Skrevet av Emne: Chris Perry  (Lest 1435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Chris Perry
« på: Desember 20, 2006, 16:15:58 »
Ser at Perry er linket....

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=302660

 
Gammelt nok ein gong, men betre enn Heath vertfall......





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leeds04

Re: Chris Perry
« Svar #1 på: Desember 20, 2006, 17:10:42 »
Liker ikke utviklingen...blir for gammalt, selv om vi ikke må avskrive alle over 30!
Er vel ikke lenge før vi tar en telefon til Teddy Sheringham....sånn ca.40 år! [xx(]

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

RoarG

Re: Chris Perry
« Svar #2 på: Desember 20, 2006, 17:28:39 »
Perry kan sikkert bli en OK mann. Vi må ikke rynke på nesa av alle som vil spille for klubben.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeds04

Re: Chris Perry
« Svar #3 på: Desember 20, 2006, 17:39:04 »
Spørsmålet er;
Skal vi satse på unggutter som vil være med oss i fremtiden, eller skal vi stase på gamle mannfolk som er til nytte et eller to år.
Hvis vi bare kunne visst om vi beholdt plassen i år, ville jeg ikke vært i tvil...
Unggutter!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

asLeeds

Re: Chris Perry
« Svar #4 på: Desember 20, 2006, 17:43:32 »
med andre ord; no er det samme faen ka som kjem,berre dei kan berge plassen i år=)=)=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

samadhi

Re: Chris Perry
« Svar #5 på: Desember 20, 2006, 19:54:51 »
Veldig vanskelig å si hvor gode disse gamle spillerne som er på benken i sine klubber er. Hadde tro på Ugo, men må si jeg har vært skuffet så langt. Perry husker jeg som en god midtstopper og om han forsatt holder bra stand er jeg overbevist om at vi trenger hans rutine i forsvaret. I tilfellet håper jeg på en permanent overgang i januar med kontrakt ut sesongen, eventuelt ut neste sesong.

Nå er det jo egentlig ikke så mange gamlinger i Leeds for tida. Etter at Sully, Butler, Gregan og Stone reiste er det kun Ugo og Kelly som er igjen - der førstnevnte er på ett par måndeders lån og Kelly visst nok er på veg ut av klubben. Det at vi blir linket med de fleste spillere som er tilgjengelig få så være, men tror ikke vi skal legge så mye i alle disse ryktene. Se bare på de som er hentet inn, både Stack, Ugo, Heath og Kandol kom jo ut fra det blå - var ikke mye rykter om de før de plutselig var klare!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Re: Chris Perry
« Svar #6 på: Desember 20, 2006, 21:23:52 »
Leste dette ryktet for snart ei uke sia og syns fortsatt Perry ville vært en dårlig signing.

- Dennis
Marching on together!

Bye

Re: Chris Perry
« Svar #7 på: Desember 21, 2006, 00:00:12 »
Chris Perry? Nei takk. Han er avdanka. Skikkelig. Det blir som å hente inn Butler/Gregan igjen.
Trønder i Bergen!