Skrevet av Emne: Goodbye Wise?  (Lest 2528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MetaZero-LUFC

Goodbye Wise?
« på: Desember 28, 2006, 09:56:44 »
No tror jeg snart tiden er inne for nok et manager skifte, det har ikke skjedd noe som helst siden Wise overtok. han skal få til januar, ingen forandring så bør han ta hatten sin å gå...[}:)]

Let's go F*ckin Mental, Lets go F*ckin Mental, La la la LEEDS, La la la LEEDS !!!
Let's go F*ckin Mental, Lets go F*ckin Mental, La la la LEEDS, La la la LEEDS !!!

Dorigo`s left foot

Re: Goodbye Wise?
« Svar #1 på: Desember 28, 2006, 15:47:43 »
Vi kan da ikke drive å sparke trenere hele tiden.

Tror vi skal gi Wise litt mere tid.

Ferre

Re: Goodbye Wise?
« Svar #2 på: Desember 28, 2006, 16:45:44 »
quote:
Originally posted by Dorigo`s left foot

Vi kan da ikke drive å sparke trenere hele tiden.

Tror vi skal gi Wise litt mere tid.



Enig, men Wise må begynne å vise resultater snart.

-WE'LL BE BACK-

Lids

Thomas

Dorigo`s left foot

Re: Goodbye Wise?
« Svar #4 på: Desember 28, 2006, 17:33:55 »
Vanskelig å vise resultater når stallen er en gjeng med bortskjemte pysete jenter fra Blackwells era.

Er veldig spent på hva slags type spillere Wise henter i januar.

Her må det muskler inn!!!!

Kickthemdown

Re: Goodbye Wise?
« Svar #5 på: Desember 28, 2006, 18:28:20 »
Herregud mannen må da få 2 år på seg sånn som ubrukelige Blackwell fikk på seg[}:)] Wise har sittet i 2 måneder, i disse 2 månedene har transfervinduet vært stengt. [8)]

Jeg har fremdeles troen på at Wise er mannen som snur dette!! [:)]

Mvh

Killa


baste

Re: Goodbye Wise?
« Svar #6 på: Desember 28, 2006, 19:33:54 »
bra artikkel det det Lids. Leste den i morges... Leter høyt og lavt etter noe positivt...vanskelig å finne..desverre.

Jon R

Re: Goodbye Wise?
« Svar #7 på: Desember 28, 2006, 20:20:40 »
Et managerbytte nå, ville naturligvis være helt absurd. Vi får håpe Wise bare har gjemt på godsakene til januar, og at vi blir vårens lag i CCC. [8)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Goodbye Wise?
« Svar #8 på: Desember 28, 2006, 23:43:22 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Herregud mannen må da få 2 år på seg sånn som ubrukelige Blackwell fikk på seg[}:)] Wise har sittet i 2 måneder, i disse 2 månedene har transfervinduet vært stengt. [8)]

Jeg har fremdeles troen på at Wise er mannen som snur dette!! [:)]

Mvh

Killa




Skjønner ikke hvordan du kan si noe slikt. Blackwell ubrukelig? Og hva tyder på at Wise er mannen som snur dette? Ikke det at jeg vil sparke ham nå, men det er mest fordi det blir så totalt latterlig - ikke fordi han har vist noen som helst tegn på at han er i stand til å få oss på rett kjøl. Vi er i ferd med å bli ligasystemets minst attraktive klubb, både for spillere, managere og andre ansatte. Og det har Wise et delansvar for, slik han styrer skuta akkurat nå.

GeirO

Re: Goodbye Wise?
« Svar #9 på: Desember 29, 2006, 00:19:48 »
"Alle" som har en viss sportslig innsikt ser vel at unWise ikke er mannen for Leeds. Men pengene rår, vi har ikke råd til å sparke han nå. Like lite som vi hadde råd til å sparke Blackwell!!

I disse unWisetider må vel forslaget om å få en statue av Blackwell dukke opp. Alt var så godt og trygt under ham. Aldri fare for å tape 10 kamper på rad, slik som nå.
MOT

Peter7

Re: Goodbye Wise?
« Svar #10 på: Desember 29, 2006, 01:12:59 »
Tror ikke noen managere med ambisjoner ville ta i Leeds med ildtang nå, om noe så usannsynlig og idiotisk skulle skje at Wise får sparken nå, like lite som noen ønsket Leedsjobben da Blackwell fikk den.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Gunnien

Re: Goodbye Wise?
« Svar #11 på: Desember 29, 2006, 01:25:22 »
Trur også det blir vanskelig å erstatte Wise med noen bedre nå..
 Og om det er tilfelle at økonomien er slik at det må selgast før ein handle nye spelerar er eg stykt redde me må belage oss på League one neste sesong[:(]
 Trur heller ikke klubben kjem ut av uføret før me får nye eigerar som er villige til å betale det det kostar å komme tilbake til PL.

#1795
#1795

Mats-

  • Gjest
Re: Goodbye Wise?
« Svar #12 på: Desember 29, 2006, 01:32:08 »
Helt absurd, dette er nok et eksempel på at halvparten av folka her inne ikke har peiling. Dere som tror dere kan ha gjort en bedre jobb, tenk en gang til...helt fantastisk det her.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Dennis

Re: Goodbye Wise?
« Svar #13 på: Desember 29, 2006, 02:36:20 »
Det er ikke sikkert Dennis Wise leder Leeds tilbake til Premier League, men hvem tror skeptikerne vi skulle ansatt? Alan Curbishley var kun aktuell i våre våteste drømmer, mens vi følte oss for god for folk som Keegan, Souness og Hoddle. Greit nok det, men at de største optimistene faktisk trur at Lippi fort kunne tatt jobben på Elland Road, bør tenke seg om igjen.

Dennis Wise er vel en av de få med gode resultater å vise til, som faktisk kunne tenke seg jobben!

- Dennis
Marching on together!

Giske

Re: Goodbye Wise?
« Svar #14 på: Desember 29, 2006, 02:37:34 »
Når sesongen er over er Dennis Wise den STORE helten, bare vent å se!! Etter opprykk via playoff:)

www.giskeil.no

peacock

Re: Goodbye Wise?
« Svar #15 på: Desember 29, 2006, 03:22:29 »
"Når sesongen er over er Dennis Wise den STORE helten, bare vent å se!! Etter opprykk via playoff:)"

Yeah, right!
På tide med å få bakkekontakt, kanskje?

Giske

Re: Goodbye Wise?
« Svar #16 på: Desember 29, 2006, 04:06:50 »
Gidder ikke bakkekontakt... Det er for trist der nede!!

www.giskeil.no

Kickthemdown

Re: Goodbye Wise?
« Svar #17 på: Desember 29, 2006, 04:09:54 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Kilgallon

Herregud mannen må da få 2 år på seg sånn som ubrukelige Blackwell fikk på seg[}:)] Wise har sittet i 2 måneder, i disse 2 månedene har transfervinduet vært stengt. [8)]

Jeg har fremdeles troen på at Wise er mannen som snur dette!! [:)]

Mvh

Killa




Skjønner ikke hvordan du kan si noe slikt. Blackwell ubrukelig? Og hva tyder på at Wise er mannen som snur dette? Ikke det at jeg vil sparke ham nå, men det er mest fordi det blir så totalt latterlig - ikke fordi han har vist noen som helst tegn på at han er i stand til å få oss på rett kjøl. Vi er i ferd med å bli ligasystemets minst attraktive klubb, både for spillere, managere og andre ansatte. Og det har Wise et delansvar for, slik han styrer skuta akkurat nå.

[8)][8)][8)]

[:D]

[xx(]

Killa

Leeds04

Re: Goodbye Wise?
« Svar #18 på: Desember 29, 2006, 07:30:46 »
Det viktigste for meg er at vi overlever CCC denne sesongen.
Jeg driter i om det er med Wise eller ikke.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sheridan

Re: Goodbye Wise?
« Svar #19 på: Desember 29, 2006, 19:15:17 »
Dennis Wise skal ha sin tid til å forme stall, formasjoner osv. På lik linje med forgjengeren, Blackhell. Selvfølgelig skal han det...det er ikke noe å diskutere engang.


trosetti

Re: Goodbye Wise?
« Svar #20 på: Desember 29, 2006, 19:32:23 »
Med tanke på tidspunktet denne topicen er laget, regner jeg med at topic-starteren var full som en alke, og at dette er ment som halvveis spøk.

Løsningen på problemene våre blir ikke løst av å dra fram høyreslegga å dryle til på alle managerene vi hyrer. Dette fører bare til enda større gjeld, og enda lengre vei opp. Vi har rett og slett for dårlig stall. Face it!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

SirOlsen

Re: Goodbye Wise?
« Svar #21 på: Desember 29, 2006, 20:24:10 »
Jeg er ikke enig i at managerskifte vil føre så fordømt mye bedre med seg..

Jeg kan være enig i at Wise har gjort mye rart jeg klør meg i huet av.. og Poyets vidunderlige utvisning siste kamp.. ja.. hva skal en si til slikt?...

Jeg har et ørlite siste håp enda, som jeg tviholder på.. og det er at vi forhåpentligvis får noen sårt tiltrengte forsterkninger som kan heve oss betraktelig på nyåret.. Med "betraktelig" mener jeg at det skal ikke så fordømt mye til for å heve oss "betraktelig" om dagen.. for vi er rett og slett totalt ubrukelige omtrent på banen.. Men det er først og fremst på banen vi sliter. Dennis Wise kan ikke trylle en stall som ikke holder mål til å bli superspillere. Han må og ha emner han har tillit til som han kan jobbe med.. jeg håper og tror at når overgangsvinduet åpner, kan vi få se andre takter med nye fjes på banen.

Det jeg anser som vårt største problem er eieren.. Bates har jeg null tillit til.. Så jeg er mildt sagt spent på hva han kommer til å gjøre i januar.. får vi forsterkninger, eller skal vi lengre ned i divisjonene?... Den som lever får se..

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

27.10.1961

Re: Goodbye Wise?
« Svar #22 på: Desember 29, 2006, 22:25:08 »
Bates er nøkkelen til det meste av tullet her nå. Var meget fornøyd med han til og begynne med , mem nå tenker han bare egen profit. Killa går helt sikker til uka ,pluss to til ter andre. Men du verden som jeg elsker denne klubben og byen.