Skrevet av Emne: Saddam er henrettet  (Lest 2281 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Saddam er henrettet
« på: Desember 30, 2006, 17:49:35 »
Endelig litt rettferd i livet. Bare synd at familien til dem han myrdet ikke fikk 5 timer alene med ham i samme rom før henrettelsen.da kunne de jo fortalt ham hvor glad de var i ham[:)]



SirOlsen

Re: Saddam er henrettet
« Svar #1 på: Desember 30, 2006, 17:57:25 »
Det var vel kl 4 inatt norsk tid det skjedde ifølge P4 nyhetene..

Jeg for min del synes det er litt dumt han ble henrettet før alle rettssakene var ferdig unnagjort.. Han hadde hatt godt av å svare for drapene på alle de tusen kurderne osv.. Menmen, det er det nå ikke jeg som styrer uansett.. I utgangspunktet er jeg imot dødsstraff, men jeg har vanskelig for å gi min sympati til ham om det stemmer alt han er anklaget for og ikke minst dømt for.

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
« Siste redigering: Desember 30, 2006, 17:58:07 av SirOlsen »
-SirOlsen-

kjelvi

Re: Saddam er henrettet
« Svar #2 på: Desember 30, 2006, 19:54:04 »
uvant tråd for et leedsfans-sted.

alle forbrytere - enten det er i freds- eller krigstid - bør stilles for retten.

imøteser med stor interesse de kommende rettsakene mot krigsforbryterne George W. Bush og Tony Blair.

Jon R

Re: Saddam er henrettet
« Svar #3 på: Desember 31, 2006, 19:42:36 »
Ã… bli dømt og drept, som en konsekvens av at det ikke er lov til å drepe, har jeg aldri skjønt noe av.

Jon R.
Jon R.

ToreLA

Re: Saddam er henrettet
« Svar #4 på: Desember 31, 2006, 20:18:53 »
Dødsdom er en uting. Spesielt når det ikke har noen annen effekt enn å heve statusen for Saddam blant hans tilhengere.

Gleder meg også til rettssakene mot Bush og Blair. I england er det vel ikke dødsstraff, men i USA går det fint. Jeb Bush kan jo få lov til å velsigne det selv. Han er jo glad i det.




Kickthemdown

Re: Saddam er henrettet
« Svar #5 på: Desember 31, 2006, 21:43:23 »
Ã… ta livet av Saddam kommer til å vise seg som en stor feil...

Killa

Gunnien

Re: Saddam er henrettet
« Svar #6 på: Desember 31, 2006, 21:56:44 »
quote:
Originally posted by Jon R

Ã… bli dømt og drept, som en konsekvens av at det ikke er lov til å drepe, har jeg aldri skjønt noe av.

Jon R.




  enige i den...   men når det er sagt feller eg ingen tårer for Saddam
 
 Ang. Bush så er vell han tydlig psykisk utilregnlig og burde strengt tatt vert tatt hand om av kompetente folk innen helsevesenet etter mitt syn.
  Blair??  Syns faktisk ikkje han er så gal men sliter nok litt med "dårlege venner"..

  Nå er eg ikkje så voldsomt tilhengar av krigføring men ser heller ikkje for meg at det hjelper så møkje å sei "fy skamme seg, slik må du ikkje gjere" til typar som SH

#1795
#1795

dexter90

Re: Saddam er henrettet
« Svar #7 på: Desember 31, 2006, 22:12:37 »
Nå gjenstår bare kremeringen av liket[8D] hahaha