Skrevet av Emne: v Coventry  (Lest 34628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

Re: v Coventry
« Svar #270 på: Januar 02, 2007, 00:06:31 »
La oss håpe dette er synonymt for året.


DON REVIE

Sheridan

Re: v Coventry
« Svar #271 på: Januar 02, 2007, 00:07:57 »
quote:
Originally posted by stefan

hvordan spilte elliott idag?


Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine



Godkjent.
Bedre enn Crainey.


jarle

Re: v Coventry
« Svar #272 på: Januar 02, 2007, 00:09:08 »
Birmingham borte neste
WBA hjemme
så HULL... tre viktige (vel alle kamper fra nå er cup mer eller mindre men HULL kampen er en 6 poenger...
------
Tror vi tar 4 eller 6 av 9 i disse tre kampene

Vi tok 4 av 12 poeng i Jula..

Da er vi på rett spor...40/50% poengscore holder... da har vi 21 kamper x 3 poeng = 63 poeng
40/50% = 25-31 poeng
+ 24 per idag
________________
49-55 poeng... det holder i massevis...


sindre12

Re: v Coventry
« Svar #273 på: Januar 02, 2007, 00:09:09 »
Rosen min går til
Healy(aldri jobba så mye)
Marques(kanon spiller elsket å se han kan bare selle killa når vi har han og Foxe)
Sully(Var trygg bak og gode redninger)

Dårlig(KANDOL)
Beckford 4 England!

Thomas

Re: v Coventry
« Svar #274 på: Januar 02, 2007, 00:09:52 »
1   Birmingham 27   16 5 6   46 26   53  
2   Derby 27   15 5 7   36 28   50  
3   Preston 27   13 8 6   40 28   47  
4   Southampton 27   12 9 6   44 32   45  
5   West Brom 27   12 7 8   48 31   43  
6   Colchester 27   13 4 10   45 30   43  
7   Stoke 26   12 7 7   35 21   43  
8   Cardiff 27   11 10 6   36 28   43  
9   Wolverhampton 27   12 6 9   28 29   42  
10   Sunderland 27   12 4 11   36 32   40  
11   Sheffield W. 27   11 7 9   39 37   40  
12   Burnley 26   10 7 9   32 28   37  
13   Plymouth 27   8 12 7   33 34   36  
14   Ipswich 27   10 5 12   37 37   35  
15   Crystal Palace 27   9 7 11   31 32   34  
16   Coventry 27   10 4 13   25 31   34  
17   Norwich 27   9 7 11   34 42   34  
18   Leicester 27   8 8 11   26 34   32  
19   Luton 27   8 7 12   35 45   31  
20   QPR 27   8 6 13   34 41   30  
21   Hull 27   7 6 14   27 38   27  
22   Barnsley 27   7 5 15   29 47   26  
23   Leeds 27   7 3 17   27 49   24  
24   Southend 27   4 9 14   22 45   21



DON REVIE

Sleivind

Re: v Coventry
« Svar #275 på: Januar 02, 2007, 00:09:57 »
Marques imponerte idag faktisk!

Etter at vi scorte 2-1 målet så blir vi presset bakover resten av kampen. Vi greier ikke å få til noen spill i det hele tatt, men det er kanskje ikke rart, det er ikke ofte vi leder et stykke ut i andre omgang.

Men det var ikke spillet som gjaldt i dag, det var 3 poeng, og det fikk vi, mer enn det kan vi vel kanskje ikke håpe på.

Så får vi heller håpe på at vi har spilt på oss pittelittegranne sjøtillitt som gjør at vi kanskje spiller enda litt bedre neste kamp[:)]

B-m

Re: v Coventry
« Svar #276 på: Januar 02, 2007, 00:13:15 »
Viktigste er at vi har hatt en spillemessig fremgang siste 2-3 kampene.

Ratings

Sully: 6.5

Fraz 7 Synd med strekken, virket som om han var på vei mot godformen
Foxe 6.5
Marques 7.5 Hvorfor har vi ikke spilt med han før?
Elliot 7.5 Solid

Nicholls 7.5 Blir VIKTIG
Douglas 5.5 Sein og kloms, men jobber bra
Lewis 6.5 God, liker vingen Lewis bedre enn backen Lewis
Blake 6.5 Gjør mye bra, men også mye dårlig(prøver på det umulige..)

Healy 5 Guttespiler tvers igjennom men jobber til tider -litt-, ikke verst bare det. Bra mål.
Moore 6.5 Springer ræva av seg og posisjonerer seg bra

Kandol 2.5 Piss
Westlake 5 ok
Howson 5 ok


dommeren : 1
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 00:15:07 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Re: v Coventry
« Svar #277 på: Januar 02, 2007, 00:14:43 »
quote:
Originally posted by jarle

Birmingham borte neste
WBA hjemme
så HULL... tre viktige (vel alle kamper fra nå er cup mer eller mindre men HULL kampen er en 6 poenger...
------
Tror vi tar 4 eller 6 av 9 i disse tre kampene

Vi tok 4 av 12 poeng i Jula..

Da er vi på rett spor...40/50% poengscore holder... da har vi 21 kamper x 3 poeng = 63 poeng
40/50% = 25-31 poeng
+ 24 per idag
________________
49-55 poeng... det holder i massevis...





walsall rykket ned med 52 p for 2 sesonger siden, bare så det er sagt.

SirOlsen

Re: v Coventry
« Svar #278 på: Januar 02, 2007, 00:15:05 »
Pyttsann... bare 32 poeng til direkte opprykk.. dette fikser vi! [:p]
-SirOlsen-

raggen

Re: v Coventry
« Svar #279 på: Januar 02, 2007, 00:16:02 »
gud for en deilig start på det nye året. må det bare fortsette. GG

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Re: v Coventry
« Svar #280 på: Januar 02, 2007, 00:16:09 »
Ahhhh, dette var herlig. Tuneren vart frisk igjen og eg fekk sett de siste 20 på skjermen. Det var en lidelse å sjå at vi ikkje klarte å behalde ballen i det heile, men vart pressa tilbake gang på gang. Men, faen så heeeeerlig !!!

Nicko var god og det var ein nytelse å sjå sikkerheten rundt Sully.

WE ALL LOVE LEEDS!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Re: v Coventry
« Svar #281 på: Januar 02, 2007, 00:16:16 »
Utrolig hva en Leeds seier gjør på humøret dere :-)
Men "vi" må vel syte oss videre med "Wise out" tråder/poster i fleng frem til neste kamp også, eller? Jeg mener hva skal vi ellers skrive om?.....hehe :-)

LEEDS & PROUD!

« Siste redigering: Januar 02, 2007, 00:33:36 av Sheridan »

Leeeeeeeeeeeeds

Re: v Coventry
« Svar #282 på: Januar 02, 2007, 00:16:20 »
Takk gode gud for 3 poeng idag.
Har ALDRI vært SÃ…Ã…Ã…Ã… nervøs under avslutninga av en kamp noensinne. Men deilig var det å vinne. Endelig!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

berlin

Re: v Coventry
« Svar #283 på: Januar 02, 2007, 00:22:10 »
4 av topplaga tapte, derby vann, saints spilte uavgjort, likevel er de top 6. merkelig liga.

bunnlagenes dag, qpr, leeds, hull og southend vann. luton uavgjort med en mann mindre mot cardiff. barnsley tapte. merkelig liga.

likevel tror jeg fortsatt at det er bankers at birmingham rykker opp og at southend rykker ned. ellers åpent

SirOlsen

Re: v Coventry
« Svar #284 på: Januar 02, 2007, 00:23:44 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Utrolig hva en Leeds seier gjør på humøret dere :-)
Men "vi" må vel syte oss videre med "Wise out" tråder i fleng frem til neste kamp også, eller? Jeg mener hva skal vi ellers skrive om?.....hehe :-)

LEEDS & PROUD!



Vel, jeg har ikke gitt opp Wise, men jeg har gitt opp Bates [:p] Så en Bates-sytetråd er jeg gjerne med på... derfor har jeg jo også denne fikse signaturen jeg har fjernet gjennom kampen, men nå er jo kampen ferdig [:p] hehe

NOEN MÃ… gjøre noe med GALSKAPEN som regjerer i Leeds Uniteds ledelse/eierskap om dagen så fort som overhodet mulig! DETTE GÃ…R BARE EN VEI OM INGEN TAR TIL VETT! [V]
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 00:24:49 av SirOlsen »
-SirOlsen-

jarle

Re: v Coventry
« Svar #285 på: Januar 02, 2007, 00:34:11 »
Colchester ligger i toppen???
Leeds i bunnen...
------------
Ifølge Eddie Gray var Colchester en joke...

Vi er for gode til å rykke ned... det er jeg sikker på...
Wise har fått inn det gamle KILLER LEEDS... full innsats i alle ledd...tidligere iår var vi et pub-lag. Nå er vi match fit igjen. ET PROBLEM LØST

POSITIVE TEGN:
- Sully som er en meget god og rutinert keeper viser klasse. KEEPER PROBLEM LØST!!!
Det er viktig for vårt forsvar

- Frazer løser høyreback / Kelly ?? uansett bra dekning på den plassen
- Elliot / Lewsi dekker bra opp på andre siden... VENSTREBACK PROBLEM LØST!!!

Midtstoppere: Ugo / Foxe / Heath / Killa / Marques som også viser klasse. BRA DEKNING NÃ…... JOBB VIDERE MED DEFENSIVEN!!!
Vet ikke hva som skjer med Killa, men pengene trenger vi.


Nicholls tilbake - viktig. SENTRAL MIDTBANE LØST!!
FINN EN PLAYMAKER VED SIDEN AV NICHOLLS!!!
Lewis i gammelt slag på kanten er også en viktig del av vårt offensive spill
ILFILL løser andre kantrollen - HØYRE KANT PROBLEM LØST

Blake vet vi hva kan... Howson vokser inn som en Blake erstatter?
Healy på vei tilbake???
Creswell STATUS???
--------------------
DET BETYR... Ilfill + 2-4 kvalitetspillere i neste uke inn og vi er i høy grad et GODT LEEDS LAG IGJEN!!!

SirOlsen

Re: v Coventry
« Svar #286 på: Januar 02, 2007, 00:45:02 »
Jeg ser det samme som du nevner der jarle og det gleder meg voldsomt også..

MEN.. Nå har vi et halvår med mye rart bak oss, og vi ble jo tidvis overkjørt av Coventry også.. og jeg tror vi skal egentlig si vi var bittelitt heldige at ikke Coventry i allefall reduserte mot slutten. Med det mener jeg at vi har tapt utrolig mye i det siste. Det kan jo selvfølgelig ha ertet opp spiriten på permanent basis, men jeg tør ikke slippe den "PROBLEM LØST" jubelen helt løs FØR vi ser det blir en gjennomgngstone i laget og kampene fremover.

Jeg krysser armer og bein og det som er mulig å krysse for at vi skal fortsette den positive trenden, men vi har tross alt bare vunnet EN kamp idag mot et Coventry som har slitt en del i det siste. Og vi har mye tøff motstand i vente enda...

Men visst pokkern er det utrolig gledelig å se slik som vi ser idag. Det her kan gå rette veien, og det håper jeg også inderlig. Men ut ifra det vi har ett så langt i sesongen så skal vi ikke se bort ifra at vi KAN kollapse igjen i neste kamp.

Uansett, megamoro at vi greide å vinne idag og at vi får se at spillerne gjør en slik formidabel innsats som de gjør! Det er i allefall rette veien! [:)]
-SirOlsen-

peacock

Re: v Coventry
« Svar #287 på: Januar 02, 2007, 00:46:32 »
Yes![:)] Gratulerer, alle mann! Positiv som jeg alltid er; vi kan kun ha fremgang i 2007[:p]
Jeg gjør meg følgende tanker etter dagens match:

-Sully er ikke dårligere enn de vi har lånt.
-Marques gjorde ingen dårlig figur. Hvorfor har han aldri fått en sjanse? Vi har da hatt litt av hvert på stopperplass..........
-Elliott duger, og han kan også spille stopper.
-Nicholls ER sjef. Blir viktig![:)]
-Healy var friskere enn på lenge.
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 00:47:03 av peacock »

SirOlsen

Re: v Coventry
« Svar #288 på: Januar 02, 2007, 00:50:24 »
quote:
Originally posted by peacock

Yes![:)] Gratulerer, alle mann! Positiv som jeg alltid er; vi kan kun ha fremgang i 2007[:p]
Jeg gjør meg følgende tanker etter dagens match:

-Sully er ikke dårligere enn de vi har lånt.
-Marques gjorde ingen dårlig figur. Hvorfor har han aldri fått en sjanse? Vi har da hatt litt av hvert på stopperplass..........
-Elliott duger, og han kan også spille stopper.
-Nicholls ER sjef. Blir viktig![:)]
-Healy var friskere enn på lenge.


Hehe, ja DET er i alle fall så sant om det er sagt, og de skal jeg være med på [;)] hehe.. lagmessig i allefall [:D]
-SirOlsen-

ragnar

Re: v Coventry
« Svar #289 på: Januar 02, 2007, 01:04:31 »
Ser alle har blitt positivt overrasket over Marques.

Hvordan spilte han? Er han trygg med ballen? God på hodet? Rask/treig? Konstruktive løsninger eller bare lemper han ballen fremover? Kan han være en løsning på midtstopperplass i steden for Heath?

Hadde Elliot nok fart til å bli en løsning på venstrebacken vår ut sesongen? Posisjonerer han seg bedre enn Crainey? Tackler bedre? Hørtes ut som han var en smule bedre en godeste Crainey...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

jarle

Re: v Coventry
« Svar #290 på: Januar 02, 2007, 01:24:37 »
Vi kommer ikke til å vinne resten av kampene...

Men med riktig påfyll av nye navn, og den positive retningen det er i laget og enkelte spillere (LES: Sully, Frazer, Ugo, Elliot, Nichols, Lewis, Blake, , , kanskje Healy også kommer nå)
SÃ… BEGYNNER VI Ã… LIGNE ET LAG!!!

Det var en stund siden!!!

Lids

Re: v Coventry
« Svar #291 på: Januar 02, 2007, 01:52:46 »
Det var virkelig en god start på det nye året. Måtte det bare fortsette. Da jeg kjørte bil hjem fra fjellet, fikk jeg ikke sett kampen. Fikk imidlertid løpende oppdateringer fra Robert, som lå på stranda. [:)] Tolket meldingene dit hen at vi faktisk spilte bra og vant fortjent. Hvis det stemmer, betyr seieren i dag enda mer...



Thomas
Thomas

OPM

Re: v Coventry
« Svar #292 på: Januar 02, 2007, 02:09:40 »
Deilig med en god start på året. Har kjørt fra hytta med mobilen on-line. Utrolig spennende og ikke minst fortjent hvis jeg tolket referatene riktig. Vet noen hvorfor Ugo ikke spilte? Var det på grunn av elendig kamp sist? Jeg er i allefall sikker på at laget ikke var svekket med med Heath ute. Eller er jeg faktisk enig med de som mener at vi bør selge Killa og investere pengene i nye spillere. Vi trenger mer kreativitet på midtbanen, høyresida vår er svak. Har vi råd bør vi heller beholde Healy. Han har potensiale i seg bare vi greier å motivere han, og sammen med Cresswell kan han bli et skikkelig radarpar i CC.

OP
 

Jon R

Re: v Coventry
« Svar #293 på: Januar 02, 2007, 02:30:20 »
quote:
Originally posted by jarle

Vi er for gode til å rykke ned... det er jeg sikker på...
Wise har fått inn det gamle KILLER LEEDS... full innsats i alle ledd...tidligere iår var vi et pub-lag. Nå er vi match fit igjen. ET PROBLEM LØST


Svært positive takter frem til Adebola og Mc Kenzie kom innpå ja.... Jeg kan ikke se at vi har løst det gamle problemet med at vi kommer på hæla den siste halvtimen. Det er jo det samme som  skjedde mot QPR i andre serierunde, og som har skjedd mange ganger senere denne sesongen : Vi dominerer totalt og skaper sjanser men klarer ikke "drepe" kampen. Motstanderen setter innpå en stor sterk spiss og spiller langt, og vi er straks på hæla. Vi blir baktunge og klarer ikke å holde ballen i laget. Tror dette først og fremst er et mentalt problem, ikke et fysisk.

Allikevel: Denne kampen var et stort steg i riktig retning, selv om jeg drister meg til å hevde at Coventry by far er det svakeste laget jeg har sett oss spille mot denne sesongen. Fortsetter vi å spille vi slik vi gjorde siste 20 minuttene, er vi definivt ikke for gode til å rykke ned!

Den største overraskelsen var Marques. Fyren ser jo ut som en fotballspiller og ser ut til å ha god ballkontroll. Tapte endel hodedueller, men i sum gjorde han en høydt godkjent ligadebut, vel halvannet år etter at vi signet han.

Healy var virkelig inspirert idag, og det virker som om Wise har gjort den god jobb med holdningene hans den siste uken. Det sprutet av Healy og målet var et typisk goalgetter mål!

Nicholls: Herlig kapteintype. Fryktelig sliten mot slutten men han kan bli selve jokeren i kampen mot nedrykk.

Banens beste: Eddie Lewis. Ser endelig ut til å funnet formen. Vår mest kreative spiller idag!

Børsen: Sullivan 6 - Frazer 5, Marques 6, Foxe 5, Elliot 7 - Douglas 6, Nicholls 7, * LEWIS 8 - Blake 7 - Moore 6, Healy 7

subs: Westlake 6, Howson, Kandol

Jon R.
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 02:35:14 av Jon R »
Jon R.

LeedsUnited

  • Gjest
Re: v Coventry
« Svar #294 på: Januar 02, 2007, 02:37:20 »
Flott med en seier, men de kommer jo nå og da.  Synes derimot Leedslaget ikke er noe å rope hurra for. Forsterkninger må absolutt til for at vi skal holde plassen.  Lagene rundt oss vant også så noen særlig lysning ble det ikke der, bortsett fra at tap selvfølgelig hadde gjort det hele verre.

For å virke litt optimistisk kan jeg til slutt rope hurra for at vi ennå ikke har tapt i år.

Per-Stian

Re: v Coventry
« Svar #295 på: Januar 02, 2007, 02:44:16 »
Låg langstrakt me spysjuka idag, og følte at alt va fælt. Men, så kjem den store gladmeldinga som eg har venta på i lang, lang tid. Vårt kjære LEEDS går hen og vinn ein fotballkamp!!! Utruleg deileg kjensle, så eg vart likegodt frisk att me d same sluttsignalet gjekk[:)]

Jon R

Re: v Coventry
« Svar #296 på: Januar 02, 2007, 03:01:34 »
En ting til: Kan vi pleeeeeeeeeease slutte med de korte cornerne snart? Det hjelper ikke om det funker på trening eller at vi scorte et mål idag etter en kort corner. Det blir bare for dumt å skusle bort sjanse på sjanse på den måten. Ofte ender det med farlige overganger imot.... [xx(]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: v Coventry
« Svar #297 på: Januar 02, 2007, 03:05:24 »
Bare 19 poeng til playoffplassen ...

Sullivan sto bra, men traff vel ikke med ett eneste utspark.
Frazer - ok kamp, men ikke av Kelly-klasse.
Marques - ok kamp, men flaks at han ikke rotet det til noen ganger.
Foxe - sjef bakerst.
Elliot - meget bra på backen.
Douglas - vi trenger en ny midtbanespiller, + for målet.
Nicholls - sjef på midten. Leeds´beste etter min mening.
Lewis - også god, både offensivt og defensivt.
Blake - ikke en av hans beste kamper.
Moore - gir aldri opp en ball.
Healy - han KAN jo løpe.

Westlake - greit innhopp.
Howson - ok.
Kandol - vi trenger en ny spiss også.


***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Will

Re: v Coventry
« Svar #298 på: Januar 02, 2007, 03:13:43 »
Yeeeeesss! Endelig seier. Min børs fra dagens kamp:

Sullivan- 7- var litt rusten til å starte med. Hadde en vanvittig god redning i første omgangen. Reddet oss igjen i andre omg da coventry presset på som verst. Velkommen tilbake sully! Et klart førstevalg på keeperplass!

Frazer-6- fortsatt ujevn i prestasjonene. sliter litt med plasseringen defensivt. flink til å bidra fremover på banen. frazers hurtighet er uansett viktig å ha i backrekka.

Marquez-7-meget positiv. litt slurvete i avklaringene til tider. gode taklinger. ble sjeldent utspilt. litt rusten, kommer bare til å bli bedre hvis han fortsatt får sjansen(tror jeg i hvert fall). trygg med ball. god plasseringsevne. mangler litt på luftstyrke.

Foxe-7-synes foxe var solid i dag. gjør det enkelt. oppofrende i spillestilen. hadde faktisk en god dose selvtillit med ballen i dag også. vant mange hodedueller.

Elliot-7.5- gir som regel hele karakterer, men i dag synes jeg elliot var best i backrekka og ville derfor gi han mer enn sine forsvarskolleger. brukbar fart i kroppen. hadde mange gode stikkere, til bl.a. lewis. Datt litt av i andre omgang, sammen med resten av laget. Meget god debut!

Douglas-6- vanvittig bra innsats på gutten, og da får man av og til tilgi hans tekniske mangler. Matchvinner med et urent treff på ballen, med venstra i tillegg! Douglas jobbet rævva av seg for klubben i dag, meget bra!

Nicholls-7.5-spilte som den kapteinen vi har savnet hittill i sesongen. god ballvinner. styrte midtbanen i 1.omg. velger å spille langs bakken. har ro med ballen i beina. solid innsats av kapteinen vår!

Lewis-8-banens beste. gode løp, kreativ, fine crossere, gode pasninger, jobbet hardt defensivt.

Blake-5-skuffende i dag. fant seg ikke helt til rette offensivt. noen slurvete pasninger. god innsats. viser god teknikk, men blir "borte" i store deler av kampen. veldig middels kamp.

Moore-6-som Douglas jobber han noe helt sinnsykt! meeeeeen, har liksom aldri trua på at moore skal klare å score når jeg ser han spille. veldig keitete teknisk.

Healy-7- gjorde mye rart i dag også, men viktig for selvtilliten hans at det ble mål i dag. virket veldig inspirert i dag. fin kamp av healy. jobbet utrolig bra på topp.

Westlake- 5- fikk en enorm sjanse til å punktere kampen, men avsluttet meget svakt. virker ikke som fyren har noe særlig trua på egne ferdigheter. rotete i stilen.

kandol-5-selg ham! vinner et par hodedueller....

howson..spilte ikke så lenge. god innsats.

Wise-7- ser ut som han har fått trua tilbake i spillerne, noe man kunne se i store deler av kampen. godt jobba wise. fortjener litt skryt.



WG
WG

superleeds

Re: v Coventry
« Svar #299 på: Januar 02, 2007, 03:15:52 »
Synes Sullivan hadde et par farlige returer i dag, men tror dette var nerver. Vi kan like gjerne bruke han.
Mens forsvaret må snart skjønne at de må jobbe til fløyta går, og ikke tro at det er de som bestemmer om det er offside eller ikke.