Skrevet av Emne: Mørklegging av faktaopplysninger  (Lest 995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Mørklegging av faktaopplysninger
« på: Januar 02, 2007, 19:25:42 »
Det finnes mykje som irriterer meg nå for tiden, men noko av det verste som finnest, er når personer ikkje vil eller utelater og fortelje sannheten. Det eg lurer på er:


1. Ã…rsrekneskap (Er det ikkje sånn som i Norge at Ã…rsrekneskapet er tilgjengelig for alle? Ã…rsmøta er tilgjengelig for alle)

* Få fram alle opplysninger  angåande økonomien til Leeds United. Kor mykje, kor lite kroner har vi??

WE WANNA KNOW

2. Skader: Ingen innad i klubben som kan fortelje litt angåande skader på spillere? Kva har skjedd med Kelly, Cresswell??

EG VIL GJERNE VITE KOR LENGE DEI ER SKADA, OG KVA SOM FEILER DEI!!

Forsåvidt mykje anna eg irriterer meg over med klubben, men skal heller la det ligge foreløpelig.





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 19:26:53 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Re: Mørklegging av faktaopplysninger
« Svar #1 på: Januar 02, 2007, 19:46:16 »
Mener å ha lest et sted (mulig det var et gammelt LLL-magasin) at Bates anser økonomiske opplysninger om Leeds som konfidensielle. Dvs. intet (i alle fall svært begrenset) innsyn. Han begrunnet dette med at man ikke skulle gi konkurrentene innsyn i "våre saker". Når det gjelder tilstanden til spillertroppen er jeg helt enig - kan godt tenke meg større åpenhet på det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Re: Mørklegging av faktaopplysninger
« Svar #2 på: Januar 02, 2007, 20:56:34 »
Leeds er ikke på børsen, ergo er det litt andre regler som gjelder for åpenhet omkring økonomien. Jeg er usikker på hvordan reglene er i England for selskaper som ikke er børsnoterte. Er ikke sikkert de trenger å opplyse noe mer enn årsregnskapet. Ikke sikkert de trenger det engang...

Men omkring skader kunne Leeds vært litt mer åpne. Ihvertfall opplyst om hvilken skade og omtrent hvor lenge spilleren kommer til å være ute.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*