Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jonny Howson ..  (Lest 84520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #180 på: Oktober 17, 2011, 17:33:40 »
Clayton er viktigere og langt bedre. Håper selvfølgelig man kommer til enighet om en ny kontrakt med Howson, men jeg går ikke å hopper foran trikken om han forsvinner... Langt fra uerstattelig.

Jeg er enig med deg, men jeg tror også Howson har en viss ære i at Clayton gjør det veldig godt om dagen. I de tre siste kampene (Brighton, Pompey og Donny) har Howson og Clayton eid midtbanen. Han får etter mitt syn litt mye tyn fra enkelte hold, når han til tider blir "usynlig" på sentral midtbane - selvsagt vil han ikke være like involvert offensivt i den posisjonen.

Det defensive virker langt bedre hos Jonny i år og han gjør at Clayton kan komme på dype løp, samtidig som også Howson kan ta et og annet offensiv run; de er langt mer dynamiske på midten, enn da feks Johnson og Kilkenny spilte der. Langt bedre fotballspillere er de også.

Howsons posisjon som klubbens longest server og local lad kommer jo selvsagt i tillegg. Langt viktigere enn dette er det derimot at han stadig blir bedre og mer stabil. Forhåpentligvis er dette et aldri så lite spill fra de to partene. Jeg tror en ny kontrakt med Howson er ekstremt viktig, både for å vise ambisjonsnivået, fremme lokalmiljøet og tilhørigheten, samt lagets kvalitet på sikt.
Marching on together!

Peter7

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #181 på: Oktober 17, 2011, 18:41:52 »
Venter med kontrakten til han ser hvor vi er neste sesong, kan det tyde på.  :-\
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kimba1980

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #182 på: Oktober 17, 2011, 18:42:41 »
Venter med kontrakten til han ser hvor vi er neste sesong, kan det tyde på.  :-\

Hvis det er sandt er jeg nervøs for at han bliver "narret" ud af klubben til januar til et big money offer fra prem  >:(
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

Peter7

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #183 på: Oktober 17, 2011, 18:45:29 »
Venter med kontrakten til han ser hvor vi er neste sesong, kan det tyde på.  :-\

Hvis det er sandt er jeg nervøs for at han bliver "narret" ud af klubben til januar til et big money offer fra prem  >:(

Hvis vi ikke ligger godt an i opprykkskampen ved nyttår kan jo det hende, ja  :(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Blank_File

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #184 på: Oktober 17, 2011, 22:19:21 »
Greit å vite at det er en holdning også innad blant spillerne. Tilstanden til vårt kjære Leeds ikke noe å skrive hjem om.

Definer tilstanden? Tror du arbeidstakere yter max hvis de ikke trives på jobben?

Nei. Akkurat!

Så vi har mye mer potensial å få ut av stallen, trivsel og håp vil gjøre oss enda bedre?

Mener ikke sånn sett at han misstrives, men at spillerne da også må ha vært skuffet over hvordan det har blitt satset i sommer. Jeg føler ikke det at han vil vente med å skrive ny kontrakt kan bety noe annet?

HåvardK

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #185 på: Oktober 17, 2011, 22:44:00 »
Hadde vi spilt med finnen så hadde vi nok ikke vært noe dårligere, men det er allikevel noe spesielt med en local lad.
Kan ikke forstå at folk har sett nok av finnen til å trekke slike konklusjoner. Howson har et toppnivå som svært få i divisjonen er i nærheten av, men som noen helt riktig trekker frem, kommer ikke dette til syne så godt så lenge han får tildelt såpass mye defensivt ansvar. Tror tospannet Howson/Clayton faktisk bare blir bedre utover i sesongen; så det er viktig at vi får beholdt ham fremover.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #186 på: Oktober 18, 2011, 00:27:54 »
Venter med kontrakten til han ser hvor vi er neste sesong, kan det tyde på.  :-\
jag tycker gott han kan skriva på hur det än går för leeds, han säkrar ju då att även klubben får ersättning för honom om han lämnar och han har klubbkänsla
 

LEO

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #187 på: Oktober 18, 2011, 07:47:36 »
Howson er ikke SÃ… god at vi har ham ut kontrakten og får null kroner for ham.

Han bør få et ultimatum skriv under eller du er vekk i januar.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #188 på: Oktober 18, 2011, 07:56:37 »
Hadde vi spilt med finnen så hadde vi nok ikke vært noe dårligere, men det er allikevel noe spesielt med en local lad.
Kan ikke forstå at folk har sett nok av finnen til å trekke slike konklusjoner. Howson har et toppnivå som svært få i divisjonen er i nærheten av, men som noen helt riktig trekker frem, kommer ikke dette til syne så godt så lenge han får tildelt såpass mye defensivt ansvar. Tror tospannet Howson/Clayton faktisk bare blir bedre utover i sesongen; så det er viktig at vi får beholdt ham fremover.

Han får ikke ut toppnivået på den plassen han spiller per dags dato. Jeg synes ikke han spiller dårlig på noen som helst måte, men han skinner ikke om dagen heller... Angående finnen så har jeg ikke sett mye av han, men aner potensiale ut av hans meritter og at han spiller fast på det finske landslaget...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #189 på: Oktober 18, 2011, 08:11:36 »
Howson er ikke SÃ… god at vi har ham ut kontrakten og får null kroner for ham.

Han bør få et ultimatum skriv under eller du er vekk i januar.
Enig.
Ups & Ups!!

sveifors

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #190 på: Oktober 18, 2011, 10:44:21 »
Det verste ved at JHowson evt forlot oss er signaleffekten og at han er "a local lad ".

Spillemessig føler jeg ikke at vi mister så mye. Howson er ingen komplett midtbanespiller. Han har offensive kvaliteter jøss ja, men han har ikke utviklet seg særlig i de "andre" oppgavene til en god midtbanespiller, og her er han høyst middelmådig.

Ironien i å gå til klubber som Bolton og Blackburn i januar, er at han i mai allerede kan være i Wankership igjen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Sv: Re: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #191 på: Oktober 18, 2011, 10:53:28 »
Alle klubber trenger lokal forankring og kontinuitetsbærere. Howson representerer begge deler. Vi bør etter min mening strekke oss betydelig lenger for å beholde han enn all verdens Kilkennyer, Beckforder og Max Gradeler.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Sleivind

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #192 på: Oktober 18, 2011, 11:01:15 »
Hadde vi spilt med finnen så hadde vi nok ikke vært noe dårligere, men det er allikevel noe spesielt med en local lad.
Kan ikke forstå at folk har sett nok av finnen til å trekke slike konklusjoner. Howson har et toppnivå som svært få i divisjonen er i nærheten av, men som noen helt riktig trekker frem, kommer ikke dette til syne så godt så lenge han får tildelt såpass mye defensivt ansvar. Tror tospannet Howson/Clayton faktisk bare blir bedre utover i sesongen; så det er viktig at vi får beholdt ham fremover.

Han får ikke ut toppnivået på den plassen han spiller per dags dato. Jeg synes ikke han spiller dårlig på noen som helst måte, men han skinner ikke om dagen heller... Angående finnen så har jeg ikke sett mye av han, men aner potensiale ut av hans meritter og at han spiller fast på det finske landslaget...

Den sentrale midtbanen vår er bedre nå enn den har vært på flere år. Det er god nok grunn til å beholde Howson. Og at Howson ikke skinner er jeg direkte uenig i, han har vært meget god i den rollen han har i laget. Løpene fremover blir færre, men det spiller ingen rolle.

LEO

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #193 på: Oktober 18, 2011, 11:50:37 »
Clayton har passert Howson i kvalitet på kort tid. 

 

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #194 på: November 05, 2011, 00:55:50 »
Siste "nytt" om kontraktsituasjonen:

http://www.thescratchingshed.com/2011/11/lorimer-howson-wants-premier-league-football/

I følge Lorimer står det på om det blir PL-fotball, ikke penger, for Howson.
« Siste redigering: November 05, 2011, 00:59:34 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #195 på: November 05, 2011, 01:03:20 »
Bye bye Jonny good bye

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #196 på: November 05, 2011, 05:01:07 »
Går vell i den fella han også , signerer for PL klubb og råtner
Pontus ❤

Sydhagen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #197 på: November 05, 2011, 07:05:00 »
Får ikke den store panikkfølelsen av at Howson kanskje forsvinner. Eneste som gjør at får en litt dårlig følelse er at han er "home-made" og at han kommer til å gå gratis.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #198 på: November 05, 2011, 12:22:50 »
Siste "nytt" om kontraktsituasjonen:

http://www.thescratchingshed.com/2011/11/lorimer-howson-wants-premier-league-football/

I følge Lorimer står det på om det blir PL-fotball, ikke penger, for Howson.

Vanskelig å ta Jonny på dette. Gutten har ambisjoner om å nå toppen og, som med Beckford, føler han at tiden er inne for å ta sjansen om den byr seg.

MEN: Det kan godt være at det ligger et lite indirekte spark til ledelsen i dette. "Vis ambisjoner og jeg blir i Leeds, selg unna profilene og jeg er en av de som drar".

Dessverre er risikoen - slik jeg ser det - høy for at Howson forlater Leeds etter sesongen og Bates uttaler at han manglet den rette motivasjonen og innstillingen for å spille i en klubb som Leeds United. >:(

Håper jeg tar feil!
Marching on together!

sveifors

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #199 på: November 05, 2011, 12:37:01 »
Siste "nytt" om kontraktsituasjonen:

http://www.thescratchingshed.com/2011/11/lorimer-howson-wants-premier-league-football/

I følge Lorimer står det på om det blir PL-fotball, ikke penger, for Howson.

Vanskelig å ta Jonny på dette. Gutten har ambisjoner om å nå toppen og, som med Beckford, føler han at tiden er inne for å ta sjansen om den byr seg.

MEN: Det kan godt være at det ligger et lite indirekte spark til ledelsen i dette. "Vis ambisjoner og jeg blir i Leeds, selg unna profilene og jeg er en av de som drar".

Dessverre er risikoen - slik jeg ser det - høy for at Howson forlater Leeds etter sesongen og Bates uttaler at han manglet den rette motivasjonen og innstillingen for å spille i en klubb som Leeds United. >:(

Håper jeg tar feil!

Jeg er av de som mener at Howson ikke får mulighet til å "være " Johnny Howson i dagens Leeds. Jeg tror Kapteinsbindet tynger ham ned. Han burde ha en litt mere fri rolle, men da må vi ha noen som tar de defensive oppgave på midtbanen og er bindeledd.

At Howson ikke har scoret på 20 kamper, viser at noe er galt.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #200 på: November 05, 2011, 12:39:28 »
Siste "nytt" om kontraktsituasjonen:

http://www.thescratchingshed.com/2011/11/lorimer-howson-wants-premier-league-football/

I følge Lorimer står det på om det blir PL-fotball, ikke penger, for Howson.

Lorimers uttalelse er rar.

Howson føler at han ikke lenger er på et lag med ambisjoner for PL, hvorfor skal han binde seg til 3 år til med championship.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #201 på: November 05, 2011, 13:36:04 »
Får ikke den store panikkfølelsen av at Howson kanskje forsvinner. Eneste som gjør at får en litt dårlig følelse er at han er "home-made" og at han kommer til å gå gratis.


Leeds skjebne ikke avhengig av om Howson blir. Synes det ikke er så merkelig at han ønsker seg bort etter den sportslige satsingen vi så i sommer. I den uttalelsen ligger det en implisitt kritikk av Grayson, som tydeligvis ikke evner å sette sammen et lag som er slagkraftig nok til å kjempe om opprykk til Premier League.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #202 på: November 09, 2011, 13:09:22 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7299701/TEAMtalk-meets-Jonny-Howson

Sitat
Jonny Howson tells TEAMtalk's James Marshment about his contract talks, the honour of captaining Leeds and why promotion is a realistic target.

JM: Hi Jonny, we're here at Elland Road to talk about all things Leeds United. Once again it's been something of an up-and-down season - can you put a finger on why Leeds are so inconsistent?

JH: I'm not too sure really. As you say it has been very up and down, but we're still in a pretty good position. This is one of those leagues where anyone can beat anyone and I think there's a few teams who have had similar seasons to us. But what matters most is where we are at the end of the season.

JM: A big part of finding more consistency must surely be keeping it tight at the back. Has Simon Grayson been working you all hard in training to make you a better defensive unit?

JH: Yeah, he has and I think barring the Blackpool game [Leeds lost 0-5] there's been plenty of proof of that. But it's a team effort: we score goals as a team and keep clean sheets as a team. But the boss have been working on the defensive side of things and I think it has been paying off.

JM: Speaking of the boss, what's he like to play for?

JH: Yeah, he's very good. He brings a calm atmosphere to training and a fun environment to work in. He gets on well with all the lads and I think we have a really tight-knit group. We've got a good team spirit here and everyone really gets on. The evidence in just how together we are is when you see us nicking late goals and pinching late points.

JM: It seems like quite a wide open Championship this season. How well realistically do you think Leeds can do?

JH: I think we've got a very good chance of going up. It all stems back to that consistency. If we can get that right, we'll have a very good chance of going up. It's all about putting a run together and any team that does that, will be the one that goes up. So if we can just keep in and around the top of the table, who knows what can happen.

You can't read too much into the table now as there might be teams currently down the lower reaches, who might be in and amongst it come the end of the season.

So at this stage, it's really hard to tell. But if we keep continuing to cut out the silly errors, there's no reason why we can't be in the hunt.

JM: We're about a third of the way through the Championship season so far. Southampton are currently five points clear at the top, are they the best team you've faced and who are your tips for promotion?

JH: I think they are the best we've faced. It was only the first day of the season, but you could tell then they looked really strong. They are probably the best side we've faced, especially going forward where they've got some very good players such as (Rickie) Lambert and (Adam) Lallana. Lallana's a top player and arguably one of the best in this league and he's been a big part in them getting off to a great start.

They've just carried on where they left off from last season, so it's really up to us and the rest of the sides to try and catch them.

JM: You're Leeds born and bred - just how big an honour is it to captain your hometown club?

JH: It's something myself and all my family are really proud of. It's a dream come true just playing for the club never mind captaining them, so obviously I'm chuffed to bits and loving every minute of it.

JM: And you're the youngest Leeds captain since the legendary Billy Bremner. How does it feel being mentioned in the same breath as him?

JH: Unbelievable, really! It's something people do mention to me and it makes me extremely proud. I have to be honest and say I never really expected the captaincy at such a young age.

JM: You've formed a good central midfield partnership with Adam Clayton this season. What's he like to play alongside?

JH: Yeah, very good. I think anyone can see the ability he has. When you're playing alongside good players, you can only improve yourself. We get on really well off the field too so I think that's helped us form a solid partnership. It's going very well for us.

JM: I saw in the game against Blackpool you switched to right-back once we went down to 10 men. Do you see a future for yourself in that position?

JH: No, hopefully not. I much prefer being in the thick of it in midfield rather than in defence. However, I guess that's maybe for the manager to decide. Maybe if he sees something in my game, I've no idea. If I was picking the team, then no - I prefer to be much further up the field. But who knows, as long as I'm out there I suppose I don't really care where I play.

JM: Your current contract is due to expire next summer. How are the talks over a new deal going?

JH: They're going well. We've been in talks for the past month or so and although it's taking a bit of time, I'm not in a massive rush. That's always the way with negotiations but I'm sure they'll be finalised and I'll sign soon.

JM: The papers recently had you linked with a move to Bolton, amongst others. Any comment on that?

JH: I don't read the papers or anything like that. No disrespect to the media but not everything you read or hear is true and I've not heard anything about that. I've certainly not spoken to Bolton or anyone connected to the club.

JM: But surely the ultimate aim is to be playing in the Premier League?

JH: I think for any professional player it's an ambition to play at the highest level and I'm no different. In an ideal situation I'd love to do that with Leeds and hopefully that's where we'll be next season.

JM: A lot of fans have called for investment in the team. Do you think Ken Bates needs to dip into his pockets if Leeds are to achieve promotion?

JH: The way it's going at the minute, I wouldn't say so. It's a united team and we've had different players come into the side and I think they've proved we have strength in depth.

Fans always want something to happen, that big name signing or money to be spent, but I think at the minute the team is in good shape.

JM: Moving away from club matters, it's England v Spain on Saturday. Will you be watching and how do you think England will get on?

JH: (Blowing out cheeks!) Well, Spain are obviously the top team in the world right now and it's going to be a very hard game. But you've got to test yourself against the best and prove yourself against the best and hopefully they can do that.

JM: Thanks Jonny. Now to finish, some quick-fire questions about your team-mates and some of your experiences in the game.

Who is the best trainer you have played alongside?

JH: Neil Kilkenny was up there. He was the same every day - always giving 100%, even though he was a bit of a moaner too, but I think that was because of the high standards he set himself.

JM: And the laziest?

JH: There's been a few, but if I had to name one I'd pick Armando Sa (a Mozambique international, who played 11 games on loan for Leeds in 2007) . I think he was one of those who just prefer to play games rather than train.

JM: Hardest team-mate?

JH: I'd have to say 'Nails' (Richard Naylor). Last season he cracked a rib, which is as painful as you can get, just five minutes before half-time. During the interval, he had a painkilling injection and still finished the game. Solid!

JM: Biggest girl's blouse?

JH: Possibly Kilkenny. He was all for the technical side of the game rather the physical aspect of it.

JM: Most skilful team-mate?

JH: It would either be Lee Trundle or Seb Carole. They both had quite a few tricks and could do all sorts with the ball. When it came off during a match it was spectacular to watch.

JM: What's the best prank you've played or ever had played on you?

JH: It'll be when I was in the youth team. We used to stay in the hostel up at Thorp Arch (Leeds' training complex). One day I was in the computer room and when I came back, everything out of my bedroom, down to the bedding, had been removed.

JM: Who would you say is the best player you've played against?

JH: It's a tough one because on paper I'd probably have to say Steven Gerrard, though he only played 10 minutes or so (of the September 2009 Carling Cup tie). For someone I've played against for longer, it'd either be Ryan Giggs or Gareth Bale. Both of them just totally took over the game.

JM: I was convinced you were going to say Fabregas?

JH: Yeah, but he was another who only came on for 10 or 15 minutes and as effective as he was, I think Giggs and Bale shade it.

JM: Your best moment in a Leeds shirt?

JH: It's either the win at Man United or promotion on the last day against Bristol Rovers. On reflection, I'd say promotion because that's what meant more - it's what we'd set out to do at the start of the season. It was just sheer overall relief and a real adrenaline rush. The Man United game though was an amazing day and an amazing result.

JM: And your worst moment in a Leeds shirt?

JH: Possibly the other night against Blackpool. We couldn't get near them, couldn't get the ball off them - it got even tougher with 10 men too.

JM: And finally, I took my seven-year-old nephew Zack to the Leeds-Blackpool game last week. It was his first ever match - have you any words of encouragement for him so we don't lose him as a fan?

JH: (Embarrassed laugh) Yeah, I think I can almost guarantee that every game is not going to be like that. You come down to Elland Road and you will always see plenty of goals - unfortunately that day they just all went against us!
« Siste redigering: November 09, 2011, 13:11:54 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #203 på: November 09, 2011, 13:42:22 »
Godt nytt!
Masinga, medl.nr. 1250

Gufrias

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #204 på: November 09, 2011, 15:34:03 »
Da håper vi det går troll i ord.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #205 på: November 09, 2011, 17:40:22 »
Enda et intervju med vår kaptein:

Sitat
Howson explained; "Me and Adam Clayton have got a good partnership going on and one of the main ingredients of our good partnership on the field is the relationship we have off it"

"We get on very well together. We are two young lads both wanting to do well. I'm pleased for Adam because when he first came here last season he obviously wanted to come in and play but he had to go out on loan."

Clayton joined the Whites from Manchester City at the start of the 2010/11 season and after two loan spells at League One clubs last season has come into the side and made a huge impact.

"I saw how hard he was working preseason and he has gained the rewards."

"He has always had that ability and it was just about showing that out on the field. Something he is certainly doing this season. You look at his goal at the weekend; it's a world class goal."

http://www.leedsunited.com/news/20111109/midfield-partnership-down-to-relationship_2247585_2511083

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #206 på: November 26, 2011, 13:20:05 »
Fra Sky Sport..... Ikke noe nytt egentlig, snarere en oppdatering.

Howson remains in 'discussions'

Whites captain still talking with Elland Road side


Jonny Howson: Remains in 'discussions' with Leeds over a new long-term deal.

Leeds United captain Jonny Howson remains in 'discussions' over a new contract despite hinting earlier this month terms were close to being finalised.
 
The 23-year-old is the club's longest-serving player having made his debut in 2006, but he could leave Elland Road next summer when his deal expires.
 
Howson knows fans are aware of his situation as a number of Leeds players have departed in recent seasons on free transfers in the shape of Jermaine Beckford, Bradley Johnson and Neil Kilkenny.
 
The Leeds-born talent insists that talks take a 'bit of time' and that he has until the end of the season to secure his long-term future with the Whites.
 
Howson has reiterated his desire to play in the prestigious Premier League with the aim of playing in England's top flight with the West Yorkshire side.
 
Discussions

"That's only natural due to the ones that have left in the past," he commented.
 
"These days people want to hear answers there and then but sometimes it takes a bit of time.
 
"I have got until the end of the season for it to get sorted out. We are still in discussions.
 
"Any professional's ambition is to play at the highest level. My ambition is to get Leeds into the Premier League."
« Siste redigering: November 26, 2011, 13:22:08 av hallghel »
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #207 på: November 26, 2011, 14:15:12 »
Jeg syns det ser ut, mellom linjene her som om Sky prøver å fortelle oss at diskusjoner pågår?
Misforstår jeg her? De var så utydelige.  ;D

Fra Sky Sport..... Ikke noe nytt egentlig, snarere en oppdatering.

Howson remains in 'discussions'

Whites captain still talking with Elland Road side


Jonny Howson: Remains in 'discussions' with Leeds over a new long-term deal.

Leeds United captain Jonny Howson remains in 'discussions' over a new contract despite hinting earlier this month terms were close to being finalised.
 
The 23-year-old is the club's longest-serving player having made his debut in 2006, but he could leave Elland Road next summer when his deal expires.
 
Howson knows fans are aware of his situation as a number of Leeds players have departed in recent seasons on free transfers in the shape of Jermaine Beckford, Bradley Johnson and Neil Kilkenny.
 
The Leeds-born talent insists that talks take a 'bit of time' and that he has until the end of the season to secure his long-term future with the Whites.
 
Howson has reiterated his desire to play in the prestigious Premier League with the aim of playing in England's top flight with the West Yorkshire side.
 
Discussions

"That's only natural due to the ones that have left in the past," he commented.
 
"These days people want to hear answers there and then but sometimes it takes a bit of time.
 
"I have got until the end of the season for it to get sorted out. We are still in discussions.
 
"Any professional's ambition is to play at the highest level. My ambition is to get Leeds into the Premier League."

- Leif Olav

Andersen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #208 på: November 26, 2011, 14:35:28 »
Han har lyst til å spille i PL , men det er ikke sikkert at det blir i Leeds . Hva om vi ikke klarer det i år ?

HåvardK

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #209 på: November 26, 2011, 15:35:32 »
Jeg syns det ser ut, mellom linjene her som om Sky prøver å fortelle oss at diskusjoner pågår?
Misforstår jeg her? De var så utydelige.  ;D

Tør sannelig ikke si noe sikkert, lojo.