VI HAR ET NYTT FOTBALL LAG!!!

Started by jarle, January 03, 2007, 21:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Vi må helt klart å nye spillere, men som jeg har sagt mange ganger før trenger vi spillere som går rett inn og hever laget. Jeg har mine tvil om Flo, Thompson (foreløplig bare rykte), Elliot, Kandol, Heath og denne Armando Sa (aldri sett fyren spille) er så mye bedre enn de vi allerede har. Hvis vi i tillegg selger Killa og Healy (som nettopp har begynt å finne formen), så vil jeg ikke si at kvaliteten på laget har blitt hevet. Ja, jeg vet at vi ikke har økonomi til å hente spillere fra øverste hylle, men det må da finnes angripere der ute i vår prisklasse som er bedre enn Flo og Kandol?

Vi skal selfølgelig gi alle nye spillere sjansen til å vise hva de er gode for før vi slakter dem, men jeg er redd for at disse spillerne knapt holder det nivået som resten av stallen har. Det er mange dager igjen av transfervinduet, og jeg håper vi vil få se bedre spillere inn porten på Elland Road.

-WE'LL BE BACK-

berlin

quote:
Originally posted by Ferre

Vi må helt klart å nye spillere, men som jeg har sagt mange ganger før trenger vi spillere som går rett inn og hever laget. Jeg har mine tvil om Flo, Thompson (foreløplig bare rykte), Elliot, Kandol, Heath og denne Armando Sa (aldri sett fyren spille) er så mye bedre enn de vi allerede har. Hvis vi i tillegg selger Killa og Healy (som nettopp har begynt å finne formen), så vil jeg ikke si at kvaliteten på laget har blitt hevet. Ja, jeg vet at vi ikke har økonomi til å hente spillere fra øverste hylle, men det må da finnes angripere der ute i vår prisklasse som er bedre enn Flo og Kandol?

Vi skal selfølgelig gi alle nye spillere sjansen til å vise hva de er gode for før vi slakter dem, men jeg er redd for at disse spillerne knapt holder det nivået som resten av stallen har. Det er mange dager igjen av transfervinduet, og jeg håper vi vil få se bedre spillere inn porten på Elland Road.

-WE'LL BE BACK-

Jo, vi kan håpe på det, men jeg tror nok det vil ligge på dette nivået. Det er ikke attraktivt å gå til Leeds akkurat nå. Berger vi plassen, og orntli planlegging påbegynnes og markedføres, tror jeg nok at vi kan lokke til oss gode spillere i løpet av sommeren.

jarle

Hvis vi jobber med Thompson, Ilfill, Morgan, Kabba, og muligvis noen andre vi ikke har hørt om tror jeg dette blir bra...

Vi trenger å snu en negativ trend, en trend hvor selvtillitt... noen friske bein, konkurranse om plassene... og litt godt humør i garderoben og på treningsfeltet kan gjøre underverker...

Det er små marginer... ingen skal forttelle meg at vi er et dårligere lag en Colchester om vi spiller opp på vårt normale nivå!!!

Herlig at de negative småsjefene som ikke var gode nok, men sterke personligheter er borte, les Gregan, Butler...
Jeg hadde faktisk teorien om at det var internt bråk og maktkamp når vi var som dårligst under Blackwell og Carver... dette er vel nå bevist!

GeirO

Ser at vi har fått en ny spiller: Sean Gregan er tilbake fra Oldham. Varer vel ikke lenge....Kollega Butler er jo released. Hvis ikke Sheridan får råd til å hente Gregan tilbake.
MOT

Ferre

Ifill, Morgan og Kabba er spennende spillere jeg gjerne ønsker meg til Leeds. Men er redd for at hvis vi skal få råd til de må vi selge Killa og/eller Healy.

-WE'LL BE BACK-

GeirO

For en dag! Det meste løsnet liksom i dag.

Fornøyd med Flo, Sa og Kandol inn. Håper også på Kamara og Morgan. Håper ikke på Thompson. Ifill og Kabba er jeg usikker på.

Nedturen kommer vel snart når Killa og Healy går....

Laget blir vel noe slikt kanskje:

Sully
Sa, Kamara, Marques, Elliot  (helt nytt forsvar der to snakker portugisisk og en fransk)
Morgan, Nicholls, Derry, Lewis
Flo, Blake

Subs: Stack, Richardson, Foxe, Westlake, Kandol, Moore
MOT

raffa-90

trur dessverre ikkje dette nye laget er noko bedre en laget vi hedde før jul. sjansen for å berge plassen med disse nye er nok svært liten. bates me treng KVALITET

jarle

Derry er ikke bra nok... desverre... det er her vi trenger en ny KRAFT!!!
En kvalitetsmidtbanespiller som scorer mål... Derry har vel 1 mål max på sin lange Leeds karriere...
Det holder ikke...

Vil gjerne se Healy i kanonform - dvs ikke solgt... Samme gjelder Killa... de må bare finne formen begge to!!!
Creswell hva skjer... er han klar for limfabrikken??? Han trenger vi også i form...

ØBS

Jeg kom til å tenke på en ting...

Med denne mål-bonusen til Flo, vil ikke det føre til at han mest sansynlig vil prøve å score sjøl, enn å passe ballen til en som er bedre plassert, og på denne måten kaste bort store sjanser vi normalt ville scoret på dersom han misser?

Jeg veit jo at fyren er proff, og har mange års erfaring, og sikkert hat tjent tonnnnnevis med penger allerede så-den-scorings-bonusen-er-ikke-så-viktig, men jeg er betenkt....

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

quote:
Originally posted by Pål

Ã... få ett lag i Leeds` situasjon til å snu trenden uten å få inn nye ansikter har jeg ingen tro på. Klart det er grense for hvor mange nye man kan hente inn og kaste inn på laget sånn uten videre, men jeg er klart for å få inn nye folk. De som har spilt hittil i år har stort sett prestert nada, hvorfor skal da alle disse få fortsette uten å få konkurranse om plassene sine?

Full mann, full kontroll

Pål, da...

Har ikke historien lært deg NOE???

Det laget som har lagt grunnlaget for utviklinga og situasjonen vi er i nå, er bortimot det samme laget vi holdt på å rykke opp med i fjor.

Og semi'n i Champions League 2001, var nesten det samme laget vi HOLDT på å rykke ned med i 2003, og RYKKET ned med året etter.

Forøvrig blir den nye LSK-plata ganske fet.

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Pål

Det som er poenget mitt da. Hvis ett lag først kommer i skikkelig trøbbel så trengs det grep og nye ansikter for å snu skuta. Hjelper ikke å se tilbake på hvor gode man var i fjor hvis det samme ikke fungerer i år...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

sindre12

Laget ser slik ut:              Sullivan
                         sa-kamara-Marques-Elliot
                                 Thompson                      
                         Douglas           Lewis
                                 Blake

Flo-Healy [8d]
Beckford 4 England!

Pål

HVa med kaptein Nicholls? Og Thompson og Kamara har ikke signet enda...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

jarle

Douglas er på sitt beste god nok for benken...

mads

killa, kelly, gylfi, beckford, gregan og healy bliver solgt eller lejet ud tror jeg, så jeg skyder på dette hold når vi kommer til 1 februar:
Ny Keeper/Sully
Sa/Frazer, Foxe/Heath, Kamara?(Eller anden ny)/Marques, Elliott/Crainey
Ny mand/Carole, Ny Mand/Derry/Douglas, Nicholls/Westlake, Thompson?/Lewis
Cresswell/Flo/Kandol, Blake/Moore/Ny Mand

Så jeg håber stadig på en ny målmand, en ny højre kant, en ny midterforsvarer, en ny kreativ centralmidt, og måske en ny angriber der kan noget på egen hånd. Men lad os se hvad der sker

Premier League i næste sæson!

SveinArve

Koren har i en sms fortalt tv2sporten at han har skrevet under for en klubb i The Championship...

Could it be....?

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Pål

Full mann, full kontroll

Espen J

Er vel ganske vanlig for spisser å ha målbonus.. Tror uansett ikke det er så viktig, så lenge vi skaper nok sjanser man kan score på.. Tror Flo blir viktig oppsills punkt som kan holde på ballen til vår litt trege men kondis sterke midtbane kommer etter!!

Espen J

Hadde vært kult med Koren, men tror vel ikke det.

Will

Har litt trua på Flo jeg også. Vi kan ikke forvente mange mål fra fyren, men han kan bidra til å skape mål. Flo er tross alt en teknisk og klok spiller, i motsetning til Kandol som mangler teknikk og som er lettere hjernedød som fotballspiller.

Alan Thompson(hvis han kommer) er jeg litt skeptisk til. Bør ikke kaste han innpå med en gang i hvert fall. Har en veldig god pasningsfot, noe leeds trenger.

SA, den nye høyrebacken, har jeg rimelig store forventninger til. I fjor spilte han 20 kamper, og scoret ett mål i La Liga. Han har spilt mot barcelona og real madrid. Da bør han vell takle å møte colchester og barnsley!

Trist at vi hentet inn Kandol, nuff said!

Elliot var en god signing, noe han viste i debuten.

Matt Heath, huff!

Håper videre på Morgan og Kabba. Synes Wise gjør positive grep for å få oss opp av gjørma.

WG
WG

Masinga

Nils Arne Eggen terpet mye på samhandling. Det bekymrer meg litt at Leeds skifter ut nesten hele laget nå i januar. Men kampene kommer på løpende bånd og det er overhode ikke tid til å kjøre sammen laget. Jeg tror, uansett hvem som kommer, det vil ta tid før Leeds evt. får effekt av dette. De fleste forsterker laget på et par plasser. Når det snakkes om 5-6-7-8 utskiftinger, blir det alt for mye på èn gang. Jeg håper i det lengste Leeds beholder de kvalitetsspillerne de tross alt har. Det er midtbanen som må styrkes.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

SOL

Det jeg setter pris på er at de nye i første omgang kun har kontrakt ut inneværende sesong. Wise, Dennis[:D]

Dennis

quote:
Originally posted by Masinga

Nils Arne Eggen terpet mye på samhandling. Det bekymrer meg litt at Leeds skifter ut nesten hele laget nå i januar. Men kampene kommer på løpende bånd og det er overhode ikke tid til å kjøre sammen laget. Jeg tror, uansett hvem som kommer, det vil ta tid før Leeds evt. får effekt av dette. De fleste forsterker laget på et par plasser. Når det snakkes om 5-6-7-8 utskiftinger, blir det alt for mye på èn gang. Jeg håper i det lengste Leeds beholder de kvalitetsspillerne de tross alt har. Det er midtbanen som må styrkes.

Masinga, medl.nr. 1250

Så sant som det er sagt! Laget er på ingen måte samkjørt i år og det blir ikke bedre nå! La oss likevel håpe at alle de nye spiller med entusiasme, slik at 'ventetiden' blir så kort som mulig.

- Dennis
Marching on together!

Peter7

Æh, Stoke kjørte jo over oss med et sammenrasket lag av lånespillere ... samhandlingen deres var i hvertfall bedre enn i vårt lag som tross alt har spilt sammen en stund.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

quote:
Originally posted by Peter7

Æh, Stoke kjørte jo over oss med et sammenrasket lag av lånespillere ... samhandlingen deres var i hvertfall bedre enn i vårt lag som tross alt har spilt sammen en stund.

Crainey 4 Scotland!

Den tanken har jaggu meg slått meg mange ganger når "de lærde" har sloss som værst om dette her inne [;)]
-SirOlsen-