Main Menu

Mifsud..

Started by MacMurder, December 16, 2006, 19:35:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

quote:
Originally posted by RoarG

Dennis Wise må vel tåle at det ikke bare han som er ego. Klart spillere blir sure når de ikke får spille, og en del blåser det ut. Det er naturlig i en konkurranseidrett.

Klart, men Leeds trenger lagspillere nå, ikke selviske typer som Michael Mifsud.

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Mifsud har noe som ingen av spissene har i dagens stall: HURTIGHET! Vi trenger en spiller som bestandig truer i bakrommet, og han har vist i LSK at han er en grei avslutter også. For liten og lett?! Theo Walcott lekte med oss og sprang i fra hele forsvaret, nå er spiller han i Arsenal. Hurtighet er veldig verdifullt i denne divisjonen, der de fleste forsvarspillere er trege.

Sier ja takk til Mifsud, tror han kunne blitt et spennende element i en så altfor kjedelig Leeds-stall.

-WE'LL BE BACK-

asLeeds

snodig tråd.. kor kom eigentligt dette ryktet om Mifsud fra???????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Papi

Om Mifsud hever laget: Klart!!

Med det rævva spillet som laget nå presterer er eg villig til og hente tilbake tjukke Frank frå godstolen!

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

R - R

quote:
Originally posted by peacock

"Du lev jo i ei draumeverd og trur vi kan hente Henry m.m..."

Du om det. Egentlig driter jeg i hva du mener, dersom dette er det beste du kan komme med. Hva i helvete skal vi med en malteser på 1.60 med et ego i skyene? Midtstoppersluggere i CCC vil spise ham levende.

Hehe, tåpeleg. Som sagt, keep on dreaming about PL spelarar. Du viser utruleg liten fotballkunnskap om du trur at ein liten og lett spelar ikkje har noko å gjere i denne divisjonen. Viss du har sett Leeds sine prestasjonar, og sett kva manglar vi har, så er nettopp nokon som kan kome rundt på hogresida noko vi treng! Eg seier ikkje at Mifsud er loysinga for oss, men å avskrive alle spelarar i TL som middelmådigheiter viser som sagt... mangelfull kunnskap.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

peacock

"men å avskrive alle spelarar i TL som middelmådigheiter viser som sagt... mangelfull kunnskap."

Har jeg avskrevet alle spillere i Tippeligaen? Merkelig, det kan ikke jeg huske. Til slutt; hvordan kan du si noe om min kunnskap på bakgrunn av svada jeg lirer av meg på et diskusjonsforum? Håpløst!