Skrevet av Emne: JANUAR show me the money...  (Lest 2657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

JANUAR show me the money...
« på: Desember 27, 2006, 17:56:55 »
Wise is expected to be given a considerable transfer kitty to use during the January window by United chairman Ken Bates.

MÃ…TTE DETTE STEMME!!!
Vi trenger 4-5 nye spillere...
I tillegg må vi få Killa og Creswell i form ...Og Nicholls
Da har vi med Frazer i god gammel form nesten et nytt lag på banen...

Jeg ser for meg følgende:
Sully eller ny keeper
Frazer - Ugo - Killa - Lewis
Ny høyrekant - Nicholls - Ny Kreativ spiller - Ny venstrekant
Blake
Ny Goalgetter

Benk:
Kelly
Creswell
Westlake
Howson
Derry

HER vil vi ha en meget god start 11´ver og en  god benk...


Pr idag mener jeg midtbanen er vårt store problem... ingen fart ingen teknikk ingen fotballforståelse... det betyr en motor på linje med en råtten LADA...
Ergo må disse spillerne vekk og ut...
En dynamisk enhet på midten vil gi støtte både til forsvaret og til våre spisser... Dette er essensielt...

SALG/ GI BORT
Healy 2 mill
Rui M - Gi bort
annet fyll som plager lønningslista... Gregan/Butler...etc...

KJØP: fyll inn...
Jeg mener forsvaret holder mål per idag med Frazer/Ugo/Killa/Lewis
da har vi fart og rutine i en bra miks...
Midtbanen er en katastrofe... her MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã… det kjøpes inn kvalitet...
Vi må ha en PLAYMAKER...
Angrep: Blake er en klassespiller... Creswell OK
Healy kan selges(desverre), Moore...no more,  Kandol og Beckford (hva skal man si...per idag for lette)
Mitt råd... kjøp inn to goalgettere av klasse...


BUDSJETT I JANUAR MINIMUM 5-7 millioner pund...
2 av disse er slag av Healy.
+Cheslki penger?
+ Bates Monaco konto
---------------------
= SAVED

baste

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #1 på: Desember 27, 2006, 18:01:45 »

DOFFER

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #2 på: Desember 28, 2006, 18:30:20 »
Håper ikke dette er sant...[:(!][xx(][:(][B)][V]

DENNIS WISE is preparing a January clear-out after being told he must raise his own transfer funds at Leeds.

Chairman Ken Bates has admitted there is no cash to spend in the transfer window so Elland Road boss Wise will have to flog up to four of his leading stars if he wants to bring in new blood.

That means Leeds — who are second from bottom in the Championship — could be forced to cash in on defender Matthew Kilgallon and strikers Robbie Blake and David Healy.

Leeds rejected Sheffield United’s £3million summer bid for England Under-21 star Kilgallon, 22, but the Blades are still keen.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2006600191,00.html

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Ferre

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #3 på: Desember 28, 2006, 18:33:02 »
Healy kan vi godt selge for min del, men Blake og Killa må vi beholde!

-WE'LL BE BACK-

Cherry

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #4 på: Desember 28, 2006, 18:40:39 »
Vi MÃ… kunne forvente en "Sunderland", som i det forrige vinduet- der Keane hentet inn 5-7 spillere. Det er NÃ… sjansen til og hente inn spillere er tilstede, men som jeg har skrevet tidligere- utordringen er og få spillere til faktisk og VELGE Leeds som lag og spille for.
Håper bare Bates skjønner dette også....og åpner det som måtte være i sekken.
Syns Stoke ser farlig sterke ut på papiret!!  Var over på motsatt kamp i Oktober, 0-4.  Har ikke gode vibber før eventuelt ETTER denne kampen.  La mirakler skje!
 

sindre12

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #5 på: Desember 28, 2006, 21:06:07 »
hvorfor i all verden sully...han er go feit å treig.
håper vi henter mills å ifill.
Beckford 4 England!

Cherry

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #6 på: Desember 28, 2006, 21:22:02 »
Tempo, gi oss noen spillere med TEMPO!  Så Hull-kampen, og det gikk jo nesten ikke fremover i midtbaneleddet....!!
MIlls, tja, jo.syns han er loco- men det er mulig at det trengs i den situasjonen vi er i.  Får jo nesten mere kort enn kamper da..
Bør skje mye fra Mandag av.....
 

Karl Hot Shot

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #7 på: Desember 28, 2006, 21:34:45 »
Jeg tror dessverre artikkelen fra The Sun, som Doffer har klippet ut, medfører riktighet. Økonomien i Leeds United AFC er elendig, og Dennis Wise må selge før han kan kjøpe. Dessverre vil ikke Leeds United kunne komme styrket fra en "byttehandel" med Kilgallon, Healy, Cresswell eller Blake ut, og noen nye puslinger inn. Wise bør konsolidere situasjonen og innse at han i dagens marked ikke får tak i noen bedre spillere. Han bør reorganisere laget og la flere juniorer fra Thorp Arch få sjansen til å vise seg fram. Forhåpentligvis fører det til at Leeds United tar nok poeng til å berge kontrakten i The Coca-Cola Championship League. Til sommeren bør det så være klart for et salg av klubben til et konsortium ledet av Steve Parkin. Parkin kan deretter hyre inn en erfaren slugger som manager. Partnerskapet Bates/Wise må snart være historie i West Yorkshire.
 

Jon R

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #8 på: Desember 28, 2006, 21:50:14 »
Kloke ord. Det bør være mer enn nok kvalitet i stallen til å berge plassen i CCC. De to foregående sesongene har vist oss at det ikke skal allverden til for å hevde seg på dette nivået. Wise bør slutte å syte og se hvordan han kan utnytte de ressursene han har på en best mulig måte. Det bør feks være mulig å få Healy til å ligne på den kvalitetsspissen han vitterlig er i gode stunder. Og så skader det naturligvis ikke å få inn 2-3 nye spillere i januar, som erstatning for de langtidskadde og de utlånte. Ã… selge det vi har av kvalitetsspillere og erstatte de med noen som forhåpentlig vil gjøre det bedre, er bingo og gambling av siste sort. [:0]

Jon R.
« Siste redigering: Desember 28, 2006, 21:53:41 av Jon R »
Jon R.

SuperLeeds!

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #9 på: Desember 28, 2006, 22:03:46 »
Det positive med denne situasjonen, hvis det om mulig er noe, er at Bates blør - tror ikke han liker situasjonene han heller. Håpet er at han får minst mulig for klubben ved et evt. salg, slik at de som kjøper kan bruke MANGE penger på å¨styrke stallen. Leeds United er fortsatt et godt merkenavn, men nå må vi tilbake til røttene og ikke leke London light. We want Yorkshire spirit!

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

jarle

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #10 på: Desember 28, 2006, 23:38:34 »
husk at vi sikkert får noen dollar for Gregan og Butler i januar vinduet også... kan fort bli en 500.000 sterlings for de tilsammen...
Healy 2.0 mill
Killa... hva skal jeg si... cash inn om noen er villige til å betale... Kanskje vi kan få både Ilfill og Kabba +en til i bytte med SU???

HåvardK

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #11 på: Desember 28, 2006, 23:50:58 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg tror dessverre artikkelen fra The Sun, som Doffer har klippet ut, medfører riktighet. Økonomien i Leeds United AFC er elendig, og Dennis Wise må selge før han kan kjøpe. Dessverre vil ikke Leeds United kunne komme styrket fra en "byttehandel" med Kilgallon, Healy, Cresswell eller Blake ut, og noen nye puslinger inn. Wise bør konsolidere situasjonen og innse at han i dagens marked ikke får tak i noen bedre spillere. Han bør reorganisere laget og la flere juniorer fra Thorp Arch få sjansen til å vise seg fram. Forhåpentligvis fører det til at Leeds United tar nok poeng til å berge kontrakten i The Coca-Cola Championship League. Til sommeren bør det så være klart for et salg av klubben til et konsortium ledet av Steve Parkin. Parkin kan deretter hyre inn en erfaren slugger som manager. Partnerskapet Bates/Wise må snart være historie i West Yorkshire.


Godt sagt, Karl. Imidlertid skjønner jeg ikke at du tør være såpass optimistisk ifht det å få inn nye eiere. Jeg tør faktisk ikke skrive ned det jeg anser som den mest sannsynlige muligheten til at vi slipper ut av Bates´ klo.

GeirO

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #12 på: Desember 29, 2006, 00:15:59 »
Hvis det medfører riktighet at unWise må selge før han kjøper, er jeg klar motstander av å selge Killa, Healy og Blake for en neve dollars for så å få inn noen spillere som sannsynligvis ikke holder mål, les erfaringer fra tidligere unWise-lån/kjøp.  Kanskje han vil selge disse spillerne for å få råd til å kjøpe Heath, Stack, Warner og resten av lånesøppelet vi har fått slengt etter oss. For en destruktiv tanke........

Så en annen inne på forumet som ønsket seg 5 mill. pund til innkjøp i januar. Han kunne lagt til at han også ønsket seg fred på jord! Like sannsynlig.
MOT

Jon R

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #13 på: Desember 29, 2006, 02:06:22 »
quote:
Originally posted by GeirO

Så en annen inne på forumet som ønsket seg 5 mill. pund til innkjøp i januar. Han kunne lagt til at han også ønsket seg fred på jord! Like sannsynlig.



5 mill £ til oss, OG fred på jord. Det hadde vært noe det. [:p]

Jon R.
Jon R.

MacMurder

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #14 på: Desember 29, 2006, 02:22:59 »
Alt dette er kun ville spekulasjoner i den engelske pressen. Leeds er fremdeles "godt stoff",  selv om vi nærmer oss stupet. Hvorfor i all verden skulle Bates lekke til bl.a the Sun hvor mye Wise skulle få/ikke få å rutte med i vinduet, når selv ikke de innerste av innsiderne i England aner hva som foregår? Tror nok Bates vil gi Wise tilstrekkelig med cash til at plassen berges (med et nødskrik).

GeirO

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #15 på: Desember 29, 2006, 02:34:49 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by GeirO

Så en annen inne på forumet som ønsket seg 5 mill. pund til innkjøp i januar. Han kunne lagt til at han også ønsket seg fred på jord! Like sannsynlig.



5 mill £ til oss, OG fred på jord. Det hadde vært noe det. [:p]

Jon R.




Det hadde vært noe, men mer interessant; hva ville vi ha valgt hvis vi sier "eller" i stedet for "og"? 5 mill. pund til Leeds eller fred på jord??? Vær ærlig nå.....
MOT

Jon R

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #16 på: Desember 29, 2006, 03:23:56 »
Fra dagens auksjon:

BANK! "Fred på jord" solgt for latterlige 1 mill £, fra den eldre herren med hvitt hår og briller til høystbydende, herr S****n i Helvete, Infernogt. 666. [}:)]

Neste salgsobjekt er en stk sjel, tilhørende en herr Kenneth Bates, Monaco. Herr S****n har lagt inn et forhåndsbud på  500 000 £. Hører jeg 600......? Første....annen....... [:p]

Jon R.
« Siste redigering: Desember 29, 2006, 03:26:37 av Jon R »
Jon R.

Peter7

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #17 på: Desember 29, 2006, 15:23:42 »
Kilgallon og Healy ut - ok for meg så lenge vi får inn gode nok erstattere, f.eks. Mills og minst 1 skikkelig god spiss ... + et par kvalitets midtbane/kantspillere.

Blake er vel den siste jeg ønaker å se forsvinne ut døra nå - men han er kanskje den vi får mest cash igjen for, så ... time vill sjåv.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Re: JANUAR show me the money...
« Svar #18 på: Desember 29, 2006, 17:29:42 »
The Sun har vel aldri vært stort mer pålitelig enn Se og Hør, men en gang må vel også de ha rett? Jeg er redd de har rett i dette tilfelle! [:(]

At Wise kan kjøpe spillere i januar, det tror også jeg avhenger av om han selger. Jeg håper det ikke er slik, men Bates har allerede antydet at Killa, Healy og Cressys fremtid i Leeds kan være over før kruttlukta har lagt seg. [xx(]

Enkelte snakker om £2-3mill for Killa og Healy, men er det virkelig slik at klubber vil gi så mye for spillere som i hele høst har spilt for et elendig lag, som ikke har råd til å si nei? Jeg har en ekkel følelse av at Healy og Killa kan gå for summer helt nede mot £1mill. [V]

Vi kan helt sikkert skaffe oss spillere som er bedre egnet til tabellposisjonen vi er i, enn humørspillere som Healy, men David Healy og Matt Kilgallon står også for ambisjoner. De er publikumsfavoritter, Kilgallon et av våre største talenter atpåtil. Salg av disse to, uten kvalitetserstatningen vel og merke, vil ikke gå upåaktet hen hos den lojale Leeds-fansen. Bates' (og Wises) hoder, kan være offer for hogestabben utover nyåret!

Jeg ser i mine verste drømmer, for meg et Leeds-lag som sliter langt under nedrykksstreken, uten kontakt med lagene foran, som er Hull, Barnsley, Luton og Leicester. Spillere som Kelly, Cresswell, Kilgallon og Healy er borte, mens folk som Lucketti, Perry og Ifill er hentet. Selvsagt er dette pessimistisk, men jeg tror ikke det er svært usannsynlig, det er tross alt Ken Bates som sitter som styreformann!

Show me the money? Jo, gjerne det Jarle, men jeg tror ikke det skjer...

- Dennis
« Siste redigering: Desember 29, 2006, 17:33:36 av Mr Kaizer »
Marching on together!