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #14 på: Desember 20, 2006, 19:39:33 »
Det gikk greit det der.. Ba om å få dei beste bilettene dei hadde. Han spurte så "and you are Ipswich supporters?" "yes sure!".. og bilettene var i box.. Hadde i grunn vært like greit å ikke fått biletter til denne kampen, men det er en helt annen historie.
 

h.b

  • Gjest
Re: Hjelp. Grinete fyr på ipswich ticket office
« Svar #15 på: Desember 20, 2006, 23:29:13 »
Blasfemi[:0]
quote:
Originally posted by rasandeokse

Det gikk greit det der.. Ba om å få dei beste bilettene dei hadde. Han spurte så "and you are Ipswich supporters?" "yes sure!".. og bilettene var i box.. Hadde i grunn vært like greit å ikke fått biletter til denne kampen, men det er en helt annen historie.