Skrevet av Emne: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United  (Lest 13965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Giske

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #30 på: Januar 09, 2007, 00:07:40 »
TRIST! TRIST! TRIST!! Hvis Killa signer for the Blades, skjønner jeg ingen ting av hva som skjer på ER for tiden... Forsvaret er en achilleshæl delux, åsså selger vi kronjuvelen til en rival for noe jeg vil kalle småpenger(£2m). Dette gjør vondt..

www.giskeil.no

HåvardK

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #31 på: Januar 09, 2007, 00:11:52 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Det kommer nok inn en eller to erstattere. Ligget lenge i kortene at vi skulle selge Killa så det tar jeg ikke så tungt lenger. Nok av kamper å gjøre det på. League one er i bakhodet mitt, men jeg tviler meget sterkt på at vi skal havne der i år. Se på lagene vi kjemper mot.. Vi holder oss, det er jeg overbevist om. Ã… legge skylden på Wise blir det samme som å legge skylden på Venables når vi solgte Woody...

For det første er det vel ingen her inne som gir Wise alene skylden for at vi selger Kilgallon. For det andre signaliserte Venables temmelig tydelig hva han mente om salget av Woody(nå akter jeg ikke å forsvare Venables med et eneste fiber - han er vel den minst kompetente manageren vi har hatt inntil oktober 2006). For det tredje er det ikke til å komme fra at vi pr dato ikke har en eneste midtstopper igjen av de som framsto som divisjonens gjerrigste i forrige sesong, og det må faktisk Wise ta på sin kappe. Og hvor lenge skal vi vente på erstattere? Tiden går, og all erfaring viser at nye spillere bruker endel kamper på å bli vant til formasjon, nye medspillere etc etc. Jeg er redd for at Jon R har rett i sine pessimistiske profetier.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #32 på: Januar 09, 2007, 00:14:00 »
DU FÅR'N IKKE ÆDDA BÆDDA!!!.
Sheffield flau over at de har underskrevet, men IKKE underskrevet. Ser ut til at Bates presser prisen. TØFFT
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1824202,00.html

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bites Yer Legs

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #33 på: Januar 09, 2007, 00:16:29 »
Killer ut, eg blir kvalm.. Sheff Utd ribber oss for nøkkelspillere til null og niks, baserer sin fremgang på vårt fall.. FAEEN!! Ã… tenke på at vi kjempet om opprykk mot Sheff U og nå dette... Nei, faaaen heller... 4mill samlet for Hulse og Killgallon, og Preston kommer til å fiske opp 6-7mill om de selger Nugent.. Noe er galt, og verre blir det er eg redd.. Feeder-klubb er vi blitt, intet mer..


OPPGITT.......

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

pale

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #34 på: Januar 09, 2007, 00:16:59 »
Det viser iallefall at vi er fullstendig blakke (for den som trodde noe annet)
Vi sa jo nei til 3 mill fra Sheff U i sommer.
Og nå tar vi til takk med 50% mindre.

Og chelskipengene ser vi jo ikke noe til heller.

En sorgens dag dette.

h.b

  • Gjest
Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #35 på: Januar 09, 2007, 00:19:14 »
Rykke ned javist gjør vi det. den eneste måten jeg kan forsvare Wise i dette er det faktum at han vet at Killa skulle selges uansett.Wise lever vel i håpet om at det kommer inn noen pund fra dette kjøpet til forsterkninger. Så feil kan Wise ta.
Ikke skjønner jeg åssen Leeds skal redde seg fra nedrykk, da vi har divisjonens dårligste forsvar. Det er muligens ikke godt nok for Div 1 engang.
Så division 1 here we come. And we are moving down too div 2 the following year



asLeeds

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #36 på: Januar 09, 2007, 00:22:34 »
nei her var det mykje negativt ...

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

L.RADEBE

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #37 på: Januar 09, 2007, 00:23:50 »
Så å selge Carson er greit, men å selge Killa er ikke det? Det er jo rimelig opplagt at klubben virker nødt til å selge, akkurat som vi var med Carson.. Kilgallon er vel også på en kontrakt som nok er noe under Kelly sin, men tipper den ikke er langt unna. 2mill.pund (hvis det er det vi får) er bedre enn å la han gå for en garantert billigere sum til sommeren.
En annen løsning kan vel at kanskje være at han selv vil vekk? Kanskje økonomien er stabil, men han har gitt beskjed om at han ikke ønsker å kjempe i bunnen i CCC. Er vi da tjent med en spiller som blir å sutre over å ikke få sjansen til å gå. Lite eller ingenting som overrasker meg i dagens fotball for å si det sånn.
 

L.RADEBE

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #38 på: Januar 09, 2007, 00:26:14 »
Korriger meg hvis jeg tar feil, men feeder klubb var vi vel allerede i 2002.
 

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #39 på: Januar 09, 2007, 00:26:57 »
TED Nugent den gamle rockern er i en klasse over både Killa og Hulse...det er helt klart... DEN MANNEN HAR TALENT!!!

er beløpet for Killa bekreftet noe sted

h.b

  • Gjest
Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #40 på: Januar 09, 2007, 00:28:32 »
En spiller kan sutre så mye han vil. Han er under kontrakt med Leeds og skal respektere den.Hvis det å sutre er den eneste måten å komme seg vekk fra Leeds på. Så la han sutre på benken. Hvor mange spillere i andre klubber er det ikke som sutrer men blir bedt om å holde kjeft og kjempe for en plass på laget. Slike klubber som har den holdningen greier 2 ting. De presser enten prisen opp eller de er proffesjonelle og vinner i lengden på dette standpunktet sportslig sett



Promotion 2010

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #41 på: Januar 09, 2007, 00:32:04 »
PRIS:

£1.75m rising to £2m with a 20% sell-on clause.

Source: official club text.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

L.RADEBE

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #42 på: Januar 09, 2007, 00:35:16 »
Vil si at posisjon Leeds er i for øyeblikket ikke kan sammenlignes med andre klubber jeg kjenner til. Andre Klubber vet at vi må selge for å holde hodet over vann (virker sånn for meg og Ken Bates motbeviser ikke akkurat den teorien). Mener bare at vi er i en ytterst dårlig forhandlingsposisjon med andre klubber og at det å tvinge en spiller til å bli er en posisjon jeg ikke kan tenke meg at Leeds United er i for øyeblikket. Lønnen hans må betales og markedsverdien hans synker for hver kamp som går..
 

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #43 på: Januar 09, 2007, 00:38:13 »
Matthew Kilgallon has joined Sheffield United for £1.75m rising to £2m with a 20 per cent sell-on clause.

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #44 på: Januar 09, 2007, 00:39:40 »
BUTLER AND KILLA AND GREGAN OUT

On the incoming front, Dennis Wise has made five signings since the transfer window opened earlier this week with Norwegian international Tore Andre Flo, Armando Sa, Tresor Kandol, Matt Heath and Robbie Elliott all joining the club.

Dette går rette veien...

oak-tjome

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #45 på: Januar 09, 2007, 00:42:25 »
mmm.mmm. det er mye gjeld igjen å betale skjønner jeg, så det er lurt av Bates ikke å la noen få se regnskapene. Men... hva han har tenkt å gjøre med vår kjære klubb.. ja det vet bare han. Den ødelegges ihvertfall nå! Enda en trist supporter. Prøver å se lyspunkter, jeg klarte til å med å glede meg over at det blei 1-1 i 2.omg mot WBA!!!!
 

Førde

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #46 på: Januar 09, 2007, 00:45:23 »
...huff seie eg, må jo beholde KILLA!!! mnmn, bates veit vel best?? ...
marching On Together!!
Marching On Together

DOFFER

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #47 på: Januar 09, 2007, 00:46:18 »
oooh dear...

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Dennis

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #48 på: Januar 09, 2007, 01:01:53 »
Latterlig pris, latterlig!

Hva skal Ken 'f**k off, you twat' Bates med £1,7mill? Kilgallon er oppskrytt, men likevel var han vår beste stopper! Dette er meningsløst og et siste bevis på at Ken Bates ikke har ei krone å bruke! Vi får nok ikke se en eneste penny av de pengene på nye spillere heller. Fy faen i svartFORP***E helvete!

Alle visste dette ville skje, men fy faen så vondt det likevel gjør! "We believe this suits all parts!" Hvordan kan noen si noe sånt??

- Dennis
« Siste redigering: Januar 09, 2007, 01:08:13 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #49 på: Januar 09, 2007, 01:08:03 »
Jeg ser på dette som en mulig måte for Bates å få ned gjelda til Leeds før salget av klubben. Hvis så  tilfelle er, selg alle og enhver som kan selges i klubben.Om vi må starte neste sesong i div 1 så bryr jeg meg ikke om det, bare vi blir kvitt Bates


« Siste redigering: Januar 09, 2007, 01:08:50 av h.b »

Einar

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #50 på: Januar 09, 2007, 01:12:58 »
Nå kan man vel like gjerne fire flagget på halv stang for å markere at seigpiningen er over. Jeg tipper 3 baklengs i snitt resten av sesongen.

Det er bare å iføre seg stillongs, ullmax, polvotter og skinnlue - for denne vinterdvalen kommer til å vare lenge.

Den som hadde vært bjørn...
 

Ferre

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #51 på: Januar 09, 2007, 01:36:27 »
Vet ikke om dette stemmer, men ble vi ikke tilbudt mer penger i sommer for Killa? Mener å huske at en klubb prøvde å kjøpe han for rundt £3m?

-WE'LL BE BACK-

B-m

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #52 på: Januar 09, 2007, 01:42:59 »
quote:
Originally posted by Ferre

Vet ikke om dette stemmer, men ble vi ikke tilbudt mer penger i sommer for Killa? Mener å huske at en klubb prøvde å kjøpe han for rundt £3m?

-WE'LL BE BACK-



Nei, Reading prøvde med 1 million pund.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

peacock

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #53 på: Januar 09, 2007, 01:55:26 »
"det handler om å overleve frem til sommeren.... "

Eh..........tør jeg foreslå en noe mer langsiktig tenkning?[:)]

pale

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #54 på: Januar 09, 2007, 02:03:21 »
Sheff U prøvde å kjøpe han for 3 mill i sommer. Garantert riktig, jeg snakket med en BBC-reporter som var på Sheff U sin treningsleir i sommer som bekrefta det.

Det viser bare at nå er vi virkelig blakke...

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #55 på: Januar 09, 2007, 02:10:22 »
Han er borte...solgt og pengene på konto... La oss håpe Chelski kjøper han om 1 år for 10 mill.... Da får vi 2 mill til...

Vi trenger spillere inn... det finns bedre spillere enn Killa tilgjengelig gratis eller til halve prisen det er jeg sikker på... riktignok noe eldre!

Vi må ha cash inn til å handle inn et par spillere til...

Livet går videre, om en på Valium...


Gleder meg til 2007... 19 cupkamper igjen...!!! Hver kampdag blir med nerver og glede og sorg... alt etter som...
Vi lever ihvertfall - å leve er å føle og lide...det gjør man som Leeds supporter...

HILSEN STOLT LEEDS FAN!!!

MrK

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #56 på: Januar 09, 2007, 02:17:09 »
Killa solgt tragisk............for peanøtter.

Siste åra er flg. egne spillere solgt;
Lennon 1 mill
Carson 1 mill
Walton 0,5 mill
Killa 1,75 mill

totalt 4,25 mill og for det er det 1 x England og 2 x U21 for England

hva får en tilbake - Heath, Flo og annet søppel - er det mulig?

Inkompetent ledelse - dette lukter league 1 og ett nytt Wimbledon

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Runar

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #57 på: Januar 09, 2007, 02:20:27 »
Man skal lissom støtte laget og ikke enkelt spillerne i disse dagen, men jeg har svært vanskelig for å STØTTE et lag/klubb som har plukket seg selv i fra hverandre siden mars 01.. Ã… være vitne til dette er noe av det jævligste noe fotballsupporter kan oppleve.. Vi er styrt av en gjeng amatører og har trolig det siden Don Revie sine glans dager... Vi har ingen kortsiktig plan eller lang siktig plan what so ever...

Jeg holder absolutt ikke noe i mot Killa dersom han ville vekk (trolig ville han ikke det) - for det å være fotballspiller i Leeds United er ikke akkurat det jeg vil kalle for gode arbeidsforhold.

Lykke til Killa!

 

Per-Stian

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #58 på: Januar 09, 2007, 02:30:11 »
Vi e alle samde i at d va leit å miste Kilgallon, kanskje vår siste gjenverande lokalhelt. Prisen va miserabelt låg, men vi ska ikkje leggje all skuld på Mr Bates. Kva om Killa i lang tid har ønskt ein overgong t ein annan klubb, og at ingen andre melde si interesse for stoggaren?

L.RADEBE

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #59 på: Januar 09, 2007, 02:30:11 »
Ja vi lider av å ha vært styrt av en forferdelig ledelse, noe vi vel alle er enige om at vi fortsatt har. Men la oss no ikke glemme at de salgene som Mrk ramser opp, riktignok er det "småpenger", men de pengene har gjort at vi er så heldig at vi ennå har en fotballklubb å heie på.

Jeg håper at gutta på på bakrommet har ro og har gjort avtaler med andre klubber før denne avtalen var i boks. En spiller som kanskje mulig er ledig på markedet er vel Andy Todd fra Blackburn. Bedres skadesituasjon der så tror jeg godt at han kan komme over på lån og det ville vært en stor tilvekst. Vi får vel svar i dagene fremover. Wise og co har jo påpekt i de siste dagene at forsvaret sliter og det vil kommer forsterkninger. Spørsmålet er hvem. Jeg har trua. Nekter å gi opp!