Skrevet av Emne: Leeds?  (Lest 1590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Leeds?
« på: Desember 17, 2006, 22:57:03 »
Hvorfor topper vi ikke laget? synes killa, healy kunne spillt i går!





         where gonna make it!!!![}:)]
Beckford 4 England!

ToreLA

Re: Leeds?
« Svar #1 på: Desember 17, 2006, 23:36:32 »
Det skal toppes på toppnivå. Nedover i divisjonene er det viktig at alle får spilt!




Dennis

Re: Leeds?
« Svar #2 på: Desember 17, 2006, 23:45:19 »
Killa var vel tilbake fra skade? Enten hadde han føling med skaden, ellers risikerer vi ikke å pådra han enda en skade, ettersom han selges i januar.

Healy har vært vår største skuffelse i høst. Enten er han ikke god nok i Wises øyne, ellers risikerer vi heller ikke å gi han en ny skade, fordi han selges i januar.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Sten

Re: Leeds?
« Svar #3 på: Desember 18, 2006, 00:54:26 »
Sindre: prøv å gi tråden du lager et navn som forteller litt om hva du har lyst til å ta opp.

En bra tittel på denne tråden ville være "Topping av laget" eller noe slikt. På en måte er jo nesten alle trådene her om Leeds, så tittelen "Leeds" blir litt for generelt.

Ellers: stå på! :)

Sten
Sten

Tom S

Re: Leeds?
« Svar #4 på: Desember 18, 2006, 01:57:24 »
Kva er eit toppa Leedslag?

Har Killa, Healy, Derry eller andre såkalla stjerner vist noko som helst denne sesongen?

Problemet til Leeds per idag handler ikkje om enkeltspelarar, men heller om eit lag som mangler plan, samhandling og sjølvtillit.
Det er hos Wisey utfordingen ligger i stor grad, og er spør meg sjølv kvar dag om han er mannen som skal rette opp denne skakkøyrte skuta Leeds United. Og svaret eg får kvar gang er nei, men ein del i meg seier at mannen bør få ein fair sjanse til å motbevise mi tru på han.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Gunnien

Re: Leeds?
« Svar #5 på: Desember 18, 2006, 03:20:44 »
enig med Tom her..
   ikkje lett "å toppe" det laget her ser det ut som..
 forholdsvis nøytral til Wise sånn i utgangspunktet men begynna nok å hella litt mot det negativa nå..
  får setta vår lit til at me ikkje fell alt for langt etter før året er omme.. og at Bates får ei fine høgtid slik at han er i "gohjørna" i januar..

#1795
#1795

ragnar

Re: Leeds?
« Svar #6 på: Desember 18, 2006, 03:38:23 »
Det hele bunner ut i valget av hvem som er manager i Leeds. En god manager kan gjøre gull av gråstein, for eksempel Martin O'Neill. En middels manager bør ha penger mellom hendene for å få ting til og en dårlig en klarer det heller ikke da.

I Dennis Wise har vi fått en, vil jeg si, heller tvilsom manager. Er skeptisk til hva han kan utrette i Leeds. Han har gjort mange ting foreløpig, men resultatene har ikke gått vår vei. Er redd for at Bates her har gjort en real skivebom med å ansette Wise. Men mye er her avhengig av hva som kommer til å skje i løpet av januar. Får Wise penger til å handle spillere som faktisk hever kvaliteten på første 11eren, så tror jeg Wise, i det minste, klarer  å holde oss i CCC. Nå skal han få litt tid på å motbevise de tankene jeg har om han som manager, men er redd for at han, når det kommer til stykket, rett og slett ikke er god nok.

Men snuoperasjoner tar som kjent tid og mer meritterte trenere har levd farlig før resultatene begynte å gå deres vei...

Topping betyr nødvendigvis ikke de beste enkelt spillerene, men hvilke spillere som utgjør det beste laget. Form spiller jo og en liten rolle...

*Champions of CCC 06/07*
« Siste redigering: Desember 18, 2006, 03:38:50 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

RoarG

Re: Leeds?
« Svar #7 på: Desember 18, 2006, 23:54:04 »
Har begynt å stille meg ganske tvilende til Wise de siste par ukene. En ting er det å gå "foran med et godt eksempel" på banen ved å sparke ned motstandernes beste spiller og yppe til krangel. Det kreves ganske andre egenskaper for å lede et kollektiv med mange forskjellige personligheter. Diplomatiske evner er heller ikke å forakte. Synes jeg har sett en del av den "gamle" Wise i det siste, med utskjelling av dommere. Pr. dags dato ser det ut som det er Onkel Skrue og Fetter Klodrik som styrer i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Re: Leeds?
« Svar #8 på: Desember 18, 2006, 23:58:30 »
Mens Heldige Anton fikk sparken? [:D]
- Leif Olav

Leeds04

Re: Leeds?
« Svar #9 på: Desember 19, 2006, 00:02:56 »
Jeg tror mye av problemet er at det rett og slett ikke er så mange å toppe laget med!
Synd, men sant!
Hadde regnet med at effekten av trenerbyttet ble større. Betyr kanskje at spillerne i grunnen var fornøyd slik situasjonen var tidligere i år....

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"