Skrevet av Emne: Elendigheten fortsetter.........  (Lest 2149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsUnited

  • Gjest
Elendigheten fortsetter.........
« på: Desember 18, 2006, 05:07:45 »
Følgende står å lese i Sverres aktuelt innslag:

Ipswich vant alt i alt en fortjent seier, selv om ingen av lagene imponerte på Portman Road. Med dette nederlaget ligger Leeds United nest sist på tabellen igjen, ettersom Hull City satte Cardiff på plass og passerte Leeds på tabellen.
Lørdag 32. desember møtes nettopp disse to lagene til en skikkelig 6-poenger på Elland Road.
                 
                       -----------------

Kanskje det er dette som må til for at vi skal vinne igjen.  Spille kampene på "luredager".

Bites Yer Legs

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #1 på: Desember 18, 2006, 05:13:11 »
Vi trenger nok noe "out of this world" for å overleve ja..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #2 på: Desember 18, 2006, 13:37:55 »
[:D]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sverre

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #3 på: Desember 18, 2006, 14:26:45 »
[:D]

Sånn - da er datoen korrigert.  Litt artige den der, egentlig...
 

RoarG

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #4 på: Desember 18, 2006, 20:53:53 »
Det vi trenger er en spiss som er god for 12-15 mål pr. sesong. Vi hadde en - Hulse, men han måtte jo kronidiotene i styret vårt selge for knapper og glansbilder. Så Hulse score nok et fantastisk mål for the Blades i helga. De lagene vi har tapt mot til nå (Stoke, Leicester, Derby, Ipswich og Southampton) har vært middelmådigheter, som har klart å profitere på elendig "forsvarsspill". Med en spiss av Hulse' kaliber hadde vi scoret minst ett mål mot Ipswich, kanskje to. I tillegg til flere poeng på kontoen ville en god spiss som omsetter sjanser vi lagkameratene at alt arbeidet ikke er nyttesløst, og vi vil få en mer optimistisk tone i laget. En god spiss vil også binde motstandernes forsvarsspillere opp til å måtte konsentrere seg om defensiven, og ikke som nå, bli med laget sitt opp for å legge press på vårt "forsvar". Horsefield har ikke bidratt nevneverdig så langt, og lånekontrakten hans kunne godt termineres den dag i dag uten at jeg ville begråte det. Salget av Hulse kan vise seg å bli de mest kostbare pundsedlene i klubbens historie dersom konsekvensen blir nedrykk til League One. Skal laget opp i PL må hr. Bates bla opp noen av de skattemillionene han har stukket vekk.
Et annet moment som jeg lurer på er nivået på juniorspillerne. Er de virkelig så dårlige at de ikke greier å spille seg inn på tidenes svakeste Leedslag, eller er det bare feighet fra Wise/Poyet som ikke lar de slippe til? Hvis det siste er tilfellet er jeg redd for at man sender signaler til talentfulle ungdommer at dere ikke blir satset på, og vi kan vente oss flere Waltontilfeller i fremtiden. Skjønner meg ikke på nevnte Walton: dra til Charlton (bunnlag i PL, som kommer til å rykke ned) for så å bli utlånt til Ipswich! Da kunne han vel like godt spilt for Leeds! Er Leeds virkelig så uattraktive for spillere som klubben selv har flasket opp i akademiet at de skifter til annet beite straks muligheten byr seg? I så fall er vi i kjempetrøbbel.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #5 på: Desember 19, 2006, 16:13:29 »
Ser på dagen utgave av Leeds off. hjemmeside at Poyet fortsetter sytingen over tvilsomme dommeravgjørelser overfor pressen. Synes at denne "alle er slemme mot oss"-holdningen tjener oss lite til ære. Trenerteamet får jammen ta seg sammen og heller arbeide med forhold de kan gjøre noe med fremfor å belemre oss med disse tåreperseseansene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeds04

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #6 på: Desember 19, 2006, 16:28:23 »
"I think we are worried", Poyet admitted!
Herregud...hør på innstillingen!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

RoarG

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #7 på: Desember 19, 2006, 16:33:29 »
Minner meg mye om situasjonen i 2003 da TV-kommentatoren heller ikke var i stand til å lese en tabell.
quote:
Originally posted by Leeds04

"I think we are worried", Poyet admitted!
Herregud...hør på innstillingen!

"Why settle for more, when you can settle for less"


"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #8 på: Desember 19, 2006, 16:35:31 »
Sorry, ordet Venables skal stå etter "TV-kommentatoren".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #9 på: Desember 19, 2006, 21:41:51 »
Uttalelsene fra Wise og Poyet har flere ganger vært fulle av tøv! Greit nok, annuleringen mot Barnsley var merkelig, og klager på den kan forklares. Men når tapene til stadighet bortforklares med at vi skulle hatt et mål, straffe, spillere var ute med skade, formen er fortsatt dårlig, eller at ballguttene ikke gjorde jobben sin, så blir det bare å gå rundt grøten.

Wise og Poyet snakker fortsatt om at vi ikke er helt 'der' ennå. Den uttalelsen har ikke evig liv!



- Dennis
Marching on together!

RoarG

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #10 på: Desember 19, 2006, 22:18:32 »
Må jeg minne om at Moses og israelittene hadde 40 års vandring i ørkenen før de nådde målet. Er redd det kan ta tid å få Leeds-skuta på rett kjøl. Wise/Poyet sier bare det alle ser. Ser heller at de viser tegn på å ha en plan for å komme ut av uføret. Det er kanskje å håpe på for mye, men nå for tiden er det lov å tro Julenissen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #11 på: Desember 19, 2006, 22:41:55 »
Har enda ikke hørt bortforklaringa om at grunnen til tapet. det var at det andre laget var bedre :-)



SirOlsen

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #12 på: Desember 20, 2006, 23:41:26 »
Raka vegen......

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

Kelly

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #13 på: Desember 21, 2006, 03:46:46 »
For det første. Hvorfor spiller ikke Kelly og Killa? To spillere som etter min mening bør være selvskrevne på dette laget.Det samme gjeldet forøvrig Cresswell, går ut fra at han er skada. Vi må gi spillere som vi vet har de kvalitetene som trengs tillit over tid. Får en panikk, sånn som det virker at en har nå, med stadige utskiftninger på laget så går det rett ned i helvete.(Er det leage one det heter.) Vi må ikke glemme at dette laget kjempet om opprykk i fjor. Foxe og Richardsen er ikke gode nok for laget per nå.
Tragedie at vi ikke valgte å holde på Hulse. Vi burde også ha strekt oss langt for å holde på Miller. Greit at vi kvitta oss med Gregan og Butler (det blir for tregt).Foreslår dette laget til neste kamp.
Keeper: Stack
Forsvar: Kelly, Killa, Nicholls, Westlake
Midtbane: Douglas, Derry, Moore
Angrep: Blake, Kandol, Lewis

Kan forøvrig Nocholls spille neste kamp. Vi må satse offensivt. Prøve å kjøre over Hull. Det bør vi være gode nok til. Gleder meg som en unge. Er også diverre nærvøs. Det ville være trist om vi skulle gå ned.

Har diverre liter tro på dagens managerpar. Håper de motbeviser den tvilen jeg har hatt siden dag en fra de ble ansatt.
 

Tom S

Re: Elendigheten fortsetter.........
« Svar #14 på: Desember 21, 2006, 03:54:21 »
Kells og Killa er vel begge skadet, men Killa var vel på benken i forrige kamp og truleg klar til lørdan.

Nicko må nok stå over pga rødt kort.

Dette laget bør gjere susen:
Stack
Fraze - Ugo - Killa - Lewis
Carole - Douglas - Derry - Westlake
- Blake
Kandol

Hull MÃ… knuses!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!